Cabaretier Hans Teeuwen lijkt niet onder de indruk van het feit dat een Duitse komiek vervolgd kan worden voor het beledigen van de Turkse president Erdogan. Hij haalt op geheel eigen wijze uit naar de Turkse leider.![Screen+Shot+2016-04-15+at+21.18.52]()
Gevraagd door RTL Nieuws naar zijn mening over de gebeurtenissen in Duitsland, antwoordt Teeuwen: „Nou, ik wil het liever even hebben over Erdogan.” Daarna volgt een stuk satire waarin hij verklaart Erdogan nog te kennen uit de tijd dat de president een „jongenshoertje in Istanbul” was en dat hij „nog een pijpbeurt van hem tegoed heeft.”
Aan het einde van zijn absurdistische betoog laat de grappenmaker doorschemeren wat hij bedoelt te zeggen: „Ik vind dat iedereen op een normale manier zijn werk moet doen. Een satiricus maakt satire, een jongenshoertje bevredigt mannen en een politicus probeert het land te besturen en als dat door elkaar heen gaat lopen dan krijgen we een kliederboel.”
De Duitse komiek Jan Böhmermann had Erdogan onder meer uitgemaakt voor geitenneuker, waarna de Turkse president Duitsland verzocht om hem te vervolgen. Angela Merkel liet vrijdag weten dat de regering toestemming geeft voor eventuele vervolging. Justitie beslist nog of het daadwerkelijk tot een zaak komt.
Filmpje in de link....
http://www.telegraaf.nl/b(...)_sart_Erdogan__.htmlIk vind het wel gewaagd van Hans Teeuwen. Kan me niet voorstellen dat ie serieus is.
Heb namelijk slechte ervaringen met een pijpbeurt door Erdogan. Het leek wel een Turkentrekker, zo hard ging ie te keer. Het is dat ie z'n gebit uit had, anders waren de gevolgen niet te overzien geweest. Het leek wel vacuüm zuigen voor beginners. Hij was natuurlijk nog een schandknaapje destijds. Zijn toompjeloze inzet was te waarderen, hij ging er voor 100 % tegenaan. Dus je mag er niet alles aan ophangen. Niet gelijk op het schavot, dat is middeleeuws, en weerhoudt hem er van om de moderne tijd besneden te betreden. Een moderne tijd die hem met ondersteunende armen en gebogen benen, op de knieën probeert te krijgen. Lurkend op de hurken, gekleed in niets onthullende jurken. Je hoeft dan maar één keer te zeggen dat ie je rug op kan, en je kunt twee dagen niet zitten. Merkelent als een springbok, bestijgt ie dan de ruggengraatloze westerling. Ook het feit dat ie geen klein geld terug kon geven pleit niet voor Erdogan. Je kunt er nog zoveel inpompen, het blijft pijpen met de kraan open. Hij denkt dat ie de pijpleiding heeft, maar mevrouw Merkel heet van voren niet voor niets Angela. Dat betekent engel. De gevleugelde uitspraak luidt dan ook: 'Liever in de zevende hemel met Angela Merkel, dan in de olie met Erdogan.'
Het leven is net pijpkaneel. Je zuigt er aan en krijgt je deel. Rijdend op de nymphomane bultkameel, schreeuwt ie met zijn volgespoten witte keel.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !