Ik stem voor de verplaatsing naquote:
2004 is correctquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
moet ik even graven hoor, ik zeg 2004, maar dan moet ik even nazoeken
Niet alle borden die daar staan zijn witte tekst op blauwe achtergrond of blauwe tekst op witte achtergrond. Maar als het daar staat, is het ook goed?quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Harry's plaatsnamen
De grootste verzamelplaats van plaatsnaamborden ter wereld
Zie je wel dat je gewoon een newbie bentquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stem voor de verplaatsing na
404. 13-04-2013 Rhenen Utrecht picodealion
Mijn ontmaagding was een stokloos bord en het einde van de langst lopende ronde die stok ooit gekend heeft
muhahaha!quote:Op vrijdag 15 april 2016 22:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig kom ik niet meer in een straal van 50km om Joure
Ik zeg niks dan, okequote:Op vrijdag 15 april 2016 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
moet ik even graven hoor, ik zeg 2004, maar dan moet ik even nazoeken
Jaren ben ik niet op stok jacht geweest en nu vind ik het weer leukquote:
kunnen we regelen tochquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Fogel het volgende:
Ik ga pogen om 2016 als het jaar van mijn eerste FOK!stok-verplaatsing in de boeken te laten gaan.
Wanneer ben je er weer? Regel ik dat de stok langs de A4 terecht komtquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:03 schreef Fogel het volgende:
Ik ga pogen om 2016 als het jaar van mijn eerste FOK!stok-verplaatsing in de boeken te laten gaan.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2016 23:12 schreef just me het volgende:
[..]
Jaren ben ik niet op stok jacht geweest en nu vind ik het weer leuk
maar ik ben niet zo fanatiek als menig ander hier in het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook nietJe staat nog steeds op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Het leuke aan Fucking Enschede is dat Schede ook een ander woord is voor vagina.quote:
zolang het bord er staat om aan te duiden dat je in bepaalde plaats bent, is het vaak al goed.quote:Op vrijdag 15 april 2016 23:06 schreef Light het volgende:
[..]
Niet alle borden die daar staan zijn witte tekst op blauwe achtergrond of blauwe tekst op witte achtergrond. Maar als het daar staat, is het ook goed?
Pluskut ja.quote:Op zaterdag 16 april 2016 00:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het leuke aan Fucking Enschede is dat Schede ook een ander woord is voor vagina.
Dus eigenlijk neuk je dan de enschede.
True, maar als je kijkt wanneer de verplaatsingen zijn gedaan...quote:
leuk! dan kun je de stok verplaatsen terwijl je rondjes aan het rijden bent om die kleine in slaap te krijgenquote:Op zaterdag 16 april 2016 03:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
in oktober verwachten we een little one...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bord lijkt een paar meter verplaatst te zijn als je de foto's vergelijkt met streetview.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
Een minijnaquote:Op zaterdag 16 april 2016 03:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
en in oktober verwachten we een little one...
quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:24 schreef boertie het volgende:
Ik was nog geen pinpoint tegen gekomen. Bij deze,Die pinpoint is correctSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bord lijkt een paar meter verplaatst te zijn als je de foto's vergelijkt met streetview.![]()
Gewoon een plaatsje waar ie nog niet geweest is.quote:Op zaterdag 16 april 2016 15:29 schreef boertie het volgende:
Ik kan hem gaan halen. Ik heb nu wel tijd maar geen inspiratie voor een nieuwe leuke plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |