Ik vond dat 'ie nog wel leuk kon vertellen, maar het is inderdaad net niet hak-op-de-tak genoegquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Waal moet ook lekker in Zomergasten gaan zitten ofzo, niet bij DWDD.
Ik vond het een leuk item (en leuk verteld)quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond dat 'ie nog wel leuk kon vertellen, maar het is inderdaad net niet hak-op-de-tak genoeg
Heeft die 16-jarige dan goed voor elkaarquote:
Ihlquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Heeft die 16-jarige dan goed voor elkaar
De Waal deed het nog wel aardig, maar ik heb redelijk wat van zijn boeken gelezen en daar staat toch veel meer interessant materiaal in dan hij hier even in hapklare brokken kan uitleggen. Toch wel één van de mensen die ik nog eens graag bij Zomergasten zou zien.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond dat 'ie nog wel leuk kon vertellen, maar het is inderdaad net niet hak-op-de-tak genoeg
Zeker, maar zo'n vent heeft meer tijd nodig om z'n verhaal goed te kunnen doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:40 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik vond het een leuk item (en leuk verteld)
Ah ja, logsch.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Waal deed het nog wel aardig, maar ik heb redelijk wat van zijn boeken gelezen en daar staat toch veel meer interessant materiaal in dan hij hier even in hapklare brokken kan uitleggen. Toch wel één van de mensen die ik nog eens graag bij Zomergasten zou zien.
Ja klopt. Ik vind hem ook een prima kandidaat voor Zomergastenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:43 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zeker, maar zo'n vent heeft meer tijd nodig om z'n verhaal goed te kunnen doen.
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 12 april 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Grijp zijn ballen en knijp
Dat was de Heleen touch
Hij schrijft en publiceert primair in het Engels, maar dat leest lekker weg. Geen idee hoe de Nederlandse vertalingen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ah ja, logsch.
Ik heb verder de ballen verstand van het onderwerp maar mag er wel graag naar luisteren. Kan 'ie ook nog een beetje schrijven dan?
Smerig lekker.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Heleen. Wat een smerige aandachtshoer is dat
Als iets kut is kom je in ieder geval wel snel bij Heleen uit.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:48 schreef noodgang het volgende:
Als iets kut is betekent niet automatisch dat het te ingewikkeld is. Het kan ook gewoon echt kut zijn
Ja net als dat antrofopronotisme. Wat moeten wij gewone mensen daar nou mee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:48 schreef noodgang het volgende:
Als iets kut is betekent niet automatisch dat het te ingewikkeld is. Het kan ook gewoon echt kut zijn
Dat hoofdquote:
en dit iddquote:
Ja hij is Token uit South Park.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die donkere jongen klinkt als een kakker met glad haar en een polo
In die krullen kan hij zijn jonko's bewaren.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:12 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mozart was ook een neger
[ afbeelding ]
kkdomquote:Op woensdag 13 april 2016 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Keel in z'n baard hahaha wat een dombo.
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Keel in z'n baard hahaha wat een dombo.
Heerlijk zo'n groomer!quote:Op woensdag 13 april 2016 19:18 schreef Parafernalia het volgende:
Nog een paar jaar en ik geef die Chinees er goed van langs
LULquote:
Hij heeft het verdomme zelf gecomponeerd.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:20 schreef YazooW het volgende:
Eerst proberen en dan pas zeggen dat het je niet lukt.
9 van de 10 kinderen zeggen bij voorbaat al: Dat kan ik niieeeeeeeeeeet.
Bazenkind.
Dat had ik even gemist.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft het verdomme zelf gecomponeerd.
Ze klinkt alsof ze wel een piemel lustquote:Op woensdag 13 april 2016 19:18 schreef Parafernalia het volgende:
Nog een paar jaar en ik geef die Chinees er goed van langs
Meerdere, door heel het park wel volgens mij. Maar vooral dezequote:Op woensdag 13 april 2016 19:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jaaa daar moest ik ook aan denken![]()
Welke attractie ook alweer?
Wil je menu?quote:Op woensdag 13 april 2016 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ze klinkt alsof ze wel een piemel lust
En je vrienden taggen bij een foto van een lelijk wijf.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:24 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zou je dit op facebook plaatsen, daar mogen alleen foto's van eten op en van de colour run.
Heeft de kant van Derksen gekozen over dat gezeik wat er nu gaande is over die Marokkaanse amateurvoetballers. Zal dus wel niet meer mogen komen bij DWDD.quote:
Zo'n beetje alle leiders van Europa omdat hij anders weer de vluchtelingen deze kant op laat komen.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:32 schreef TLC het volgende:
Fuck Erdogan toch, who cares wat hij van dingen denkt.
Vind ze tot een bepaalde hoogte wel scherpquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 19:36 schreef YazooW het volgende:
Stel je voor dat je boswachter bent. Heel de dag een beetje rondjes lopen door het bos.
En dan zeker bij de gaybosjes, smeerlap.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:36 schreef YazooW het volgende:
Stel je voor dat je boswachter bent. Heel de dag een beetje rondjes lopen door het bos.
Hey pssst! Daar liggen er 2.quote:Op woensdag 13 april 2016 19:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan zeker bij de gaybosjes, smeerlap.
Net alsof elke opera zo abominabel walgelijk klinkt en van zulke prutteksten voorzien is als dit wanproduct. Dat is echt niet zo hoor!! Er zijn wonderschone opera's, gecomponeerd door échte componisten en gelibretteerd door échte schrijvers! Niet dit duo 'niks en een beetje'!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit opera's bijwoon.
Pierre Wind op een voor zijn doen rustige dag kan voor sommige mensen ook druk zijnquote:Op donderdag 14 april 2016 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond Johan voor zijn doen nog redelijk genuanceerd.
Ik niet, hij zette Kraay, die wilde zeggen dat er uitzonderingen zijn meteen weg als politiek correctquote:Op donderdag 14 april 2016 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vond Johan voor zijn doen nog redelijk genuanceerd.
Ik vind hem overrated.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik begrijp dat iedereen aandachtig zit te luisteren naar de historicus?
quote:Op donderdag 14 april 2016 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja, ik vind dit oprecht interessant.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daar doen ze het voor denk ik. Man kon aardig lullenquote:Op donderdag 14 april 2016 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit oprecht interessant.
quote:Op donderdag 14 april 2016 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Pastoor is geen Eredivisie materiaal. Ik zou Aad de Mos inschakelen.
Xerxes.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:25 schreef Zipportal het volgende:
Emile Schelvis is ook zogenaamd voor Sparta.
Henk ten Cate doet het voor niets.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:24 schreef Mani89 het volgende:
Pastoor is geen Eredivisie materiaal. Ik zou Aad de Mos inschakelen.
quote:Op donderdag 14 april 2016 19:25 schreef Zipportal het volgende:
Emile Schelvis is ook zogenaamd voor Sparta.
Ik vind De Coolsingel bleef leeg beter.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Leuk boekje. Staat bij mij in de kast.
Schitterende beelden. De Mos kreeg 2 ton voor een maand gleed op z'n knieën na het doelpunt daarna droop ie af.quote:
Ik heb wel gekker gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:26 schreef DrDentz het volgende:
Dit vind ik infantiel. Als volwassen man schreeuwen om een voetbalclub.
De broer van Henk de Vries ookquote:Op donderdag 14 april 2016 19:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Henk ten Cate doet het voor niets.
Man man man.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:27 schreef Zipportal het volgende:
Dit verhaal is nog nooit eerder verteld.
quote:Op donderdag 14 april 2016 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind De Coolsingel bleef leeg beter.
Blijft actueel.
Schaam ik me niet voor.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat bewijs je dagelijks hier ja.
Leg eens uit.quote:
Nico Jalinkquote:Op donderdag 14 april 2016 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Als Sparta wint zijn Hugo Borst en Jules Deelder blij maar verder ken ik eigenlijk geen mensen die voor Sparta zijn.
Als Ajax tegen Sparta moet, ben ik graag voor Sparta.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Als Sparta wint zijn Hugo Borst en Jules Deelder blij maar verder ken ik eigenlijk geen mensen die voor Sparta zijn.
Ik, Henk van Stuijvenberg, Adrie van Tilburg......quote:Op donderdag 14 april 2016 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Cor Pot.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax zijn het mooist. Dan maakt het niet uit wie er verliest.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als Ajax tegen Sparta moet, ben ik graag voor Sparta.
Maar jij bent voor alle clubsquote:Op donderdag 14 april 2016 19:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik, Henk van Stuijvenberg, Adrie van Tilburg......
Zou knap zijn. Hebben straks de laagste begrotingquote:Op donderdag 14 april 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
Sparta wordt met wat goede versterkingen 12-15 ofzo
Heb ik met Feijenoord - Excelsiorquote:Op donderdag 14 april 2016 19:32 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax zijn het mooist. Dan maakt het niet uit wie er verliest.
~ Jules Deelder
Genoeg talentjes en leuke spelers op zich. Maar met het elftal wat ze nu hebben gaan ze het niet halenquote:Op donderdag 14 april 2016 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zou knap zijn. Hebben straks de laagste begroting
1 Ajaxquote:
Hello good evening.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:34 schreef DrDentz het volgende:
Van Gaal: Trainer je moet ingrijpen, dit gaat niet goed.
Hughes: Oké Louis jij eruit.
Geweldig item.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:33 schreef Zipportal het volgende:
Dit begint zielig te worden. Vooral met zo'n Grachtenkop voor je.
Gelukkig is Reid een meer dan prima vervanger als RR.quote:Op donderdag 14 april 2016 19:35 schreef Tagliano het volgende:
Mr Frank Visser doet uitspraak is een matig programma
Welhaast naadloos, en dat in zijn eerste seizoenquote:Op donderdag 14 april 2016 19:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gelukkig is Reid een meer dan prima vervanger als RR.
Tuurlijk, is bij iedere promovendusquote:Op donderdag 14 april 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genoeg talentjes en leuke spelers op zich. Maar met het elftal wat ze nu hebben gaan ze het niet halen
Behalve NECquote:Op donderdag 14 april 2016 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk, is bij iedere promovendus
'Do you remember my name?'quote:
Hebben ze teveel Marokkanen?quote:Op donderdag 14 april 2016 19:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Genoeg talentjes en leuke spelers op zich. Maar met het elftal wat ze nu hebben gaan ze het niet halen
2 nieuwen idd. Is weinigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |