Hij hield de hele week vol dat ik Roda JC onderschatte als angstgegner. Zelfs met 3-4-3 zou je makkelijk moeten winnen wat mij betreft.quote:
Is dat inclusief of exclusief die 83 penalty's?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janssen staat 'maar' 3 goals voor.
Sked, is er al wat bekend over een nieuwe hoofdcoach?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief die 83 penalty's?
Geloof jij niet zo in angstgegners?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij hield de hele week vol dat ik Roda JC onderschatte als angstgegner. Zelfs met 3-4-3 zou je makkelijk moeten winnen wat mij betreft.
Maar nee, ANGSTGEGNER.
Ook een penalty is een geldige goal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief die 83 penalty's?
Tenzij je hem mistquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook een penalty is een geldige goal.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked, is er al wat bekend over een nieuwe hoofdcoach?
Hahaaahaquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand op het Voetbalzone forum claimde dat Rijkaard was gespot met een Vitesse delegatie
Leuk was dat he die hype, met Cavaliers toen enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Pereerow weinig goeds zien doen de laatste maanden
Toptalent volgens Cavaliers.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tactisch falen. De Boer vind ik over het algemeen geen coach die zich scherp focust op een tegenstander. Hoogstens bij een 4-4-2 club zoals Utrecht morgen schuift hij een speler door naar het middenveld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij die wedstrijden tegen Utrecht uit dan? Keer op keer gaat het mis.
Valt tegen ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucky Ajaxquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:06 schreef Paul het volgende:
Hallo Ajax thuis tegen utrecht wint bijna altijd (helaas) eneeh Utrecht gaat denk ik voorzichtig spelen omdat de finale volgende week is.
Tapia is zo godteringslecht.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Toptalent volgens Cavaliers.
Maar die zei hetzelfde over Tapia
Waar speelt hij nu?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia is zo godteringslecht.
Maar hij is zo lekker exotischquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tapia is zo godteringslecht.
Komt wel goed. Is geen flankspeler.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mee eens ja, ik denk dat hij beter kan als hij niet als flankspeler zou worden misbruiktquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Komt wel goed. Is geen flankspeler.
Ik vind het eigenlijk wel een ideale 4-4-2 speler.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Komt wel goed. Is geen flankspeler.
Waar "vertrouwen" het codewoord is voor doping.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:08 schreef Mani89 het volgende:
Je moet Colombianen inderdaad vertrouwen blijven geven, dan komt het vanzelf goed.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:09 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waar "vertrouwen" het codewoord is voor doping.
Geen enkele sport is dopingvrij. Met die gedachte stel ik mezelf gerust en maak ik me er compleet niet druk om.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof jij gelooft dat die Colombiaantjes clean zijn.
Dat hebt echt niets met tactisch falen te maken. Spelers durven gewoon geen risico's meer te nemen als ze tegen een angstgegner moeten. Geen vertrouwen niets. Niet winnen van zo'n tegenstander op rij heeft echt wel invloed op de spelers.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tactisch falen. De Boer vind ik over het algemeen geen coach die zich scherp focust op een tegenstander. Hoogstens bij een 4-4-2 club zoals Utrecht morgen schuift hij een speler door naar het middenveld.
Je zou een goede politicus zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen enkele sport is dopingvrij. Met die gedachte stel ik mezelf gerust en maak ik me er compleet niet druk om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |