SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Nee hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef jovencita01 het volgende:
Ieder kind is een pester geweest, en een gepest kind geweest, wake up, gaan we het kruid weer uitvinden!
Oneens!quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef jovencita01 het volgende:
Ieder kind is een pester geweest, en een gepest kind geweest, wake up, gaan we het kruid weer uitvinden!
Op alle schermen tegelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef Hagenesie het volgende:
Help, op alle streams hoor ik Vic. Zet ze net aan
Mens is niet goed wijs.........en weet totaal niet waar ze het nu over heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Vicky, wat zeg je het toch weer mooi...
Jij kan toch niet echt menen dat je haar leuk vind.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op alle schermen tegelijk.
Kim Jong-un zou er jaloers op zijn.
Dat dus, mooi dat jij het ook zo ziet....quote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef AnneLo het volgende:
Ik wordt kotsmisselijk van die Vic, denkt alles te weten, en iedereen slikt het daar voor zoete koek.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Vicky, wat zeg je het toch weer mooi...
quote:
Volgens mij zei ze dat er op scholen meer aandacht voor zou moeten zijn met bijvoorbeeld lessen in sociale vaardigheden. (maar dan met heeeeel veel meer woorden)quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens is niet goed wijs.........en weet totaal niet waar ze het nu over heeft.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op alle schermen tegelijk.
Kim Jong-un zou er jaloers op zijn.
Zo moet dat, als je gepest wordt, Ramquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |