SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
Nee hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef jovencita01 het volgende:
Ieder kind is een pester geweest, en een gepest kind geweest, wake up, gaan we het kruid weer uitvinden!
Oneens!quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef jovencita01 het volgende:
Ieder kind is een pester geweest, en een gepest kind geweest, wake up, gaan we het kruid weer uitvinden!
Op alle schermen tegelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 22:26 schreef Hagenesie het volgende:
Help, op alle streams hoor ik Vic. Zet ze net aan
Mens is niet goed wijs.........en weet totaal niet waar ze het nu over heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Vicky, wat zeg je het toch weer mooi...
Jij kan toch niet echt menen dat je haar leuk vind.quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op alle schermen tegelijk.
Kim Jong-un zou er jaloers op zijn.
Dat dus, mooi dat jij het ook zo ziet....quote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef AnneLo het volgende:
Ik wordt kotsmisselijk van die Vic, denkt alles te weten, en iedereen slikt het daar voor zoete koek.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:25 schreef Pearlbitch het volgende:
Vicky, wat zeg je het toch weer mooi...
quote:
Volgens mij zei ze dat er op scholen meer aandacht voor zou moeten zijn met bijvoorbeeld lessen in sociale vaardigheden. (maar dan met heeeeel veel meer woorden)quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mens is niet goed wijs.........en weet totaal niet waar ze het nu over heeft.
quote:Op maandag 11 april 2016 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op alle schermen tegelijk.
Kim Jong-un zou er jaloers op zijn.
Zo moet dat, als je gepest wordt, Ramquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Bij PB krijg ik vaak een trol gevoel, personen de wij wel kunnen schieten, vind zei leuk.......Begint ook te vervelen, je mag een mening hebben, je mag een favo hebben, maar dit is geen toeval....quote:Op maandag 11 april 2016 22:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Jij kan toch niet echt menen dat je haar leuk vind.
Ouders, moeten hun kinderen weerbaar maken. punt punt puntquote:Op maandag 11 april 2016 22:28 schreef Agossie het volgende:
Opvoeding van ouders is belangrijkste en als je al wat ouder bent heb je een gebrek aan verstand als je pest en te veel lege tijd Scholen moeten kinderen wel aanspreken incl de ouders
Is geen oplossing, en helaas praat ik uit ervaring....quote:Op maandag 11 april 2016 22:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze dat er op scholen meer aandacht voor zou moeten zijn met bijvoorbeeld lessen in sociale vaardigheden. (maar dan met heeeeel veel meer woorden)
Daar lijkt me toch niet zo heel veel mis mee.
Als ouders kun je het proberen, maar het ligt er wel aan wat voor karakter het kind heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 22:31 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ouders, moeten hun kinderen weerbaar maken. punt punt punt
quote:Op maandag 11 april 2016 22:32 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Als ouders kun je het proberen, maar het ligt er wel aan wat voor karakter het kind heeft.
Het zal ook niet altijd werken, dat snap ik, maar het lijkt me alleen maar goed dat er op scholen aandacht voor is.quote:Op maandag 11 april 2016 22:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is geen oplossing, en helaas praat ik uit ervaring....
strak planquote:Op maandag 11 april 2016 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga slapen, want dit onderwerp is voor mij even te moeilijk en wekt agressie op............Trusten allemaal
quote:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ga slapen, want dit onderwerp is voor mij even te moeilijk en wekt agressie op............Trusten allemaal
Voor groepen spreken kan Cees goed.quote:Op maandag 11 april 2016 22:40 schreef Ranah het volgende:
cees vertelt en je neemt alles op , gewoon door de rust van vertellen
Ben jij een min of een plus?quote:Op maandag 11 april 2016 22:40 schreef Raskolnikow het volgende:
Jaahaaa, nu snappen we het wel Cees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |