Ik heb nog tortillaquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
nu krijg ik trek in happies![]()
en ik heb alleen kaas
De zalm of de salade?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien maak ik zo wel een beetje zalmsalade voor op toastjes, dat heb ik wél
solarlampje in de aanbiedingquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:57 schreef FANN het volgende:
ffe de nieuwe folder van Dirk doorspitten, die komt altijd per mail
blikkie zalm....quote:
corrigerend ondergoed?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ne maar toevallig zat ik nav een ander onderwerp hier wat te googlen
Alle supermarkten hebben tegenwoordig ook non-food produkten om de concurrentie met de ALdi en de Lidl aan te gaanquote:
Ik vind dat altijd wel handigquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Alle supermarkten hebben tegenwoordig ook non-food produkten om de concurrentie met de ALdi en de Lidl aan te gaan
Naar Dirk vd Broek in de buurtquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:03 schreef FANN het volgende:
maarre.....
waar zat je naar te googelen dan?
solar lampjes om je voetjes op neer te leggen?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:00 schreef FANN het volgende:
ah.. daar moet ik er morgen nog effe 2 van halen ofzo.
om mijn poezelige voetjes op neer te leggen
OK.. Ik was ook ff bezig om nog wat porties "Rendang" in te vriezen...quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja is ook zo...![]()
ik ga effe een happie maken, zalmsalade enzo
tot later!
Ja ik dacht het zal welquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
solar lampjes om je voetjes op neer te leggen?
Tis frisjesquote:Op zondag 17 april 2016 07:54 schreef Treehut362 het volgende:
deze jongen was half vijf alweer op vandaag (jas aan? doen
we wagen het er maar opquote:
Waar ga je naar toe zo vroeg?quote:Op zondag 17 april 2016 08:17 schreef Treehut362 het volgende:
En nou niet meer dat klopt.
Ik ben een trol.
Wat begrijp je niet aan de laatste strofequote:
okéquote:Op zondag 17 april 2016 08:17 schreef Treehut362 het volgende:
En nou niet meer dat klopt.
Ik ben een trol.
Ik kan nog wel op het forum.
Vanochtend geschreven. Na 60 jaar verhuizen we naar een nieuw complex. Gaan we samen met de hockeyclub delen. Super modern en mooi. Aan de Oude Bossche weg lagen de velden van deze twee clubs. De namen die ik heb vermeld zijn over het algemeen de grote voetballers uit de historie.quote:
Je hoeft je niet te verdedigen.quote:Op zondag 17 april 2016 09:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanochtend geschreven. Na 60 jaar verhuizen we naar een nieuw complex. Gaan we samen met de hockeyclub delen. Super modern en mooi. Aan de Oude Bossche weg lagen de velden van deze twee clubs. De namen die ik heb vermeld zijn over het algemeen de grote voetballers uit de historie.
Maar ook de kantinebeheerders, grensrechters en trainers. Dit is voor de meesten in Bommel een oh-jaatje. Wordt nu dus ook al veel geliked en gedeeld. Heeft niks met leven in het verleden te maken. Gewoon een nostalgische terugblik met de blik naar de toekomst.
Heb je gelijk in. Onzin wat je uitkraamt.quote:
Tuurlijk, ik heb de laatste 24 uur ook al zoveel onzin uitgekraamd.quote:Op zondag 17 april 2016 09:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Onzin wat je uitkraamt.
ja ja,de dorpsgek.quote:Op zondag 17 april 2016 09:48 schreef sacha het volgende:
[..]
jamaar tong is de laatste linie tussen de aanvallers van de tegenstanders
De vroegere geweldenaar in de spits en op de rechter vleugel, de huidige stadsdichter. ligt dichter bij de waarheid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2016 10:19 schreef chufi het volgende:
Zappte ik langs NPO3 kreeg ik gelijk trekTaartjes, nu moet ik opeens, heel nostalgisch, aan de 'Dikke Deur' denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen gebak in huis dit weekend, had er eigenlijk best zin in gehad."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik begin er ook niet aan hoor.. Ik heb nog een eiertaart die op moetquote:Op zondag 17 april 2016 10:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Taartjes, nu moet ik opeens, heel nostalgisch, aan de 'Dikke Deur' denken.
Heb geen gebak in huis dit weekend, had er eigenlijk best zin in gehad.
Ik ken wel eierkoeken, maar wat is een eiertaart?quote:Op zondag 17 april 2016 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik begin er ook niet aan hoor.. Ik heb nog een eiertaart die op moet
Die spaanse tortillaquote:Op zondag 17 april 2016 12:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken wel eierkoeken, maar wat is een eiertaart?
Nee, ik heb net de rest van de zalmsalade gegeten die ik gisteravond had gemaakt,quote:
dat geeft niet hoorquote:Op zondag 17 april 2016 14:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ooh. sorry het spijt me heel erg. ik wist dat niet.
ja dat is waar.quote:Op zondag 17 april 2016 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
dat geeft niet hoordat kon jij ook niet weten....
Het gaat wel vandaag, hoe gaat het met jou?quote:Op zondag 17 april 2016 14:39 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja dat is waar.hoe gaat het verder met je? ik hoop uiteraard goed.
![]()
ja het gaat wel. ik heb net me lenzen in gedaan. licht rood. ik heb nu dus licht rode ogen.quote:Op zondag 17 april 2016 14:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Het gaat wel vandaag, hoe gaat het met jou?
Ga je nog iets leuks doen vandaag of blijf je de hele dag binnen?
Ik las eerst apenkooi. Ken je dat ?quote:
'Je hebt trek. Kinderen in Afrika hebben honger.'quote:
Joehoe, vanaf donderdag Spaanse week bij lidlquote:
Bedankt voor de aankondiging.. Maar het is elke keer weer hetzelfde pakketquote:Op zondag 17 april 2016 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Joehoe, vanaf donderdag Spaanse week bij lidl
ja, dat is toch zielig voor die kinderen in afrika.quote:Op zondag 17 april 2016 16:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Je hebt trek. Kinderen in Afrika hebben honger.'
Moeder Tong.
Ja, het was zeker gezellig, voor we het wisten was het half 12 en meerden we alweer af, daarna hier nog even een kroeg ingegaan en was het half 3 toen ik thuis kwam.quote:Op zondag 17 april 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je je Dirndl zetje weer aan..
Was het gisteravond nog gezellig?
quote:Op zondag 17 april 2016 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het was zeker gezellig, voor we het wisten was het half 12 en meerden we alweer af, daarna hier nog even een kroeg ingegaan en was het half 3 toen ik thuis kwam.
Vandaag kon ik wel merken dat ik wat ouder word
fquote:Op zondag 17 april 2016 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]En dat Oostenrijkse is dat wat de pot schaft vandaag?
Zonder een spiegeleitje is Tiroler Gröstl niet compleetquote:
Ik ben nooit in Oostenrijk wezen skien... Ooit een paar dagen geweest op studie-excursie maar ik kan me niet meer herinneren wat we toen gegeten hebbenquote:Op zondag 17 april 2016 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder een spiegeleitje is Tiroler Gröstl niet compleet
nee gaiaonline een spel je moet de elder wand bemachtigenquote:
quote:Op zondag 17 april 2016 19:03 schreef FANN het volgende:
Ik wil hebben....
alleen voor de fles![]()
https://www.degrieksewinkel.nl/product/lykos-pop-art-2/
Ga ik straks doenquote:
Gaaf!quote:Op zondag 17 april 2016 19:03 schreef FANN het volgende:
Ik wil hebben....
alleen voor de fles![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 17 april 2016 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bedankt voor de aankondiging.. Maar het is elke keer weer hetzelfde pakket
Het meeste is al vaker langs geweest, De olijven zijn hier nog niet eens op van de vorige keerquote:
Kan je jezelf aan je mond zetten...quote:Op zondag 17 april 2016 19:03 schreef FANN het volgende:
Ik wil hebben....
alleen voor de fles![]()
Of het komt nooit aanquote:Op zondag 17 april 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je jezelf aan je mond zetten...
quote:Op zondag 17 april 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je jezelf aan je mond zetten...
Ik ga ze ook niet opdrinken maar gewoon naar kijkenquote:
Nee helaas geen familie, was wel handig geweestquote:Op zondag 17 april 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is die wijnboer wel een verre familie van je Griek
Was dat alles vanavond?quote:
Hoe laat?quote:Op zondag 17 april 2016 23:27 schreef FANN het volgende:
Zou Joran gaan bekennen of niet?
De pickwickvraag van vandaag
Dat smaakt goed bij maisquote:Op zondag 17 april 2016 22:04 schreef Treehut362 het volgende:
Mijn naam is Jan met de Korte Achternaam.
ow..quote:
Alles alleen maar voor het geld... Maar ik heb zo mn twijfels over zn geloofwaardigheid..quote:Op maandag 18 april 2016 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..![]()
tis net afgelopen, hij heeft min of meer bekend, wel van het Perez meisje in elk geval...
totaal geen geweten die goser
Die schrijft álles op wat maar geld oplevert denk ik....quote:Op maandag 18 april 2016 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles alleen maar voor het geld... Maar ik heb zo mn twijfels over zn geloofwaardigheid..
Ja en de hoop weg te kunnen daarquote:Op maandag 18 april 2016 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Die schrijft álles op wat maar geld oplevert denk ik....
Ze woont er tochquote:Op maandag 18 april 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
die komt toch niet uit Friesland of wel?
Ik bedoel onze sas.. kwast woont niet in Frieslandquote:Op maandag 18 april 2016 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... saskwast...
ik dacht dat je ''onze''Sas bedoelde
onze Sas toch ook niet? Of komt die daar oorspronkelijk vandaan bedoel je?quote:Op maandag 18 april 2016 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedoel onze sas.. kwast woont niet in Friesland
Of ze er geboren is weet ik niet, maar nu roots heeft ze er wel net als ik enkele...quote:Op maandag 18 april 2016 00:22 schreef FANN het volgende:
[..]
onze Sas toch ook niet? Of komt die daar oorspronkelijk vandaan bedoel je?
wist ik niet
wat moet ik nou met zo'n idiote film?quote:Op maandag 18 april 2016 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Of ze er geboren is weet ik niet, maar nu roots heeft ze er wel net als ik enkele...
Sausage Party (2016) - IMDb
Misschien ook met Friese ondertitels
Kut met peren.quote:
Ah, je kan weer alles horen, mooi zo!quote:Op maandag 18 april 2016 00:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut met peren.
M'n oren ruiken naar abrikoos. Net sla-olie ingegoten. Morgen....lees vandaag oren uit laten spuiten.
Gute nacht freunde.
Ligt eraan wat het is.......quote:
goedemorgen!quote:Op maandag 18 april 2016 06:11 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Toch even de kachel aan. Het vriest.
zo jammer dat ik geen engels kan.quote:Op maandag 18 april 2016 10:41 schreef Treehut362 het volgende:
It's like rock, but with more feeling put into it.
Dat zou ik maar eens gauw gaan leren. Anders begrijp je er helemaal niets vanquote:Op maandag 18 april 2016 10:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zo jammer dat ik geen engels kan.
Hut is een gevoelige steen ofzoquote:Op maandag 18 april 2016 10:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
OK fijne dagquote:Op maandag 18 april 2016 10:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Hut is een gevoelige steen ofzo![]()
goeiemorgen en meteen weer doei
Je meent hetquote:Op maandag 18 april 2016 11:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik doe rustig aan vandaag.
![]()
Vervelen doe ik me echt nooit, verveel wel regelmatig anderen....![]()
engels kentquote:Op maandag 18 april 2016 10:46 schreef matthias24 het volgende:
[..]
Kent is een graafschap in de Engelse regio South East England en telt 1.329.718 inwoners. De oppervlakte bedraagt 3543,5 km². De hoofdstad is Maidstonequote:Op maandag 18 april 2016 11:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
engels kent
zo jammer dat ik geen engels kent
ik was hier al ten tijde van de heropening van dit stukje forum...quote:Op maandag 18 april 2016 11:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi.. Drakinnetje heeft je hier heen gelokt, Maar ze is er nu zelf niet. Maar evengoed welkom
Die natte T mag je er vanaf halen.quote:Op maandag 18 april 2016 11:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
engels kent
zo jammer dat ik geen engels kent
quote:Op maandag 18 april 2016 12:19 schreef tong80 het volgende:
Jan Schouten is behalve ondernemer ook schrijver.
[ afbeelding ]
Aanvankelijk bestond zijn schrijverschap uit het publiceren van non-fictie op het gebied van training, coaching en opleiding binnen bedrijven en organisaties, boeken en artikelen die allemaal zijn gericht op gedragsverandering bij mensen. De boeken verschenen bij de uitgeverijen Thema en Boom. Thema is de eigen uitgeverij van Schouten Nelissen.
Grote inspirator was professor Frans Rutten, de latere minister van onderwijs.
later krijgt Jan de gelegenheid om via de televisie (AVRO) in een 14 tal uitzendingen het grote publiek te interesseren voor zijn assertiviteitsprogramma.
Op de vraag wat zijn favoriete schrijvers zijn zegt Jan dat hij net de laatste romans van de Franse schrijver Michel Houellebecq (‘Onderworpen’en ‘Platform’) heeft aangeschaft.
Verder is hij een fan van Herman van Tongerlo, een Bommelaar die op authentieke wijze en zonder franje lokale situaties en personen beschrijft. Zijn literaire producten zijn te lezen op de Facebookpagina ‘Een echte Bommelaar’.
Niet slecht van FOK!'s grootste zolderkamerautist.
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 april 2016 11:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die natte T mag je er vanaf halen.
We spreken Nederlands in dit land, geen Tokkie aan de Maas-taal...
Zelfs niet als die nat is.quote:Op maandag 18 april 2016 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kent...![]()
![]()
Daar kan jij zelfs niet mee akkoord gaan...
Een jaar of 2 geleden heb ik een stadswandeling met een gids door Bommel gedaan. Ik heb daar familie wonen.quote:
Mooi stadje hè ? Ik woon in het centrum op een mooi hofje. Als ik nu naar buiten kijk, zie ik de schitterende Sint Maartens kerk voor me. Ik moet er soms door anderen op geattendeerd worden hoe mooi het hier is. Middeleeuwse stadskern, omgeven door vier parken in een rui. 100 meter achter me net buiten het centrum de dijken kmet de uiterwaarden. Verder de mooie nieuwe brug. Ben trots op m'n stadje. Net weer een ander stukje geschreven. Effe zoeken.quote:Op maandag 18 april 2016 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een jaar of 2 geleden heb ik een stadswandeling met een gids door Bommel gedaan. Ik heb daar familie wonen.
Drie dagen geleden voor het laatst gepost. Zijn laatste post was 'Doei.' Ik had de indruk dat ie kwaad of gepikeerd was. Even gecheckt en hij post nog vol op. Net als eerder alleen niet meer in dit topic.quote:
Je mag jij zeggenquote:
quote:Op maandag 18 april 2016 12:58 schreef sacha het volgende:
piet,
ben je boos
pluk een olifant
zet hem op je hoed
dan ben je morgen plat
hmmmm ik vraag me af wie van de twee ik dan moet zijn...quote:
Ga het maar lekker ingewikkeld makenquote:Op maandag 18 april 2016 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmm ik vraag me af wie van de twee ik dan moet zijn...
want als Piet een Fannetje deed dan zou ik een Pietje doen als ik ineens wegbleef?
Zit ze nog daaro?quote:Op maandag 18 april 2016 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
maak je niet druk, ik vroeg het me af![]()
ik ga effe mijn zus terugmailen....
Oh ja op die manier scheelt het een hoop bladibla ..quote:Op maandag 18 april 2016 17:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Mja, ik had haar gisteren nog gesproken en we moesten iets afspreken, dus was niet zo lang...
daarom............quote:Op maandag 18 april 2016 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja op die manier scheelt het een hoop bladibla ..
en je had je jas aanquote:Op maandag 18 april 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
Kort en bondig...
Twas nog best wel fris buiten, ook al scheen het zonnetje
ik had mijn snowboots ook thuisgelaten !quote:
Ook niet slim met nachtvorst aan de grondquote:Op maandag 18 april 2016 17:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik had mijn snowboots ook thuisgelaten !
ik ga straks mijn golfschoenen maar weer eens uitproberenquote:Op maandag 18 april 2016 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet slim met nachtvorst aan de grond
Je gaat het weer proberen? Joost was tweets in Spanje, afgelopen weekendquote:Op maandag 18 april 2016 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga straks mijn golfschoenen maar weer eens uitproberen
Zaltbommel heeft inderdaad een leuk en gezellig centrumquote:Op maandag 18 april 2016 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi stadje hè ? Ik woon in het centrum op een mooi hofje. Als ik nu naar buiten kijk, zie ik de schitterende Sint Maartens kerk voor me. Ik moet er soms door anderen op geattendeerd worden hoe mooi het hier is. Middeleeuwse stadskern, omgeven door vier parken in een rui. 100 meter achter me net buiten het centrum de dijken kmet de uiterwaarden. Verder de mooie nieuwe brug. Ben trots op m'n stadje. Net weer een ander stukje geschreven. Effe zoeken.
Ja ik ga proberen net zo goed als joost te wordenquote:Op maandag 18 april 2016 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je gaat het weer proberen? Joost was tweets in Spanje, afgelopen weekend
Op je vader Sas.. Proostquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef sacha het volgende:
ik proost op mijn vader![]()
als hij nog had geleefd was hij vandaag 82 geworden
Proost Sas!quote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef sacha het volgende:
Proost! Met koffie (zonder cake).quote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef sacha het volgende:
Mijn ouders hadden wel cake.quote:Op maandag 18 april 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
Bij mijn vader hadden we broodjes en bij mijn moeder koekjes
geen cake...
proostquote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef sacha het volgende:
Bij mijn moeder heb ik niks kunnen eten .... bij mijn vader had ik van te voren een speech dusquote:Op maandag 18 april 2016 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden wel cake.
Bij mijn zus waren lekkere koeken, maar daar heb ik niets van op, zelfs geen koffie, wel 2 flesjes appelsap. Maar daarna wel van de bitterballen bij de borrel gegeten.
Het was en is nog steeds heerlijk.quote:Op maandag 18 april 2016 17:40 schreef chufi het volgende:
Kort en bondig...
Twas nog best wel fris buiten, ook al scheen het zonnetje
Ik doe met je mee, die van mij zou eergisteren 91 jr zijn geworden........Cheers.quote:Op maandag 18 april 2016 18:25 schreef sacha het volgende:
Echt?! Hier is het koud en winderigquote:Op maandag 18 april 2016 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was en is nog steeds heerlijk.
Hier is het lekker, hooguit een beetje fris nog, maar het zonnetje schijnt ook nog.quote:
Ja het verschil weer tussen Zuid en Noordquote:Op maandag 18 april 2016 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier is het lekker, hooguit een beetje fris nog, maar het zonnetje schijnt ook nog.
Nou ja, het waait hier nu niet, als het waait voelt het sowieso al veel kouder.quote:Op maandag 18 april 2016 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het verschil weer tussen Zuid en Noord
Hier hadden we woeiquote:Op maandag 18 april 2016 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, het waait hier nu niet, als het waait voelt het sowieso al veel kouder.
bij mijn vader hadden we Beerenburg en oranjekoekquote:Op maandag 18 april 2016 18:43 schreef FANN het volgende:
Bij mijn vader hadden we broodjes en bij mijn moeder koekjes
geen cake...
Da's aan de andere kant van de planeet toch?quote:Op maandag 18 april 2016 19:07 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hier is net een orkaan gaande geweest.
nee hoor, hier in noord holand.quote:Op maandag 18 april 2016 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's aan de andere kant van de planeet toch?
Je was toch op vakantie...ben je dus alweer terug, dat was kort dan.quote:
ja man! ik ben altijd heel kort in het buitenland. ik mis nederland gewoon te erg denk ik.quote:Op maandag 18 april 2016 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je was toch op vakantie...ben je dus alweer terug, dat was kort dan.
dat is wel héél apart !quote:Op maandag 18 april 2016 19:07 schreef sacha het volgende:
[..]
bij mijn vader hadden we Beerenburg en oranjekoek
Ik zit aan de bong.quote:Op maandag 18 april 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is wel héél apart !
Ik zit nu aan de koffie met dadels, dat kan ook bedenk ik me nu
Heerlijk vind ik ze, maar ik vind meringue sowieso lekkerquote:Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik vind dat van die ráre koekjesik weet niet
niet écht lekker ook
Digestive koekjes zijn zonder chocolade ook al heel lekkerquote:Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef FANN het volgende:
Die digestive koekjes met chocolade zijn lekker trouwens
Maar die eet de Griek toch op?quote:Op maandag 18 april 2016 19:26 schreef FANN het volgende:
Die digestive koekjes met chocolade zijn lekker trouwens
Ze zijn ook lekker, je kan er ook een taart mee maken met advocaat en zo....quote:Op maandag 18 april 2016 19:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk vind ik ze, maar ik vind meringue sowieso lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
ik heb van de aldi 50cent dat is sjokala met kersen voor op brood.quote:Op maandag 18 april 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Digestive koekjes zijn zonder chocolade ook al heel lekker
jammie! lekker!quote:Op maandag 18 april 2016 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb van de aldi 50cent dat is sjokala met kersen voor op brood.
Licht is de boot op de werf.quote:
Natuurkundequote:
Groot gedeelte zit in MUZ te luisteren naar Radio 49, daar draait MadMaster nuquote:Op maandag 18 april 2016 21:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
pffff iedereen slaapt nu ofzo. het is overal hastike rustig.........wel jammer.
aah dank je wel man! ik ga daar wel ff een kijkje nemen.quote:Op maandag 18 april 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
Hier dus: MUZ / Radio 49 #1159 - Een show? Fluitje van een cent voor Mad!
quote:Op maandag 18 april 2016 21:56 schreef matthias24 het volgende:
[..]
aah dank je wel man! ik ga daar wel ff een kijkje nemen.
Goed gedaan Sjoef, nu moet hij nog binnenkomenquote:
Vanavond geen zinquote:Op maandag 18 april 2016 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Goed gedaan Sjoef, nu moet hij nog binnenkomen
kan gebeurenquote:
Zo mooi ditquote:
was je dronken?quote:Op maandag 18 april 2016 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ye5rustekm lom even uit bed om dat te kmelden
ocHermquote:Op maandag 18 april 2016 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo mooi dit
Ik heb vanavond geslapen blijf moei.
Ik ben een Poëzie liefhebber.
'De woei is koud.'
Zo mooi. Zo mooi Sacha. Ik zeg geen Sas.
Je mag wel Herm zeggen
dank je, dan ga ik nu koffie pakken en een stukje appelgebak erbijquote:Op dinsdag 19 april 2016 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal zie ik dat wel door de vingers.. Koffietijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |