Individueel, voor de volledigheidquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:57 schreef Max23 het volgende:
Eerland verliest vandaag en is dus uitgeschakeld. Definitief niet naar Rio dus.
Zeker. Ik erger me er dood staan dat er nu overal staat dat ze zeker niet naar Rio gaat, terwijl dat feitelijk gewoon onjuist is. Met het team hebben ze nog volop kans.quote:
Ik zal er eens voor zorgen dat er in elk geval één medium is dat het wél juist heeft danquote:Op vrijdag 15 april 2016 14:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zeker. Ik erger me er dood staan dat er nu overal staat dat ze zeker niet naar Rio gaat, terwijl dat feitelijk gewoon onjuist is. Met het team hebben ze nog volop kans.
Van der Mark onderuit, bus gemist, trein gemist, wachten in de regen zonder beschutting..Dit kan er ook nog wel bij vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Er staat in elk geval lomp veel druk op hem, want Fan Zhendong en Xu Xin (nummers 2 en 3 van de wereld) zijn niet geselecteerd om Zhang (nr4) een kans te geven naast Ma Long.quote:
Zhang Jike heeft het tot nu toe wel altijd waargemaakt.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er staat in elk geval lomp veel druk op hem, want Fan Zhendong en Xu Xin (nummers 2 en 3 van de wereld) zijn niet geselecteerd om Zhang (nr4) een kans te geven naast Ma Long.
derde ronde plek 3?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:20 schreef tennisboy het volgende:
Li Jie zou toch ook met het enkelspel mee doen? Ik zie haar naam niet in de draw staan. Heeft ze zich afgemeld?
Ik kijk nu op de stream van de NOS naar een wedstrijd tussen de Amerikaan Feng Jijun en de Spanjaard Zhiwen He.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat wel lekker fanatiek zo. Bierbuik vs Froome's broertj. Bierbuik deed even z'n shirt uit en was boos. Helaas geen printtscreen.
Zit het ook al een tijdje te kijken, maar dacht dat het live wasquote:Op zondag 7 augustus 2016 05:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kijk nu op de stream van de NOS naar een wedstrijd tussen de Amerikaan Feng Jijun en de Spanjaard Zhiwen He.
Zie net dat die Spanjaard 54 jaren jong is![]()
https://www.rio2016.com/en/athlete/zhiwen-he
En dat het een herhaling is![]()
Amateur. Luxemburg heeft hier iemand die twee jaar daarvoor met het Chinese team al wereldkampioene werd.quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:03 schreef wimderon het volgende:
De Spanjaard won namens China brons in de dubbel op het WK. Van 1985.
Het Europese vrouwentafeltennis is helemaal lachwekkend. Dat is op Roemenië na een compleet Chinees feestje.quote:Op zondag 7 augustus 2016 05:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Amateur. Luxemburg heeft hier iemand die twee jaar daarvoor met het Chinese team al wereldkampioene werd.
Was het wel te zien? Lekker bezig NOSquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:29 schreef Columbiafan het volgende:
De Franse speelt zeer aardig. Edit: ze schakelen over naar Volleybal.
Ik keek op de Franse TV (France 3), match was wel te zien dus.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het wel te zien? Lekker bezig NOS
Die ander begint wel langzaam in de match te komen.
Ook op één van de streams dus, want dat is alles wat uit Rio komt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik keek op de Franse TV (France 3), match was wel te zien dus.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand enig idee waarom ze met die voeten stampen bij een service?
Bij de ontvangst moet je exact het effekt van de service kunnen lezen. Dat doe je door naar de beweging rond het raakmoment en de baan van de bal te kijken. Maar als ervaren speler kun je de hoeveelheid effekt ook afleiden van het geluid tijdens het raakmoment. Daarom stampen veel spelers precies op het raakmoment. Verder is het vooral een gewoonte.quote:Op zondag 7 augustus 2016 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand enig idee waarom ze met die voeten stampen bij een service?
dat is Jiequote:Op zondag 7 augustus 2016 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat ze om 23.30 pas moest
Die ik na middernacht heb staan danquote:
Ik om 0.00quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die ik na middernacht heb staan dan
Toch is het gebeurd.quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:16 schreef Max23 het volgende:
Zou toch een verrassing zijn mocht de Japanse verliezen![]()
Geen stream? Ikzie twee andere tafeltennis wedstrijden...quote:Op maandag 8 augustus 2016 00:16 schreef Max23 het volgende:
Zou toch een verrassing zijn mocht de Japanse verliezen![]()
Li Jie wint de eerste game 11-8![]()
Nee, helaasquote:Op maandag 8 augustus 2016 00:26 schreef Montov het volgende:
[..]
Geen stream? Ikzie twee andere tafeltennis wedstrijden...
Nou, als Ma Long gewoon zijn beste niveau haalt, zie het er niet zo rooskleurig voor ZJ. Ma Long is gewoon de compleetste speler van de laatste jaren alhoewel hij nog niet zo lang geleden voor een fantastische Xu Xin de duimen moest leggen.quote:
En nu zit hij in Hilversum, dat lukt wel in een dag hoor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:01 schreef Slobeend het volgende:
Arno zat gisteren nog in Alkmaar. Hoe kan dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |