Dit wordt genotquote:Ophef om uitspraken Johan Derksen
Voetbalanalist Johan Derksen zei gisteren in het RTL-programma Voetbal Inside dat clubs ‘naar de klote zijn gegaan’ omdat hun velden in buurten lagen met veel Marokkaanse gezinnen. “Marokkaanse spelers krijgen dan de overhand in de selectie en dat functioneert dus bijna nergens. Nederlandse jongeren gaan naar andere clubs. Die willen niet met negen Marokkaanse jongens werken die niet in hun blote kont durven te douchen”, zegt Derksen. Farid Azarkan, voorzitter van het Samenwerkingsverband Marokkaanse Nederlanders en voetbalcoach, eist excuses van zowel Derksen als RTL.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee want die mensen kunnen heel slecht tegen een weerwoord
Dit onderwerp ligt iets gevoeliger.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Johan Derksen komt wel vaker bij Pauw.
Volgens mij halen mensen 'beledigd voelen' en 'gediscrimineerd worden' door elkaar.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten of Johan Derksen wel of niet gelijk heeft. Die Azarkan meteen met z'n 'zo maar aangifte doen'.
Wat een extreem treurig gedoe.
De slachtofferrol, Kapi. De slachtofferrol.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij halen mensen 'beledigd voelen' en 'gediscrimineerd worden' door elkaar.
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doenquote:Op dinsdag 12 april 2016 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Buiten of Johan Derksen wel of niet gelijk heeft. Die Azarkan meteen met z'n 'zo maar aangifte doen'.
Wat een extreem treurig gedoe.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen
Ik hoop dat je chips vanavond bij je hebtquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:00 schreef Specularium het volgende:
Jullie snappen dat er inmiddels geen broek meer in de omgeving te bekennen is.
Ik heb helaas weinig lekkers in huisquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hoop dat je chips vanavond bij je hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |