Wat een ongelooflijke heldquote:
Die in je haar.quote:Op maandag 11 april 2016 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heb je ook leuke scheidingen dan?
quote:Op maandag 11 april 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
De vader van Viggo is niet zo irritant. Dan moet het van de moeder zijn kant komen.
Prettig om naar te luisteren.quote:Op maandag 11 april 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
De vader van Viggo is niet zo irritant. Dan moet het van de moeder zijn kant komen.
Viezo Waasquote:
Jij 2x die, 2x al en 2x dat. Dat is 3x2quote:Op maandag 11 april 2016 23:47 schreef Doublepain het volgende:
3x al dat ie al zegt dat ie bij Ajax speelde
Quote die ander keer dan, ik ben benieuwdquote:Op maandag 11 april 2016 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij 2x die, 2x al en 2x dat. Dat is 3x2
quote:Op maandag 11 april 2016 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Quote die ander keer dan, ik ben benieuwd
Ha ha haquote:Op maandag 11 april 2016 23:50 schreef Coco98 het volgende:
Tong80 wordt daar achter het doel overtroffen door Viggo.
En wat denk je ? Ik ben vrijdag naar Viggo Waas geweest in Tiel en hij vertelde in zijn voorstelling dat ie bij Ajax gevoetbald heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 23:47 schreef Doublepain het volgende:
3x al dat ie al zegt dat ie bij Ajax speelde
Dit wordt genotquote:Ophef om uitspraken Johan Derksen
Voetbalanalist Johan Derksen zei gisteren in het RTL-programma Voetbal Inside dat clubs ‘naar de klote zijn gegaan’ omdat hun velden in buurten lagen met veel Marokkaanse gezinnen. “Marokkaanse spelers krijgen dan de overhand in de selectie en dat functioneert dus bijna nergens. Nederlandse jongeren gaan naar andere clubs. Die willen niet met negen Marokkaanse jongens werken die niet in hun blote kont durven te douchen”, zegt Derksen. Farid Azarkan, voorzitter van het Samenwerkingsverband Marokkaanse Nederlanders en voetbalcoach, eist excuses van zowel Derksen als RTL.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee want die mensen kunnen heel slecht tegen een weerwoord
Dit onderwerp ligt iets gevoeliger.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Johan Derksen komt wel vaker bij Pauw.
Volgens mij halen mensen 'beledigd voelen' en 'gediscrimineerd worden' door elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten of Johan Derksen wel of niet gelijk heeft. Die Azarkan meteen met z'n 'zo maar aangifte doen'.
Wat een extreem treurig gedoe.
De slachtofferrol, Kapi. De slachtofferrol.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij halen mensen 'beledigd voelen' en 'gediscrimineerd worden' door elkaar.
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten of Johan Derksen wel of niet gelijk heeft. Die Azarkan meteen met z'n 'zo maar aangifte doen'.
Wat een extreem treurig gedoe.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen
Ik hoop dat je chips vanavond bij je hebtquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Specularium het volgende:
Jullie snappen dat er inmiddels geen broek meer in de omgeving te bekennen is.
Ik heb helaas weinig lekkers in huisquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je chips vanavond bij je hebt
Dat zal wel meevallen. Laatst was Johan in die hele uitzending ook volledig stil toen het over jihadisten ging. Die houdt gewoon wijselijk zijn mond en laat een ander hem geen woorden in de mond leggen. Meer verwacht ik niet dat hij zal doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Sow, dit is een potentieel topshowtje.![]()
Die Azarkan heeft zich met die tweet toch wel behoorlijk belachelijk gemaakt. Denk dat Johan hem vanavond gaat fileren.
Maar toen was hij voor een ander onderwerp uitgenodigd. Nu zijn ze juist uitgenodigd om in discussie te gaan, = topshowquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Laatst was Johan in die hele uitzending ook volledig stil toen het over jihadisten ging. Die houdt gewoon wijselijk zijn mond en laat een ander hem geen woorden in de mond leggen. Meer verwacht ik niet dat hij zal doen.
Vanavond krijgt Derksen de frontale aanval. Azarkan eist excuses en één ding is zeker, die gaan er niet komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Laatst was Johan in die hele uitzending ook volledig stil toen het over jihadisten ging. Die houdt gewoon wijselijk zijn mond en laat een ander hem geen woorden in de mond leggen. Meer verwacht ik niet dat hij zal doen.
Hij breekt tegenwoordig niet meer in bij andere onderwerpen, maar dit is zijn eigen onderwerp. Hij zal nu wel zijn zegje willen doen. Misschien gaat hij e.e.a. wat nuanceren (niet nodig wat mij betreft), maar hij zal toch wel duidelijk maken dat die racismekaart onterecht door Azarkan is getrokken. No way dat er excuses komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet hij zijn onderwerpje en houdt zich verder rustig, was vroegah wel anders.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal tegelijkertijd wel proberen reclame te maken voor die club van de vazallen Kuzu en Ozturk, waar hij zich bij heeft aangesloten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Wel dapper dat die Azarkan het op durft te nemen tegen Johangod. Je weet toch van te voren dat je eraan gaat? Hij is net als een boef in een Steven Seagal film, na 10 ongelukkige voorgangers toch maar proberen om met een goede trap Steven uit te schakelen. Kansloos.
Dit is de beste post van deze avondquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Wel dapper dat die Azarkan het op durft te nemen tegen Johangod. Je weet toch van te voren dat je eraan gaat? Hij is net als een boef in een Steven Seagal film, na 10 ongelukkige voorgangers toch maar proberen om met een goede trap Steven uit te schakelen. Kansloos.
Kom jij wel eens bij Grand Cafe de Tijd?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
WILLEN JULLIE MEER OF MINDER MAROKKANEN?
nee kom sws weinig op plein. Meer grote marktquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kom jij wel eens bij Grand Cafe de Tijd?
Ik juist andersom. Kwam eerst vaak bij Byblos, maar goed dat is nu dus de Tijd. Daar was die MINDER MINDER toespraak toen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee kom sws weinig op plein. Meer grote markt
Niet de Danzig tochquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee kom sws weinig op plein. Meer grote markt
Op Schiphol heeft de marechaussee dinsdagavond een aanhouding verricht. Dat gebeurde na de melding van een 'verdachte situatie'. Ook op station Leiden Centraal deed zich een 'verdachte situatie' voor, maar dit bleek vals alarm.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:42 schreef DrDentz het volgende:
Schiphol ontruimd bommen granaten alles gaat los
Aha niets mis mee tochquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik juist andersom. Kwam eerst vaak bij Byblos, maar goed dat is nu dus de Tijd. Daar was die MINDER MINDER toespraak toen.
Oja ik vergis mequote:Op dinsdag 12 april 2016 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Danzig is niet op de grote markt.
John gaat alleen mensen helpen die geholpen willen worden. Tong is een profiteur die eet uit de staatsruif.quote:
Heb je nog iets gemerkt van de paniek op Leiden CS?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Rijdende Rechter heeft een grote neus.
Nee, ik moet morgen wel met de trein naar het oosten (plaats hier je godwin) dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb je nog iets gemerkt van de paniek op Leiden CS?
Ik zou dit te makkelijk vinden. Ik laat dit aan Caland over.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik moet morgen wel met de trein naar het oosten (plaats hier je godwin) dus ik ben benieuwd.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zal Derksen z'n excuses gaan aanbieden?
Ik heb liever zo'n confrontatie dan dat Charles Groenhuijsen vijftien minuten vertelt over de Amerikaanse Verkiezingen. Iedereen even jaknikken en dan is het goed.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef Szura het volgende:
Topic dichtbevolkt, zal je zien dat het vies tegenvalt
Helaas had ik geen perencider in huis.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat iedereen flink dronken is. Zo op een doordeweekse dag.
Ik heb latenightkoffie. Keurt u dat ook goed?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:55 schreef Mani89 het volgende:
haha laat het maar niet aan hem zienquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef DrDentz het volgende:
'Werkloze 50+ers zijn boos op John de Wolff'
voorbeeld: http://forum.fok.nl/user/history/7889
Ik heb nog Vodka en Jager staan, ervoor gaan gewoon?quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een hele hoop Duitsers kapot geschoten met een IS-2. Een prachtding werkelijk waar.quote:
Russische tanks zijn subliem.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb net een hele hoop Duitsers kapot geschoten met een IS-2. Een prachtding werkelijk waar.
Net een Action Man pop.quote:
Hier verder.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:02 schreef KingRoland het volgende:
#193 voor snelste pauw topic jongens lets go
Zoek je vaak op dat soort termen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je op Xhamster zoekt op "spit" is er anders genoeg te zien,. En die mensen vinden dat allemaal prima.
als je zoekt op octopus ookquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je op Xhamster zoekt op "spit" is er anders genoeg te zien,. En die mensen vinden dat allemaal prima.
Laatst op "dog" toen kreeg ik melding op Motherless. Dat mijn IP was geregged omdat ik op een verboden zoekwoord bezig wasquote:
GVB > NS altijd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:04 schreef vincenzo78 het volgende:
De dader was trouwens een oud-GVB'er...ooit zelf neergestoken in 1999 tijdens zijn dienst
Er mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Laatst op "dog" toen kreeg ik melding op Motherless. Dat mijn IP was geregged omdat ik op een verboden zoekwoord bezig was
Tenzij iemand het ontvangen spuug als iets positiefs ziet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie zou u weleens willen bespugen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |