Inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:05 schreef Bamba het volgende:
Een mooier voorbeeld van een klassieke mannengriep kun je niet krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dit jaquote:
geen mooie stem.. ondanks dat het zuiver is..quote:
Hard gewordenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef Pheno het volgende:
Hoe zou ze kijken als ze een orgasme krijgt als ze dit al doet met een gitaarsnaar?
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Die komt later niet gewoon klaar maar arriveert
Godver.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Die komt later niet gewoon klaar maar arriveert
t was toch ook gewoon een vervelend kind?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:16 schreef amaranta het volgende:
Volgens mij was Eva gewoon jaloers.
Wijvennijd
Een vingerplant?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:18 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand me vertellen wat vaginale flora is?
Misschien heb jij een Jamai in je huisquote:Op woensdag 13 april 2016 22:20 schreef vencodark het volgende:
Het spookt in mijn huis. Ik hoor ergens duidelijk iets vallen maar zodra ik beneden kom zie ik alleen die verdacht kijkende katten en ligt alles keurig op z'n plaats.
Ik vond het wel mooi.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:19 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
t was toch ook gewoon een vervelend kind?
t liedje had weinig om t lijf en ze wist duidelijk niet waarover ze zong
Lieke gaat er al vanuit dat het een homo isquote:Op woensdag 13 april 2016 22:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Vrijgezel, zo JONGENS hoor je dat.
Ja!quote:Op woensdag 13 april 2016 22:24 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Vrijgezel, zo JONGENS hoor je dat.
Iedereen weet dat jongens ook voor meisjes geldt.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:24 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Lieke gaat er al vanuit dat het een homo is
Dan zei ze wel dames.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jongens ook voor meisjes geldt.
Gewoon op een kistje zettenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:35 schreef mirannie het volgende:
Volgens mij is dit een truc. Volgende keer make up op, bril af, haar los, andere outfit en dan gaan ze roepen dat ze zooooo gegroeid is
Serieus?quote:Op donderdag 14 april 2016 11:51 schreef iBenny het volgende:
1 miljoen kijkers tegenover voetbal... Netjes
quote:Rechter: Idols-auditie was ronduit slecht
Volgens de deelnemer heeft producent Blue Circle hem veel te negatief geportretteerd, ook door de slechtste fragmenten achter elkaar te zetten. Bovendien vond hij het oordeel van de jury onnodig hard. Daardoor is een onjuist en heel negatief beeld van hem neergezet. Uitzenden van die beelden zou zijn toekomstige muzikale carrière kunnen schaden, vindt de jongen.
De rechtbank veegt die argumenten van tafel. In de maandag gepubliceerde uitspraak staat dat na het bekijken van beelden ,,geen andere conclusie kan worden getrokken dan dat de auditie ronduit slecht was''. De reacties van de jury waren hard, ,,maar niet oneerlijk of onjuist''.
Bovendien heeft de deelnemer toestemming gegeven voor gebruik van de beelden. Alle kandidaten moeten een contract tekenen. Dat tekenen betekent niet zonder meer dat opnames altijd mogen worden uitgezonden, er kunnen ,,bijzondere, zwaarwegende'' omstandigheden zijn. Maar dat is in deze zaak niet het geval, vindt de rechter.
Of de beelden slecht zijn voor de carrièrekansen van de jongen is iets waarmee hij zelf rekening had moeten houden. De uitzending was op woensdag 23 maart.
Bron: Telegraaf
Error 404, pagina niet gevonden, heeft ie de Telegraaf ook al aangeklaagd?quote:
Ik denk tweequote:Op woensdag 20 april 2016 20:33 schreef Awsom het volgende:
Hoeveel fokkers zouden er vandaag meedoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |