#SimeoneTieneUnPlanquote:Simeone: 'Wij gaan een plek vinden waar Barça kwetsbaar is'
Het dappere karakter van zijn ploeg geeft Atlético Madrid-trainer Diego Simeone hoop aan de vooravond van de beslissende wedstrijd tegen Barcelona in de kwartfinale van de Champions League. Atlético zal Barça raken daar waar het pijn doet, hoopt de Argentijn.
De rol van underdog is Atlético op het lijf geschreven, zegt Simeone tijdens zijn persconferentie. 'Bij Atlético hoort het onverzettelijke. Wij geven nooit op en gaan de strijd met moeilijke tegenstanders aan. We weten dat er betere teams zijn, maar we weten ook dat we kunnen concurreren met Barcelona.'
In de competitie hijgt Atlético met een achterstand van drie punten de Catalaanse koploper in de nek en in de heenwedstrijd hielden de Madrilenen zelfs met tien man lange tijd stand ondanks de omsingeling van Barcelona, dat met 2-1 won in Camp Nou. Simeone is bekend met de kracht van Barça, maar weet ook waar de zwaktes liggen. 'We zullen een plek vinden waar ze kwetsbaar zijn. Daar zullen we ze pijn proberen te doen.'
Vicente Calderón zal woensdagavond weer kolken, maar het thuisvoordeel zal de doorslag niet geven, denkt de coach. 'De atmosfeer zal de spelers van Barcelona niet verrassen', aldus de Argentijn, die liever wijst op de kwaliteiten binnen zijn team. Met name Koke is bezig aan een sterke periode op het middenveld van Los Colchoneros. 'Hij heeft veel inzicht. Ons team oogt fris en snel in de laatste fase en dat is grotendeels dankzij hem.'
In het heenduel brak Fernando Torres de wedstrijd open. De spits werd even later de schlemiel door rood te krijgen. Wie woensdagavond de vervanger is van de geschorste aanvaller wil Simeone nog niet kwijt. 'We hebben verschillende opties, met Luciano Vietto, Yannick Ferreira Carrasco en Antoine Griezmann. We zullen zien welke combinatie werkt.'
Ik ben onpartijdig.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gezelligen voor wie ben jij vanavond? of ben je onpartijdig?
toch wel in zijn barca tijd?quote:Op woensdag 13 april 2016 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Als Barca eruit vliegt neem ik voor 1 maand lang een UI van Cocu.
Beste speler ooit.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:25 schreef Syntix het volgende:
Jan Joost houd je bek nou eens over die kutdwerg![]()
ga anders even op hem fappen of zo
Welke wedstrijd?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:26 schreef Kopsterk het volgende:
Een kleine maand geleden heb ik Messi nog buitenaards goed zien spelen. Komt wel weer, is ff een paar wedstrijden wat minder.
Wij ook niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet een gedeelte missen.
En ik vind het niet eens erg.
Paar jaar geleden was hij de beste middenvelder idd. Zidane is natuurlijk de beste speler ooit.quote:
die albino kan ook wel een aardig balletje raken.quote:
Ik heb Ronaldo nooit zien spelen helaas.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was hij de beste middenvelder idd. Zidane is natuurlijk de beste speler ooit.
Ronaldo is de beste speler van de laatste jaren natuurlijk.
Getafe. Maar dat is inmiddels al een maand geleden zie ik. Zoals hij speelde in die periode in maart, heb ik nog nooit gezien. Gewoon elke wedstrijd een stuk of vijf absolute wereldpassjes en scoren aan de lopende band.quote:
Tijd voor een #IkBenCocu-achtige vraag.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
die albino kan ook wel een aardig balletje raken.
Ik vond januari/februari beter. Sensationeel genieten van Barcelona. Nu uit vorm, helaasch.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Getafe. Maar dat is inmiddels al een maand geleden zie ik. Zoals hij speelde in die periode in maart, heb ik nog nooit gezien. Gewoon elke wedstrijd een stuk of vijf absolute wereldpassjes en scoren aan de lopende band.
Inesta - Thiagoquote:Op woensdag 13 april 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd voor een #IkBenCocu-achtige vraag.
Wat is jouw ideale / droommiddenveld?
Iniesta - Thiago
Busquets
NU JIJ WEER
Triest geval die club , heel erg triestquote:Op woensdag 13 april 2016 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelukkig spelen ze zondag tegenValencia
.
Ze hebben geluk dat ze een thuiswedstrijd tegen Sevilla speeldenquote:Op woensdag 13 april 2016 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Triest geval die club , heel erg triest
https://streamable.com/k1w5quote:
Wat is daar ''alweer'' aan?quote:Op woensdag 13 april 2016 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alweer?
Maar dat kan. Het kan ook 2-1 worden. Of 1-3. Of 2-3.
Wat jij wilt Scrummiequote:Op woensdag 13 april 2016 20:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alweer?
Maar dat kan. Het kan ook 2-1 worden. Of 1-3. Of 2-3.
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk Real Madrid - FC Barcelona ++ MCI - Bayern in de SF
Stijn maakt een foutje, nou woehoeoquote:
0-1 zal weldra vallen.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen moeite om binnen de lijnen te blijven in ieder geval.
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet getreurd jongens, ik kom ook even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:58 schreef Brammess het volgende:
Hoe heten 10 gabbers op een boot?ha ha haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga weg
Hoe heten 10 gabbers op een boot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speelt zijn zus in Star Trek?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had ook een gifje van mij en je zusje in actie kunnen plaatsen maar zo ben ik niet
Hoe heten 10 gabbers op een boot?Wat flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoe heten 10 gabbers op een boot?10 gabbers op een boot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Saai. En weer die debiele shirts, ze moeten dat verbieden voor de thuisclubs...
doe maar de shirts van de suriprofsquote:Op woensdag 13 april 2016 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Commercie, anders spelen ze nooit in die derde shirtsquote:Op woensdag 13 april 2016 21:03 schreef DonRaja het volgende:
Dit zijn de uitshirts.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Commercie, anders spelen ze nooit in die derde shirts
Inderdaad, al hield ik het bij je moeder langer vol.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een theorie van napoleonfour die slechts 24 seconden stand houdt.
Wat dom zegquote:Op woensdag 13 april 2016 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Commercie, anders spelen ze nooit in die derde shirts
Beter een theorie dan geen inhoudquote:Op woensdag 13 april 2016 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer een theorie van napoleonfour die slechts 24 seconden stand houdt.
Wowquote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beter een theorie dan geen inhoud
Nou eigenlijk wil ik hem wel zien, dus plaats hem maar want ik heb namelijk geen zusje.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had ook een gifje van mij en je zusje in actie kunnen plaatsen maar zo ben ik niet
IK HEB WEL DEGELIJK INHOUDquote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
OOOOOOOOquote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sowquote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lextwitter:ImmersLex twitterde op woensdag 13-04-2016 om 21:02:01Verslaggever SBS6 mateloos irritant met de uitspraak van Koké. Gaan weer hetzelfde doen als toen met ronaldoe #AtletiFCB #moevan #sbs6 reageer retweet
ja, je bent #viesdik.quote:
Lex is best wel snuggerquote:Op woensdag 13 april 2016 21:07 schreef Grifte het volgende:
Lextwitter:ImmersLex twitterde op woensdag 13-04-2016 om 21:02:01Verslaggever SBS6 mateloos irritant met de uitspraak van Koké. Gaan weer hetzelfde doen als toen met ronaldoe #AtletiFCB #moevan #sbs6 reageer retweet
Sowquote:Op woensdag 13 april 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kijken apen nou eenmaalquote:Op woensdag 13 april 2016 21:07 schreef KingRoland het volgende:
Dani Alves trekt altijd een boos gezicht
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:07 schreef Grifte het volgende:
Carrasco is een geweldige naam.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:08 schreef Kopsterk het volgende:
Mooi sprintduel tussen Messi en Carrasco net
Die flikker ik zonder pardon het raam uitquote:Op woensdag 13 april 2016 21:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe normaal. Of ik stuur Sylvana op je af.
En dan mag hij nog blij zijn dat het niet Karina is.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe normaal. Of ik stuur Sylvana op je af.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Die flikker ik zonder pardon het raam uit
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ach, ga toch..
nee, ik maak hem niet
Niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hem ff genotequote:Op woensdag 13 april 2016 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoi Paul.
Stijn noemde mij net inhoudsloos.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:11 schreef Bolasie het volgende:
OHHHHHHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Iedereen wil hun in de finale tegenkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
sowieso hattrick voor RonaldoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zouden ze in de serie A alle wedstrijden met 2 spelers eindigen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Kaartje vragen is er zelf een krijgen.
Dat deze regel nog niet is ingevoerd man man man.
Oké.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:14 schreef KingRoland het volgende:
Kaartje vragen is er zelf een krijgen.
Dat deze regel nog niet is ingevoerd man man man.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan zouden ze in de serie A alle wedstrijden met 2 spelers eindigen.
En in elk ander land ook.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Barca gaat zo waarschijnlijk scoren dus dan kunnen we switchen. Atleti verprutst toch de kansen.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik kunnen niet kiezen tussen deze wedstrijd of de andere
Ik ook niet, in welk topic de kwaliteits-users zitten maakt dan de doorslag.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roland en ik kunnen niet kiezen tussen deze wedstrijd of de andere
Graag ot.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
Zielig voor Lucas dat zijn enige vorm van concurrentie zelf pas 21 jaar oud is. Dat wordt nog minstens vier jaar de bank warm houden.
Is goed.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Barca gaat zo waarschijnlijk scoren dus dan kunnen we switchen. Atleti verprutst toch de kansen.
Als ik daarheen ga dan is de keuze simpelquote:Op woensdag 13 april 2016 21:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik ook niet, in welk topic de kwaliteits-users zitten maakt dan de doorslag.
Dat kan helemaal niet, Edgar.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
manmanman
barca wordt weer geholpen
Mad?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
manmanman
barca wordt weer geholpen
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
Uefalona is weer on fire hoor. Dit slaat nergens meer op
dit was toch genant gefloten manquote:
Klopt.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn dan ook goede mods aanwezig.
Atletico is van de smerigste ploegen in de CL en dan zeuren over de arbitrage.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:18 schreef hafcfan het volgende:
Uefalona is weer on fire hoor. Dit slaat nergens meer op
Kan jij mijn gedachten lezen?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij meende het niet, dat van die inhoud.
Zit jij nou terug te krabbelen namens hem?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij meende het niet, dat van die inhoud.
Nu moet ik aan een voetballer denken.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stijn schaar ik onder de goede mods.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nu moet ik aan een voetballer denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:21 schreef KingRoland het volgende:
OnjuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet betalenquote:Op woensdag 13 april 2016 21:21 schreef DonRaja het volgende:
Ah, nu weet ik hoeveel mijn stream achterloopt. 40 seconden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
kkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:22 schreef Max23 het volgende:
#FREEOPPERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Jammer achja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Suarez
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik zit niet thuis. En ik wil wel betalen, maar 'de content is niet beschikbaar in het land waar ik me bevind'.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet betalen
SUPPORT YOUR SPORT!
Veel keuze daar op het middenveld.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een voorzet van Saúl. Are you watching VDB?
Het is en blijft een neus héquote:
Turkije?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis. En ik wil wel betalen, maar 'de content is niet beschikbaar in het land waar ik me bevind'.
Zit je weer in Molenbeek?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit niet thuis. En ik wil wel betalen, maar 'de content is niet beschikbaar in het land waar ik me bevind'.
Wat heeft Jhon hiermee te maken?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat een voorzet van Saúl. Are you watching VDB?
Wat is dit nou weer voor vraag?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Wie vinden jullie beter, Godin of Thiago Silva?
Veltgodquote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Snap niet wat er zo raar aan is.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag?
Godin.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef franske19 het volgende:
[..]
Atletico is een schopploeg en die coach is zo verschrikkelijk irritant. Barca moet winnen.
Ik snap het ook niet :s. Was niet eens als grap bedoeld.quote:
Jij bent toch voor Ajax?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:26 schreef franske19 het volgende:
[..]
Atletico is een schopploeg en die coach is zo verschrikkelijk irritant. Barca moet winnen.
Ja, hier.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:27 schreef Zipportal het volgende:
Ik gun hem wel een succesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Dat is hetzelfde als vragen wie er beter is tussen Ronaldo en Narsingh, bij wijze van.quote:
Hij had Nederlandse rootsquote:Op woensdag 13 april 2016 21:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, waarom zou een Concacaf scheids een Uefa wedstrijd fluiten?
Hoezo deze onderschatting van Thiago Silva dan?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen wie er beter is tussen Ronaldo en Narsingh, bij wijze van.
Dat kan nog verrassende antwoorden opleveren als Davy hier ook is.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen wie er beter is tussen Ronaldo en Narsingh, bij wijze van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |