Mag het wel in het vogeltjespark?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamag hem alleen niet op het balkon gebruiken van de vve
Ik zou zeggen stel het voor aan den haag, ben benieuwd naar de reactiesquote:Op donderdag 14 april 2016 18:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
200 miljoen per jaar is een afrondingsfout op dit soort bedragen, dat jij het niet op je bankrekening zie, of zelfs maar een duizendste promille ontslaat je niet van de verplichting om dingen in perspectief te zien. Behalve dat je geen hol van de hele spoorwereld, beveiliging en veiligheid snapt, blijk je dus ook nog eens niet opgelet te hebben bij economie en maatschappijleer. In het uiterste geval eah, in het alleruiterste geval, ontstaat er gewoon 200 miljoen extra staatsschuld per jaar. Big fucking deal.
Waarom zou dat niet mogen? De infraheffing voor de HSL is nu ook al hoger dan voor het HRN, en de Betuweroute is ook weer anders beprijsd.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:40 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat we het eens zijn dat doorberekenen aan de reiziger gern optie is?
Daarnaast is het de vraag of je de gebruikers kosten van twee precies dezelfde stations, eentje op de hrn, eentje op een geliberaliseerde lijn, apart mag brekenen en de een hoger belasten dan de ander.
Jij hebt tenminste nog een balkonquote:Op donderdag 14 april 2016 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jamag hem alleen niet op het balkon gebruiken van de vve
Denk dat pilsie dat wel weetquote:Op donderdag 14 april 2016 18:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Mag het wel in het vogeltjespark?
Klopt maar de hsl en betuweroute zijn wezelijk anders dan het normale spoor.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? De infraheffing voor de HSL is nu ook al hoger dan voor het HRN, en de Betuweroute is ook weer anders beprijsd.
[..]
Jij hebt tenminste nog een balkon
Google weet het niet eens, geen resultaten gevonden voor deventer park +barbecue :|quote:
Hoezo voorleggen, dit is de normale begrotingspraktijk?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen stel het voor aan den haag, ben benieuwd naar de reacties![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opheffen.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Google weet het niet eens, geen resultaten gevonden voor deventer park +barbecue :|
Of anders aan de IJssel ergens. Hele zut in de kar en gaan con le pisangquote:Op donderdag 14 april 2016 18:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Google weet het niet eens, geen resultaten gevonden voor deventer park +barbecue :|
Een parkeerplaats ja, ik weet niet of het op prijs wordt gesteld als ik dáár ga barbecueënquote:Op donderdag 14 april 2016 18:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij hebt een gigantisch dakterras
Diezelfde kar waar je toen mee was kamperen?quote:Op donderdag 14 april 2016 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of anders aan de IJssel ergens. Hele zut in de kar en gaan con le pisang
Gewoon doen. Ruimte zatquote:Op donderdag 14 april 2016 18:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
Een parkeerplaats ja, ik weet niet of het op prijs wordt gesteld als ik dáár ga barbecueën
Neenee, voor het BBQ'en heeft hij een ander.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Diezelfde kar waar je toen mee was kamperen?![]()
Ja. Kunnen 193.000 kipsateetjes en een blikje bier in.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Diezelfde kar waar je toen mee was kamperen?![]()
Overigensquote:Op donderdag 14 april 2016 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hmm, ik dacht altijd dat het anders zat. Is ook geen belangrijk puntje
nou en?quote:Op donderdag 14 april 2016 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
In Polen hebben ze problemen met een aantal Pesa dieselstellen. Er zijn veertien scheurtjes gevonden
Nee, dat is t probleem nietquote:Op donderdag 14 april 2016 20:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Ja wat is het probleem dan? Dat er Lage Zwalu ipv Lage Zwaluwe staat?
Je kunt je ook overal druk om maken natuurlijk.
Nee. Gewoon negeren.quote:Op donderdag 14 april 2016 18:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ben ik serieus de enige die het gevoel heeft alsof hij met een troll aan het praten is als Merode weer eens zijn allochtone gezicht laat zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |