SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niet echtquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fair enough
Gaat het wel beter met je wonden?
Pfffquote:
Oh ik heb dat niet met veel dingen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Maar van bijvoorbeeld Friends of South Park weet ik alles nog.
Ik heb dat laatste met frozen liedjequote:Op zaterdag 16 april 2016 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik heb dat niet met veel dingen.
Ik ken wel een songtekst uit mijn hoofd na drie keer luisteren
Heb sommige afleveringen wel 10 keer gezien geloof ik, als ze gewoon op de achtergrond opstonden. Zou nog steeds niks er over kunnen zeggen behalve dat die kerel met dat enorme hoofd veel vrouwen doet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pfff
Hoofdrolspelers zijn zoveel leuker dan in Friends
Ik weet niet, het wordt vaak ook vergeleken met Friends omdat je je ook heel erg gaat bonden met de hele vriendengroep.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb sommige afleveringen wel 10 keer gezien geloof ik, als ze gewoon op de achtergrond opstonden. Zou nog steeds niks er over kunnen zeggen behalve dat die kerel met dat enorme hoofd veel vrouwen doet.
Maar kijken naar hoe verf droogt was interessanter.
Kun je zeggen wat je er leuk aan vindt?
ik vind hem dus echt helemaal niksquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:38 schreef Amarantha het volgende:
Wat was Leo toch knap in zijn Titanic tijd
Ik nu ook niet meer.. maar toen..quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind hem dus echt helemaal niks
Niet? Hij is nu toch stukken knapper dan vroegerquote:
oh ik heb die film niet gezienquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer.. maar toen..Damn. Zit net een filmpje te kijken waar hij in voorbij komt in de Titanic.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
heeft dan ook niet echt zo'n goede baard zoals jancees en ik
gadverquote:
Nee hehequote:
Heb jij dees nog niet gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |