Nou, nou. Iedereen ? Tikkie overdreven lijkt me.quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:00 schreef Hathor het volgende:
Gaat nu ineens iedereen schijtlollig doen over Erdogan?
Teeuwen doet dat net even wat beter dan iedereen, hij heeft trouwens nog een pijpbeurt van 'm tegoed.quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:00 schreef Hathor het volgende:
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Teeuwen doet dat net even wat beter dan iedereen, hij heeft trouwens nog een pijpbeurt van 'm tegoed.
Ze stemt in met dat de rechter de zaken op moet lossen, en niet de politiek. Op zich goed, denk ik. Nu hopen dat de rechter zegt wat ie hoort te zeggen: "Ga dit soort gezeik maar in Turkije doen, maar niet in een vrij Europa".quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:27 schreef spierbal het volgende:
Dat die merkel nog instemt ook, gadverdamme zeg. Raar wijf. Wel zal ik zeggen dat ze moeders mooiste is , anders word ik dadelijk ook vervolgd.
quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Teeuwen doet dat net even wat beter dan iedereen, hij heeft trouwens nog een pijpbeurt van 'm tegoed.
Ze is vast bang dat de Turkse gedachtenpolitie meekijkt.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:25 schreef Physsic het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers, aldus..
[ afbeelding ]
Bovendien is hij echt een 'mensenmens'.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ze is vast bang dat de Turkse gedachtenpolitie meekijkt.
Zo zonde van dat knappe koppie van haar.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:25 schreef Physsic het volgende:
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers, aldus..
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:00 schreef Hathor het volgende:
"Er zijn twee Erdogans"quote:Op zaterdag 16 april 2016 04:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bovendien is hij echt een 'mensenmens'.![]()
[ afbeelding ]
Tong komt de plaatselijke shoarma tent niet meer binnen nu.quote:Op zaterdag 16 april 2016 03:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ze is vast bang dat de Turkse gedachtenpolitie meekijkt.
Dat eerste bericht geloof ik best. Wij zien inderdaad niet de andere kant van hem (blijkbaar heeft ie toch een hoop stemmen weten te winnen anders zat ie er nu niet)quote:Op zaterdag 16 april 2016 04:02 schreef Physsic het volgende:
[..]
Bovendien is hij echt een 'mensenmens'.![]()
[ afbeelding ]
Hij vraagt er zelf om, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 02:00 schreef Hathor het volgende:
Het Sprookjesbos vond ik toch wel legendarischquote:Op zaterdag 16 april 2016 07:29 schreef Jaroon het volgende:
Iemand moet echt goed uitleggen wat hier lollig aan is. Ik heb sowieso al niet veel met zijn humor.
Hij kan soms grappig zijn. Maar is dit nu een juist antwoord op de Erdogan kwestie? Dit is gewoon grof zijn om het grof zijn. Wat bereik je hier mee?quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het Sprookjesbos vond ik toch wel legendarischGoed dat Teeuwen het voortouw neemt in Nederland. Ik hoop dat er velen mogen volgen.
Met de botte bijl houthakken is tof man.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hij kan soms grappig zijn. Maar is dit nu een juist antwoord op de Erdogan kwestie? Dit is gewoon grof zijn om het grof zijn. Wat bereik je hier mee?
Kan leuk zijn. Het kan ook zo bot zijn dat je je afvraagt of het zin heeft.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met de botte bijl houthakken is tof man.
Het begon allemaal over een liedje toch?quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Kan leuk zijn. Het kan ook zo bot zijn dat je je afvraagt of het zin heeft.
De vraag gaat over (van mijn kant) is dit nu humor? Dit kan ik ook.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het begon allemaal over een liedje toch?
Het was een kutnummer. allang vergeten wanneer de man zich niet zo druk had gemaakt om zoiets onbenulligs.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De vraag gaat over (van mijn kant) is dit nu humor? Dit kan ik ook.
Het is belachelijk dat Erdogan reageert op dat soort dingen. Dan sta je gewoon voor lul als staatshoofd. Daar kun je als komiek wel leuke dingen over bedenken.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het was een kutnummer. allang vergeten wanneer de man zich niet zo druk had gemaakt om zoiets onbenulligs.
Daar ben ik het helemaal met eens.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat Erdogan reageert op dat soort dingen. Dan sta je gewoon voor lul als staatshoofd. Daar kun je als komiek wel leuke dingen over bedenken.
Nou, nee. Hij is heel duidelijk. Hij wilde gepijpt worden door Erdogan, maar Erdogan was blijkbaar een beetje egoïstisch. Dat soort dingen halen je gewoon een keer in. En dat moment is nu.quote:Op zaterdag 16 april 2016 07:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hij kan soms grappig zijn. Maar is dit nu een juist antwoord op de Erdogan kwestie? Dit is gewoon grof zijn om het grof zijn. Wat bereik je hier mee?
Als bepaalde mensen dat lollig vinden......prima.quote:Op zaterdag 16 april 2016 08:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, nee. Hij is heel duidelijk. Hij wilde gepijpt worden door Erdogan, maar Erdogan was blijkbaar een beetje egoïstisch. Dat soort dingen halen je gewoon een keer in. En dat moment is nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |