Zoek je vaak op dat soort termen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je op Xhamster zoekt op "spit" is er anders genoeg te zien,. En die mensen vinden dat allemaal prima.
als je zoekt op octopus ookquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:03 schreef RemcoW23 het volgende:
Als je op Xhamster zoekt op "spit" is er anders genoeg te zien,. En die mensen vinden dat allemaal prima.
Laatst op "dog" toen kreeg ik melding op Motherless. Dat mijn IP was geregged omdat ik op een verboden zoekwoord bezig wasquote:
GVB > NS altijd.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:04 schreef vincenzo78 het volgende:
De dader was trouwens een oud-GVB'er...ooit zelf neergestoken in 1999 tijdens zijn dienst
Er mag ook niks meer tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Laatst op "dog" toen kreeg ik melding op Motherless. Dat mijn IP was geregged omdat ik op een verboden zoekwoord bezig was
Tenzij iemand het ontvangen spuug als iets positiefs ziet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie zou u weleens willen bespugen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |