Juist mooi man.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut. Dan duurt dit allemaal nog langer jongens
Ik volg ook nog atletiek en taekwondoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Juist mooi man.
Spektakelshow dit.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik volg ook nog atletiek en taekwondo
Zijn 'mijn' sportenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Taekwondo heb ik nooit veel aan gevonden, dus kan ik hier wat meer aandacht aan geven.
Atletiek vind ik nog wel wat hebben, niet alles.quote:
Het valt nog mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zou hier zo kriegel van worden, met zijn vieren om zo'n tafeltje.
Dat scheelt wel idd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:26 schreef Haardkoor het volgende:
[..]
Het valt nog mee.Beide paren zijn rechtshandig/linkshandig. Dat doen ze omdat bijna alle spelers het liefst forehand spelen. Als je twee rechtshandigen hebt dan loop je elkaar nog meer in de weg.
Ziet er wel naar uit ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:49 schreef Haardkoor het volgende:
Jammer, geen dubbel voor Japan. Mizutani zag ik in de laatste pot nog wel kans hebben tegen Zhang Jike, maar ik denk dat Ma Long het nu af maakt tegen Yoshimura.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |