Het is geen onderschatting, het is gewoon geen punt van discussie wat mij betreft. Godín is de aller, allerbeste.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoezo deze onderschatting van Thiago Silva dan?
Eerder PSVCLquote:Op woensdag 13 april 2016 21:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat kan nog verrassende antwoorden opleveren als Davy hier ook is.
Heb gewoon een hekel aan Atletico. Maar Ajax en Arsenal zijn mijn ploegen. Met Barca heb ik ook niet zoveel.quote:
Zegt iemand die denkt dat een wedstrijd met 2 man kan eindigen..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Davy bedoel ik eigenlijk de gemiddelde PSV-fan.
Ah deze:quote:Op woensdag 13 april 2016 21:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met Davy bedoel ik eigenlijk de gemiddelde PSV-fan.
Prima, dan komt die TT er ook nietquote:Op woensdag 13 april 2016 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier lachte 1,5 uur geleden in de SC ook niemand om.
Dat valt enorm mee. Atletico speelt voldoende wedstrijden met de verdediging ver naar voren, het hangt er maar net vanaf wat de wedstrijd vraagt. Over dat sterke verdedigende blok; door wie denk je dat dat georganiseerd wordt? Exact, Godín.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Godin heeft meestal een enorm sterk verdedigend blok voor zich
KingFopland is mad.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prima, dan komt die TT er ook niet
Het kan wel degelijk. De scheids kan bij opstootjes ineens aan een hoop spelers rood geven. Het is duidelijk dat je voor PSV bent.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zegt iemand die denkt dat een wedstrijd met 2 man kan eindigen..
PRECIES
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DonRaja op 13-04-2016 21:36:38 ]I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
Zal DP ruitjes kapot maken bij een ban? #DTVquote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan wel degelijk. De scheids kan bij opstootjes ineens aan een hoop spelers rood geven. Het is duidelijk dat je voor PSV bent.
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]Karina is een liefhebber van zulke pics.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Tijdens de wedstrijd geen plaatjes, gifjes, filmpjes. De rust maakt onderdeel uit van de wedstrijd.quote:
Nou nee dan staakt ie de wedstrijd, Clarence.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan wel degelijk. De scheids kan bij opstootjes ineens aan een hoop spelers rood geven. Het is duidelijk dat je voor PSV bent.
Dankje Ron.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd geen plaatjes, gifjes, filmpjes. De rust maakt onderdeel uit van de wedstrijd.
Ja, wie is dat meisje achter de bar?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankje Ron.
Dit was onze demonstratie.
Zijn er nog vragen jongens?
Oh, dus dan is de wedstrijd niet voorbij? Goh, ik ga twijfelen aan de echtheid van de bewering dat Eindhoven de slimste regio van NL is...quote:Op woensdag 13 april 2016 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou nee dan staakt ie de wedstrijd, Clarence.
Het is duidelijk wat jouw clubvoorkeur is en in welk land je werkt!
Dat is de moeder van..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ja, wie is dat meisje achter de bar?
quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankje Ron.
Dit was onze demonstratie.
Zijn er nog vragen jongens?
Uh jawel, hij staakt en het gaat 0-3 worden..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, dus dan is de wedstrijd niet voorbij? Goh, ik ga twijfelen aan de echtheid van de bewering dat Eindhoven de slimste regio van NL is...
Tenzij die ginger het op z'n heupen krijgt.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:38 schreef hafcfan het volgende:
Dit maakt de aids van gisteren wel goed. Jammer dat diegene die City loot al in de finale zit.
Die is in shock van jouw moderatiekwaliteiten.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef DonRaja het volgende:
Wat hebben jullie trouwens met Stijn gedaan?
Really 0-3? Als ze allebei 10 rode kaarten krijgen. Jij bent niet erg op dreef he?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh jawel, hij staakt en het gaat 0-3 worden..
Tegen die tijd staat het al 3-0 ofzo. City kan er niks vanquote:Op woensdag 13 april 2016 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tenzij die ginger het op z'n heupen krijgt.
Ligt eraan in welke volgorde, moet ik het anders voor je tekenen?quote:Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Really 0-3? Als ze allebei 10 rode kaarten krijgen. Jij bent niet erg op dreef he?
Tegen Bayern en Atleti maken ze wel een kansje denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tegen die tijd staat het al 3-0 ofzo. City kan er niks van
Laat maar, het is mijn schuld. Ik ga in discussie met een PSV-er.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan in welke volgorde, moet ik het anders voor je tekenen?
Ah typisch Feyenoord, weet niet wat discussies winnen is dus viert een 2de plaats maar..quote:Op woensdag 13 april 2016 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Laat maar, het is mijn schuld. Ik ga in discussie met een PSV-er.
Leuk dat jij beschikt over een glazen bol.quote:Op woensdag 13 april 2016 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
Besef me net dat Koke pas 23 is. Jezus, die wordt dus alleen nog maar beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |