Dan wens ik haar veel plezier met de FOK!stok van je zoon tijdens de huwelijksnachtquote:Op donderdag 14 april 2016 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
mijn zoon gaat trouwen en mijn a.s. schoondochter vind die fokstok wel een leuk spelletje
was wel schot voor open doel hè..quote:Op donderdag 14 april 2016 19:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel plezier met de FOK!stok van je zoon tijdens de huwelijksnacht
Mag niequote:Op donderdag 14 april 2016 18:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijd voor een nickchange naar biertie?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 14 april 2016 18:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tijd voor een nickchange naar biertie?
Ha ha, denk t nietquote:Op donderdag 14 april 2016 20:24 schreef nijnja het volgende:
Zaterdag komt babybel hier, als de stok er dan nog ligt gok ik dat 'ie 'm meeneemt richting Deventer
Wees gewaarschuwd
Prima, nog slechts 2 borden te gaan in deze gemeente.quote:Op donderdag 14 april 2016 20:24 schreef nijnja het volgende:
Zaterdag komt babybel hier, als de stok er dan nog ligt gok ik dat 'ie 'm meeneemt richting Deventer
Wees gewaarschuwd
En daar in de buurt is in de buurt van Den Helder ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou hem eventueel heel graag verplaatsen zaterdag rond het middaguur, dan ben ik toch in de buurt. (en nee ik neem hem niet mee naar Den Helder. Er is daar in de buurt een plaatsje waar ik hem graag wil plaatsen.)
Anders hooivorken en fakkels.quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
En daar in de buurt is in de buurt van Den Helder ?
Pek en veren !quote:
Arnhemquote:Op vrijdag 15 april 2016 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
En daar in de buurt is in de buurt van Den Helder ?
ik heb het standaard in de autoquote:Op vrijdag 15 april 2016 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regel jij dat? Ik neem de hooivorken wel mee.
jij hoeft niet bang te zijn hoor Dagoquote:
moet jij weten, misschien heb ik hem echter eerderquote:Op vrijdag 15 april 2016 00:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zou hem eventueel heel graag verplaatsen zaterdag rond het middaguur, dan ben ik toch in de buurt. (en nee ik neem hem niet mee naar Den Helder. Er is daar in de buurt een plaatsje waar ik hem graag wil plaatsen.)
Trek je je nou terug?quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb het standaard in de auto
[..]
jij hoeft niet bang te zijn hoor Dago
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |