SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Nee hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef jovencita01 het volgende:
Ieder kind is een pester geweest, en een gepest kind geweest, wake up, gaan we het kruid weer uitvinden!
Oneens!quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef jovencita01 het volgende:
Ieder kind is een pester geweest, en een gepest kind geweest, wake up, gaan we het kruid weer uitvinden!
Op alle schermen tegelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef Hagenesie het volgende:
Help, op alle streams hoor ik Vic. Zet ze net aan
Mens is niet goed wijs.........en weet totaal niet waar ze het nu over heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Vicky, wat zeg je het toch weer mooi...
Jij kan toch niet echt menen dat je haar leuk vind.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op alle schermen tegelijk.
Kim Jong-un zou er jaloers op zijn.
Dat dus, mooi dat jij het ook zo ziet....quote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef AnneLo het volgende:
Ik wordt kotsmisselijk van die Vic, denkt alles te weten, en iedereen slikt het daar voor zoete koek.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Vicky, wat zeg je het toch weer mooi...
quote:
Volgens mij zei ze dat er op scholen meer aandacht voor zou moeten zijn met bijvoorbeeld lessen in sociale vaardigheden. (maar dan met heeeeel veel meer woorden)quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens is niet goed wijs.........en weet totaal niet waar ze het nu over heeft.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op alle schermen tegelijk.
Kim Jong-un zou er jaloers op zijn.
Zo moet dat, als je gepest wordt, Ramquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Bij PB krijg ik vaak een trol gevoel, personen de wij wel kunnen schieten, vind zei leuk.......Begint ook te vervelen, je mag een mening hebben, je mag een favo hebben, maar dit is geen toeval....quote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Jij kan toch niet echt menen dat je haar leuk vind.
Ouders, moeten hun kinderen weerbaar maken. punt punt puntquote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef Agossie het volgende:
Opvoeding van ouders is belangrijkste en als je al wat ouder bent heb je een gebrek aan verstand als je pest en te veel lege tijd Scholen moeten kinderen wel aanspreken incl de ouders
Is geen oplossing, en helaas praat ik uit ervaring....quote:Op maandag 11 april 2016 22:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat er op scholen meer aandacht voor zou moeten zijn met bijvoorbeeld lessen in sociale vaardigheden. (maar dan met heeeeel veel meer woorden)
Daar lijkt me toch niet zo heel veel mis mee.
Als ouders kun je het proberen, maar het ligt er wel aan wat voor karakter het kind heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 22:31 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ouders, moeten hun kinderen weerbaar maken. punt punt punt
quote:Op maandag 11 april 2016 22:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als ouders kun je het proberen, maar het ligt er wel aan wat voor karakter het kind heeft.
Het zal ook niet altijd werken, dat snap ik, maar het lijkt me alleen maar goed dat er op scholen aandacht voor is.quote:Op maandag 11 april 2016 22:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is geen oplossing, en helaas praat ik uit ervaring....
strak planquote:Op maandag 11 april 2016 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga slapen, want dit onderwerp is voor mij even te moeilijk en wekt agressie op............Trusten allemaal
quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga slapen, want dit onderwerp is voor mij even te moeilijk en wekt agressie op............Trusten allemaal
Voor groepen spreken kan Cees goed.quote:Op maandag 11 april 2016 22:40 schreef Ranah het volgende:
cees vertelt en je neemt alles op , gewoon door de rust van vertellen
Ben jij een min of een plus?quote:Op maandag 11 april 2016 22:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Jaahaaa, nu snappen we het wel Cees.
ff shinen hm ? Nu Ben ffquote:Op maandag 11 april 2016 22:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Jaahaaa, nu snappen we het wel Cees.
aandachtquote:Op maandag 11 april 2016 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
Bas vraagt hem om de 17e te spreken en Cees sijpelt alweer in z'n broekje.
Ik luister liever naar iedereen behalve Vicquote:Op maandag 11 april 2016 22:41 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ik luister ook liever nu naar Cees dan naar Vic...
Ik was dat van die wenkbrauwen. Sorry.quote:Op maandag 11 april 2016 22:42 schreef Lyza666 het volgende:
Bas vraagt hem om de 17e te spreken en Cees sijpelt alweer in z'n broekje.
U wordt bedankt. Namens de wenkbrauwcommissie.quote:Op maandag 11 april 2016 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik was dat van die wenkbrauwen. Sorry.
Volgens mij niet. Dit is het zgn dagboek van Doosquote:
Ze heeft zich anders goed gehouden vanavond.quote:Op maandag 11 april 2016 22:47 schreef puzziepie het volgende:
Dootje lacht Dootje huilt pffff
[ afbeelding ]
nou dat hebben we totaal niet gemerktquote:Op maandag 11 april 2016 22:48 schreef Raskolnikow het volgende:
Do is niet meer onzeker bij de Utopianen!
Topdag vol aandacht voor Doos!!quote:
Ik zie die kleuren in je UI inderdaad!quote:Op maandag 11 april 2016 22:50 schreef AnneLo het volgende:
Tijd voor mij om weer iets anders te doen, erger me weer groen en geel.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
van de reacties hier.. dit is niet echt he, snap je wat ik zeg
Dat komt door je usericonquote:Op maandag 11 april 2016 22:50 schreef AnneLo het volgende:
Tijd voor mij om weer iets anders te doen, erger me weer groen en geel.
Dat zat ik ook te denkenquote:
Deed hij toch prima, een knuffel en een kus. Hij gunt haar de aandacht van de rest.quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef Dotteke het volgende:
Bas is niet echt eenman die kan troosten
Deed patje kroketje toch ook een keer? De traditie wordt voortgezet!quote:
O, zag hem op haar rug wrijven even en heb de knuffel gemistquote:Op maandag 11 april 2016 22:51 schreef flatflower het volgende:
[..]
Deed hij toch prima, een knuffel en een kus. Hij gunt haar de aandacht van de rest.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nu wordt Cees geprezen en omhelst, over een paar uur schoppen ze hem weer wakker omdat ie snurkt![]()
Nu wordt Cees geprezen en omhelst, over een paar uur schoppen ze hem weer wakker omdat ie snurkt![]()
Die stak toch de spullen van Collie in de hens?quote:Op maandag 11 april 2016 22:52 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Deed patje kroketje toch ook een keer? De traditie wordt voortgezet!
Het is een bikkeltje.quote:Op maandag 11 april 2016 22:48 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ze heeft zich anders goed gehouden vanavond.
quote:
nu komt de bitch naar boven waar we al vlagen van zienquote:Op maandag 11 april 2016 22:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben bang dat het nog wat erger gaat worden
Dit drama zal nog een week sudderen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ben bang dat het nog wat erger gaat worden
quote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef puzziepie het volgende:
Dootje wil iedereen knuffelen![]()
Mooi stukje drama dit ..
na de voorstelling kunnen we dan eindelijk de Do zien zoals ze is ...
Ze kan het woord niet eens schrijven, de lieverd.quote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
nu komt de bitch naar boven waar we al vlagen van zien
quote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef Lyza666 het volgende:
Jajaja iedereen is blij, hallelja, kumbaja mylord enzo.
Maar nu weer gewoon fitties.
tuurlijkquote:Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kan het woord niet eens schrijven, de lieverd.
Ook een brief samen met Wilcoquote:Op maandag 11 april 2016 22:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die stak toch de spullen van Collie in de hens?
quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
niemand zal op dootje durven stemmenarme zielige do
dat jaquote:Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef kkka3 het volgende:
Je bent nu geen 14 meer Doos. Grow the fuck up
Echt wel, she's mine.quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
niemand zal op dootje durven stemmenarme zielige do
Echt hè, krijg steeds meer de schurft van dat nepwijffie met d'r zogenaamde onzekere gelulquote:Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef kkka3 het volgende:
Je bent nu geen 14 meer Doos. Grow the fuck up
idd..quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat ja
en weetje het is niet zo van dat ik haar niet helemaal geloof zit vast een kern van waarheid in maar ze houd zichzelf gevangen en het ligt altijd aan andere, wat was dan je eigen aandeel erin?
Na de voorstelling zien we Die Do ja ...quote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
na de stemmingquote:Op maandag 11 april 2016 22:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Na de voorstelling zien we Die Do ja ...
ik heb dat precies hetzelfde, ik ben geen bitch als echt om iemand gaat die gepest is..quote:Op maandag 11 april 2016 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
idd..
en dat zeg ik nooit, maar bij haar heb ik zo mijn twijfels
We shall seequote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2016 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij gaat fukeering fraguh.
Heerlijk op een nat volgescheten weiland op een kouwe aprilavond.
mijn nieuwe manquote:
Tijdens het batterijen wisselen een ingeving.quote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]wat romantischhhh.. heeft hij dat zelluf bedacht ?
quote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
mijn nieuwe man![]()
![]()
![]()
hahaha neehoor grapje ik word een beetje eng zo
2 tv momenten vlak achter elkaar, toe maarquote:Op maandag 11 april 2016 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
Over dingen nadenken is wel wat veel gevraagd hoorquote:Op maandag 11 april 2016 22:58 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
geen ideequote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die voor of na haar pest avond?
quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat ja
en weetje het is niet zo van dat ik haar niet helemaal geloof zit vast een kern van waarheid in maar ze houd zichzelf gevangen en het ligt altijd aan andere, wat was dan je eigen aandeel erin?
Ik weiger te geloven dat het allemaal verzonnen is. En als dat ooit zo blijkt te zijn, dan had ik 't maar mis.quote:Op maandag 11 april 2016 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
idd..
en dat zeg ik nooit, maar bij haar heb ik zo mijn twijfels
Nee hoor helemaal niet engquote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
mijn nieuwe man![]()
![]()
![]()
2 dagen later stemmen de inwoners welke aandachtshoer weg mag.quote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is die voor of na haar pest avond?
Geen flauw idee.quote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]wat romantischhhh.. heeft hij dat zelluf bedacht ?
Kan ook .quote:Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat het allemaal verzonnen is. En als dat ooit zo blijkt te zijn, dan had ik 't maar mis.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 dagen later stemmen de inwoners welke aandachtshoer weg mag.
Het gaat alleen maar over Do, hoe vaak moet je het erover hebben, ja sorry hoor ze weet het allemaal heel goed te benoemen, x op x, nooit is het genoeg die aandacht, het houd een x op. Neem regie over je eigen leven.quote:Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]Lijkt geen oplossing te willen.
Nu weer een zemelig stemmetje opzetten BTW
Ze is heel verknipt, voelt niks niet aan. Pestverhaal, geen idee, realiteitszin heeft ze nl niet.
Zijn ergens dingen mis gegaan in haar jeugd, maar wat precies
Rob nu weer kontekruipen bij Cees
quote:Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet eng![]()
Jessie is da bom![]()
![]()
![]()
je bent hartstikke normaal jaquote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
mijn nieuwe man![]()
![]()
![]()
Oh maar dan zit Do wel safequote:Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
2 dagen later stemmen de inwoners welke aandachtshoer weg mag.
Dat maakt een academie zelden.quote:Op maandag 11 april 2016 23:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh maar dan zit Do wel safe![]()
![]()
Die pestavond maakt natuurlijk zo'n indruk op iedereen
En grappig is hijquote:Op maandag 11 april 2016 23:01 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van slimme, grappige mannen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Da's balen, hij staat nu met blote voeten op slippersquote:
quote:Op maandag 11 april 2016 23:03 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij is dit de eerste keer dat een man verkering vraagt, is het niet? normaal zijn het altijd de wanhopige wijven daar die een label willen
Is het nog wel van deze tijd, verkering vragen?quote:Op maandag 11 april 2016 23:03 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij is dit de eerste keer dat een man verkering vraagt, is het niet? normaal zijn het altijd de wanhopige wijven daar die een label willen
Maar een klein meisje waar overheen wordt gepist..quote:
Oh god, heb nu flashbacks van Billy die als een klein meisje zo blij was met haar 'verkering'.quote:Op maandag 11 april 2016 23:03 schreef rowan634 het volgende:
Ruud/Billy?quote:Op maandag 11 april 2016 23:03 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ruud/Billy?
"Hij heeft verkering gevraaaaaaaagd" Ik zie haar nog zo door de wei huppelen.
Ze had liever gehad dat ze over haar heen scheten?quote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar een klein meisje waar overheen wordt gepist..
Hij is meer een bellypacker inderdaad...quote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef MacDeMarco het volgende:
Rob haalt het reizen er weer eens bij
Maar als ik hem zo zie kan ik mij nauwelijks voorstellen dat hij backpacker was.. zat hij dan op de tas van een mede backpacker?
nah.. maar ach, het is tv hèquote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is het nog wel van deze tijd, verkering vragen?
quote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef moffel33 het volgende:
Weet Rowena al dat ze niet meer in de lijst staat?
was ook wel op aandringen van haar, niet?quote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ruud/Billy?
Juist!quote:Op maandag 11 april 2016 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze had liever gehad dat ze over haar heen scheten?
't Is ook nooit goed.
Ik had er altijd moeite mee om haar te herkennen als de koeien weer eens los warenquote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ruud/Billy?
Moet je op haar instagram zetten.quote:
Ja vast wel. Dat kan ik me dan weer niet zo herinneren.quote:Op maandag 11 april 2016 23:05 schreef rowan634 het volgende:
[..]
was ook wel op aandringen van haar, niet?
quote:Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik weiger te geloven dat het allemaal verzonnen is. En als dat ooit zo blijkt te zijn, dan had ik 't maar mis.
wat gaat er dan anders worden dan dat ze nu al doen?quote:Op maandag 11 april 2016 23:03 schreef rowan634 het volgende:
Hij zei net "megakut". ik keek net even naar Pauw. Had hij het over zijn vriendinnetjequote:Op maandag 11 april 2016 23:07 schreef Lyza666 het volgende:
De lichtjes van Cemal waaien uit![]()
Het is vast een teken.
Nee over zijn waxinelichtjes die uitwaaien. Dus.quote:Op maandag 11 april 2016 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij zei net "megakut". ik keek net even naar Pauw. Had hij het over zijn vriendinnetje![]()
het gaat over pesten ... levensverhalen en een toneelstukje , emoties en al die shit ,quote:
Dat was 25 jaar geleden al niet meer van deze tijd. Ik vond hem leuk, begon te kussen, en voor ik het wist was ik 25 jaar getrouwd.quote:Op maandag 11 april 2016 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is het nog wel van deze tijd, verkering vragen?
Oh, de waxinelichtjes. Nu heeft hij het weer over "kutwind"quote:Op maandag 11 april 2016 23:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee over zijn waxinelichtjes die uitwaaien. Dus.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
het gaat over pesten ... levensverhalen en een toneelstukje , emoties en al die shit ,
iedereen is ineens natuurlijk ook wel eens gepest . zogenaamde saamhorigheid & trots
waar ze een paar dagen op kunnen teren voordat het weer misgaat
Er gaan vast ook weer mensen janken natuurlijk![]()
Do ook uiteraard ... .. als het haar nog lukt om er wat uit te persen![]()
Do komt vast niet op de bank
Voor iemand die geen relatie wil zeker jaquote:Op maandag 11 april 2016 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ach die lieverd maakt er wel werk van![]()
jazeker, een man die door het vuur gaat voor jequote:Op maandag 11 april 2016 23:26 schreef Lyza666 het volgende:
"oooh wat lief"
"mjah nie goed gelukt, teveel wind"
"oooooh in een hartjuhhh"
"mjah kep me hand verbrand ook"
Een heuse romanticus die Cemal.
Zo'n zucht kan ook twee betekenissen hebben hèquote:Op maandag 11 april 2016 23:26 schreef puzziepie het volgende:
Oh kijk dan!! Wat lieffffff Ohhhh![]()
Cemal is heel romantisch vind Room
zucht
Het is die anderequote:Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo'n zucht kan ook twee betekenissen hebben hè
ik vraag me af hoe Do het vindt dat Jessie veel naar Bas trektquote:Op maandag 11 april 2016 23:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Daar zit je dan Bronno .....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef puzziepie het volgende:
Toch wel romantisch ... na 2 weken neuken nu dan een relatie
Dat gaat nog wel een dingetje worden denk ik.quote:Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe Do het vindt dat Jessie veel naar Bas trekt
Dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 11 april 2016 23:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een dingetje worden denk ik.
Ik heb toch liever iets meer herseninhoud en dat 't wat meer moeite kost.quote:Op maandag 11 april 2016 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Perfecte meid eigenlijk, ons Romy. Niet moeilijk doen, niet preuts, niet zeiken, en snel blij te maken met wat oude kussens en een fotootje van internet.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Perfecte meid eigenlijk, ons Romy. Niet moeilijk doen, niet preuts, niet zeiken, en snel blij te maken met wat oude kussens en een fotootje van internet.
Oh, ach die lopen er vast ook wel rond.quote:Op maandag 11 april 2016 23:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb toch liever iets meer herseninhoud en dat 't wat meer moeite kost.
Mag Do Jessie niet? Ik heb het niet zo meegekregen hoe dat zit.quote:Op maandag 11 april 2016 23:29 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe Do het vindt dat Jessie veel naar Bas trekt
Houw op schei uitquote:Op maandag 11 april 2016 23:34 schreef rowan634 het volgende:
misschien is dit een aanloop naar een grote fitty
waaif kreeg een doos met hartjes ballonnen en een horloge, en een paar dagen later op Valentijnsdag werd ze gedumpt
mwa dat weet ik niet. Maar ze heeft Bas sinds haar binnenkomst echt voor zichzelf gehad en hem weggetrokken bij de andere bewoners. De komst van Jessie brengt daar verandering in, een beetjequote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Mag Do Jessie niet? Ik heb het niet zo meegekregen hoe dat zit.
Ik hoop dat ze elkaar de caravan uit gaan vechtenquote:Op maandag 11 april 2016 23:37 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mwa dat weet ik niet. Maar ze heeft Bas sinds haar binnenkomst echt voor zichzelf gehad en hem weggetrokken bij de andere bewoners. De komst van Jessie brengt daar verandering in, een beetje
en daarna in zichzelf: ''Wat heb ik gedaan, wat voor sukkel ben ik?''quote:Op maandag 11 april 2016 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Houw op schei uit![]()
Ik moet ineens ook weer denken aan die gezellige dubbel date met LauB en Jopie
super romantisch was dat![]()
![]()
die caravan moet weg! In de loods met dat grutquote:Op maandag 11 april 2016 23:38 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze elkaar de caravan uit gaan vechten
Helemaal eens. Die caravan kan en moet worden geslooptquote:Op maandag 11 april 2016 23:39 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die caravan moet weg! In de loods met dat grutlekker elkaar irriteren 's nachts
aparte huisjes leek leuk, maar ze zonderen zich te veel af zo. Het leukste was nog in het begin, toen iedereen in een grote ''kamer'' lagquote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Helemaal eens. Die caravan kan en moet worden gesloopt
dat was met gio en naomi hetzelfde, alleen durfden die niet vanwege isabellaquote:Op maandag 11 april 2016 23:40 schreef mario390 het volgende:
man man 2 weken en dann denken ze het is de grote liefde
dat heeft in januar angevangenquote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
dat was met gio en naomi hetzelfde, alleen durfden die niet vanwege isabella
quote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Toen Isa weg was wist dat sletje niet hoe snel naar Gio toe te stappen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:41 schreef rowan634 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 april 2016 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toen Isa weg was wist dat sletje niet hoe snel naar Gio toe te stappen.
Wat dat betreft is Romy gewoon ter vervanging van Naomi gekomen.
In iedere RLS zit altijd wel zo'n sletje.
De 1 is nog niet weg of er is al een andere.quote:Op maandag 11 april 2016 23:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toen Isa weg was wist dat sletje niet hoe snel naar Gio toe te stappen.
Wat dat betreft is Romy gewoon ter vervanging van Naomi gekomen.
In iedere RLS zit altijd wel zo'n sletje.
Fixed!quote:Op maandag 11 april 2016 23:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De 1 is nog niet weg of er is al een andere.![]()
Prachtige dialogen met die twee.quote:Op maandag 11 april 2016 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
Cemal: "als één van die nieuwe een bouwer is laat ik 'm in 4 dagen een fakking wiphut bouwuh"
Romy: "Oh boom 5 wil ik nog wel graag zien hoe die eruit ziet"
Cemal: "nou euh, als een boom"
Romy: "ja nou je weet toch wat ik bedoel"
Cemal: "oke, we lopen er zo wel even langs"
Sjeses.
Kunnen ze zo uitbrengen in boekvorm. voor op de markt.quote:Op maandag 11 april 2016 23:54 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Prachtige dialogen met die twee.
Je bent pas een Utopia-slet, als je tegen boom 5 aan bent gezetquote:Op maandag 11 april 2016 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
Cemal: "als één van die nieuwe een bouwer is laat ik 'm in 4 dagen een fakking wiphut bouwuh"
Sjeses.
Arme boom 5.quote:Op maandag 11 april 2016 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
Sjeses.
quote:Op maandag 11 april 2016 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je bent pas een Utopia-slet, als je tegen boom 5 aan bent gezet![]()
Je bent pas een Utopia-slet, als je tegen boom 5 aan bent gezet
[..]
Je bent pas een Utopia-slet, als je tegen boom 5 aan bent gezet![]()
Dan had Cemal beter een luchtkussen er neer kunnen leggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over een uurtje gaat het regenen...
[ afbeelding ]
Dan gaan die laatste 4 theelichtjes ook uitquote:Op dinsdag 12 april 2016 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over een uurtje gaat het regenen...
[ afbeelding ]
Hallelujaquote:Op maandag 11 april 2016 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
Sjeses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |