Al je vrienden zijn hierquote:Op maandag 11 april 2016 21:33 schreef Etsu het volgende:
He, Johannes, mijn grote beste vriend, is er ook.

Ik dacht dat ik dat was.quote:Op maandag 11 april 2016 21:33 schreef Etsu het volgende:
He, Johannes, mijn grote beste vriend, is er ook.

GGMM mis ik inderdaad, al heb ik laatst begrepen dat hij kikkers opvoedt. Dus hij zal wel druk zijn.quote:Op maandag 11 april 2016 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al je vrienden zijn hier
Alleen GGMM ontbreekt

Hij is er wel, maar post heel weinig.quote:Op maandag 11 april 2016 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Al je vrienden zijn hier
Alleen GGMM ontbreekt

PogChampquote:Op maandag 11 april 2016 21:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is er wel, maar post heel weinig.
Het gerucht gaat dat hij een vriendin heeft.

Dat lijkt me echt een onwaarschijnlijke verklaring om ineens veel minder op FOK! te posten.quote:Op maandag 11 april 2016 21:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hij is er wel, maar post heel weinig.
Het gerucht gaat dat hij een vriendin heeft.

Stil nou straks krijg ik bedreigingen in mijn DM van PSVCL.quote:

Hallo Mani.quote:Op maandag 11 april 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stil nou straks krijg ik bedreigingen in mijn DM van PSVCL.
 Had Johannes laatst nog mijn groeten overgebracht?
 Had Johannes laatst nog mijn groeten overgebracht?

Die krijg ik nu allemaal.quote:Op maandag 11 april 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stil nou straks krijg ik bedreigingen in mijn DM van PSVCL.

Natuurlijk. Want Johannes is een hele attente lieve jongen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Mani.Had Johannes laatst nog mijn groeten overgebracht?

quote:Op maandag 11 april 2016 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Want Johannes is een hele attente lieve jongen.
Groeten terug!

?quote:Op maandag 11 april 2016 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hahahaha posts over jezelf plaatsen, wat n goede grap

quote:Owusu-Abeyie genoot zijn opleiding bij Ajax, maar na enkele conflicten met jeugdtrainers werd geconcludeerd dat zijn karakter niet bij Ajax paste en moest hij vertrekken.

Lavenderr draagt een roze bril, heb ik vernomen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KingRoland en Lavenderr geven het tegenwoordig standaard een 7/10.

Dit is een 8.quote:Op maandag 11 april 2016 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
KingRoland en Lavenderr geven het tegenwoordig standaard een 7/10.

Ik kan niet wachten! Ik zal de datum vrij houden.quote:Op maandag 11 april 2016 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Helaas kon ik dit jaar er niet bij zijn, en volgend jaar ook niet, maar ik neem aan dat we elkaar in 2018 weer treffen.

quote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Lavenderr draagt een roze bril, heb ik vernomen.

Heeft ze pics geplaatst op FOK!quote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Lavenderr draagt een roze bril, heb ik vernomen.

Voor de zekerheid heel 2018 vrijhoudenquote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten! Ik zal de datum vrij houden.

Alweer problemen met een exotische speler. Hoe racistisch is Ajax eigenlijk?quote:

Niet dat ik weetquote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft ze pics geplaatst op FOK!

Helemaal geweldig, die ene datum in 2018 is vanaf nu de belangrijkste dag in 2018 voor mij.quote:Op maandag 11 april 2016 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten! Ik zal de datum vrij houden.

Gelukkig ben ik niet een heel druk bezette man.quote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de zekerheid heel 2018 vrijhouden

Opperkleurder, mani, Johannes, Sked, Stijn, Karina, GGMM, Paxcon, Ties, Coco en ik zijn het hier niet mee eens.quote:

quote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de zekerheid heel 2018 vrijhouden

Alleen arische Denen zijn welkom daarquote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alweer problemen met een exotische speler. Hoe racistisch is Ajax eigenlijk?

maniquote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Het is ooit begonnen met Menzo die gepasseerd werd ten faveure van ene v/d Sar.quote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]

Het begin was nog wel leuk, maar de vermoeidheid slaat toe bij Johanquote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder, mani, Johannes, Sked, Stijn, Karina, GGMM, Paxcon, Ties, Coco en ik zijn het hier niet mee eens.

Inderdaad. Ik geef het een 9. Omdat ik een marokkanenhater ben.quote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Opperkleurder, mani, Johannes, Sked, Stijn, Karina, GGMM, Paxcon, Ties, Coco en ik zijn het hier niet mee eens.

Sooow.quote:Op maandag 11 april 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geef het een 9. Omdat ik een marokkanenhater ben.

Ik geef deze show ook niet minder minder minder dan een 9.quote:Op maandag 11 april 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geef het een 9. Omdat ik een marokkanenhater ben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |