abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161471897
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Game on! *O*
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_161471903
Sterkte aan de zieke baby's :)
pi_161472216
Beterschap voor die arme prullen :*.

Vandaag pasfoto laten maken voor Dexters identiteitskaart. Te grappig fotootje geworden. Heel lief O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zaterdag 16 april 2016 @ 18:41:49 #4
409579 LuDann
All the way
pi_161472408
Ontstoken ogen en ontstoken oren. ;( Door de oorontsteking heeft ze waarschijnlijk buikpijn, daarom mag ik haar heupen niet buigen. Nu antibiotica halen.
pi_161472872
Ah, wat sneu Lu. Beterschap voor Wolk!
pi_161473336
Over dat w-zitten.. Ik zit nog steeds liever zo (of iets wat erop lijkt) dan met mijn voeten naar voren.. dan moet ik m'n rug beter balanceren, kost meer moeite.

[ Bericht 18% gewijzigd door Unihipili op 16-04-2016 19:32:06 ]
pi_161474366
Onze (op deze foto hele moeie zwempeuter) zit ook in de w zit. Hij zit echt t allerliefste zo. Hij heeft wel gewoon gekropen, liep met 18 maanden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_161475485
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:01:11 #9
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161475822
Kris, ja, erg herkenbaar. Soms kijk ik de klok vooruit naar 19.15u, als ze allebei in bed liggen en (hopelijk) slapen.
pi_161475861
Ja. Enorm. Het mag en het geeft echt niet. Even een rondje lopen, is dat een optie? Of samen douchen of in bad? Of gewoon tv aanzetten. Zijn die dingen ideaal voor :* :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_161475887
SPOILER
*poef* nu is het weg
pi_161475959
SPOILER
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:06:06 #13
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_161476010
KJ, ook dat komt hier voor :'(

En de TV ja, fascinerend voor baby's. F's favorieten zijn de Jokie muziekclips en Brandweerman Sam. Al was het Zandkasteel ook een groot succes vandaag. Eten geven met tv aan is dus ook niet zo'n succes, moest echt strategisch gaan zitten omdat F steeds draaide in z'n stoel :(

De TV staat dus aan voor peuter he, maar dat snapten jullie vast wel ;)
pi_161476148
Herkenbaar is fijn. Uitgerekend vandaag moest ze d'r nieuwe tanden uitproberen en heeft ze me wel 100 keer gebeten tijdens het drinken en hard ook.

Ze is nu stil. Dus ik ga uitgebreid douchen en even heel hard huilen ofzo. En dan gaan we morgen wat leuks doen om het goed te maken. :Y
pi_161476164
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef Krisvc het volgende:
SPOILER
Nu net enorme huilbui gehad precies hierom ...
pi_161476998
Ach krisvc, :*

Het kan niet altijd rozengeur en manenschijn zijn. Het is zooo vermoeiend om moeder te zijn. En zeker als je dan ook nog eens een avond alleen bent en het niet zo lekker loopt.. Ik hoop dat je van je douche genoten hebt, en straks lekker kunt slapen.

:*

En Saskia, ook voor jou een :* . Hoe was de bruiloft?
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:34:46 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161477011
Oooohhh ja hier ook hoor Kris!
En morgen is alles beter :*

LuDann, allemachtig... when does it stop? Beterschap voor je meiske!

S heeft zich vandaag like a pro door zn eerste kinderfeestje geslagen 8-) Er waren op het hoogtepunt 10 kinderen tussen de 5 en 1 jaar dus ga maar na wat een herrie _O- Maar in de doek of aan de borst was het allemaal ok!
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:34:48 #18
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161477013
In je eentje is het ook zwaar, Kris. Niet leuk. Hopelijk maakt ze een goede nacht. :*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_161477133
Ik heb deze week ook echt respect gekregen voor alleenstaande moeders! De duutser is maandag om 4 uur 's morgens weggegaan, en vanmorgen om 9 uur weer terug gekomen. Tussendoor was hij 1 avond thuis om te eten....Ik was zo blij dat hij er vanmorgen weer was. Ik kan me niet voorstellen dit altijd alleen te doen..
  zaterdag 16 april 2016 @ 21:43:59 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161477302
Ligt er ook een beetje aan of je altijd en bewust alleen bent, of dat je gewend bent dingen samen te doen en te verdelen.

Mijn moeder heeft mij alleen gekregen en heeft dat nooit als zwaar ervaren. Ze was immers niet anders gewend. Maar als mijn vriend nu weg is, is het hele evenwicht ineens weg ja!
pi_161477330
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach krisvc, :*

Het kan niet altijd rozengeur en manenschijn zijn. Het is zooo vermoeiend om moeder te zijn. En zeker als je dan ook nog eens een avond alleen bent en het niet zo lekker loopt.. Ik hoop dat je van je douche genoten hebt, en straks lekker kunt slapen.

:*

En Saskia, ook voor jou een :* . Hoe was de bruiloft?
Heel leuk :) N. stal idd de show!
We zijn wel eerder weggegaan omdat ze zo moe was, en toen we thuis waren had de droger niet gedraaid en was haar slaapzak nog nat. En toen wou man haar in bed leggen zonder schone luier... T is gewoon het idee dat ik overal aan moet denken, het huishouden, mijn werk, sociale verplichtingen...en natuurlijk altijd klaar staan om N. te voeden. Heb vaak het gevoel dat ik spelen met N. onderaan zet, niet genoeg tijd aan haar besteed, om nog maar te zwijgen van aandacht voor mn man... Heb vaak het idee dat ze het leuker vindt bij mn man, want die doet alleen maar leuke dingen met haar...
pi_161478037
Dat gevoel van altijd overal aan moeten denken is zo vermoeiend. Ik herken het precies... :*
pi_161478683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ligt er ook een beetje aan of je altijd en bewust alleen bent, of dat je gewend bent dingen samen te doen en te verdelen.

Mijn moeder heeft mij alleen gekregen en heeft dat nooit als zwaar ervaren. Ze was immers niet anders gewend. Maar als mijn vriend nu weg is, is het hele evenwicht ineens weg ja!
Wat zij zegt! Ik doe het ook alleen. Had het liever anders gezien natuurlijk, maar het is zoals het is en ben er helemaal in gegroeid. Als ik soms lees dat iemand er tegenop ziet als haar man een dagje weg is, denk ik ook wel eens... whut? :? .... maar ik realiseer mij ook heel goed dat je, als je met zijn tweeën bent, je de taken zo (zij het onbewust) hebt "verdeeld" dat het behoorlijk zwaar is als je het opeens alleen moet doen.

Mocht ik nog eens iemand tegenkomen , dan zou ik waarschijnlijk helemaal in paniek raken van al die "vrije" tijd die ik dan opeens heb :+
pi_161478706
SPOILER
  zaterdag 16 april 2016 @ 22:37:36 #25
409579 LuDann
All the way
pi_161478956
SPOILER
pi_161480206
Zulke 'bekentenissen' hoeven ook helemaal niet in spoilers hč dames? ;) Als je het zelf prettiger vindt, is het uiteraard prima, maar niet doen omdat je het een soort taboe onderwerp vindt ofzo :*

Wat er al gezegd is, we zijn allemaal mensen. En volgens mij doen we allemaal keihard ons best om het zo goed mogelijk te doen, door ons in te lezen, hier ervaringen uit te wisselen en soms gewoon op ons gevoel af te gaan.

Ik herken het ook wel, soms ben ik gewoon chagrijnig omdat ze in mijn ogen zķ vervelend doet en niet 'gewoon even mee wil werken'. En 5 minuten later realiseer je je dan dat het een baby is die nog niet eens opzettelijk vervelend kán doen, al zou ze het willen ;) Hoewel het opzoeken van grenzen hier al wel serieus begonnen is :X

Ik lees hier ook mede mee als relativering als ik eerlijk ben :@ want ergens weet ik ook gewoon dat wij echt een hele makkelijke baby hebben, maar toch voelt het soms ontzettend zwaar. En dat is ook prima: je 'mag' het ook heel zwaar vinden en je mag soms best even uit je slof schieten :Y want bij iedereen hier lees ik ook meer dan genoeg verliefde momenten waarop we onze mini's voor geen goud zouden willen missen en daar gaat het uiteindelijk om! O+
pi_161480443
Dikke knuffel voor bij wie het even wat minder gaat. Heel herkenbaar hoor. Ik heb soms ook periodes dat ik het gewoon echt niet leuk vind.
En soms ís het ook gewoon niks aan.
Wat is er nou leuk aan slaapgebrek? Wat is er nou leuk aan te weinig tijd voor jezelf?
En dat gehuil de hele tijd daar worden we logischerwijs ook niet vrolijk van.
Heel normaal en volkomen logisch!
pi_161481089
Ik ben bijna elke avond blij als het bedtijd is en ik wat tijd voor mezelf heb. En als ik hem uit bed haal en hij zit gelijk alweer te piepen zou ik hem ook het liefst gelijk weer terugleggen met de deur dicht.

Hij slaapt vannacht voor het eerst in zijn grote bed. Wel een grote overstap, van een klein wiegje naar zo'n mega ledikant (die ook nog net een maatje groter is dan een gewoon ledikant). Hij kan nu iig eindelijk met zijn armen wijd slapen.

Afgelopen nacht hebben we als experiment hem pas na vijf minuten huilen uit bed gehaald omdat hij steeds 's nachts bijna direct weer tegen me aan lag te slapen als ik hem eruit haalde. Hierdoor heeft hij vannacht alleen rond 12 uur heeft gedronken en daarna om half 9 pas weer. Rond 4 uur was hij ook wakker, maar toen ik nog even naar de wc ging voor ik hem wilde pakken was hij alweer stil. Hopelijk stap 1 richting een volledige nachtrust! En vandaag ook voor het eerst maar twee slaapjes overdag.
pi_161482224
Het is ook niet een rustig vaartochtje tussen de witte zwanen en het groene gras of zo he! Het is alles non-stop op tilt, zowel fysiek als mentaal (en niet te vergeten enorm hormonaal). Niet gek dat je daar soms even genoeg van hebt :*
pi_161485065
Nacht verliep hier uiteindelijk redelijk. Van 9 tot 1, daarna door tot 5 uur. Toen was ze er klaar mee. Man is met haar naar beneden gegaan, ze hebben gespeeld en nu ligt ze weer te tukken.

Ik denk dat het soms ook een gevalletje van andersom is hoor. Omdat ik het gister even niet zo leuk vond om mamma te zijn, voelde het allemaal 100x zo zwaar. En dan gaat wat Saskia zegt spelen; Ik ben alleen maar aan het zorgen en het regelen - speel ik wel genoeg met d'r, doe ik niet alleen maar wat ik 'moet' doen, geef ik d'r wel alles wat ik wil geven? Met pappa doet ze zo veel leuke dingen, waarom valt mij het zwaar om leuke dingen te doen? Juist, omdat ik 1000 ballen tegelijk in de lucht wil houden en het allemaal ook nog eens perfect wil doen. En dat gaat niet.

Fijn om even te ventileren en zo veel herkenning te vinden. Vandaag proberen we het opnieuw. :)
  zondag 17 april 2016 @ 08:32:04 #31
409579 LuDann
All the way
pi_161485391
Ik deed mijn 'bekentenis' in een spoiler omdat de anderen dat deden. :P

Mijn nacht was retezwaar, natuurlijk. Wolk was vreselijk aan het huilen, wilde niet liggen en ook niet uit mijn armen zijn dus ik heb het grootste deel van de nacht rechtop gezeten.

Maar _O_ antibiotica _O_

Nadat ik de tweede dosis heb gegeven om 3 uur ging het een uur daarna plots beter. En ze werd om 7 uur gewoon vrolijk en koortsvrij wakker. :o Dat had ik niet verwacht. En wat ziet de wereld er dan opeens weer een stuk beter uit zeg...
  zondag 17 april 2016 @ 08:36:07 #32
409579 LuDann
All the way
pi_161485437
Nog wel een opvallend voorvalletje gisteren bij de HAP. De huisarts zegt 'dubbele oorontsteking' en gaat achter haar computer zitten om een recept uit te schrijven. Wij gaan ook zitten en omdat Wolk zo vreselijk aan het huilen is geeft mijn man haar aan mij om aan te leggen. De arts gaf toen complimentjes over het feit dat ik nog borstvoeding geef en daarna draait ze zich opeens weer om met de vraag of het dan wel ok is dat ze antibiotica voorschrijft.

Ik heb een beetje de indruk dat we als linksgedraaide biogarde yoghurt overkwamen ofzo, alsof borstvoeding met 8 maanden ook betekent dat je tegen dingen als enten en medicatie bent.
pi_161485905
Fijn Lu, ga zo door Wolk!

Ik merk wel dat ik niet echt boos ben op N. want zij is echt heel makkelijk en lief. Ik raak vooral geirriteerd van dingen die ervoor zorgen dat ik minder efficiënt alles kan afmaken. Als ik controle heb en alles gewoon goed gaat, krijg ik alles wel af wat ik moet doen. Maar als er iets mis gaat (een computer, wasmachine etc. die stuk is ofzo) dan kan ik daar helemaal van in de stress schieten. Ik vind het vooral erg dat ik dat doe tegen mijn man ook; soms lijkt het wel of ik hem zie als een van die 'dingen' die mij moet helpen met alles doen wat ik moet doen. Dus als hij ineens iets anders wil, of een werkcrisis heeft, dan kan ik echt boos op hem worden. En ook aandacht besteden aan hem staat soms op hetzelfde niveau op mijn doelijstje als de was doen en werken. Echt niet tof... ;(

Maargoed, vandaag gaan we met z'n drietjes op stap! *O*
pi_161488500
Herkenbaar Krisvc

SPOILER
Baby is weer verkouden. Snot feest ;)
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_161493436
Ludann, bij jullie ook oorontsteking! Beterschap, hopelijk helpt de antibiotica. Hier vrijdag de laatste dag antibiotica gehad. Y is weer de vrolijke meid zelve :)

Ik heb momenteel geen werk.. en vermaak me prima doordeweeks met 2 kinderen. De dagen vliegen voorbij. Vooral met mooi weer. Lekker naar de speeltuin.. blokje om wandelen en oudste op zijn nieuwe fiets. Wij komen de dagen prima door zonder papa overdag, maar... als ik slecht heb geslapen, en me zo lamlendig en moe voel.. poe poe dan kan de dag zooooo lang duren! En uiteraard die dag zijn de kids niet te genieten natuurlijk! En dan ben ik ook erg blij als mijn man er weer is.
pi_161498033
beterschap aan de zieke kindjes

:* voor de mama's die het even harder nodig hebben.
Schudden voor gebruik
pi_161498332
Ik heb ook m'n dag niet en vind het ook allemaal even niet zo leuk... Gelukkig is dat hier herkenbaar lees ik, dat helpt eigenlijk ook al.

:* voor iedereen en beterschap voor de zieken!
pi_161498647
quote:
7s.gif Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb momenteel geen werk.. en vermaak me prima doordeweeks met 2 kinderen. De dagen vliegen voorbij. Vooral met mooi weer. Lekker naar de speeltuin.. blokje om wandelen en oudste op zijn nieuwe fiets. Wij komen de dagen prima door zonder papa overdag
Hier even over he.. Ik heb dat ook, ik vind 't heel fijn thuis. En nu heb ik met m'n stomme kop besloten dat ik wel weer naar school ga. Uit praktische overweging (dan hoef ik volgend jaar minder vakken) en uit schuldgevoel (ik krijg nu studiefinanciering, maar volg geen les en maak alleen leertentamens) Ok, 't is maar 1 vak wat neerkomt op ongeveer 5 - 8 uur per week, maar toch: hoe dichterbij het komt, hoe meer ik in paniek raak. Iemand tips om het makkelijker te maken? Ik weet dat 't gevoel wel slijt als ik gewoon ga (aka dan negeer ik het gevoel gewoon, maar voor iemand die nog moet leren om naar haar gevoel te handelen, is dat niet de beste optie) Ik vind thuisblijfmoeder zijn voor nu meer dan prima eigenlijk :@
pi_161499267
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 17:00 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

Hier even over he.. Ik heb dat ook, ik vind 't heel fijn thuis. En nu heb ik met m'n stomme kop besloten dat ik wel weer naar school ga. Uit praktische overweging (dan hoef ik volgend jaar minder vakken) en uit schuldgevoel (ik krijg nu studiefinanciering, maar volg geen les en maak alleen leertentamens) Ok, 't is maar 1 vak wat neerkomt op ongeveer 5 - 8 uur per week, maar toch: hoe dichterbij het komt, hoe meer ik in paniek raak. Iemand tips om het makkelijker te maken? Ik weet dat 't gevoel wel slijt als ik gewoon ga (aka dan negeer ik het gevoel gewoon, maar voor iemand die nog moet leren om naar haar gevoel te handelen, is dat niet de beste optie) Ik vind thuisblijfmoeder zijn voor nu meer dan prima eigenlijk :@
Kun je het niet rustig opbouwen? Eerst 2 uurtjes weg, dan 4 (6 - 8)?
En je moet je helemaal niet schuldig voelen wbt stufi! Je maakt toch tentamens en staat ingeschreven? Dan studeer je gewoon ;)
  zondag 17 april 2016 @ 19:07:49 #40
409579 LuDann
All the way
pi_161501833
Stoel, blij te lezen dat Y haarzelf weer is! Hier een beetje een zeurderig dagje met veel drinkmomenten en huilen om niks. Ze is duidelijk nog niet lekker. Maar wel een heel stuk beter dan gisteren, toen was het alleen maar als een dood vogeltje op ons liggen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Onze (op deze foto hele moeie zwempeuter) zit ook in de w zit. Hij zit echt t allerliefste zo. Hij heeft wel gewoon gekropen, liep met 18 maanden.

SPOILER
Ik had hierover heen gelezen. Dat is een heeeel moeie zwempeuter ja. :o

Op zich wel fijn om te lezen dat er meer kindjes zijn die zo zitten. Ik ben alleen wel wat alerter hierop omdat het een teken kan zijn dat ze Ehlers-Danlos van me geerfd heeft.
pi_161502857
Ik heb t stukje over t zitten in w houding niet helemaal meegelezen. Veel kindjes zitten toch zo?

Bloesem en school afmaken is natuurlijk helemaal geen slecht plan 😉 Het went denk ik vanzelf wel toch? Je doet niks ergs of iets dergelijks. Wat is precies dat je er zo tegenop ziet?
  zondag 17 april 2016 @ 20:08:51 #42
409579 LuDann
All the way
pi_161503946
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb t stukje over t zitten in w houding niet helemaal meegelezen. Veel kindjes zitten toch zo?

Bloesem en school afmaken is natuurlijk helemaal geen slecht plan 😉 Het went denk ik vanzelf wel toch? Je doet niks ergs of iets dergelijks. Wat is precies dat je er zo tegenop ziet?
Het is niet zo goed voor ze, maar zo lang ze ook in andere houdingen zitten geen enorm probleem geloof ik. Maar Wolk zit alleen maar zo, nooit met haar benen vooruit.
pi_161504161
Koen zit vaak in een halve W. 1 been achter- en 1 been vooruit.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 17 april 2016 @ 20:18:10 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_161504195
Zit ze wel in kleermakerszit? Of benen wijd? Want benen recht naar voren is sowieso moeilijk natuurlijk :o

En alle spoilers.... het is dus inderdaad niks om je voor te schamen want elke moeder kent zulke momenten/dagen. :*
pi_161504267
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:

SPOILER
Daarom zie ik er tegenop. Het voelt alsof ik er nog niet klaar voor ben. En ik wil me daar overheen zetten, omdat het gaat om 5 - 8 uur en ik weet dat dat wel kan. De lessen zelf duren maar 2.5 uur en zijn op 2 verschillende dagen, dus dat is te overzien. Maar ik vind het gewoon moeilijk en hoopte eigenlijk dat iemand een hele goede tip had om het iets makkelijker te maken.
  zondag 17 april 2016 @ 20:22:55 #46
409579 LuDann
All the way
pi_161504344
Of ja, benen wijd bedoelde ik ja. Maar ze zit dus eigenlijk nooit anders dan in de w, alleen soms met 1 been voor en 1 been achter. We zetten haar nu met haar benen wijd neer maar dan spartelt ze tegen. Als ze eenmaal zit gaat het wel.
pi_161506151
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2016 20:20 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

SPOILER
Daarom zie ik er tegenop. Het voelt alsof ik er nog niet klaar voor ben. En ik wil me daar overheen zetten, omdat het gaat om 5 - 8 uur en ik weet dat dat wel kan. De lessen zelf duren maar 2.5 uur en zijn op 2 verschillende dagen, dus dat is te overzien. Maar ik vind het gewoon moeilijk en hoopte eigenlijk dat iemand een hele goede tip had om het iets makkelijker te maken.
ik denk dat je gewoon door de zure appel heenmoet, bloesem. Dat het vanzelf makkelijker wordt.

ik kan je niet helpen, want ik ben in de afgelopen 7 maanden nog niet langer dan 3 uur weggeweest van mini. Dat moet langzamerhand ook veranderen, maar zolang hij nog geen flesje wil is dat erg lastig. We proberen ook niet zo hard met die flesjes, dat moet ook veranderen.

Verder snap ik die fysieke afstand ook goed, we waren zaterdag in de ikea en hadden T in de wandelwagen, terwijl ik hem normaal altijd draag. Met al die mensen vond ik het erg lastig dat T zo ver van me vandaan was. Zeker als de wagen even om het hoekje stond als ik ergens aan het kijken was, of als de duutser al verder vooruit was gelopen. Halverwege heb ik hem dan ook alsnog in de doek geknoopt...
pi_161506433
N. gaat voorlopig 1 middag per week naar het kdv... We (vooral mn man eigenlijk) vonden dat alweer lang zat!
Maar ik merk wel dat ik het zelf erg fijn vind om af en toe een paar uur met mn eigen dingen bezig te zijn, daar krijg ik wel energie van :)

Oh, N. heeft ontdekt hoe ze met 1 vinger de liedjes in haar muziekboekje aan kan doen! Ze zat echt precies met haar wijsvinger op de juiste knop te drukken!!
pi_161508349
Quick question: kreeg laatst foto doorgestuurd van m'n GO, dat ze lekker aan het wandelen waren. Maar mag mijn dochter al zo in de wandelwagen zitten? :? Ze is pas 4,5 maand. Of is deze houding wel ok? Is dit een beetje zoals een maxi cosi ofzo? Kan iemand dat zien?

[ Bericht 32% gewijzigd door hetzusjevan op 18-04-2016 20:18:06 ]
  zondag 17 april 2016 @ 22:07:16 #50
327807 Mariposas
יה&#14
pi_161508525
De houding is wel zo'n beetje als bij de Maxi Cosi, dat is geen geweldige houding, het is een gedwongen houding. Liggend US beter. maar punt is dat je bij vervoer in de auto geen veilig alternatief hebt. Bij buiten wandelen wel.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')