Individueel, voor de volledigheidquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:57 schreef Max23 het volgende:
Eerland verliest vandaag en is dus uitgeschakeld. Definitief niet naar Rio dus.
Zeker. Ik erger me er dood staan dat er nu overal staat dat ze zeker niet naar Rio gaat, terwijl dat feitelijk gewoon onjuist is. Met het team hebben ze nog volop kans.quote:
Ik zal er eens voor zorgen dat er in elk geval één medium is dat het wél juist heeft danquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Ik erger me er dood staan dat er nu overal staat dat ze zeker niet naar Rio gaat, terwijl dat feitelijk gewoon onjuist is. Met het team hebben ze nog volop kans.
Van der Mark onderuit, bus gemist, trein gemist, wachten in de regen zonder beschutting..Dit kan er ook nog wel bij vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Er staat in elk geval lomp veel druk op hem, want Fan Zhendong en Xu Xin (nummers 2 en 3 van de wereld) zijn niet geselecteerd om Zhang (nr4) een kans te geven naast Ma Long.quote:
Zhang Jike heeft het tot nu toe wel altijd waargemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er staat in elk geval lomp veel druk op hem, want Fan Zhendong en Xu Xin (nummers 2 en 3 van de wereld) zijn niet geselecteerd om Zhang (nr4) een kans te geven naast Ma Long.
derde ronde plek 3?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:20 schreef tennisboy het volgende:
Li Jie zou toch ook met het enkelspel mee doen? Ik zie haar naam niet in de draw staan. Heeft ze zich afgemeld?
Ik kijk nu op de stream van de NOS naar een wedstrijd tussen de Amerikaan Feng Jijun en de Spanjaard Zhiwen He.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat wel lekker fanatiek zo. Bierbuik vs Froome's broertj. Bierbuik deed even z'n shirt uit en was boos. Helaas geen printtscreen.
Zit het ook al een tijdje te kijken, maar dacht dat het live wasquote:Op zondag 7 augustus 2016 05:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk nu op de stream van de NOS naar een wedstrijd tussen de Amerikaan Feng Jijun en de Spanjaard Zhiwen He.
Zie net dat die Spanjaard 54 jaren jong is![]()
https://www.rio2016.com/en/athlete/zhiwen-he
En dat het een herhaling is![]()
Amateur. Luxemburg heeft hier iemand die twee jaar daarvoor met het Chinese team al wereldkampioene werd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:03 schreef wimderon het volgende:
De Spanjaard won namens China brons in de dubbel op het WK. Van 1985.
Het Europese vrouwentafeltennis is helemaal lachwekkend. Dat is op Roemenië na een compleet Chinees feestje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Amateur. Luxemburg heeft hier iemand die twee jaar daarvoor met het Chinese team al wereldkampioene werd.
Was het wel te zien? Lekker bezig NOSquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Columbiafan het volgende:
De Franse speelt zeer aardig. Edit: ze schakelen over naar Volleybal.
Ik keek op de Franse TV (France 3), match was wel te zien dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het wel te zien? Lekker bezig NOS
Die ander begint wel langzaam in de match te komen.
Ook op één van de streams dus, want dat is alles wat uit Rio komt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik keek op de Franse TV (France 3), match was wel te zien dus.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand enig idee waarom ze met die voeten stampen bij een service?
Bij de ontvangst moet je exact het effekt van de service kunnen lezen. Dat doe je door naar de beweging rond het raakmoment en de baan van de bal te kijken. Maar als ervaren speler kun je de hoeveelheid effekt ook afleiden van het geluid tijdens het raakmoment. Daarom stampen veel spelers precies op het raakmoment. Verder is het vooral een gewoonte.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand enig idee waarom ze met die voeten stampen bij een service?
dat is Jiequote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat ze om 23.30 pas moest
Die ik na middernacht heb staan danquote:
Ik om 0.00quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ik na middernacht heb staan dan
Toch is het gebeurd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:16 schreef Max23 het volgende:
Zou toch een verrassing zijn mocht de Japanse verliezen![]()
Geen stream? Ikzie twee andere tafeltennis wedstrijden...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:16 schreef Max23 het volgende:
Zou toch een verrassing zijn mocht de Japanse verliezen![]()
Li Jie wint de eerste game 11-8![]()
Nee, helaasquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Geen stream? Ikzie twee andere tafeltennis wedstrijden...
Nou, als Ma Long gewoon zijn beste niveau haalt, zie het er niet zo rooskleurig voor ZJ. Ma Long is gewoon de compleetste speler van de laatste jaren alhoewel hij nog niet zo lang geleden voor een fantastische Xu Xin de duimen moest leggen.quote:
En nu zit hij in Hilversum, dat lukt wel in een dag hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Arno zat gisteren nog in Alkmaar. Hoe kan dit.
er is een reden dat hij de witte chinees wordt genoemd hequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:01 schreef Badr_Harry het volgende:
Typerend dat ze weer een chinees al commentator hebben wij tafeltennis
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
En nu zit hij in Hilversum, dat lukt wel in een dag hoor.
Oja, dat kan ook nog.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
En nu zit hij in Hilversum, dat lukt wel in een dag hoor.
Dat was Li Jiequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:02 schreef skysherrif het volgende:
Ze verloor toch van een franse gister, of wat was dat?
Dan kunnen ze direct deze sport opheffenquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Wup2 het volgende:
Ik vind dit een leuke kijksoprt maar al die nep europeanen moeten ze afschaffen. Doe dan gewoon niet mee.
quote:VICE Sports: Ha Arno, ik ben heel benieuwd naar jouw liefde voor pingpong.
Arno Vermeulen: Nou, dan ben je eigenlijk voor niks hierheen gekomen. Ik doe heel weinig met tafeltennis. Johan Derksen heeft dat idee zo ongeveer groot gemaakt, maar ik val alleen soms in als onze vaste tafeltenniscommentator er niet is. Bij de Olympische Spelen zal ik er wel weer wat commentaar bij geven, maar dan moet ik me er echt weer in verdiepen, omdat ik helemaal geen volger van het tafeltennis ben. Ik ben al twintig jaar niet meer bij een NK tafeltennis geweest.
Dit is geen Jiequote:
da's ook weer waar...quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:04 schreef Bolasie het volgende:
Dan kunnen ze direct deze sport opheffen
Racistquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:07 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het allebei geen aantrekkelijke Aziaten.
Vannacht X. Li tegen J. Li ofzo.quote:
Inderdaad, je moet als je geslagen hebt helemaal niet naar de andere kant van de tafel rennen blijkt nu.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:12 schreef Sked het volgende:
Als ik dit zie denk ik altijd dat ik het helemaal verkeerd deed op de camping.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet als je geslagen hebt helemaal niet naar de andere kant van de tafel rennen blijkt nu.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:13 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet als je geslagen hebt helemaal niet naar de andere kant van de tafel rennen blijkt nu.
Geen idee, weet wel dat ie tegen Ho Lee Chit moet.quote:
Dit is gewoon Nederland - Oostenrijk hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
waarom zijn al die tafeltennissers Chinezen?
Bettine Vriesekop was wel half Nederlands dacht ikquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze worden gestuurd om te infiltreren in onze cultuur.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ies koeltoerquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soort IS-strijders?quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze worden gestuurd om te infiltreren in onze cultuur.
en half manquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bettine Vriesekop was wel half Nederlands dacht ik
Om alle ballen uit de ballenbak bij Ikea te jatten.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze worden gestuurd om te infiltreren in onze cultuur.
Komt zo semi-live denk ik.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:24 schreef marcodej het volgende:
Nu had een kleine schakeling naar het roeien wel gemogen.
En over twee jaar ziet ze eruit als 74.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ziet er nog goed uit voor haar leeftijd
Verlept manquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ziet er nog goed uit voor haar leeftijd
Stond 2-0 voor!quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:36 schreef heywoodu het volgende:
53-jarige Ni Xialian namens Luxemburg staat uitstekend partij te bieden aan de nummer twee van de wereld, maar ik vrees dat Feng het toch net gaat winnen.
3-1 nu in de zesde gamequote:
Bah.quote:
Mannen tafeltennis is wel spectaculair. Al lijkt eigenlijk alles knap.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit eigenlijk niet zo'n geweldige kijksport.
Dit is ook gewoon niet echt een denderend affiche.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Mani89 het volgende:
We hebben inderdaad pech dat de NOS niets te bespreken heeft en dan maar sport gaat uitzenden.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Dat schiet ook niet opquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mensen die iets echt spectaculairs willen zien staat er over een kwartier een schietfinale op de rol, op de livestream te zien
Zie je inderdaad soms wel eens voorbij komen. Samsonov (39 of 40) speelde dit seizoen nog een finale in één van de grote toernooien.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef Mani89 het volgende:
Wow ze is al 43, is dat in het tafeltennis minder extreem?
Nog niet neequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef marcodej het volgende:
Ik wil naar het schieten maar er is geen stream?
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef marcodej het volgende:
Nu wel.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef marcodej het volgende:
quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:31 schreef marcodej het volgende:
Is het een regel bij het tafeltennis om er zo seksloos mogelijk uit te zien?
Doe even een post ofzo als het begint, dat wil ik ook zienquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:17 schreef wimderon het volgende:
Ik ga vanavond juichen voor Aruna Quadri tegen Ma Long
Zijn er al twee geweest trouwens eerder vandaagquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:29 schreef heywoodu het volgende:
Kwartfinales mannen gaan beginnen, eerst Mizutani - Freitas, daarna heeft Ma Long de eer om tegen Quadri te spelen.
Mooi is dat, zulke veteranen die het goed doenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zijn er al twee geweest trouwens eerder vandaag
Samsonov op zijn 40e even de halve finale bereikt
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 02:35 schreef wimderon het volgende:
Ik doe nog even een post voor heywoodu, ook al is hij gewoon aanwezig.
quote:Op woensdag 10 augustus 2016 01:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zijn er al twee geweest trouwens eerder vandaag
Samsonov op zijn 40e even de halve finale bereikt
Ze hadden beter het Japanse talent Ito kunnen sturen, die won vorig jaar op het WK bijna van deze Chinese.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 16:10 schreef showtimer het volgende:
Eerste halve finale dames: 4-0 (11-4, 11-3, 11-1, 11-1)
Die moet van de Grote Leider 23 uur per dag met balletjes spelen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal wel de Koreaanse zijn, die staat wel erg ruim voor
De Japanse was toch wel een beetje de favoriete hier, maar misschien dat de afslachting door Ding Ning er wat harder ingehakt is dan ze had gehooptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 01:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
zal wel de Koreaanse zijn, die staat wel erg ruim voor
Noord-Koreaantjes die in niet-boevensporten scoren zijn altijd leuk. Meestal is het gewichtheffen, judo, worstelen of schieten.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:22 schreef heywoodu het volgende:
Altijd fan van Noord-Koreaantjes die oprechte emotie tonen in de sport
Nou al die oostbloklanden kunnen er ook wat van hoor bij judo en gewichtheffen (en ook vast worstelen)quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noord-Koreaantjes die in niet-boevensporten scoren zijn altijd leuk. Meestal is het gewichtheffen, judo, worstelen of schieten.
Al vind ik judo hier nog wel discutabel in dit lijstje, en bij schieten is het veld ook vrij gemelleerd. Maar al die kekke west-aziatische (+China in gewichtheffen) landen domineren worstelen en gewichtheffen
True. En bij tafeltennis en badminton zijn die natuurlijk ook graag gezienquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou al die oostbloklanden kunnen er ook wat van hoor bij judo en gewichtheffen (en ook vast worstelen)
Li Xiaoxia won goud in Londen, Ding Ning mag nu wel winnenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:31 schreef DeLuna het volgende:
Hebben we nog een voorkeur voor een Chinese?
Begint morgenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Is er eigenlijk ook nog badminton deze spelen? Das altijd een leuke sport om te kijken.
Ik ook niet. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat je in zo'n hal gaat zitten koekeloeren naar zo'n wit balletje in de verte.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Ach, Chineesjes snappen dan weer niet dat wij met z'n allen in een hal gaan zitten kijken naar steeds twee lui die wat rondjes schaatsenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:35 schreef Jinkx het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het moeilijk te begrijpen dat je in zo'n hal gaat zitten koekeloeren naar zo'n wit balletje in de verte.
En zelfs dan pakken ze er olympisch goud.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Chineesjes snappen dan weer niet dat wij met z'n allen in een hal gaan zitten kijken naar steeds twee lui die wat rondjes schaatsen
Li naar Ding en Ding weer terug oooh en weer terug naar Ding. Mooie return van Li. Eeen Ding serveert weer... Zoiets?quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:36 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat er geen commentaar bij zit.
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Li naar Ding en Ding weer terug oooh en weer terug naar Ding. Mooie return van Li. Eeen Ding serveert weer... Zoiets?
Dat je naar allerlei sporten kijkt is tot daaraan toe, maar dat je dat 's nachts tot een uur of 5 doet.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, Chineesjes snappen dan weer niet dat wij met z'n allen in een hal gaan zitten kijken naar steeds twee lui die wat rondjes schaatsen
Ik luister vaak niet eens wat ze zeggen, maar gewoon voor de sfeer ofzo.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Li naar Ding en Ding weer terug oooh en weer terug naar Ding. Mooie return van Li. Eeen Ding serveert weer... Zoiets?
Daar vragen wij ook niet om, organiseer de Spelen gewoon in Europa, dan kunnen we gewoon normaal slapenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat je naar allerlei sporten kijkt is tot daaraan toe, maar dat je dat 's nachts tot een uur of 5 doet. [ afbeelding ]
Toch vallen de meeste tijden nog alleszins mee deze spelenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar vragen wij ook niet om, organiseer de Spelen gewoon in Europa, dan kunnen we gewoon normaal slapen
Kloptquote:Op donderdag 11 augustus 2016 02:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Toch vallen de meeste tijden nog alleszins mee deze spelen
Zo'n vaart zal het vast niet lopen.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat een Chinees gaat winnen.
Dat zijn van die dingen waar je vergif op in kunt nemen ja.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 03:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat een Chinees gaat winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |