SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want het leven is niet meer dan een sprookje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:51 schreef Krisvc het volgende:
Nu net enorme huilbui gehad precies hierom ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Heel leukquote:Op zaterdag 16 april 2016 21:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Ach krisvc,![]()
Het kan niet altijd rozengeur en manenschijn zijn. Het is zooo vermoeiend om moeder te zijn. En zeker als je dan ook nog eens een avond alleen bent en het niet zo lekker loopt.. Ik hoop dat je van je douche genoten hebt, en straks lekker kunt slapen.
![]()
En Saskia, ook voor jou een. Hoe was de bruiloft?
Wat zij zegt! Ik doe het ook alleen. Had het liever anders gezien natuurlijk, maar het is zoals het is en ben er helemaal in gegroeid. Als ik soms lees dat iemand er tegenop ziet als haar man een dagje weg is, denk ik ook wel eens... whut?quote:Op zaterdag 16 april 2016 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ligt er ook een beetje aan of je altijd en bewust alleen bent, of dat je gewend bent dingen samen te doen en te verdelen.
Mijn moeder heeft mij alleen gekregen en heeft dat nooit als zwaar ervaren. Ze was immers niet anders gewend. Maar als mijn vriend nu weg is, is het hele evenwicht ineens weg ja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby is weer verkouden. Snot feest
ti amo pių di ieri ma meno di domani
Hier even over he.. Ik heb dat ook, ik vind 't heel fijn thuis. En nu heb ik met m'n stomme kop besloten dat ik wel weer naar school ga. Uit praktische overweging (dan hoef ik volgend jaar minder vakken) en uit schuldgevoel (ik krijg nu studiefinanciering, maar volg geen les en maak alleen leertentamens) Ok, 't is maar 1 vak wat neerkomt op ongeveer 5 - 8 uur per week, maar toch: hoe dichterbij het komt, hoe meer ik in paniek raak. Iemand tips om het makkelijker te maken? Ik weet dat 't gevoel wel slijt als ik gewoon ga (aka dan negeer ik het gevoel gewoon, maar voor iemand die nog moet leren om naar haar gevoel te handelen, is dat niet de beste optie) Ik vind thuisblijfmoeder zijn voor nu meer dan prima eigenlijkquote:Op zondag 17 april 2016 14:29 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb momenteel geen werk.. en vermaak me prima doordeweeks met 2 kinderen. De dagen vliegen voorbij. Vooral met mooi weer. Lekker naar de speeltuin.. blokje om wandelen en oudste op zijn nieuwe fiets. Wij komen de dagen prima door zonder papa overdag
Kun je het niet rustig opbouwen? Eerst 2 uurtjes weg, dan 4 (6 - 8)?quote:Op zondag 17 april 2016 17:00 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Hier even over he.. Ik heb dat ook, ik vind 't heel fijn thuis. En nu heb ik met m'n stomme kop besloten dat ik wel weer naar school ga. Uit praktische overweging (dan hoef ik volgend jaar minder vakken) en uit schuldgevoel (ik krijg nu studiefinanciering, maar volg geen les en maak alleen leertentamens) Ok, 't is maar 1 vak wat neerkomt op ongeveer 5 - 8 uur per week, maar toch: hoe dichterbij het komt, hoe meer ik in paniek raak. Iemand tips om het makkelijker te maken? Ik weet dat 't gevoel wel slijt als ik gewoon ga (aka dan negeer ik het gevoel gewoon, maar voor iemand die nog moet leren om naar haar gevoel te handelen, is dat niet de beste optie) Ik vind thuisblijfmoeder zijn voor nu meer dan prima eigenlijk
quote:Op zaterdag 16 april 2016 20:09 schreef kaatjejannie het volgende:
Onze (op deze foto hele moeie zwempeuter) zit ook in de w zit. Hij zit echt t allerliefste zo. Hij heeft wel gewoon gekropen, liep met 18 maanden.
Ik had hierover heen gelezen. Dat is een heeeel moeie zwempeuter ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich wel fijn om te lezen dat er meer kindjes zijn die zo zitten. Ik ben alleen wel wat alerter hierop omdat het een teken kan zijn dat ze Ehlers-Danlos van me geerfd heeft.
Het is niet zo goed voor ze, maar zo lang ze ook in andere houdingen zitten geen enorm probleem geloof ik. Maar Wolk zit alleen maar zo, nooit met haar benen vooruit.quote:Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb t stukje over t zitten in w houding niet helemaal meegelezen. Veel kindjes zitten toch zo?
Bloesem en school afmaken is natuurlijk helemaal geen slecht plan 😉 Het went denk ik vanzelf wel toch? Je doet niks ergs of iets dergelijks. Wat is precies dat je er zo tegenop ziet?
quote:Op zondag 17 april 2016 19:36 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik heb t stukje over t zitten in w houding niet helemaal meegelezen. Veel kindjes zitten toch zo?
Bloesem en school afmaken is natuurlijk helemaal geen slecht plan 😉 Het went denk ik vanzelf wel toch? Je doet niks ergs of iets dergelijks. Wat is precies dat je er zo tegenop ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom zie ik er tegenop. Het voelt alsof ik er nog niet klaar voor ben. En ik wil me daar overheen zetten, omdat het gaat om 5 - 8 uur en ik weet dat dat wel kan. De lessen zelf duren maar 2.5 uur en zijn op 2 verschillende dagen, dus dat is te overzien. Maar ik vind het gewoon moeilijk en hoopte eigenlijk dat iemand een hele goede tip had om het iets makkelijker te maken.
quote:Op zondag 17 april 2016 20:20 schreef Bloesem. het volgende:
[..]ik denk dat je gewoon door de zure appel heenmoet, bloesem. Dat het vanzelf makkelijker wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom zie ik er tegenop. Het voelt alsof ik er nog niet klaar voor ben. En ik wil me daar overheen zetten, omdat het gaat om 5 - 8 uur en ik weet dat dat wel kan. De lessen zelf duren maar 2.5 uur en zijn op 2 verschillende dagen, dus dat is te overzien. Maar ik vind het gewoon moeilijk en hoopte eigenlijk dat iemand een hele goede tip had om het iets makkelijker te maken.
ik kan je niet helpen, want ik ben in de afgelopen 7 maanden nog niet langer dan 3 uur weggeweest van mini. Dat moet langzamerhand ook veranderen, maar zolang hij nog geen flesje wil is dat erg lastig. We proberen ook niet zo hard met die flesjes, dat moet ook veranderen.
Verder snap ik die fysieke afstand ook goed, we waren zaterdag in de ikea en hadden T in de wandelwagen, terwijl ik hem normaal altijd draag. Met al die mensen vond ik het erg lastig dat T zo ver van me vandaan was. Zeker als de wagen even om het hoekje stond als ik ergens aan het kijken was, of als de duutser al verder vooruit was gelopen. Halverwege heb ik hem dan ook alsnog in de doek geknoopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |