dus het verdrag gaat gewoon door?quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat moet je aan geenpeil vragen he... die hebben daar nooit eerlijk antwoord op gegeven. maar wat we feitelijk hebben weggestemd is het hoofdstuk van het verdrag waarin werd geregeld dat de EU met de Oekraïne samen gaat werken om vuurwapens terug te dringen, massavernietigingswapens terug te dringen en mensenrechten te verbeteren.
De winst voor de tokkies ja, een verlies voor de Nederlanders die kunnen denkenquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:12 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ooit van de SP stemmer gehoord?
Laat het zittende kabinet vooral doorgaan met de kiezer bedriegen. Dat levert de PVV in 2017 alleen maar meer stemmen op. Altijd een win-win situatie.
Wat versta jij onder 'niet serieus nemen' dan? Wat mij betreft had er wel wat beter uitgelegd mogen worden waarom nee stemmen volledig zinloos was.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. De functie van een democratie is niet zozeer het nemen van de juiste beslissingen (ook), maar vooral het verwerven van steun voor die beslissingen onder de bevolking.
Wat de PVV er zelf van vindt zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten. Maar de kiezers, of een deel daarvan, niet serieus nemen is gevaarlijk.
Kijk maar naar Oost-Oekraïne waar een gewapend verzet tegen pro-Europeanen leidde tot een burgeroorlog.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef Molurus het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. De functie van een democratie is niet zozeer het nemen van de juiste beslissingen (ook), maar vooral het verwerven van steun voor die beslissingen onder de bevolking.
Wat de PVV er zelf van vindt zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten. Maar de kiezers, of een deel daarvan, niet serieus nemen is gevaarlijk.
Goh, dat was vooraf al bekend. Dat hele referendum had nooit gehouden moeten worden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dus het verdrag gaat gewoon door?
Nee, wat we hebben weggestemd is allerlei cadeautjes en 'cadeautjes' (zoals dat wij hun grondwater gaan vervuilen met chemicaliën die voor fracking worden gebruikt, iets wat in Nederland niet is toegestaan) in ruil voor hele vage beloftes die op geen enkele manier worden hardgemaakt. Geen harde afspraken over deadlines, geen afspraken over sacnties indien die niet worden nagekomen...quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
dat moet je aan geenpeil vragen he... die hebben daar nooit eerlijk antwoord op gegeven. maar wat we feitelijk hebben weggestemd is het hoofdstuk van het verdrag waarin werd geregeld dat de EU met de Oekraïne samen gaat werken om vuurwapens terug te dringen, massavernietigingswapens terug te dringen en mensenrechten te verbeteren.
zal ik jou eens wat vertelen? ik denk dat straks heel veel mensen op wilders gaan stemmen, puur omdat veel mensen dit gedoe zat zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:14 schreef R-K het volgende:
[..]
Goh, dat was vooraf al bekend. Dat hele referendum had nooit gehouden moeten worden.
well duh... de lidstaten hebben Europa bevoegdheid gegeven om handelsovereenkomsten te sluiten met andere landen en daar kan een referendum echt niets tegen doen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dus het verdrag gaat gewoon door?
en mensen die zijn gaan stemmenquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:14 schreef R-K het volgende:
[..]
Goh, dat was vooraf al bekend. Dat hele referendum had nooit gehouden moeten worden.
en vier jaar laten stemmen ze weer op iemand anders, want Wilders blijkt toch niet de Verlosser waar iedereen op zit te wachten...quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zal ik jou eens wat vertelen? ik denk dat straks heel veel mensen op wilders gaan stemmen, puur omdat veel mensen dit gedoe zat zijn.
Daarom is het goed dat Volkert is vrijgelaten. Dam kan hij strijden voor het volk zoals hij dat in 2002 gedaan heeft.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:16 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zal ik jou eens wat vertelen? ik denk dat straks heel veel mensen op wilders gaan stemmen, puur omdat veel mensen dit gedoe zat zijn.
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat Volkert is vrijgelaten. Dam kan hij strijden voor het volk zoals hij dat in 2002 gedaan heeft.
dat weet je nooit zeker. ik denk dat nederland zoiezo behoorlijk zal veranderen als wilders president word van nederland.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en vier jaar laten stemmen ze weer op iemand anders, want Wilders blijkt toch niet de Verlosser waar iedereen op zit te wachten...
ach ja... politiek...
Wat een debiel.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat Volkert is vrijgelaten. Dam kan hij strijden voor het volk zoals hij dat in 2002 gedaan heeft.
President zelfs?quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat weet je nooit zeker. ik denk dat nederland zoiezo behoorlijk zal veranderen als wilders president word van nederland.
Volkert heeft emigratieplannen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:17 schreef R-K het volgende:
[..]
Dan overschat je politici en de post van de minister-president...quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:19 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat weet je nooit zeker. ik denk dat nederland zoiezo behoorlijk zal veranderen als wilders president word van nederland.
zie nazi Duitsland met democratisch aan de macht gekomen Hitlerquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:05 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hoewel ik niets met de PVV heb - ik zou er ieg nooit op stemmen - vind ik dit wel een heel gevaarlijke en anti-democratische gedachte.
ik hoop niksquote:Op vrijdag 15 april 2016 12:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wow is het al zo ver hier dat we hopen dat er mensen worden doodgeschoten voor politieke ideeën?
quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
zie nazi Duitsland met democratisch aan de macht gekomen Hitler
dus je denkt eigenlijk dat als wilders aan de macht komt het precies hetzelfde zal zijn als rutte nu? waarom durfen mensen dan nog steeds niet op wilders te stemmen?.....want ja het komt allemaal toch op hetzelfde neer toch?quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan overschat je politici en de post van de minister-president...
Het probleem is dat heel veel mensen nog teveel verwachten van de politiek. Die denken dat politici al hun kleine en grote problemen op kunnen lossen. Ze leggen hun levensgeluk in de handen van een politicus en verwachten de wereld van hem. Dat zie je nu bij Wilders ook gebeuren en eigenlijk is dat het domste dat je kunt doen. Je zult zelf iets van je leven moeten maken. Dat gaan politici - ook Wilders niet - echt niet voor je doen.
Je kan heel erg boos worden en diep ongelukkig zijn over het feit dat Nederland in de EU zit, dat we met de Euro betalen en dat er hier Marokkanen wonen die ook nog eens moslim zijn. Daar kun je om schreeuwen, heel veel boze berichten over schrijven op een forum, naar Pegida demonstraties gaan en op Wilders stemmen. En dan? Stel Wilders komt aan de macht, weet op een of andere manier dictator te worden en hij lost al deze problemen even op. Zijn die mensen die zo boos en ongelukkig waren dan ineens gelukkig omdat we geen deel meer uitmaken van de EU? Hebben ze dan ineens het plezier in het leven hervonden omdat alle Marokkanen weg zijn? Gaan ze alle energie die ze voorheen in boos zijn staken ineens gebruiken om - ik noem maar wat - vrijwilligerswerk te doen nu we de gulden weer terug hebben? Ik geloof er niets van. In essentie veranderd er namelijk niets en zijn deze mensen nog steeds zo ongelukkig of gelukkig als voorheen. Ze zullen - opgejut door de Telegraaf en GeenStijl - iets anders zoeken om boos over te worden net zolang tot er niets meer is om boos over te zijn en dan zullen ze daarover wel boos worden.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:28 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dus je dnkt eigenlijk dat als wilders aan de macht komt het precies hetzelfde zal zijn als rutte nu? waarom durfen mensen dan nog steeds niet op wilders te stemmen.....want ja het kot allemaal toch op hetzelfde neer toch?![]()
![]()
Lees hier de verwrongen gedachtegang van een pro-Europeaan. Ze blijven in hun eigen onzin geloven. Juncker in het kwadraat.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je kan heel erg boos worden en diep ongelukkig zijn over het feit dat Nederland in de EU zit, dat we met de Euro betalen en dat er hier Marokkanen wonen die ook nog eens moslim zijn. Daar kun je om schreeuwen, heel veel boze berichten over schrijven op een forum, naar Pegida demonstraties gaan en op Wilders stemmen. En dan? Stel Wilders komt aan de macht, weet op een of andere manier dictator te worden en hij lost al deze problemen even op. Zijn die mensen die zo boos en ongelukkig waren dan ineens gelukkig omdat we geen deel meer uitmaken van de EU? Hebben ze dan ineens het plezier in het leven hervonden omdat alle Marokkanen weg zijn? Gaan ze alle energie die ze voorheen in boos zijn staken ineens gebruiken om - ik noem maar wat - vrijwilligerswerk te doen nu we de gulden weer terug hebben? Ik geloof er niets van. In essentie veranderd er namelijk niets en zijn deze mensen nog steeds zo ongelukkig of gelukkig als voorheen. Ze zullen iets anders zoeken om boos over te worden net zolang tot er niets meer is om boos over te zijn en dan zullen ze daarover wel boos worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |