abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161388574
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom. Over een ontelbaar klein deel van het bestaan van het universum verga je toch weer tot niets.

[ Bericht 18% gewijzigd door Tchock op 12-04-2016 23:16:55 ]
pi_161388605
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:04 schreef Euribob het volgende:

[..]

Nee, zat op de middelbare school in de nerdjesklas. Die kunnen niet pesten joh.
Nooit een autistje LSD gevoerd en opgesloten in het ballenhok bij gym terwijl je daar fieldrecordings uit de Vietnamoorlog door speakers laat schallen?
pi_161388607
Hartverwarmende TT.
pi_161388661
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:08 schreef Friek_ het volgende:
Hartverwarmende TT.
Jij zou als filosoof de nihilist moeten zijn. Anders ben je ook maar een neppe.
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:09:50 #5
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_161388677
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef GSbrder het volgende:

[..]

"Schelden doet geen pijn", aldus Bob tussen 2009-2015?
Ben gewoon nooit echt gepest. Vond andere kinderen ook maar gewoon vervelend en dom, dan werkt pesten ook niet.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_161388697
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:09 schreef Euribob het volgende:

[..]

Ben gewoon nooit echt gepest. Vond andere kinderen ook maar gewoon vervelend en dom, dan werkt pesten ook niet.
Copingmechanismen.
pi_161388732
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja. En niet per se dat ik de zinloosheid er van niet begrijp, maar het lijkt gewoon allemaal zo raar en onlogisch.
Ja he. Poeh. Ik vind het ook zo vreemd dat wij als mens zoveel hebben kunnen doen. Ondanks dat we hoogstwaarschijnlijk dezelfde origine hebben als andere dieren.
pi_161388800
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja he. Poeh. Ik vind het ook zo vreemd dat wij als mens zoveel hebben kunnen doen. Ondanks dat we hoogstwaarschijnlijk dezelfde origine hebben als andere dieren.
En dat al die dieren er überhaupt zijn. De ongelofelijke hoeveelheid gebeurtenissen op een klein onbeduidend kutsteentje die er toe hebben geleid dat wij hier zitten te FOK!ken en een beetje over het leven kunnen miemelen.

Slaat werkelijk nergens op.
pi_161388832
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:06 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Welkom in je eerste existentiële crisis. Hoewel het ongemakkelijk kan voelen zijn dergelijke crises uiteindelijk bepalende leermomenten. Enkele punten die je zal gaan ontdekken:

1) Het leven is zinloos.
2) Jouw leven is zinloos.
3) Mensen maken elkaar om de meest belachelijke redenen het leven zuur.
4) De wereld klopt niet.
5) Er is niets dat je er aan kan veranderen.

Hoewel het voelt alsof jij de enige bent die zo'n proces doormaakt, maken de meeste mensen zulke periodes mee in hun leven. Als je er middenin zit, ben je droevig en gefrustreerd, maar je komt er wijzer (en cynischer) uit. Je leert te accepteren dat niets zin heeft, en je het beste zoveel mogelijk kan maken van de tijd die je hebt, voor de mensen die je liefhebt. Stop bang te zijn voor eventuele negatieve gevolgen van je handelingen, doe wat jóu gelukkig maakt (ook -misschien wel vooral- als dat het gelukkig maken van anderen is).

Het maakt niet uit dat niets uit maakt.

We horen weer van je bij de quarter-/ en midlifecrisis,

De pretentieuze lullen.
Bedankt voor het advies, Pokkelemans.

Weet je, eerst had ik nog een beetje de politieke doelen als mooi doel voor in het leven, de idealen. Nu ik me meer inlees merk ik steeds hoe betrekkelijk en relatief dat allemaal is en dat het kan zijn dat je al die tijd voor de verkeerde idealen zit in te zetten. ;(

En zingeving heb ik als atheïst niet zo. ;(
pi_161388860
Zo meteen Johan Derksen die Marokkanen beledigd heeft versus een Marokkaan die excuses eist bij Pauw. Dat wordt vast een verheffende discussie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_161388868
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Goed. Mijn vriendin is zo'n schat. O+

En bij jou?
Goed om te horen. Ook weer een extra reden om blij te zijn dan.

Ik ben ook fucking blij met m'n relatie en stapelgek op hem. O+
pi_161388893
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Weet je, eerst had ik nog een beetje de politieke doelen als mooi doel voor in het leven, de idealen. Nu ik me meer inlees merk ik steeds hoe betrekkelijk en relatief dat allemaal is en dat het kan zijn dat je al die tijd voor de verkeerde idealen zit in te zetten. ;(

Idealen schmidealen. Gewoon bier zuipen en drugs gebruiken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:15:34 #13
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_161388896
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Klopt. Actief lid worden van een politieke partij is hét teken dat je het leven niet begrijpt.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_161388899
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef Monolith het volgende:
Zo meteen Johan Derksen die Marokkanen beledigd heeft versus een Marokkaan die excuses eist bij Pauw. Dat wordt vast een verheffende discussie.
Klinkt verleidelijk.
pi_161388916
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Niet-banken onder de treshold welkom.
?
pi_161388927
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

En dat al die dieren er überhaupt zijn. De ongelofelijke hoeveelheid gebeurtenissen op een klein onbeduidend kutsteentje die er toe hebben geleid dat wij hier zitten te FOK!ken en een beetje over het leven kunnen miemelen.

Miljarden jaren, en dan is daar een hoopje vlees met bewustzijn dat jij nu net moet zijn.
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:16:29 #17
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_161388930
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Idealen schmidealen. Gewoon bier zuipen en drugs gebruiken.
En anders kun je altijd nog de kerk in en claimen dat "Hij" het wel weet.
pi_161388931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

?
Geen idee, stond er al in. Ogenblikje.
pi_161388954
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:13 schreef Tchock het volgende:

[..]

Inderdaad. :D

Een beetje op een smartphone typen door middel van sensoren die je vingers herkennen op het scherm, om te kunnen posten op een forumpje gehost door een kale knakker. Met een processor, RAM en vele andere componenten die het allemaal faciliteren. Gemaakt van grondstoffen overal ter wereld.
pi_161388971
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:07 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja. En niet per se dat ik de zinloosheid er van niet begrijp, maar het lijkt gewoon allemaal zo raar en onlogisch.
Nu ik er dan toch ben maak ik er het beste van en vind ik het ook best wel relaxed om er te zijn, maar ik denk soms ook wel van goh, het was opzich ook makkelijk om gewoon niet geboren te zijn. Het is niet alsof je dan weet wat je mist ofzo.
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:17:28 #21
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_161388972
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:16 schreef Kaas- het volgende:

[..]

?
Was eerst niet-blanken onder de 7. Tjok was lui.
pi_161388985
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Goed om te horen. Ook weer een extra reden om blij te zijn dan.

Ik ben ook fucking blij met m'n relatie en stapelgek op hem. O+
Hoe lang hebben jullie al? O+
pi_161388992
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad. :D

Een beetje op een smartphone typen door middel van sensoren die je vingers herkennen op het scherm, om te kunnen posten op een forumpje gehost door een kale knakker. Met een processor, RAM en vele andere componenten die het allemaal faciliteren. Gemaakt van grondstoffen overal ter wereld.
Ja! Precies.

Als je nu om je heen kijkt is er waarschijnlijk niets wat niet door mensen is gemaakt. We zijn zo knap en belangrijk en het betekent helemaal niets, noppes, nada.

Hoezee!
pi_161389027
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nu ik er dan toch ben maak ik er het beste van en vind ik het ook best wel relaxed om er te zijn, maar ik denk soms ook wel van goh, het was opzich ook makkelijk om gewoon niet geboren te zijn. Het is niet alsof je dan weet wat je mist ofzo.
Ik vind het ook fijn om hier te zijn maar ik schaam me er bijna voor hoe belangrijk het voor me is. Wat dat betreft zijn we echt volkomen delusioneel.

En als ik me dit besef vind ik het heel lastig om nog zaken uit te voeren als eten koken of studeren.
pi_161389028
Dit soort gedachtes krijg je van de hele dag op Fok zitten.

Depressieve boel hier wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')