Dat zal wel meevallen. Laatst was Johan in die hele uitzending ook volledig stil toen het over jihadisten ging. Die houdt gewoon wijselijk zijn mond en laat een ander hem geen woorden in de mond leggen. Meer verwacht ik niet dat hij zal doen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Sow, dit is een potentieel topshowtje.![]()
Die Azarkan heeft zich met die tweet toch wel behoorlijk belachelijk gemaakt. Denk dat Johan hem vanavond gaat fileren.
Maar toen was hij voor een ander onderwerp uitgenodigd. Nu zijn ze juist uitgenodigd om in discussie te gaan, = topshowquote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Laatst was Johan in die hele uitzending ook volledig stil toen het over jihadisten ging. Die houdt gewoon wijselijk zijn mond en laat een ander hem geen woorden in de mond leggen. Meer verwacht ik niet dat hij zal doen.
Vanavond krijgt Derksen de frontale aanval. Azarkan eist excuses en één ding is zeker, die gaan er niet komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen. Laatst was Johan in die hele uitzending ook volledig stil toen het over jihadisten ging. Die houdt gewoon wijselijk zijn mond en laat een ander hem geen woorden in de mond leggen. Meer verwacht ik niet dat hij zal doen.
Hij breekt tegenwoordig niet meer in bij andere onderwerpen, maar dit is zijn eigen onderwerp. Hij zal nu wel zijn zegje willen doen. Misschien gaat hij e.e.a. wat nuanceren (niet nodig wat mij betreft), maar hij zal toch wel duidelijk maken dat die racismekaart onterecht door Azarkan is getrokken. No way dat er excuses komen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tegenwoordig doet hij zijn onderwerpje en houdt zich verder rustig, was vroegah wel anders.quote:Op dinsdag 12 april 2016 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal tegelijkertijd wel proberen reclame te maken voor die club van de vazallen Kuzu en Ozturk, waar hij zich bij heeft aangesloten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Wel dapper dat die Azarkan het op durft te nemen tegen Johangod. Je weet toch van te voren dat je eraan gaat? Hij is net als een boef in een Steven Seagal film, na 10 ongelukkige voorgangers toch maar proberen om met een goede trap Steven uit te schakelen. Kansloos.
Dit is de beste post van deze avondquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:06 schreef DrDentz het volgende:
Wel dapper dat die Azarkan het op durft te nemen tegen Johangod. Je weet toch van te voren dat je eraan gaat? Hij is net als een boef in een Steven Seagal film, na 10 ongelukkige voorgangers toch maar proberen om met een goede trap Steven uit te schakelen. Kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |