Als internationale organisatie zou ik liever mijn hoofdkantoor hebben in the city that never sleeps, dan in the city that never eats.quote:
Zit nogal een verschil tussen Sudan en New York. Maar jij vindt het dus niet gek dat het hoofdkantoor van de Verenigde Naties, Wereldbank en IMF zich alledrie aan de Amerikaanse oostkust bevinden?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook in de VS.Of ik mis je punt.
Nee, dat is de Wereldbank.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid: het hoofdkantoor van het IMF is aan de wereldberoemde Pennsylvania Ave in Washington, zelfde straat als het Witte Huis. Niet in New York.
Gezellig. En het probleem?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Tchock het volgende:
Voor de duidelijkheid: het hoofdkantoor van het IMF is aan de wereldberoemde Pennsylvania Ave in Washington, zelfde straat als het Witte Huis. Niet in New York.
Hij zal wel the Gift hebben ontvangen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Over bankiers gesproken, iemand nog wat van Voorschrift vernomen?
Of zit die inmiddels in een gaygenezingskamp?
Tsk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bemoei jij je er maar niet mee.Straks word je weer boos.
Wat raar is, want Rusland en China willen dat helemaal niet geloof ik.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:58 schreef Euribob het volgende:
Hoofdkantoor van de V.N. wel gewoon in New York.
Waarom zou dat ik gek moeten vinden? De Wereldbank is nota bene onderdeel van de VN. Ik denk niet dat locatie nou zo gek veel uitmaakt ten opzichte van het gevoerde beleid, jij wel?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zit nogal een verschil tussen Sudan en New York. Maar jij vindt het dus niet gek dat het hoofdkantoor van de Verenigde Naties, Wereldbank en IMF zich alledrie aan de Amerikaanse oostkust bevinden?
Samen met wat bukkende kleurlingen in de Karoo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En nu is hij zorgeloos in zijn geliefde Zuid-Afrika aan het genieten?
Batterijtje op?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:30 schreef Tchock het volgende:
Mijn horloge is kaduukIs nog geen vijf jaar oud, vind dat toch wat snel. Wat vinden jullie een normale levensduur van een horloge van ¤200?
Wat heeft u gekocht?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Samen met wat bukkende kleurlingen in de Karoo.
Dat dacht ik ook, mee naar een juwelier geweest en die zegt dat het uurwerk stuk is.quote:
Mja, 200 euro is ook zo'n range waarbij repareren/nieuw uurwerk de moeite niet is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, mee naar een juwelier geweest en die zegt dat het uurwerk stuk is.
Stomme is dat hij nog wel - onregelmatig - tikte vóór ik daarheen ging, en nu helemaal niet meer.
Dat zei die verkoopster ook al, maar dat snap ik niet zo goed. Nieuw uurwerk of reparatie moet voor minder dan ¤70 wel te doen zijn blijkbaar, toch nog niet de helft van de prijs van een nieuwe.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mja, 200 euro is ook zo'n range waarbij repareren/nieuw uurwerk de moeite niet is.
Heb je hem een beetje bij een fatsoenlijke toko gekocht?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zei die verkoopster ook al, maar dat snap ik niet zo goed. Nieuw uurwerk of reparatie moet voor minder dan ¤70 wel te doen zijn blijkbaar, toch nog niet de helft van de prijs van een nieuwe.
Overigens ga ik eerst wel wat stampij maken bij de verkoper voor ik die beslissing neem.
Bij een prima juwelier thuis.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je hem een beetje bij een fatsoenlijke toko gekocht?
PHP is goed in dit soort dingen, die heeft na 2 jaar ook nog z'n iPhone-oortjes vergoed gekregen.
Die zal wel afgestoten zijn door z'n werkgever en weer als zzp'er in dienst genomen, ofzo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:56 schreef Pokkelmans het volgende:
Over bankiers gesproken, iemand nog wat van Voorschrift vernomen?
Of zit die inmiddels in een gaygenezingskamp?
Heb jij hem niet op FB?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:16 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die zal wel afgestoten zijn door z'n werkgever en weer als zzp'er in dienst genomen, ofzo.
Ik heb geen idee.
Het IS-gebied is ook zo duidelijk afgebakend en totaal niet aan verandering onderhevigquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:09 schreef Tchock het volgende:
Verblijf in IS-regio mogelijk strafbaar
Het strafbaar maken je in gebieden te begeven met afmetingen van vele malen Nederland. Dat is helemaal geen verontrustend beleid, nee hoor.
Een uur geleden verkondigde iemand hier nog dat ze het beste waren uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk natuurlijk. Kabouter Plop is beter dan Abba.
Nog afgezien van het probleem van wat je beschouwt als "door een terreurorganisatie gecontroleerd gebied".quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het IS-gebied is ook zo duidelijk afgebakend en totaal niet aan verandering onderhevig
Ja. Van der Steur weer in de bochtquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog afgezien van het probleem van wat je beschouwt als "door een terreurorganisatie gecontroleerd gebied".
Moet een Nederlandse rechter straks gaan beoordelen of het stukje Syrië waar het OM van kan bewijzen dat een Nederlander er was, op dat moment onder controle was van IS. Veel succes.
Gewoon een straal van 1,000 km aanhouden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nog afgezien van het probleem van wat je beschouwt als "door een terreurorganisatie gecontroleerd gebied".
Moet een Nederlandse rechter straks gaan beoordelen of het stukje Syrië waar het OM van kan bewijzen dat een Nederlander er was, op dat moment onder controle was van IS. Veel succes.
Molenbeek.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan valt Israël er in ieder geval ook onder.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gewoon een straal van 1,000 km aanhouden.
Pure symboolpolitiek. Maar het is wel verontrustend hoe makkelijk daarvoor de rechtsmacht wordt uitgebreid en allerhande zaken strafbaar worden gesteld.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja. Van der Steur weer in de bocht
Wat dat aangaat hebben de terroristen al lang gewonnen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pure symboolpolitiek. Maar het is wel verontrustend hoe makkelijk daarvoor de rechtsmacht wordt uitgebreid en allerhande zaken strafbaar worden gesteld.
De opsporingsbevoegdheden van het OM zijn ook gigantisch uitgebreid om terrorisme aan te pakken. Nu zijn de meest idiote dingen toegestaan. Niet dat die bevoegdheden gebruikt worden in de praktijk, maar het mag allemaal maar vast.
Wisten jullie bijvoorbeeld dat het OM zonder specificatie naar duur of tijd iedereen af mag luisteren om strafbare feiten op te lossen? Dus niet de verdachte of betrokkenen maar iedereen?
Verblijf in alle terroristenstaten verbieden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dan valt Israël er in ieder geval ook onder.
Ik wens ze veel plezier met de urenlange gesprekken tussen mij en m'n vriendinquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pure symboolpolitiek. Maar het is wel verontrustend hoe makkelijk daarvoor de rechtsmacht wordt uitgebreid en allerhande zaken strafbaar worden gesteld.
De opsporingsbevoegdheden van het OM zijn ook gigantisch uitgebreid om terrorisme aan te pakken. Nu zijn de meest idiote dingen toegestaan. Niet dat die bevoegdheden gebruikt worden in de praktijk, maar het mag allemaal maar vast.
Wisten jullie bijvoorbeeld dat het OM zonder specificatie naar duur of tijd iedereen af mag luisteren om strafbare feiten op te lossen? Dus niet de verdachte of betrokkenen maar iedereen?
Wehe, pauper is het ook. Winkelier zal wel hebben gedacht "hier, een nieuw setje, dan is die kerel in ieder geval m'n winkel uit"quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je hem een beetje bij een fatsoenlijke toko gekocht?
PHP is goed in dit soort dingen, die heeft na 2 jaar ook nog z'n iPhone-oortjes vergoed gekregen.
Op de markt is je euro een daalder waard.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:30 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Wehe, pauper is het ook. Winkelier zal wel hebben gedacht "hier, een nieuw setje, dan is die kerel in ieder geval m'n winkel uit"
Ik heb een tijdje in Brabant gewerkt. Daar rijden ze iedere morgen aan. Went vanzelfquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:34 schreef Friek_ het volgende:
Altijd lachen, zo'n aanrijding op je traject.
Dat vind ik niet normaal. Wat voor een had je?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:30 schreef Tchock het volgende:
Mijn horloge is kaduukIs nog geen vijf jaar oud, vind dat toch wat snel. Wat vinden jullie een normale levensduur van een horloge van ¤200?
Niet te bijdehand, mevrouwtje.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Brabant gewerkt. Daar rijden ze iedere morgen aan. Went vanzelf
Zit je langs haar?quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niet te bijdehand, mevrouwtje.
Gelukkig ben ik inmiddels 'afgewerkt'.
Agge mar leut hetquote:
Batterij?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:30 schreef Tchock het volgende:
Ging juist om de batterij te vervangen, reparateur zei dat het uurwerk stuk was. Ding doet nu niets meer.quote:
En blijkbaar ook favoriet van Al Qaida om timers voor bommen te makenquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Gewoon stoer.
En gaat jaren mee voor heel weinig geld. Geen overpriced meuk.
Ja dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
En blijkbaar ook favoriet van Al Qaida om timers voor bommen te maken
[ afbeelding ]
Elk horloge is overpriced want volkomen overbodig nu iedereen de tijd al bij zich heeft op z'n telefoon.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Gewoon stoer.
En gaat jaren mee voor heel weinig geld. Geen overpriced meuk.
Dan verschillen jouw en mijn definitie van mooi nogal.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer.Desalniettemin mooi horloge.
Ik vind er werkelijk niets moois aan.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer.Desalniettemin mooi horloge.
Toch is het wel handig om eentje te dragen vind ik. Elke keer op je telefoon kijken zijn sommige mensen (vooral ouderen) niet van gediend.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Elk horloge is overpriced want volkomen overbodig nu iedereen de tijd al bij zich heeft op z'n telefoon.
Kan. Het is gewoon een retrolook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan verschillen jouw en mijn definitie van mooi nogal.
Nee, steeds op je horloge kijken is beleefdquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch is het wel handig om eentje te dragen vind ik. Elke keer op je telefoon kijken zijn sommige mensen (vooral ouderen) niet van gediend.
Ik vind het een spuuglelijk ding. Heel erg functioneel, maar écht lelijk. Zie ze ook bijna alleen nog maar bij mensen die het gewoon geen bal interesseert en mensen die expres alternatief willen doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kan. Het is gewoon een retrolook.
Btw, interessant artikel over het horloge:
http://www.theguardian.co(...)gn-hipsters-al-qaida
Niet iedereen is zo weinig subtiel als jijquote:Op dinsdag 12 april 2016 17:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, steeds op je horloge kijken is beleefd
Tijd is geld.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:52 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, steeds op je horloge kijken is beleefd
PvdA en subtiliteit gaan niet echt hand in hand.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo weinig subtiel als jij
Nee want die tijd die ze gebruiken is niet van hen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
En geld is macht.
Conclusie: rechtenstudenten hebben veel macht.
Raar, kan niet zoveel aan stuk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ging juist om de batterij te vervangen, reparateur zei dat het uurwerk stuk was. Ding doet nu niets meer.
Waarschijnlijk is elk onderdeeltje van je Zenith duurder dan mijn hele uurwerk.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Raar, kan niet zoveel aan stuk.
Mijn Zenith heeft ook kuren, gaat nog wat worden.
Haha. Ik vind het wel een tof statement.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het een spuuglelijk ding. Heel erg functioneel, maar écht lelijk. Zie ze ook bijna alleen nog maar bij mensen die het gewoon geen bal interesseert en mensen die expres alternatief willen doen.
Gewoon met een grote veiligheidspeld op je revers vastzetten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha. Ik vind het wel een tof statement.
Helaas is mijn bandje wel geknapt omdat ik er teveel mee speelde. Een nieuw bandje is even duur als een nieuw horloge. Dus ik twijfel nog wat te doen... Ik zit te denken om echt hipster te doen en het met een touw te doen of iets dergelijks.
Of aan je vel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:07 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Gewoon met een grote veiligheidspeld op je revers vastzetten.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:13 schreef Janneke141 het volgende:
Kipfilet en Goudse Kaas uit je 3D-printer. Op de een of andere manier vind ik dat maar niks.
Geen idee. Tegennatuurlijk idee.quote:
Dé oplossing voor het hongerprobleem. Maar techologische vooruitgang is altijd eng natuurlijk.quote:
Helemaal geen oplossing voor het voedselprobleem want met een 3D-printer kan je alleen maar de vorm van het (in pastavorm) al aanwezige voedsel veranderen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dé oplossing voor het hongerprobleem. Maar techologische vooruitgang is altijd eng natuurlijk.
Ik vind persoonlijk dat er niets natuurlijks is aan kipfilet of Goudse kaas, misschien is de stap naar machinevoedsel dan makkelijker.
Ja, zand erin-kip eruit zal nog wel even op zich laten wachten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Helemaal geen oplossing voor het voedselprobleem want met een 3D-printer kan je alleen maar de vorm van het (in pastavorm) al aanwezige voedsel veranderen.
Nu nog wel ja. Op termijn hoeven we alleen basale grondstoffen te vervoeren waar je dan thuis zelf voedsel van kunt maken. Op die manier hoeven we veel minder weg te gooien en is er minder voedsel nodig om meer mensen te voeden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Helemaal geen oplossing voor het voedselprobleem want met een 3D-printer kan je alleen maar de vorm van het (in pastavorm) al aanwezige voedsel veranderen.
Zelfs als ze in september besluiten het verdrag niet te ratificeren zullen veel nee-stemmers nu toch nog denken dat er niet naar ze geluisterd wordt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:25 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ah, het kabinet gaat de evaluatie van het referendum over het zomerreces heen tillen. Goede zaak lijkt me, dan is toch elke Nee-stemmer het al weer vergeten.
Elk glas bier is overpriced want iedereen kan voor een paar euro een pil nemen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Elk horloge is overpriced want volkomen overbodig nu iedereen de tijd al bij zich heeft op z'n telefoon.
Hoe langer je ermee wacht, hoe minder mensen het nog een biet boeit. Tegen die tijd kunnen ze het ook lekker laten ondersneeuwen in de Prinsjesdagkadootjes.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zelfs als ze in september besluiten het verdrag niet te ratificeren zullen veel nee-stemmers nu toch nog denken dat er niet naar ze geluisterd wordt.
Waarom zo lang over doen. Ik begrijp er echt weinig van, al is het argument over het Britse referendum wel een goede.
De kroon van m'n IWC is wankel. En stippeltjes op het saffier.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Raar, kan niet zoveel aan stuk.
Mijn Zenith heeft ook kuren, gaat nog wat worden.
Dat verloren vertrouwen of interesse in de politiek is juist wat me onwenselijk lijkt.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe langer je ermee wacht, hoe minder mensen het nog een biet boeit. Tegen die tijd kunnen ze het ook lekker laten ondersneeuwen in de Prinsjesdagkadootjes.
Mij ook, maar voor de regeringspartijen is de uitkomst van het referendum ongewenst.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat verloren vertrouwen of interesse in de politiek is juist wat me onwenselijk lijkt.
En ze kunnen nuntoch niets goed doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe langer je ermee wacht, hoe minder mensen het nog een biet boeit. Tegen die tijd kunnen ze het ook lekker laten ondersneeuwen in de Prinsjesdagkadootjes.
Voor wie is dat verloren verloren vertrouwen en/of interesse in de politiek precies onwenselijk?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat verloren vertrouwen of interesse in de politiek is juist wat me onwenselijk lijkt.
Alles en iedereen. Behalve misschien de zittende politici.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Voor wie is dat verloren verloren vertrouwen en/of interesse in de politiek precies onwenselijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |