En ik ken mensen daar. Die moeten dood?quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het er genoeg zijn wel. Erdo is totaal van het padje af, en zijn bevolking is de weg kwijt van de propaganda. Ik zeg platbombarderen en overnieuw beginnen.
Ja. Allemaal dood. Iedereen en alles.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En ik ken mensen daar. Die moeten dood?
Blijkbaar is dat de oplossing......quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Allemaal dood. Iedereen en alles.
De situatie is hopeloos. Ze hebben de laatste keer met Gezi-park iets geprobeerd en we weten allemaal hoe het is afgelopen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En ik ken mensen daar. Die moeten dood?
Precies dit. Het was niet erg grappig, maar het statement is prima. Nu kijken welke Nederlandse collega's ook ballen hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind Hansie kut en vooral niet grappig, maar wel goed dat hij en andere komieken niet hun mond laten snoeren door Erdolul.
Ja iedereen,quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:00 schreef Hathor het volgende:
Gaat nu ineens iedereen schijtlollig doen over Erdogan?
Je kan wel dingen zeggen. Dat zie ik ook zo. Als Europa moet je duidelijk maken dat je eigen niet lid kan worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De situatie is hopeloos. Ze hebben de laatste keer met Gezi-park iets geprobeerd en we weten allemaal hoe het is afgelopen.
Het heeft niets met ballen te maken. Hij snoert de mond van normale mensen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies dit. Het was niet erg grappig, maar het statement is prima. Nu kijken welke Nederlandse collega's ook ballen hebben.
Erdo luistert niet. Dat soort straatvechters zijn alleen gevoelig voor macho gelul of bommen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je kan wel dingen zeggen. Dat zie ik ook zo. Als Europa moet je duidelijk maken dat je eigen niet lid kan worden.
Nee, dat doet Erdo.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:25 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het heeft niets met ballen te maken. Hij snoert de mond van normale mensen.
Je hebt ook te maken met mensen daar. Praat niet zo dom.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Erdo luistert niet. Dat soort straatvechters zijn alleen gevoelig voor macho gelul of bommen.
Noord Korea. Lijkt mij niet prettig. Kun je ook een bom op gooien.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Erdo luistert niet. Dat soort straatvechters zijn alleen gevoelig voor macho gelul of bommen.
Die hebben op hem gestemd.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt ook te maken met mensen daar. Praat niet zo dom.
Je klinkt mad ceberut.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:26 schreef Ceberut het volgende:
Tegelijk krijgen rappers in dit land straf omdat ze Wilders bedreigd zouden hebben in hun teksten. Zelfde voor de zogenaamde holocaustcartoons. Artistieke vrijheid is ook maar selectief in dit land.
Dat heet bedreigen. Iets dat heel moeilijk aan te pakken is trouwens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:26 schreef Ceberut het volgende:
Tegelijk krijgen rappers in dit land straf omdat ze Wilders bedreigd zouden hebben in hun teksten. Zelfde voor de zogenaamde holocaustcartoons. Artistieke vrijheid is ook maar selectief in dit land.
Deze komiek snoert niemand de mond.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker. Ook. Maar het gaat nu over deze komiek.
Dit laat wel zien dat Meneertje erdogan kan blaten en schreeuwen maar dat we daar niet koud of warm van worden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 10:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het gaat niet over recht. Dit helpt die collega ook niet. Dit is blaten. Dat mag en kan. Het is niet zinvol.
Nee, dat wordt door sommigen bestempeld als bedreigen. Het past niet in de vrijheid van meningsuiting om voor artiesten te gaan bepalen wat zij bedoelen met hun teksten. Misschien is het wel satirisch bedoeld. Of misschien is het wel een andere kunstzinnige uiting om het maatschappelijk debat mee te voeden.quote:Op zaterdag 16 april 2016 11:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heet bedreigen. Iets dat heel moeilijk aan te pakken is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |