Alleen haar kledingkeuzequote:
3,5quote:
Iets met allemaal Engelse termen en gene idee waar ze het over had.quote:
dat meisje dat op de gang zat bedoelde ikquote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets met allemaal Engelse termen en gene idee waar ze het over had.
simply redquote:Op woensdag 13 april 2016 21:32 schreef vencodark het volgende:
Heeft zij nu een shirt aan van Theo van Gogh?
Lijkt er wel verdacht veel op ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:32 schreef vencodark het volgende:
Heeft zij nu een shirt aan van Theo van Gogh?
Haar stem lijkt me niet zo slecht. Ze had toch een normaal nummer kunnen doen, dom.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef iBenny het volgende:
Als ze dit anders had gebracht, dan was het misschien nog wat
prima stem.. heb slechtere door zien gaanquote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Haar stem lijkt me niet zo slecht. Ze had toch een normaal nummer kunnen doen, dom.
Echt he.. ik heb dat ookquote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Pheno het volgende:
zucht. Het wordt bijna een uitdaging om dit uit te zitten
Heb je stiekem wel een punt, jaquote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef matthijst het volgende:
Die jury doet vooraf al zo negatief.
Ze zitten d'r niet echt om een "idol" te vinden, maar denken schijnbaar dat het idee van de show altijd was zoveel mogelijk mensen af te zeiken....
Kansloos.
De jury is treurig, de 'talenten' zijn treurig. De show is eigenlijk best treurig.quote:
Dit. En dan is het nog op een woensdag ookquote:Op woensdag 13 april 2016 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
De jury is treurig, de 'talenten' zijn treurig. De show is eigenlijk best treurig.
Knap irritant jaquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:54 schreef mootie het volgende:
Kansloos zoals die Gordon tegen zo'n jong kind sprak.
Ja, die gozer die volksmuziek kwam zingen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Zijn er uberhaupt al jongens voorbij gekomen die niet gay zijn?
Haar inkijk is idd mooiquote:Op woensdag 13 april 2016 21:52 schreef vencodark het volgende:
Eva heeft mooie ogen maar dat is, wat mij betreft, echt alles.
Wat een wijsheid op de donderdagavond.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef vencodark het volgende:
Je hebt willen en kunnen. Alleen dán lukt het.
had hem liever aan die countrygirl gegevenquote:
En het is nog maar woensdagavond. Kan je nagaan.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat een wijsheid op de donderdagavond.
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het is nog maar woensdagavond. Kan je nagaan.
en dat terwijl t woensdag isquote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat een wijsheid op de donderdagavond.
Wat nouquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En het is nog maar woensdagavond. Kan je nagaan.
quote:
quote:
Dat zou dit programma nog enigszins redden.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef Rianne84 het volgende:
Zou leuk zijn als hij over de jury kotst
ikotsquote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat zou dit programma nog enigszins redden.
Met een breinaaldquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:05 schreef Bamba het volgende:
Een mooier voorbeeld van een klassieke mannengriep kun je niet krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dit jaquote:
geen mooie stem.. ondanks dat het zuiver is..quote:
Hard gewordenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef Pheno het volgende:
Hoe zou ze kijken als ze een orgasme krijgt als ze dit al doet met een gitaarsnaar?
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Die komt later niet gewoon klaar maar arriveert
Godver.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Die komt later niet gewoon klaar maar arriveert
t was toch ook gewoon een vervelend kind?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij was Eva gewoon jaloers.
Wijvennijd
Een vingerplant?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand me vertellen wat vaginale flora is?
Misschien heb jij een Jamai in je huisquote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef vencodark het volgende:
Het spookt in mijn huis. Ik hoor ergens duidelijk iets vallen maar zodra ik beneden kom zie ik alleen die verdacht kijkende katten en ligt alles keurig op z'n plaats.
Ik vond het wel mooi.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t was toch ook gewoon een vervelend kind?
t liedje had weinig om t lijf en ze wist duidelijk niet waarover ze zong
Lieke gaat er al vanuit dat het een homo isquote:Op woensdag 13 april 2016 22:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vrijgezel, zo JONGENS hoor je dat.
Ja!quote:Op woensdag 13 april 2016 22:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Vrijgezel, zo JONGENS hoor je dat.
Iedereen weet dat jongens ook voor meisjes geldt.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Lieke gaat er al vanuit dat het een homo is
Dan zei ze wel dames.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jongens ook voor meisjes geldt.
Gewoon op een kistje zettenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:35 schreef mirannie het volgende:
Volgens mij is dit een truc. Volgende keer make up op, bril af, haar los, andere outfit en dan gaan ze roepen dat ze zooooo gegroeid is
Serieus?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:51 schreef iBenny het volgende:
1 miljoen kijkers tegenover voetbal... Netjes
quote:Rechter: Idols-auditie was ronduit slecht
Volgens de deelnemer heeft producent Blue Circle hem veel te negatief geportretteerd, ook door de slechtste fragmenten achter elkaar te zetten. Bovendien vond hij het oordeel van de jury onnodig hard. Daardoor is een onjuist en heel negatief beeld van hem neergezet. Uitzenden van die beelden zou zijn toekomstige muzikale carrière kunnen schaden, vindt de jongen.
De rechtbank veegt die argumenten van tafel. In de maandag gepubliceerde uitspraak staat dat na het bekijken van beelden ,,geen andere conclusie kan worden getrokken dan dat de auditie ronduit slecht was''. De reacties van de jury waren hard, ,,maar niet oneerlijk of onjuist''.
Bovendien heeft de deelnemer toestemming gegeven voor gebruik van de beelden. Alle kandidaten moeten een contract tekenen. Dat tekenen betekent niet zonder meer dat opnames altijd mogen worden uitgezonden, er kunnen ,,bijzondere, zwaarwegende'' omstandigheden zijn. Maar dat is in deze zaak niet het geval, vindt de rechter.
Of de beelden slecht zijn voor de carrièrekansen van de jongen is iets waarmee hij zelf rekening had moeten houden. De uitzending was op woensdag 23 maart.
Bron: Telegraaf
Error 404, pagina niet gevonden, heeft ie de Telegraaf ook al aangeklaagd?quote:
Ik denk tweequote:Op woensdag 20 april 2016 20:33 schreef Awsom het volgende:
Hoeveel fokkers zouden er vandaag meedoen?
Uit zijn broek wssquote:
Die mongool die uren te laat was.quote:
Mostafaquote:
Een aardappel is sexierquote:Op woensdag 20 april 2016 20:41 schreef Pheno het volgende:
Echt, wat denkt zo'n jongen nu? Die straalt zo veel sex-appeal uit als een aardappel
Ik kots er groen vanquote:
Voor de hihaho-grapquote:
Doe 's voor het volgende seizoen opgeven danquote:Op woensdag 20 april 2016 20:42 schreef ChatGirl het volgende:
Afgaande op de eerste twee kandidaten had ik mezelf ook op kunnen geven voor dit seizoen.
Ik wist niet precies waar hij me aan deed denken, maar Dinand dusquote:Op woensdag 20 april 2016 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik vond hem een beetje als Dinand klinken
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe 's voor het volgende seizoen opgeven dan
https://rtlid.rtl.nl/form/rtl_idols_kandidaten_2017
Yuuup. Jij begrijpt hetquote:Op woensdag 20 april 2016 20:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En dan hier live mee komen posten tijdens de shows?
quote:
wel na de aankondigingquote:
Net zo geloofwaardig als ik in een tentje woon.quote:
Net zoals de penis van Martijnquote:
ze zal niet veel wegenquote:
Nee, klein, lelijk, dik, lelijke bril.quote:Op woensdag 20 april 2016 20:49 schreef roos85 het volgende:
Of men bij Jamai destijds een Idol voor zich zagen
quote:Op woensdag 20 april 2016 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, klein, lelijk, dik, lelijke bril.
Hij had echt de L-factor.
Jim trouwens evengoed.
Beiden wel (redelijk) goed opgedroogd.
Daarom..quote:Op woensdag 20 april 2016 20:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, klein, lelijk, dik, lelijke bril.
Hij had echt de L-factor.
Jim trouwens evengoed.
Beiden wel (redelijk) goed opgedroogd.
Hij wil vast Eva vol blaffenquote:Op woensdag 20 april 2016 20:58 schreef MissJ het volgende:
hij blaft als hij zenuwachtig is. Nou hi ha hoooo wat een lol
denk het ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |