Nooit een autistje LSD gevoerd en opgesloten in het ballenhok bij gym terwijl je daar fieldrecordings uit de Vietnamoorlog door speakers laat schallen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, zat op de middelbare school in de nerdjesklas. Die kunnen niet pesten joh.
Ben gewoon nooit echt gepest. Vond andere kinderen ook maar gewoon vervelend en dom, dan werkt pesten ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Schelden doet geen pijn", aldus Bob tussen 2009-2015?
Copingmechanismen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:09 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ben gewoon nooit echt gepest. Vond andere kinderen ook maar gewoon vervelend en dom, dan werkt pesten ook niet.
Ja he. Poeh. Ik vind het ook zo vreemd dat wij als mens zoveel hebben kunnen doen. Ondanks dat we hoogstwaarschijnlijk dezelfde origine hebben als andere dieren.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En niet per se dat ik de zinloosheid er van niet begrijp, maar het lijkt gewoon allemaal zo raar en onlogisch.
En dat al die dieren er überhaupt zijn. De ongelofelijke hoeveelheid gebeurtenissen op een klein onbeduidend kutsteentje die er toe hebben geleid dat wij hier zitten te FOK!ken en een beetje over het leven kunnen miemelen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja he. Poeh. Ik vind het ook zo vreemd dat wij als mens zoveel hebben kunnen doen. Ondanks dat we hoogstwaarschijnlijk dezelfde origine hebben als andere dieren.
Bedankt voor het advies, Pokkelemans.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Welkom in je eerste existentiële crisis. Hoewel het ongemakkelijk kan voelen zijn dergelijke crises uiteindelijk bepalende leermomenten. Enkele punten die je zal gaan ontdekken:
1) Het leven is zinloos.
2) Jouw leven is zinloos.
3) Mensen maken elkaar om de meest belachelijke redenen het leven zuur.
4) De wereld klopt niet.
5) Er is niets dat je er aan kan veranderen.
Hoewel het voelt alsof jij de enige bent die zo'n proces doormaakt, maken de meeste mensen zulke periodes mee in hun leven. Als je er middenin zit, ben je droevig en gefrustreerd, maar je komt er wijzer (en cynischer) uit. Je leert te accepteren dat niets zin heeft, en je het beste zoveel mogelijk kan maken van de tijd die je hebt, voor de mensen die je liefhebt. Stop bang te zijn voor eventuele negatieve gevolgen van je handelingen, doe wat jóu gelukkig maakt (ook -misschien wel vooral- als dat het gelukkig maken van anderen is).
Het maakt niet uit dat niets uit maakt.
We horen weer van je bij de quarter-/ en midlifecrisis,
De pretentieuze lullen.
Goed om te horen. Ook weer een extra reden om blij te zijn dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed. Mijn vriendin is zo'n schat.![]()
En bij jou?
Idealen schmidealen. Gewoon bier zuipen en drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies, Pokkelemans.
Weet je, eerst had ik nog een beetje de politieke doelen als mooi doel voor in het leven, de idealen. Nu ik me meer inlees merk ik steeds hoe betrekkelijk en relatief dat allemaal is en dat het kan zijn dat je al die tijd voor de verkeerde idealen zit in te zetten.![]()
En zingeving heb ik als atheïst niet zo.
Klopt. Actief lid worden van een politieke partij is hét teken dat je het leven niet begrijpt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies, Pokkelemans.
Weet je, eerst had ik nog een beetje de politieke doelen als mooi doel voor in het leven, de idealen. Nu ik me meer inlees merk ik steeds hoe betrekkelijk en relatief dat allemaal is en dat het kan zijn dat je al die tijd voor de verkeerde idealen zit in te zetten.![]()
En zingeving heb ik als atheïst niet zo.
Klinkt verleidelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef Monolith het volgende:
Zo meteen Johan Derksen die Marokkanen beledigd heeft versus een Marokkaan die excuses eist bij Pauw. Dat wordt vast een verheffende discussie.
?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Niet-banken onder de treshold welkom.
Miljarden jaren, en dan is daar een hoopje vlees met bewustzijn dat jij nu net moet zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat al die dieren er überhaupt zijn. De ongelofelijke hoeveelheid gebeurtenissen op een klein onbeduidend kutsteentje die er toe hebben geleid dat wij hier zitten te FOK!ken en een beetje over het leven kunnen miemelen.
Slaat werkelijk nergens op.
En anders kun je altijd nog de kerk in en claimen dat "Hij" het wel weet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Idealen schmidealen. Gewoon bier zuipen en drugs gebruiken.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
En dat al die dieren er überhaupt zijn. De ongelofelijke hoeveelheid gebeurtenissen op een klein onbeduidend kutsteentje die er toe hebben geleid dat wij hier zitten te FOK!ken en een beetje over het leven kunnen miemelen.
Slaat werkelijk nergens op.
Nu ik er dan toch ben maak ik er het beste van en vind ik het ook best wel relaxed om er te zijn, maar ik denk soms ook wel van goh, het was opzich ook makkelijk om gewoon niet geboren te zijn. Het is niet alsof je dan weet wat je mist ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja. En niet per se dat ik de zinloosheid er van niet begrijp, maar het lijkt gewoon allemaal zo raar en onlogisch.
Was eerst niet-blanken onder de 7. Tjok was lui.quote:
Hoe lang hebben jullie al?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed om te horen. Ook weer een extra reden om blij te zijn dan.
Ik ben ook fucking blij met m'n relatie en stapelgek op hem.
Ja! Precies.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een beetje op een smartphone typen door middel van sensoren die je vingers herkennen op het scherm, om te kunnen posten op een forumpje gehost door een kale knakker. Met een processor, RAM en vele andere componenten die het allemaal faciliteren. Gemaakt van grondstoffen overal ter wereld.
Ik vind het ook fijn om hier te zijn maar ik schaam me er bijna voor hoe belangrijk het voor me is. Wat dat betreft zijn we echt volkomen delusioneel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu ik er dan toch ben maak ik er het beste van en vind ik het ook best wel relaxed om er te zijn, maar ik denk soms ook wel van goh, het was opzich ook makkelijk om gewoon niet geboren te zijn. Het is niet alsof je dan weet wat je mist ofzo.
Whehe. Leuk. Ik zet het ff aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef Monolith het volgende:
Zo meteen Johan Derksen die Marokkanen beledigd heeft versus een Marokkaan die excuses eist bij Pauw. Dat wordt vast een verheffende discussie.
Ik heb dit heel vaak, FOK! is de enige plek waar andere mensen het ook hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit soort gedachtes krijg je van de hele dag op Fok zitten.
Depressieve boel hier wel.
Hij mag het maar één keer laten zien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:19 schreef Kaas- het volgende:
Hoeveel krijgt Pauw eigenlijk betaald voor deze chocoladereclame?
Verwondering! Alles behalve depressie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit soort gedachtes krijg je van de hele dag op Fok zitten.
Depressieve boel hier wel.
Ook wel weer humor. Dat in al die miljarden jaren op al die miljarden planeten van al die diersoorten jij toevallig het enorme geluk hebt gehad in deze tijd als mens geboren te worden in het land Nederland, en dat je dan gewoon een beetje in het park zit te blowen en bier te drinken, je een beetje te vervelen en te krabben.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Miljarden jaren, en dan is daar een hoopje vlees met bewustzijn dat jij nu net moet zijn.
Precies ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu ik er dan toch ben maak ik er het beste van en vind ik het ook best wel relaxed om er te zijn, maar ik denk soms ook wel van goh, het was opzich ook makkelijk om gewoon niet geboren te zijn. Het is niet alsof je dan weet wat je mist ofzo.
Ik geloof daar niet zo in. Het is niet alsof jij ook een vuurvliegje in het Krijt had kunnen zijn of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook wel weer humor. Dat in al die miljarden jaren op al die miljarden planeten van al die diersoorten jij toevallig het enorme geluk hebt gehad in deze tijd als mens geboren te worden in het land Nederland, en dat je dan gewoon een beetje in het park zit te blowen en bier te drinken, je een beetje te vervelen en te krabben.
Ja mooi. Beetje lachen om poephumor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook wel weer humor. Dat in al die miljarden jaren op al die miljarden planeten van al die diersoorten jij toevallig het enorme geluk hebt gehad in deze tijd als mens geboren te worden in het land Nederland, en dat je dan gewoon een beetje in het park zit te blowen en bier te drinken, je een beetje te vervelen en te krabben.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb dit heel vaak, FOK! is de enige plek waar andere mensen het ook hebben.
Nee joh. Hebben heel veel mensen. Wordt alleen niet zoveel over gepraat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer Tchock. Zou je nu wel bij PWC belastingadvies gaan geven? Liggen er geen grotere dingen voor jou in het verschiet?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om hier te zijn maar ik schaam me er bijna voor hoe belangrijk het voor me is. Wat dat betreft zijn we echt volkomen delusioneel.
En als ik me dit besef vind ik het heel lastig om nog zaken uit te voeren als eten koken of studeren.
Het probleem is alleen een beetje dat als je een werkloze aanstelt als ambassadeur voor werklozen, deze niet meer werkloos is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:24 schreef Euribob het volgende:
Die vrouw van de werkloze 50+ers is wel een beetje een zeurtje. Al heeft ze helaas wel gelijk.
Nogmaals, ik ga geen belastingadvies geven. Ik ga koffie zetten en dat soort meuk. Werk in de horeca als bijbaantje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je leeft maar 1 keer Tchock. Zou je nu wel bij PWC belastingadvies gaan geven? Liggen er geen grotere dingen voor jou in het verschiet?
Klopt, dan ben je er gewoon niet en dat is het.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Precies ja.
Net alsof je last hebt gehad van de tijd voor je dood. Waarschijnlijk weet je ook niet wat je mist als je plots wordt overreden of zo. Beetje lullig voor je nabestaanden alleen.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, dan ben je er gewoon niet en dat is het."Van voor je geboorte" bedoel je denk ik trouwens.
Hehehe.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:22 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja mooi. Beetje lachen om poephumor.
Die 50+er bedoel je? Mwah.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehehe.
Wat een zeiksnol in het publiek trouwens bij Pauw. Zo'n typische zeikbejaarde die eist dat buschauffeurs in elkaar geslagen worden zodat ze met contant geld kan betalen.
Je schaamt je ervoor omdat je een mens bent en overlevingsdrang hebt? Beetje random wel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het ook fijn om hier te zijn maar ik schaam me er bijna voor hoe belangrijk het voor me is. Wat dat betreft zijn we echt volkomen delusioneel.
En als ik me dit besef vind ik het heel lastig om nog zaken uit te voeren als eten koken of studeren.
Haha. Gaat die kerel ook zeggen dat hij zich ondanks z'n gebrek aan talent opgewerkt heeft in het leven en alle oude mensen dat dus zouden moeten kunnen, terwijl die kerel juist ergens is gekomen door zijn voetbaltalent.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:25 schreef Euribob het volgende:
Je zou maar zo'n mongool als John de Wollef als ambassadeur hebben.
Nee? Dat zei ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je schaamt je ervoor omdat je een mens bent en overlevingsdrang hebt? Beetje random wel.
En het waren nog goede gesprekken ook, in plaats van politiek. Doe er wat aan Remlof.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:29 schreef Gutmensch het volgende:
De sc staat weer in de turbostand vanavond?
Dat was een stuk dieper dan ik had verwacht.quote:
Ja, wel heftige shit hé.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat was een stuk dieper dan ik had verwacht.
Gewoon niet teveel nadenken, of je neemt een keer LSD of DMT of weet ik veel wat, schijnt te helpen bij het accepteren van sterfelijkheid.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank Kosmo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel nadenken, of je neemt een keer LSD of DMT of weet ik veel wat, schijnt te helpen bij het accepteren van stervelijkheid.
Verder gewoon plezier hebben en beetje normaal met de mensen om je heen omgaan.
Wijze tips van Kosmo.
Ik had wel ooit wat gelezen over dat 'Kom jij uit de transporter of een kopie?'-probleem, maar er nooit echt bij stilgestaan.quote:
Als je pech hebt beland je daarna in een psychose.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank Kosmo.LSD lijkt me leuk maar ben er ook bang voor. Stond een keer op het punt maar toen greep het lot in.
Of ik had gewoon pech. Ligt er aan aan wie je het vraagt.
Is een kopie iets anders dan jijzelf?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had wel ooit wat gelezen over dat 'Kom jij uit de transporter of een kopie?'-probleem, maar er nooit echt bij stilgestaan.
Hm, trouwens LSD kan inderdaad wel goed fout gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dank Kosmo.LSD lijkt me leuk maar ben er ook bang voor. Stond een keer op het punt maar toen greep het lot in.
Of ik had gewoon pech. Ligt er aan aan wie je het vraagt.
Ik ken iemand die een permanente psychose heeft van wiet. Enge shit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je pech hebt beland je daarna in een psychose.
Anders kijk je dat filmpje even. Koffieschenker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is een kopie iets anders dan jijzelf?
Hier ben ik niet stoned genoeg voor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is een kopie iets anders dan jijzelf?
En dit ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders kijk je dat filmpje even. Koffieschenker.
Straks in bed, oké? Eerst even douchen en scheren en kleertjes klaarleggen en dat soort meuk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Anders kijk je dat filmpje even. Koffieschenker.
Ja goed dat je het erbij zegt. Sorry.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je pech hebt beland je daarna in een psychose.
Gebruikte hij veel? Dat zijn wel enge dingen inderdaad. Kans is niet zo groot, maar als het gebeurt dan is dat wel echt klote.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een permanente psychose heeft van wiet. Enge shit.
Het is niet echt een filmpje wat je net voor het slapen wil kijken, maar oké.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Straks in bed, oké? Eerst even douchen en scheren en kleertjes klaarleggen en dat soort meuk.
Heel veel, langere tijd. Maar al met al niet heel dramatisch veel, ken wel ergere gevallen. Misschien toch erfelijke aanleg of pech of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gebruikte hij veel? Dat zijn wel enge dingen inderdaad. Kans is niet zo groot, maar als het gebeurt dan is dat wel echt klote.
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
En natuurlijk nooit dat soort shit nemen als je niet lekker in je vel zit!
Echt puur wiet, verder niets?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel veel, langere tijd. Maar al met al niet heel dramatisch veel, ken wel ergere gevallen. Misschien toch erfelijke aanleg of pech of zo.
In elk geval nu stemmen en lichte hallucinaties vrijwel elke dag. Soms weet hij niet zeker of iets echt is of niet (op beide manieren). Ik zou gek worden.
Vind ze allebei wel tamelijk vervelend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Wat is die Johan Derksen ook een domme boerenlul.
Oei. Dat is echt rot.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel veel, langere tijd. Maar al met al niet heel dramatisch veel, ken wel ergere gevallen. Misschien toch erfelijke aanleg of pech of zo.
In elk geval nu stemmen en lichte hallucinaties vrijwel elke dag. Soms weet hij niet zeker of iets echt is of niet (op beide manieren). Ik zou gek worden.
Dat heb ik zo vaak. Dan is er ergens weer een "oh" klank gevallen en denk ik dat mijn naam is gevallen. Maar dat komt misschien eerder door mijn slechthorendheid.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Tchock het volgende:
Soms vraagt hij ineens "wat zeg je?" als ik mijn mond hield. Dan word je er even met je neus op gedrukt.
Iemand die ik ken en LSD had genomen dacht ook alles te begrijpen ineens.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:40 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik ken ook iemand die echt jarenlang moest herstellen van een LSD-trip.
(blijft hij overigens de mooiste week van zijn leven noemen waarin hij "alles begreep" maar dat het niet is uit te leggen)
Gaat nu weer goed met hem overigens.
Oh jawel hoor, hij functioneert prima. Is docent op een middelbare school. Je merkt er normaal ook hoegenaamd niets van.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oei. Dat is echt rot.Zou zoiets denk je ooit nog over kunnen gaan voor hem? Waarschijnlijk zit normaal functioneren er in ieder geval dan niet meer in.
Erfelijke aanleg schijnt een rol te spelen inderdaad. Cannabis met meer CBT dan THC schijnt ook beter te zijn.
Nu wil ik het écht graag doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:42 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hebben jullie die breinscans gezien van iemand die LSD-gebruikt.
Ik zou ook wel "het universum begrijpen" als al mijn hersendelen opeens verbonden met elkaar zijn.
Zullen we eens een glaasje LSD-limo gaan wegtikken dan?quote:
Ach, in een discussie met een serieuze opponent legt hij het wel af, maar zijn tegenstrever is ook niet bepaald een helder licht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:41 schreef Kaas- het volgende:
Wat is die Johan Derksen ook een domme boerenlul.
Wel knap dat hij nog zo functioneert.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, hij functioneert prima. Is docent op een middelbare school. Je merkt er normaal ook hoegenaamd niets van.
Yup. Het ontspoort ook lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, in een discussie met een serieuze opponent legt hij het wel af, maar zijn tegenstrever is ook niet bepaald een helder licht.
Als je zoiets vele jaren ervaart leer je er ook wel mee omgaan. Is eerder een handicap dan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel knap dat hij nog zo functioneert.
Jij lijkt me niet zo'n geschikt persoon om dat mee te doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zullen we eens een glaasje LSD-limo gaan wegtikken dan?
Gaahst.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij lijkt me niet zo'n geschikt persoon om dat mee te doen.
Vandaar dat gekrijs.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar dat komt misschien eerder door mijn slechthorendheid.
Hij is ervan overtuigd dat je hem niet kan begrijpen als je het niet hebt genomen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iemand die ik ken en LSD had genomen dacht ook alles te begrijpen ineens.
Mijn verklaring: je denkt gewoon zo irrationeel dat alles ineens lijkt te kloppen.
Ook echt na al die verhalen nog.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef Tchock het volgende:
Jongens goddomme ik heb me toch zin in wiet zeg.
Juist na al die verhalen nog.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook echt na al die verhalen nog.
Als ik iets vergaands als LSD voor het eerst ga doen wil ik dat wel doen met mensen die ik al héél lang ken en met wie ik diverse soorten drugs heb geprobeerd. Dat is alles.quote:
Puh.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik iets vergaands als LSD voor het eerst ga doen wil ik dat wel doen met mensen die ik al héél lang ken en met wie ik diverse soorten drugs heb geprobeerd. Dat is alles.
Meh, wiet heb ik ook een periode wekelijks gedaan of zo. Gewoon elk weekend een beetje zitten blowen in zo'n zuipkeet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ook echt na al die verhalen nog.
Weet ik eigenlijk ook niet. Weer een half uur van m'n leven verkloot.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom zou je Pauw kijken eigenlijk?
Precies dat zegt die vriend van me ook altijd over LSD.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij is ervan overtuigd dat je hem niet kan begrijpen als je het niet hebt genomen.
Holy shit zeg. Dat is wel een extreem verhaal. Je armen met ductape plakken uit angst de controle te verliezen, damn.. Dan is het wel serieus uit de hand gelopen.quote:Een week lang begreep hij alles. Maar toen dat weg begon te gaan werd hij heel angstig, de angst dat te verliezen werd toen een complete angststoornis en hij verloor de grip op alles. Hij vertelde me dat ie op een gegeven moment duct tape op zijn armen had gedaan omdat ie bang was dat hij zichzelf iets aan ging doen. En niet omdat hij het wilde maar dus de angst om de controle te verliezen. Best wel eng en heftig. Nu een chille baan en relaxte gozer weer, maar hij moest wel even aan de antipsychotica enzo, wat ie weer heeft kunnen afbouwen.
Een vriend van hem die hetzelfde had genomen had hier trouwens geen last van. Had wat leuke dagen en toen was het klaar.
Niet echt een succesverhaaltje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou lees dan ook maar het verhaal wat ik net typte.
Waarom kappen? Gewoon heel af en toe 1 zo'n dingetje is zo onschuldig als wat.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist na al die verhalen nog.
Maar was er mee aan het kappen en dat ging best lekker.
Hoeveel blow(de) je dan? Eerlijk gezegd vond ik je daar echt het type niet voor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juist na al die verhalen nog.
Maar was er mee aan het kappen en dat ging best lekker.
Tuurlijk. Derksen roept iets over Marokkanen, Marokkaan wil met hem in gesprek. Dan hoef je hem alleen nog maar zo ver te stoken tot hij uit zijn vel schiet en heb je je punt gemaakt. Gouden tactiek.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ze werden nog even boos op elkaar aan het einde van het gesprek.
Nee, je bent gewoon schijnheilig bezig nu. Als je het niet met mij wil doen prima, maar dat gelul dat je het liever in een vertrouwde omgeving wil doen klopt geen ene reet van.quote:
Af en toe lukte totaal niet meer dus moet er eerst vanaf.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom kappen? Gewoon heel af en toe 1 zo'n dingetje is zo onschuldig als wat.
Die kerel hield zich erg in hoor, maar raakte wel erg geïrriteerd door Derksen en dat was ook wel terecht.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:53 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Derksen roept iets over Marokkanen, Marokkaan wil met hem in gesprek. Dan hoef je hem alleen nog maar zo ver te stoken tot hij uit zijn vel schiet en heb je je punt gemaakt. Gouden tactiek.
Huh wat is deze.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon schijnheilig bezig nu. Als je het niet met mij wil doen prima, maar dat gelul dat je het liever in een vertrouwde omgeving wil doen klopt geen ene reet van.
Derksen kan ook wel vrij denigrerend overkomen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kerel hield zich erg in hoor, maar raakte wel erg geïrriteerd door Derksen en dat was ook wel terecht.
Dm.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:52 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoeveel blow(de) je dan? Eerlijk gezegd vond ik je daar echt het type niet voor.
Oh, dan wel beter ja.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Af en toe lukte totaal niet meer dus moet er eerst vanaf.
Ja, domme boer inderdaad. Maar die Marokkaanse dude wist hem ook niet te pakken op de plekken waar het kon.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die kerel hield zich erg in hoor, maar raakte wel erg geïrriteerd door Derksen en dat was ook wel terecht.
Pechtgod had er inderdaad beter aan tafel kunnen zetten. Of Burgemeester Aboubou.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, domme boer inderdaad. Maar die Marokkaanse dude wist hem ook niet te pakken op de plekken waar het kon.
Een stotterende Derksen zou ik nog wel graag eens op TV willen zien. Jammer dat het er niet van kwam.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, domme boer inderdaad. Maar die Marokkaanse dude wist hem ook niet te pakken op de plekken waar het kon.
Is goed. Beetje moe.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kosmo je bent veel te bambi-lief voor de emo.gif
Dat zal ook nooit gebeuren. Derksen discussieert een beetje op z'n 99.999's, als hij in het nauw zou komen zou hij gewoon gaan roepen dat de ander er niets van snapt, waarna de ander boos wordt (lukte net ook) en dan de verliezer lijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een stotterende Derksen zou ik nog wel graag eens op TV willen zien. Jammer dat het er niet van kwam.
Ik snap niets van deze post, maar moest erom lachen haha.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Same, bambibitch.
Holy shit wat zeg ik nu. Dat was uiteraard een garpje.
Nee, echt op het niveau van Verdonk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat zal ook nooit gebeuren. Derksen discussieert een beetje op z'n 99.999's, als hij in het nauw zou komen zou hij gewoon gaan roepen dat de ander er niets van snapt, waarna de ander boos wordt (lukte net ook) en dan de verliezer lijkt.
Heftig.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:59 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hardop te lachen om mijn eigen bambibitch-garp.
Sjongejonge.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:59 schreef robin007bond het volgende:
Ik zit hardop te lachen om mijn eigen bambibitch-garp.
Haha, nu moet ik hardop lachen.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, niet normaal. Vieze bambineuker.
Ook dat was een garpje.
In verband met vanavond? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:04 schreef Monolith het volgende:
Donderdagnacht vliegen vanaf Schiphol, hoop dat er niet nog meer chaos komt de komende dagen.
Haha, dat is wel echt gewoon een sletterige pose van Bambi.quote:
Het wil de paranoia nog wel eens voeden.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
In verband met vanavond? Lijkt me niet.
Inderdaad. Het is duidelijk wat Bambi voor ogen had.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, dat is wel echt gewoon een sletterige pose van Bambi.
Zo'n bottompje die zo ver mogelijk voorover ligt en dan verleidelijk achterom kijkt.
quote:Op woensdag 13 april 2016 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is duidelijk wat Bambi voor ogen had.
P.S.
Als iemand met Kosmo of mij neukt, maakt dat diegene dan een Bambineuker?
Jeeeeeeeezus, nu lig ik echt dubbel gewoonquote:Op woensdag 13 april 2016 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
P.S.
Als er écht iets aan de hand is op Schiphol wel. Dan is het weer een feest. Komende dagen de EOD bij elke verloren tas.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het wil de paranoia nog wel eens voeden.
Misschien moet dat Kaas dat even uitproberen.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
P.S.
Sow.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:12 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Misschien moet dat Kaas dat even uitproberen.
Ik heb niets gemist hoor ik al.quote:
Truste. Ik ga ook maar eens gauw klaarmaken, morgen deadline voor dat beschamende prutsonderzoek van me dat ik moet inleveren.quote:
Daar bestond vrij gauw consensus over.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:17 schreef GSbrder het volgende:
Dacht dat het hier over Derksen zou gaan. Werd teleurgesteld.
Paar pagina's terug.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:17 schreef GSbrder het volgende:
Dacht dat het hier over Derksen zou gaan. Werd teleurgesteld.
Een vaporizer is dan ook gewoon een hele chille manier van wiet gebruiken. Ik heb zelf ook zo'n kleintje, en gebruik hem nog wel redelijk wat. Het heeft minder die longkanker-vibe dan een bong of een joint bijvoorbeeld heeft.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:12 schreef Kaas- het volgende:
Zou best een keer met Robin wiet willen roken eigenlijk.
Hij mag uiteraard aan de vaporizer.
Iets dubieus wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:12 schreef Friek_ het volgende:
De SC beleefde onder Robin een nieuw hoogtepunt gisteravond, zie ik.
Action. Of zo'n andere knakenshop met restpartijen. Maar bij de action lukken kleuren als zwart of felgroen of oranje meestal welquote:Op woensdag 13 april 2016 08:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waar koop je een spuitbus met verf om je fiets lelijk en opvallend mee te maken?
Thx. Sta er net toevallig voor.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Action. Of zo'n andere knakenshop met restpartijen. Maar bij de action lukken kleuren als zwart of felgroen of oranje meestal wel
Hema heeft ook een paar felle kleuren geloof ik. Cheap spul.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:47 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waar koop je een spuitbus met verf om je fiets lelijk en opvallend mee te maken?
Renske Leijten sowieso.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
HoiZijn er nog mensen BOOOOOOOOOOOOS vandaag?
Vast wel, zo'n 20% is permanent BOOS en TEGEN.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
HoiZijn er nog mensen BOOOOOOOOOOOOS vandaag?
Klopt ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 00:35 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zuck: Yeah so if you ever need info about anyone at Harvard
Zuck: Just ask
Zuck: I have over 4,000 emails, pictures, addresses, SNS
[Redacted Friend's Name]: What? How'd you manage that one?
Zuck: People just submitted it.
Zuck: I don't know why.
Zuck: They "trust me"
Zuck: Dumb fucks
Instant messages sent by Zuckerberg during Facebook's early days, reported by Business Insider (May 13, 2010)
Blijft leuk.
Ah, een oproep tot een endlosung.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:06 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vast wel, zo'n 20% is permanent BOOS en TEGEN.
Daar moet eens een eindoplossing voor komen.
Goedemorgen
Ik vind het nogal een probleem ja. Zelfs het IMF benoemde het gisteren als grote economische bedreiging. Dus daar mag wel eens een oplossing voor komen ja.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, een oproep tot een endlosung.
Curieus volk, die PvdA'ers.
Nee, dat deed jij.quote:
Welke vape heb je?quote:Op woensdag 13 april 2016 00:54 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Een vaporizer is dan ook gewoon een hele chille manier van wiet gebruiken. Ik heb zelf ook zo'n kleintje, en gebruik hem nog wel redelijk wat. Het heeft minder die longkanker-vibe dan een bong of een joint bijvoorbeeld heeft.
Nu nog even wachten tot één of ander randfiguur daar zijn frikandellenbroodje insmeert.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:36 schreef Gutmensch het volgende:
Ah goed bezig die NS:
[ afbeelding ]
In de nieuwe Sprinters die vanaf vandaag worden ingezet.
Ik ga m'n usb-blikbierkoeler er in prikken.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu nog even wachten tot één of ander randfiguur daar zijn frikandellenbroodje insmeert.
Economie uber alles.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:14 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een probleem ja. Zelfs het IMF benoemde het gisteren als grote economische bedreiging. Dus daar mag wel eens een oplossing voor komen ja.
En Marokkanen de Nederlandse voetbaldouchecultuur.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De bozeblankmannen bedreigen ook de democratie.
Volgens mij is vooral Nederland als geheel veel preutser geworden.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Marokkanen de Nederlandse voetbaldouchecultuur.
Zelfde als je vroeger na het zwemmen nog even ging douchen. Toch heerlijk om in je blote foefoe onder de douche te staan ipv met zo'n plakkerig stukje stof.quote:
Nou, ik vind dit wel een probleem anders.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:54 schreef Tem het volgende:
Lekker in je onderbroek douchen als je daar blij van wordt.
Whehequote:Op woensdag 13 april 2016 10:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit wel een probleem anders.
Daar gaat het ook vooral om. Bovendien doet hij uitspraken die aansluiten bij de ideeën die leven binnen zijn achterban, dus dat doet het extra goed.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Derksen heeft ook weer aandacht trouwens.
Douchen na de gymles gebeurt ook amper nog begreep ik.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Volgens mij is vooral Nederland als geheel veel preutser geworden.
Op praktisch alle gebieden.
In mijn team was dat niet anders en we waren allemaal zo blank als melk.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En Marokkanen de Nederlandse voetbaldouchecultuur.
Net als dat begin jaren negentig meer dan de helft van de meiden gewoon topless op het strand lag. Dat is verdwenen toen er smartphones met camera verschenen en daarmee de mogelijkheid om foto's in een paar seconden online te zetten.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Zelfde als je vroeger na het zwemmen nog even ging douchen. Toch heerlijk om in je blote foefoe onder de douche te staan ipv met zo'n plakkerig stukje stof.
Misschien moet hij een politieke partij oprichten.... er is vast wel iets te bedenken dat de afkorting SNOR maakt.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar gaat het ook vooral om. Bovendien doet hij uitspraken die aansluiten bij de ideeën die leven binnen zijn achterban, dus dat doet het extra goed.
Stichting Noodzakelijke Opruiende Redenatiesquote:Op woensdag 13 april 2016 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet hij een politieke partij oprichten.... er is vast wel iets te bedenken dat de afkorting SNOR maakt.
[ afbeelding ]
Derksen
Lekker in blootje een beetje tegen je Marokkaanse ploeggenoten aan gaan lopen schuren. Puur om ze de Nederlandse waarden bij te brengen natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:54 schreef Tem het volgende:
Lekker in je onderbroek douchen als je daar blij van wordt. Niet mijn ding maar kan er ook niet wakker van liggen.
Breng Kaas- nu niet op ideeën.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker in blootje een beetje tegen je Marokkaanse ploeggenoten aan gaan lopen schuren. Puur om ze de Nederlandse waarden bij te brengen natuurlijk.
Dat zou best kunnen kloppen, inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Net als dat begin jaren negentig meer dan de helft van de meiden gewoon topless op het strand lag. Dat is verdwenen toen er smartphones met camera verschenen en daarmee de mogelijkheid om foto's in een paar seconden online te zetten.
Daar zou dit ook wel eens mee te maken kunnen hebben, niemand wil in z'n blote pielemuis in de klassewhatsappgroup verschijnen natuurlijk.
Nooit gedaan. Toch tot 2012 op voetbal gezeten. Zal wel een Groningse traditie zijn.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:50 schreef Kaas- het volgende:
Ik zat sinds 2000 op voetbal, er zaten enkel blanke autochtonen in m'n team en praktisch iedereen ging douchen in ondergoed. Op school al helemaal. Volgens mij is dit gewoon al heel lang zo zonder dat allochtonen daar invloed op gehad hebben.
Vond ik trouwens allemaal wel jammer natuurlijk.
Je vieze en dan heel acrobatisch onder een handdoek een nieuwe aandoen.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:55 schreef Gutmensch het volgende:
Maar douche je dan in het ondergoed waarin je hebt gesport of in je schone ondergoed?
En je zal je toch moeten omkleden. Dat gaat zeker heel geforceerd onder een handdoek?
Moet wel een ramp voor jou zijn geweest zeg, al die ploeggenoten die zo krampachtig hun lullie voor je bedekten.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je vieze en dan heel acrobatisch onder een handdoek een nieuwe aandoen.
Oh ja, onderbroek onder je zwemshorts. Dat was ook ineens helemaal in. Liefst van Björn Borg.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:56 schreef Euribob het volgende:
Zwemmen in een onderbroek was dan wel weer vrij gebruikelijk bij ons in het dorp. Ook nooit begrepen.
Onderbroek onder je zwembroek?? Waar is dat nou weer goed voor?quote:Op woensdag 13 april 2016 10:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh ja, onderbroek onder je zwemshorts. Dat was ook ineens helemaal in. Liefst van Björn Borg.
Precies de reden om softdrugs te verbieden. Hoewel dat hele Bambigebeuren in dit topic ook wel een aardige onderbouwing vormt.quote:Op woensdag 13 april 2016 01:21 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Gisteren half stoned bedacht ik mij dat er op dat moment er zo niet honderdduizenden mensen waren die in hetzelfde soort flatje woonden met even weinig potentieel invloed op de maatschappij en dat die maatschappij eigenlijk ook maar een soort collectieve gedachte is waar mensen als een soort mieren aan werken om de eigen soort in stand/evenwicht te houden.
Een lange zwembroek is mooier, maar zonder onderbroek eronder ziet iedereen je dingdong te duidelijk heen en weer zwengelen. Dus dan maar beide.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Onderbroek onder je zwembroek?? Waar is dat nou weer goed voor?
Ard van der Steur heeft weer voor een paar jaar munitie.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:00 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies de reden om softdrugs te verbieden. Hoewel dat hele Bambigebeuren in dit topic ook wel een aardige onderbouwing vormt.
Was een paar jaar geleden hip.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:58 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Onderbroek onder je zwembroek?? Waar is dat nou weer goed voor?
Het maskeert een eventuele erectie ook beter.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een lange zwembroek is mooier, maar zonder onderbroek eronder ziet iedereen je dingdong te duidelijk heen en weer zwengelen. Dus dan maar beide.
Ik verzin het ook niet, de wereld wordt preutser.
Dit was vooral het punt voor veel onzekere pubertjes in de buurt inderdaad, volgens mij.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het maskeert een eventuele erectie ook beter.
Ik hoop dat jij op de meet komt trouwens, mocht dat allemaal zo uitkomen en zo.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:00 schreef Leandra het volgende:
Wat draagt men traditioneel in een Hammam eigenlijk?
Iets anders dan een Speedo willen dragen tijdens het zwemmen!quote:Op woensdag 13 april 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Zal je mij eerlijk gezegd ook nooit tegenkomen in een zwembad waar je verplicht in zo'n ballenknijper moet dragen die ze in de 70s altijd aanhadden. Gaat te fur!
Ard kent (als enige) zelfs mensen die dood zijn gegaan aan blowen.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ard van der Steur heeft weer voor een paar jaar munitie.
Hehehe.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Iets anders dan een Speedo willen dragen tijdens het zwemmen!![]()
![]()
![]()
Lekker zo'n knetterstrak geel zwembroekje aantrekken. En daar dan een beetje mee langs het zwembad gaan paraderenquote:Op woensdag 13 april 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Zal je mij eerlijk gezegd ook nooit tegenkomen in een zwembad waar je verplicht in zo'n ballenknijper moet dragen die ze in de 70s altijd aanhadden. Gaat te fur!
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Ard van der Steur heeft weer voor een paar jaar munitie.
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Die dingen zitten trouwens serieus gewoon prima.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Iets anders dan een Speedo willen dragen tijdens het zwemmen!![]()
![]()
![]()
Ard kent wel rare mensen dan.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ard kent (als enige) zelfs mensen die dood zijn gegaan aan blowen.![]()
Handen in de zij, buik vooruit, twee harige natte benen die je helemaal tot bovenaan kan zien.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker zo'n knetterstrak geel zwembroekje aantrekken. En daar dan een beetje mee langs het zwembad gaan paraderen
Ard lijkt me nou ook typisch zo'n kerel die regelmatig vinden is in het blowerscircuit en daardoor precies weet wat er in dat wereldje speelt.quote:
Precies. De eerste keer was het even wennen toen ik met mijn 100+ kg het zwembad betrad in een extreem aerodynamisch schaars stukje katoen. Maar inmiddels doe ik het 2x per week zonder enige schaamte.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Die dingen zitten trouwens serieus gewoon prima.
Bob Marley, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ard kent (als enige) zelfs mensen die dood zijn gegaan aan blowen.![]()
Niet iedereen heeft zo'n atletisch lichaam als ik natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. De eerste keer was het even wennen toen ik met mijn 100+ kg het zwembad betrad in een extreem aerodynamisch schaars stukje katoen. Maar inmiddels doe ik het 2x per week zonder enige schaamte.
SPOILER: GefileerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:08 schreef Gutmensch het volgende:
Victoria Koblenko heeft niet zo'n moeite met naakt:Geen tepels noch een kut te zien. Hoezo naakt?SPOILER: GefileerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Omdat ze geen kleding draagt.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen tepels noch een kut te zien. Hoezo naakt?
Het is geen functioneel naakt in ieder geval.quote:
Victoria Koblenko heeft niet zo'n moeite met naakt:Slap aftreksel van:SPOILER: GefileerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Heel erg origineel is het inderdaad niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Slap aftreksel van:
[ afbeelding ]
Ik kan er inderdaad weinig mee.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het is geen functioneel naakt in ieder geval.
Victoria Koblenko heeft niet zo'n moeite met naakt:Ook niet met decadentie.SPOILER: GefileerdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht precies dit.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Merkwaardig fenomeen trouwens, hoe een volledige tiet in het algemeen pas als naakt wordt ervaren als zo'n klein tepeltje ook zichtbaar is.
Bloot en seks zijn twee verschillende dingen in medialand.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Merkwaardig fenomeen trouwens, hoe een volledige tiet in het algemeen pas als naakt wordt ervaren als zo'n klein tepeltje ook zichtbaar is.
Moet je er gewoon een mannentepel op photoshoppen. Een wereld van verschil, en dan mag het ineens wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Merkwaardig fenomeen trouwens, hoe een volledige tiet in het algemeen pas als naakt wordt gezien en ineens niet op websites mag als zo'n klein tepeltje ook zichtbaar is.
Klinkt best leuk.quote:Op woensdag 13 april 2016 10:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker in blootje een beetje tegen je Marokkaanse ploeggenoten aan gaan lopen schuren. Puur om ze de Nederlandse waarden bij te brengen natuurlijk.
Dat is Amerikaanse hypocrisie ons aangeleerd door Google.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Merkwaardig fenomeen trouwens, hoe een volledige tiet in het algemeen pas als naakt wordt gezien en ineens niet op websites mag als zo'n klein tepeltje ook zichtbaar is.
Tja, het kost advertentie-inkomsten en dat is ook belangrijk voor het forumquote:Op woensdag 13 april 2016 11:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is Amerikaanse hypocrisie ons aangeleerd door Google.
Vroeger lag er in Nederland niemand wakker van een tepel, tegenwoordig word je ervoor geband op openbare fora
Neo-imperialisme.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, het kost advertentie-inkomsten en dat is ook belangrijk voor het forum
Dat geldt ook voor jewtube natuurlijk, een tepel is bijna uit den boze, maar HDfilmpjes waar je kan zien hoe mensen overhoop worden geschoten zijn geen enkel probleem.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat is Amerikaanse hypocrisie ons aangeleerd door Google.
Vroeger lag er in Nederland niemand wakker van een tepel, tegenwoordig word je ervoor geband op openbare fora
Dan ben je als samenleving gewoon ziek.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:23 schreef Kaas- het volgende:
Op een gegeven moment stonden er zelfs onthoudingsfilmpjes op Facebook, maar owee als we een tepeltje zien.
Ben jij 100+?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:06 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. De eerste keer was het even wennen toen ik met mijn 100+ kg het zwembad betrad in een extreem aerodynamisch schaars stukje katoen. Maar inmiddels doe ik het 2x per week zonder enige schaamte.
Het radicale midden verenigd.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:24 schreef Euribob het volgende:
Wat zijn we het weer heerlijk eens mensen.
Op z'n minst hypocriet.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan ben je als samenleving gewoon ziek.
Op youporn wel in ieder geval.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
Er staan overigens vaginascheertutorialfilmpjes op youtube, zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Dit is juist. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
Er staan overigens vaginascheertutorialfilmpjes op youtube, zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Ook filmpjes waarop gehandicapten worden afgetrokken.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
We zouden ook gewoon altijd helemaal bedekt kunnen gaan, en dan voortaan lekker zitten geilen op onbedekte enkels en ellebogen.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:26 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nou dat je niet constant met naaktheid wordt geconfronteerd maakt naaktheid wel spannender natuurlijk.
Maar goed wat daar positief aan is weet ik ook niet echt.
En zeker niet waarom je dat af zou dwingen.
Lekker prematuur vuren bij het zien van een blote schouder.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
We zouden ook gewoon altijd helemaal bedekt kunnen gaan, en dan voortaan lekker zitten geilen op onbedekte enkels en ellebogen.
Klinkt bekend dit.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
We zouden ook gewoon altijd helemaal bedekt kunnen gaan, en dan voortaan lekker zitten geilen op onbedekte enkels en ellebogen.
Kan je wel grapjes maken maar klopt wel natuurlijk.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:27 schreef Kaas- het volgende:
MAAR MENSEN ZIJN OOK RAAR WE ZIJN HIER MAAR ZO KORT MET ZN ALLEN EN MAKEN ALLEEN MAAR RUZIE EN OORLOG WAAROM DOEN WE DAT NOU TOCH MENSEN??
Victoriaanse tijdperk mensen. Christelijke hoogtijdagen herleven.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 11:28 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker prematuur vuren bij het zien van een blote schouder.
Het was ook zo'n grapje waarmee ik jullie allemaal wilde laten nadenken.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:29 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Kan je wel grapjes maken maar klopt wel natuurlijk.
Jarenlang dieet van bier, pasta, BBQ's en onbeperkt spareribs is mij niet in de koude kleren gaan zitten.quote:
Ah ok. Interessant.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Jarenlang dieet van bier, pasta, BBQ's en onbeperkt spareribs is mij niet in de koude kleren gaan zitten.
Denk dat ik inmiddels tussen de 80 en 90 weeg. Voor het esthetisch effect draag ik de speedo nog steeds mey trots.
Lekker nadenken over posts getypt in caps lock.quote:Op woensdag 13 april 2016 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het was ook zo'n grapje waarmee ik jullie allemaal wilde laten nadenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |