Maar deze houding is dus niet slecht ivm heupjes/romp?quote:Op zondag 17 april 2016 22:07 schreef Mariposas het volgende:
De houding is wel zo'n beetje als bij de Maxi Cosi, dat is geen geweldige houding, het is een gedwongen houding. Liggend US beter. maar punt is dat je bij vervoer in de auto geen veilig alternatief hebt. Bij buiten wandelen wel.
Het is aan te raden om kinderen zo lang mogelijk liggend te vervoeren (tenzij het niet anders kan zoals in de auto), omdat een geforceerde houding met name voor de rug en nek niet goed is. Het kan voor problemen zorgen. Wat betreft de heupjes en romp weet ikdat niet zo zeker. Ik weet niet hoe lang ze naar buiten gaat, maar bij ons op de opvang gaan ze zeker 2 uur per dag naar buiten (tenzij echt baggerweer).quote:Op zondag 17 april 2016 22:21 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Maar deze houding is dus niet slecht ivm heupjes/romp?
Als het schadelijk is wil ik ze absoluut niet meer in die wagen tot ze kan zitten*, anders liever niet in die wandelwagen tot goed kunnen zitten / alleen korte stukjes.
*En nadenken over hoe het kan dat deze GO die zoveel ervaring heeft en zoveel diploma's, dit wel gewoon doet en ook met haar eigen dochter die 3 weken ouder is dan de mijne en ernaast zit. Alhoewel haar dochter al bijna kan zitten blijkbaar.
quote:Op zondag 17 april 2016 20:20 schreef Bloesem. het volgende:
[..]Wie is er bij haar tijdens jouw lessen? Ik vond het heel fijn dat de oppas (hier toen papa en oma's) foto's stuurde van hoe het ging. Had ik ze niet eens gevraagd, maar het was goed om te zien dat ze ook bij een ander lief ging slapen en fijn kon knuffelen. Gaf mij veel rust. Misschien is dat een idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom zie ik er tegenop. Het voelt alsof ik er nog niet klaar voor ben. En ik wil me daar overheen zetten, omdat het gaat om 5 - 8 uur en ik weet dat dat wel kan. De lessen zelf duren maar 2.5 uur en zijn op 2 verschillende dagen, dus dat is te overzien. Maar ik vind het gewoon moeilijk en hoopte eigenlijk dat iemand een hele goede tip had om het iets makkelijker te maken.
quote:Op zondag 17 april 2016 22:03 schreef hetzusjevan het volgende:
Quick question: kreeg laatst foto doorgestuurd van m'n GO, dat ze lekker aan het wandelen waren. Maar mag mijn dochter al zo in de wandelwagen zitten?Ze is pas 4,5 maand. Of is deze houding wel ok? Is dit een beetje zoals een maxi cosi ofzo? Kan iemand dat zien?
Volgens mij kan deze wagen ook plat. Zou de GO vragen wat het idee hierachter is. Misschien ging ze protesteren bij plat liggen? Of vond de GO het zielig dat ze niks kon zien? En dan uitleggen dat je liever hebt dat ze liggend vervoerd wordt want beter voor de rug. Mits haalbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij mogen morgenquote:Op maandag 18 april 2016 09:30 schreef Krisvc het volgende:
86/92 zit hier qua lengte goed, in de breedte mag ze hem nog wel wat meer vullen. Maar de rompertjes van name it maat 80 lijken precies even groot.
Geen idee hoe lang ze is, vandaag wordt ze weer gemeten. Met 6 maanden zat ze aan de 73cm, dus ik verwacht dat ze wel wat is gegroeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |