Hij hield de hele week vol dat ik Roda JC onderschatte als angstgegner. Zelfs met 3-4-3 zou je makkelijk moeten winnen wat mij betreft.quote:
Is dat inclusief of exclusief die 83 penalty's?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Janssen staat 'maar' 3 goals voor.
Sked, is er al wat bekend over een nieuwe hoofdcoach?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief die 83 penalty's?
Geloof jij niet zo in angstgegners?quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij hield de hele week vol dat ik Roda JC onderschatte als angstgegner. Zelfs met 3-4-3 zou je makkelijk moeten winnen wat mij betreft.
Maar nee, ANGSTGEGNER.
Ook een penalty is een geldige goal.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat inclusief of exclusief die 83 penalty's?
Tenzij je hem mistquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook een penalty is een geldige goal.
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sked, is er al wat bekend over een nieuwe hoofdcoach?
Hahaaahaquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Iemand op het Voetbalzone forum claimde dat Rijkaard was gespot met een Vitesse delegatie
Leuk was dat he die hype, met Cavaliers toen enzo.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Pereerow weinig goeds zien doen de laatste maanden
Toptalent volgens Cavaliers.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb Pereerow weinig goeds zien doen de laatste maanden
Tactisch falen. De Boer vind ik over het algemeen geen coach die zich scherp focust op een tegenstander. Hoogstens bij een 4-4-2 club zoals Utrecht morgen schuift hij een speler door naar het middenveld.quote:Op zaterdag 16 april 2016 22:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij die wedstrijden tegen Utrecht uit dan? Keer op keer gaat het mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |