Een leuk beroep, iemands vuilnis onderzoekenquote:Op woensdag 13 april 2016 15:53 schreef tong80 het volgende:
KLB / GVD, buitengewoon Opsporings Ambtenaar aan de deur. *&^%$*&(^*
Ik heb afgelopen maandag nog zakken met ´plastic´afval buiten gezet, die worden eens per 2 weken op een bepaalde dag opgehaald, ligt net als op tong´ s foto altijd een hele berg en als iemand me ooit zou vragen welke zak de mijne is dan schud ik een keer mijn hoofd en doe de deur dicht.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Een leuk beroep, iemands vuilnis onderzoeken
Ik scheid nooit plastic, papier en glas wel. Er staat wel een container waar je het kwijt kunt, gewoon elke dag.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maandag nog zakken met ´plastic´afval buiten gezet, die worden eens per 2 weken op een bepaalde dag opgehaald, ligt net als op tong´ s foto altijd een hele berg en als iemand me ooit zou vragen welke zak de mijne is dan schud ik een keer mijn hoofd en doe de deur dicht.
Ik scheid alles. Glas in de glasbak. Papier in de papierbak en plastic net wat je zegt ook apart.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik scheid nooit plastic, papier en glas wel. Er staat wel een container waar je het kwijt kunt, gewoon elke dag.
Ik wel , een normale zak afval moet in de ondergrondse container, kost 1 euro per zak, en die zakken plastic zijn gratis.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik scheid nooit plastic, papier en glas wel. Er staat wel een container waar je het kwijt kunt, gewoon elke dag.
Hier 2 en half euro per zak.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wel , een normale zak afval moet in de ondergrondse container, kost 1 euro per zak, en die zakken plastic zijn gratis.
Tegenwoordig zit ook alles in plastic verpakt.
Ja, op de jaarlijkse afrekening staat het aantal, dmv een elektronisch systeem geregistreerd, middels een pinpas.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:35 schreef chufi het volgende:
Betalen voor een zak afval? Volgens mij zit dat hier ergens in een soort gemeentelijke heffing verwerkt
Op die manier kan ik me voorstellen dat er boetes worden uitgedeeld.. Als oud papier, glas en plastic gratis isquote:Op woensdag 13 april 2016 16:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, op de jaarlijkse afrekening staat het aantal, dmv een elektronisch systeem geregistreerd, middels een pinpas.
Zolang tong gewoon in die zak stopt waarvoor ie bestemd is, 'plastic', is er geen probleem, en valt er weinig te klagen.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die manier kan ik me voorstellen dat er boetes worden uitgedeeld.. Als oud papier, glas en plastic gratis is
Op de grote hoop gooien, kent u die uitdrukking?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:46 schreef sacha het volgende:
ik flikker overigens bijna alles in één container sinds ik weet dat het gescheiden afval allemaal op één hoop belandt hier
dat doe ik zelf ook hoor. waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, toch?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:46 schreef sacha het volgende:
ik flikker overigens bijna alles in één container sinds ik weet dat het gescheiden afval allemaal op één hoop belandt hier
alleen het glas hou ik apartquote:Op woensdag 13 april 2016 18:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat doe ik zelf ook hoor. waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, toch?
quote:Op woensdag 13 april 2016 18:14 schreef just me het volgende:
Ik ben één keer gescheiden, dat was ook genoeg 😉
ik stamp er altijd op, met blote voetenquote:Op woensdag 13 april 2016 18:23 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ook. ik hou het glas ook apart om het later in de tuin van me buren te gooien.
ik vind het altijd lekker om op te eten. schijnt voor zomige mensen (zoals mij) erg gezond te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik stamp er altijd op, met blote voeten
Dat doe ik uitsluitend met druivenquote:Op woensdag 13 april 2016 18:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik stamp er altijd op, met blote voeten
doe de groeten aan David Sylvianquote:Op woensdag 13 april 2016 19:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ga over een uurtje naar japan toe. wist je dat?
ja is goed. zal ik ook meteen de groeten doen aan paris hilton. die komt namelijk ook wel eens in japan/tokio.quote:
Goeie reisquote:Op woensdag 13 april 2016 19:36 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja is goed. zal ik ook meteen de groeten doen aan paris hilton. die komt namelijk ook wel eens in japan/tokio.
Wat ga je er doen?quote:Op woensdag 13 april 2016 19:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wat aardig van je dat je me een goede reis wenst.
Een fannetjequote:
Typisch Griekse maaltijdquote:Op woensdag 13 april 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
Ik eet zo Grieks van de Aldi, Een vette worst en cheese puffsOh en spinazie voor de leuk
Ja he? Oh Van de Lidl btw die hadden Griekse weekquote:
Ja ja Weet ik.. Ik was er dinsdagquote:Op woensdag 13 april 2016 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? Oh Van de Lidl btw die hadden Griekse week![]()
ik eet graag een broodje.............poep.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
Ik eet zo Grieks van de Aldi, Een vette worst en cheese puffsOh en spinazie voor de leuk
hahahahaha.quote:
doe voorzichtigquote:Op woensdag 13 april 2016 19:26 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik ga over een uurtje naar japan toe. wist je dat?
owquote:Op woensdag 13 april 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent te langzaam, had een vraag voor je.
Maar die is elders al beantwoordt...
asking alexandria (band)quote:
That is private question, Sorry.quote:
What sorts of instruments does it have?quote:
Wees blij dat ie geen boete uitschreefquote:Op donderdag 14 april 2016 00:25 schreef tong80 het volgende:
Het is mijn dag wel. Wordt er om 0.15 uur aangebeld. Benieuwd wie het is. Onderbuurman van de begane grond. Met nog een flatje er tussen. Of de muziek wat zachter kan ? Het dreunde door. Stond ook wel erg hard. Had er geen erg in. M'n oren moeten nog worden uitgespoten. The Residents live trouwens.
Geen idee welke dat isquote:Op donderdag 14 april 2016 01:13 schreef DrDDT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is APK's Voller smiley nog ergens?
quote:Op donderdag 14 april 2016 00:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij dat ie geen boete uitschreef
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2016 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schrok wel eigenlijk. Rare tijd om aan te bellen. Heb wel een goed contact met hem. Best wel vervelend. Morgen even excuses aanbieden
Gute nacht freunde.
Ben je gisteren nou wel naar je eigen huisarts geweest Tong?quote:Op donderdag 14 april 2016 00:25 schreef tong80 het volgende:
Het is mijn dag wel. Wordt er om 0.15 uur aangebeld. Benieuwd wie het is. Onderbuurman van de begane grond. Met nog een flatje er tussen. Of de muziek wat zachter kan ? Het dreunde door. Stond ook wel erg hard. Had er geen erg in. M'n oren moeten nog worden uitgespoten. The Residents live trouwens.
Een zij. Bloedprikken. Gezond blijven eten. Minder water idd. Urine was ok. Krijg denk ik een vitamine-D kuur. Eerst kijken naar minder drinken. Hoofdpijn kijken we maandag ook verder. dan ook oren uit laten prikken. Was vergeten er de dag ervoor vet in de doen.quote:Op donderdag 14 april 2016 06:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je gisteren nou wel naar je eigen huisarts geweest Tong?
En zo ja, had ie nog iets nuttigs te vertellen?
Ja is een leuke.quote:Op donderdag 14 april 2016 06:39 schreef FANN het volgende:
[..]
die van rijkaard denk ik....
[ afbeelding ]
geinig wel
ik heb geen idee welke smiley dat is/wasquote:Op donderdag 14 april 2016 01:13 schreef DrDDT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is APK's Voller smiley nog ergens?
Maar je vindt het geen rare tijd om je muziek dusdanig hard te zetten dat zelfs een buurman die 2 verdiepingen lager zit last van je heeft?quote:Op donderdag 14 april 2016 01:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schrok wel eigenlijk. Rare tijd om aan te bellen. Heb wel een goed contact met hem. Best wel vervelend. Morgen even excuses aanbieden
Gute nacht freunde.
Ik heb een vermoeden dat Sas hier wel een antwoord op heeftquote:Op donderdag 14 april 2016 06:39 schreef FANN het volgende:
[..]
die van rijkaard denk ik....
[ afbeelding ]
geinig wel
Pardon, hij bedacht dat?quote:Een pannenkoek met daar bovenop een patatje speciaal. Het klinkt als een ongeluk of een grap, maar het is de nieuwste 'aanwinst' van het restaurant bij de midgetgolfbaan aan de Parkhaven in Rotterdam.
Kok Brian de Jong van het restaurant bedacht de 'pannenkoek Xtra speciaal' met patat, uitjes, mayonaise en curry woensdagochtend samen met zijn collega.
Ik moet vanavond een pakje terugbrengenquote:Op donderdag 14 april 2016 11:11 schreef drakin het volgende:
Ik wacht op een pakketje, en mijn buurman is er niet om hem aan te nemen
Ah... mooi zo wél bij de dokter geweest dus n zie je dat die tips in ''jouw'' topic toch welquote:Op donderdag 14 april 2016 07:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een zij. Bloedprikken. Gezond blijven eten. Minder water idd. Urine was ok. Krijg denk ik een vitamine-D kuur. Eerst kijken naar minder drinken. Hoofdpijn kijken we maandag ook verder. dan ook oren uit laten prikken. Was vergeten er de dag ervoor vet in de doen.
Goeiemorgen.
Ik hoef vandaag niet te stofzuigen, slang is sinds gisteren doormidden, moet ik verdorie weer uitzoeken hoe ik die repareer of eventueel goedkoop kan vervangen....quote:Op donderdag 14 april 2016 11:27 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vanavond een pakje terugbrengen
Hij zegt notabene dat ie zijn excuus gaat aanbiedenquote:Op donderdag 14 april 2016 10:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar je vindt het geen rare tijd om je muziek dusdanig hard te zetten dat zelfs een buurman die 2 verdiepingen lager zit last van je heeft?
Wees blij dat je geen knal voor je harses hebt gekregen.
Als Mo je buurman is neemt hij het niet aanquote:Op donderdag 14 april 2016 11:11 schreef drakin het volgende:
Ik wacht op een pakketje, en mijn buurman is er niet om hem aan te nemen
Iets zegt me dat hij dat vaker flikt, 's nacht je muziek zo hard zetten dat men er 2 etages onder last van heeft is Aso, PUNT!.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij zegt notabene dat ie zijn excuus gaat aanbieden
Als PP dat zegt en dat heb ik váák gezien hiero dan vinden jullie het grappigquote:Op donderdag 14 april 2016 11:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij dat vaker flikt, 's nacht je muziek zo hard zetten dat men er 2 etages onder last van heeft is Aso, PUNT!.
Ik weet het, ik ben een aso.quote:Op donderdag 14 april 2016 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Als Mo je buurman is neemt hij het niet aanverkeerd geadresseerde post pleurt ie weg,
hopen dat jij een betere buurman hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |