Uiteraard, en dat volgt ook uit het kaartje?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Zal een eventuele trein vanuit Rotterdam niet via Venlo gaan?
Oh, die had ik niet bekeken/niet verder gekekenquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Uiteraard, en dat volgt ook uit het kaartje?
Rotterdam - Breda - Eindhoven - Venlo - Düsseldorf is op de kaart de meest directe route.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:15 schreef derLudolf het volgende:
Zal een eventuele trein vanuit Rotterdam niet via Venlo gaan?
Pak een schep en schep de Elbe vol. Havenstrijd gewonnen door Rotterdamquote:
De gemeenteraad wil een verbinding voor het mkb, ondernemers en de haven, een van de argumenten is dat ze hamburg voor willen blijven.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Voor badslippers is er toch al de Betuweroute?
De gemeenteraad draagt het aan als een argument voor de lijn rotterdam-dusseldorf, ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Pak een schep en schep de Elbe vol. Havenstrijd gewonnen door Rotterdam
Hoe kom ik er eigenlijk bij dat MGB een Güterumgehungsbahn heeft... of was dat vroegah?quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:03 schreef James1988 het volgende:
[..]
Als dit lijntje wordt aangelegd (16,5 km) hoeft er in ieder geval niet meer kopgemaakt te worden:
[ afbeelding ]
Düsseldorf - Antwerpen lijkt veel logischer als je zo naar dat kaartje kijkt. En daar ligt al een min of meer rechte spoorlijn tussenquote:Op zaterdag 16 april 2016 22:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Breda mist als grote stip op dat plaatje, terwijl je daar straks juist goed kunt overstappen op een trein naar België.
Nee ik ook niet. Niet dat er wat verkeerd is met een tweede HSL verbinding richting Dld vind ikquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:23 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De gemeenteraad wil een verbinding voor het mkb, ondernemers en de haven, een van de argumenten is dat ze hamburg voor willen blijven.
De connectie zie ik ook niet.
Hsl verbinding? Het stukje hsl zuid tussen rotterdam en breda zal het enige zijn in de route.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Niet dat er wat verkeerd is met een tweede HSL verbinding richting Dld vind ik
Nja, ik bedoel iets wat in D wat harder rijdt en wat in NL niet bij elke stoeptegel stoptquote:Op zaterdag 16 april 2016 23:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hsl verbinding? Het stukje hsl zuid tussen rotterdam en breda zal het enige zijn in de route.
Het is wel een manier om de concurrentiestrijd te winnen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:24 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De gemeenteraad draagt het aan als een argument voor de lijn rotterdam-dusseldorf, ik niet.
Daar ligt wel een Umgehungsbahn maar die is alleen bruikbaar voor treinen die richting Aachen moeten.quote:Op zaterdag 16 april 2016 23:25 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Hoe kom ik er eigenlijk bij dat MGB een Güterumgehungsbahn heeft... of was dat vroegah?
Ja, er liggen nog stapels bij het loket van Boissy Saint Legerquote:Op zondag 17 april 2016 10:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk! En heb je nou ook zo'n setje kaarten?
pak er nog een paar voor ons?quote:Op zondag 17 april 2016 10:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, er liggen nog stapels bij het loket van Boissy Saint Leger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |