Het is geen onderschatting, het is gewoon geen punt van discussie wat mij betreft. Godín is de aller, allerbeste.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoezo deze onderschatting van Thiago Silva dan?
Eerder PSVCLquote:Op woensdag 13 april 2016 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan nog verrassende antwoorden opleveren als Davy hier ook is.
Heb gewoon een hekel aan Atletico. Maar Ajax en Arsenal zijn mijn ploegen. Met Barca heb ik ook niet zoveel.quote:
Zegt iemand die denkt dat een wedstrijd met 2 man kan eindigen..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Davy bedoel ik eigenlijk de gemiddelde PSV-fan.
Ah deze:quote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Davy bedoel ik eigenlijk de gemiddelde PSV-fan.
Prima, dan komt die TT er ook nietquote:Op woensdag 13 april 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier lachte 1,5 uur geleden in de SC ook niemand om.
Dat valt enorm mee. Atletico speelt voldoende wedstrijden met de verdediging ver naar voren, het hangt er maar net vanaf wat de wedstrijd vraagt. Over dat sterke verdedigende blok; door wie denk je dat dat georganiseerd wordt? Exact, Godín.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Godin heeft meestal een enorm sterk verdedigend blok voor zich
KingFopland is mad.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prima, dan komt die TT er ook niet
Het kan wel degelijk. De scheids kan bij opstootjes ineens aan een hoop spelers rood geven. Het is duidelijk dat je voor PSV bent.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt iemand die denkt dat een wedstrijd met 2 man kan eindigen..
PRECIES
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DonRaja op 13-04-2016 21:36:38 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Zal DP ruitjes kapot maken bij een ban? #DTVquote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan wel degelijk. De scheids kan bij opstootjes ineens aan een hoop spelers rood geven. Het is duidelijk dat je voor PSV bent.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]Karina is een liefhebber van zulke pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Tijdens de wedstrijd geen plaatjes, gifjes, filmpjes. De rust maakt onderdeel uit van de wedstrijd.quote:
Nou nee dan staakt ie de wedstrijd, Clarence.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan wel degelijk. De scheids kan bij opstootjes ineens aan een hoop spelers rood geven. Het is duidelijk dat je voor PSV bent.
Dankje Ron.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd geen plaatjes, gifjes, filmpjes. De rust maakt onderdeel uit van de wedstrijd.
Ja, wie is dat meisje achter de bar?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankje Ron.
Dit was onze demonstratie.
Zijn er nog vragen jongens?
Oh, dus dan is de wedstrijd niet voorbij? Goh, ik ga twijfelen aan de echtheid van de bewering dat Eindhoven de slimste regio van NL is...quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nee dan staakt ie de wedstrijd, Clarence.
Het is duidelijk wat jouw clubvoorkeur is en in welk land je werkt!
Dat is de moeder van..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja, wie is dat meisje achter de bar?
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankje Ron.
Dit was onze demonstratie.
Zijn er nog vragen jongens?
Uh jawel, hij staakt en het gaat 0-3 worden..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus dan is de wedstrijd niet voorbij? Goh, ik ga twijfelen aan de echtheid van de bewering dat Eindhoven de slimste regio van NL is...
Tenzij die ginger het op z'n heupen krijgt.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Dit maakt de aids van gisteren wel goed. Jammer dat diegene die City loot al in de finale zit.
Die is in shock van jouw moderatiekwaliteiten.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef DonRaja het volgende:
Wat hebben jullie trouwens met Stijn gedaan?
Really 0-3? Als ze allebei 10 rode kaarten krijgen. Jij bent niet erg op dreef he?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh jawel, hij staakt en het gaat 0-3 worden..
Tegen die tijd staat het al 3-0 ofzo. City kan er niks vanquote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tenzij die ginger het op z'n heupen krijgt.
Ligt eraan in welke volgorde, moet ik het anders voor je tekenen?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Really 0-3? Als ze allebei 10 rode kaarten krijgen. Jij bent niet erg op dreef he?
Tegen Bayern en Atleti maken ze wel een kansje denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen die tijd staat het al 3-0 ofzo. City kan er niks van
Laat maar, het is mijn schuld. Ik ga in discussie met een PSV-er.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke volgorde, moet ik het anders voor je tekenen?
Ah typisch Feyenoord, weet niet wat discussies winnen is dus viert een 2de plaats maar..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat maar, het is mijn schuld. Ik ga in discussie met een PSV-er.
Leuk dat jij beschikt over een glazen bol.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Besef me net dat Koke pas 23 is. Jezus, die wordt dus alleen nog maar beter.
Mooie is dat Spanje 10 van dat soort goden heeft en Nederland er blij zou zijn met 1.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Jij was de enige PSV-er die ik kon waarderen. What happened?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah typisch Feyenoord, weet niet wat discussies winnen is dus viert een 2de plaats maar..
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat maar, het is mijn schuld. Ik ga in discussie met een PSV-er.
Is dit een haat-liefde verhouding net als GGMM en Davy?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah typisch Feyenoord, weet niet wat discussies winnen is dus viert een 2de plaats maar..
In FM 10/11?? Had ik hem al ontdenkt .quote:Op woensdag 13 april 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Je ging zijn posts daadwerkelijk lezen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij was de enige PSV-er die ik kon waarderen. What happened?
Hier zijn ze nog massaal aan het klaarkomen over Janssen. (Nee, niet letterlijk DP)quote:Op woensdag 13 april 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie is dat Spanje 10 van dat soort goden heeft en Nederland er blij zou zijn met 1.
Die ik trouwens best goed vind als echte spits, maar die natuurlijk nauwelijks voetballend vermogen heeft.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog massaal aan het klaarkomen over Janssen. (Nee, niet letterlijk DP)
Je neemt het te serieus denk ikquote:Op woensdag 13 april 2016 21:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij was de enige PSV-er die ik kon waarderen. What happened?
Staat er bij Spanje wellicht niet eens in.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie is dat Spanje 10 van dat soort goden heeft en Nederland er blij zou zijn met 1.
Ik vind dit grappigquote:Op woensdag 13 april 2016 21:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je ging zijn posts daadwerkelijk lezen.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef alors het volgende:
Spannend hoor, wanneer grijpt de arbitrage in om Barca te laten winnen?
Koke hoort natuurlijk altijd basis te staan.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Staat er bij Spanje wellicht niet eens in.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef alors het volgende:
Gelukkigquote:
Hoeft niet. Koke speelt bij VDB vaak op de flank, terwijl Iñaki of zelfs Pedro een betere optie is als je diepte nodig hebt in je spel.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Koke hoort natuurlijk altijd basis te staan.
Italiaanse scheids, die accepteert ook Madrileense euro's.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:46 schreef alors het volgende:
Ze doen ook al AZ na met dat klappenquote:
Je op 1 na beste middenvelder niet opstellen is wel vrij bijzonder.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoeft niet. Koke speelt bij VDB vaak op de flank, terwijl Iñaki of zelfs Pedro een betere optie is als je diepte nodig hebt in je spel.
Koke is niet beter dan Iniesta en Busquets.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je op 1 na beste middenvelder niet opstellen is wel vrij bijzonder.
Wauw zelden zo'n slechte post gezienquote:Op woensdag 13 april 2016 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Koke is niet beter dan Iniesta en Busquets.
Ik ben niet zo kapot van Busquets. Al vind ik dat ook die altijd moet spelen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is ook niet beter dan De Gea...quote:Op woensdag 13 april 2016 21:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Busquets is de belangrijkste speler van Barcelona, met afstand de beste 6 ter wereld. Hij heeft hetzelfde als Makelele, haal hem weg en de hele boel stort in. Haal Messi weg en Barcelona wint nog met 0-4 in Bernabeu.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van Busquets. Al vind ik dat ook die altijd moet spelen.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:51 schreef Caland het volgende:
Hey jongens (en doublepain), ik kijk vanaf nu ook
Haal de keeper weg en alles stort inquote:Op woensdag 13 april 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Busquets is de belangrijkste speler van Barcelona, met afstand de beste 6 ter wereld. Hij heeft hetzelfde als Makelele, haal hem weg en de hele boel stort in. Haal Messi weg en Barcelona wint nog met 0-4 in Bernabeu.
Gimenez en Saúl zijn 21, Griezmann is 25.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
Saul 20, Griez 24, Lucas 19, Gimenez 20.
Talentvol ploegje hoor, dat Atletico.
Ja leuk, doe dit maar niet meer.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haal de keeper weg en alles stort in
Volgens mij won Real laatst in Camp Nou.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Busquets is de belangrijkste speler van Barcelona, met afstand de beste 6 ter wereld. Hij heeft hetzelfde als Makelele, haal hem weg en de hele boel stort in. Haal Messi weg en Barcelona wint nog met 0-4 in Bernabeu.
Hij had het over bernabeuquote:Op woensdag 13 april 2016 21:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij won Real laatst in Camp Nou.
Hij heeft het dan ook over Bernabeuquote:Op woensdag 13 april 2016 21:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij won Real laatst in Camp Nou.
Atletico heeft moeite met elke ploeg die ze het spel laat maken.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Ongelooflijk dat dit hetzelfde Atletico is dat alle moeite had met PSV. Spelen Barca gewoon de tyfus in.
Die dachten appeltje eitje.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
Ongelooflijk dat dit hetzelfde Atletico is dat alle moeite had met PSV. Spelen Barca gewoon de tyfus in.
Toen speelde Atleti maar op 30%quote:Op woensdag 13 april 2016 21:54 schreef Kopsterk het volgende:
laatste 2 wedstrijden ook ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:55 schreef Kopsterk het volgende:
Barca lijkt net een soort Eibar vandaag.
Haha ja want die dachten 'laat het maar op pingels aan komen dan winnen we zeker, die CL boeit ons verder niet'quote:Op woensdag 13 april 2016 21:55 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Toen speelde Atleti maar op 30%
Ze schoten elke pingel erin, dus op zich..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha ja want die dachten 'laat het maar op pingels aan komen dan winnen we zeker, die CL boeit ons verder niet'
het zit diepquote:Op woensdag 13 april 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha ja want die dachten 'laat het maar op pingels aan komen dan winnen we zeker, die CL boeit ons verder niet'
Happen naar peijnenburgquote:Op woensdag 13 april 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry, was dom van mij om te happen op die post.quote:
madquote:Op woensdag 13 april 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry, was dom van mij om te happen op die post.
Wauw, wat ben jij dom.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zoveel passes en 0% rendementquote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Schopploeg dit, dat. Twee passes van Barcelona aangekomen in de 16.
Nee want Uefalonaquote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barcelona is vandaag nergens.
Gaat het dan toch gebeuren jongens?!
Hoeveel kaarten vandaag?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Schopploeg dit, dat. Twee passes van Barcelona aangekomen in de 16.
Ik verwacht nog wel een pingel voor Barcaquote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had 1-0 voorspeldquote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan gaan we dus nog sowieso een goal zienquote:
Als Atleti wint neem ik een ronaldo UIquote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zie mijn DMquote:Op woensdag 13 april 2016 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik voorspelde 1-1quote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zit er waarschijnlijk compleet naast met mijn 2-2 voorspelling (die ook ietwat YOLO was)
Ja had m gezien, voelde t vorige week al dat Atleti gewoon beter wasquote:
Moet, zelfs.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mag je van je moeder op zolder eten?
Ik eet in de woonkamer.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mag je van je moeder op zolder eten?
Ik probeerde grappig te zijnquote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet in de woonkamer.
Haha, je poging faalt volledig.
zal ik weer happen?quote:
even offtopic dan maarquote:Op woensdag 13 april 2016 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Derksen gisteravond bij Pauw was een flopshow?
Ik had een zeer uitgebreide review verwacht.
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:29 schreef KingRoland het volgende:
Mijn review over Johan vs Mr Bigstar uit het Rifgebergte. Bepaalde users die niet aanwezig waren wouden dit weten dus ik doe dit even via telefoon.
Lachwekkend debat. kwa inhoud had Johan meer te zeggen dan deze mr. Bigstar uit het Rifgebergte. Johan kwam met feiten en deze mr. Bigstar had alleen wat te zeggen over het bloot douchen. Verder werd Johan uitgemaakt voor Wilders en dat hij Marokkanen discrimineert zonder enige argumenten, maar Johan zette hem uiteindelijk op zijn plaats.
Johan zag er overigens niet fit uit dus dat verklaart waarom hij niet echt vol in de aanval ging.
Edit: misschien dat ik morgen nog wat extra's kan toevoegen. Trusten!
- zal ik dit terugkijken Roland? Jazeker!
Tot zover.
Als je het over eten hebt graag in details beschrijven.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik eet in de woonkamer.
Haha, je poging faalt volledig.
Het is tijd voor de 2-0 en de 3-0.quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je het over eten hebt graag in details beschrijven.
okquote:
[ Bericht 73% gewijzigd door Ajacied422 op 13-04-2016 22:03 ]quote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 73% gewijzigd door Ajacied422 op 13-04-2016 22:03 ]
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
GRAPJES ZIJN LEUK MAAR ALS HET OVER STIJN ZELF GAAT IS HIJ GEPIKEERD!!!
Een soort Erdogan.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:04 schreef Kopsterk het volgende:
AJACIED422 VERWIJDERT SCREENSHOTS VAN ZIJN GENANTE MISLUKTE POSTS
WAT LAF ZEG
Kappen nuquote:
Mijn spreekbeurt was het enige interessante wat er op de middelbare school bestond.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
geen gifjes posten, heb je niet opgelet bij de spreekbeurt van Roland ofzo?
Ze roepen de 1-1 een beetje over zichzelf afquote:Op woensdag 13 april 2016 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Atleti ligt nu met 11 spelers voor de kool.
Gevaarlijk.
Nu mag ik dus weer gaan gissen waar het over gingquote:Op woensdag 13 april 2016 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn spreekbeurt was het enige interessante wat er op de middelbare school bestond.
Wanneer zal de scheids het er tijd voor vinden?quote:
Je act begint nogal zielig te worden.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wanneer zal de scheids het er tijd voor vinden?
Dat is jouw probleem.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu mag ik dus weer gaan gissen waar het over ging
Leuk, maar niet hier.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Wanneer zal de scheids het er tijd voor vinden?
Waarom #freeopperkleurder ?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu mag ik dus weer gaan gissen waar het over ging
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Dit gaat nog mis vrees ik. Ze komen er niet meer uit
Inderdaad ineens is het omgeslagen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:08 schreef hafcfan het volgende:
Dit gaat nog mis vrees ik. Ze komen er niet meer uit
Ik heb geen kapsones, jij denkt in omwegen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer van je kapsonens sinds je mod bent geworden.
Dan ga ik heel hard jankenquote:Op woensdag 13 april 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit al met een doosje popcorn klaar als de 1-1 valt.
uh ja dat zal het zijnquote:Op woensdag 13 april 2016 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen kapsones, jij denkt in omwegen.
Iemand van TV, geen idee wie..quote:Op woensdag 13 april 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke mod? Dan pakken we die even aan.
Een mod kan niet bannen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Welke mod? Dan pakken we die even aan.
Ik had van jou geen reactie verwacht.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, heeft zichzelf een dik oog geslagen.
quote:Op woensdag 13 april 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uefalona helpt Barca weer een handje
2013/14quote:Op woensdag 13 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Welk Atletico was beter, het huidige of dat van 2013/2014?
Nou, mij zal ze een tijdje niet meer vergeten na gisteravond.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuk hoor die grapjes over een dementerende vrouw
Gadverdamme manquote:Op woensdag 13 april 2016 22:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou, mij zal ze een tijdje niet meer vergeten na gisteravond.
Koekoek natuurlijk met Simaogodquote:Op woensdag 13 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Ontloopt elkaar weinig, ik zeg dat dit team beter is maar wel met een mindere keeper, dat compenseert.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
96-97, met Esnaiderquote:Op woensdag 13 april 2016 22:11 schreef Kopsterk het volgende:
Bans worden niet besproken, naar het schijnt.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:13 schreef Vasion het volgende:
Maar ik wil het nog even hebben over Opperkleurder. Ik wil namen zien. NU.
pleonasmequote:
Bans worden hier niet besproken. Dat mag je zelf aan hem vragen wanneer hij weer terug is.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:13 schreef Vasion het volgende:
Ik noemde al een naam, maar Kingroland heeft m'n post geëdit.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:13 schreef Vasion het volgende:
Dannyquote:Op woensdag 13 april 2016 22:13 schreef Vasion het volgende:
Dan pakken we die KingRoland gewoon an.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik noemde al een naam, maar Kingroland heeft m'n post geëdit.
Concludeer hieruit wat je wil.
Mag ik een hulplijn gebruiken?quote:Op woensdag 13 april 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond t een aardige flopquote:Op woensdag 13 april 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo tijdens Pauw komt ie weer vrij gok ikquote:Op woensdag 13 april 2016 22:13 schreef Vasion het volgende:
Over Pauw gesproken, wat een kutshow vanavondquote:Op woensdag 13 april 2016 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zo tijdens Pauw komt ie weer vrij gok ik
Ferry Mengelegodquote:Op woensdag 13 april 2016 22:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Over Pauw gesproken, wat een kutshow vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |