Mogge,quote:Op dinsdag 12 april 2016 05:57 schreef Reya het volgende:
Probeer een beetje ontopic te blijven, en niet te veel de BNW-kant op te gaan.
Als ik een BNW had willen plaatsen dan had ik 10 seconden nodig gehad.quote:Maar ja, ik kan van alles beweren, ik heb dat ook maar gelezen en zoek een bron.
Lijkt me geen Xandernieuws ?quote:Het onderzoek van de Oekraïens-Canadese academicus sluit aan bij eerder gepubliceerde gegevens van de Britse omroep BBC – die ook al twijfels over de schuld van Janoekovitsj uitte. Zo voerde de omroep ene Sergei op, die vertelt hoe hij als ‘Maidanner’ vanaf het Conservatoriumgebouw schoot op demonstranten. Katchanovski’s bevindingen worden verder ondersteund door onderzoek van nieuwsbureau Reuters, door de Amerikaanse documentairemaker John Beck-Hofmann die er de film Maidan over maakte, en de Britse krant The Guardian die een onderschept telefoongesprek online zette tussen EU-buitenland coördinator Catherine Ashton en de minister van Buitenlandse Zaken van Estland, Urmas Paet, die daarop zegt: “Het wordt steeds duidelijker dat de snipers afkomstig waren van één van de groepen die de nieuwe coalitie vormen [in Oekraïne].”
Dat was al bekend maar helaas word het nog steeds ontkent door velen.....quote:Op dinsdag 12 april 2016 05:35 schreef TomLuny het volgende:
Prima, ik loop niet weg
+++
Van eigen bodem van Thierry
'Snipers op Maidan-plein Kiev waren onderdeel 'false flag'-operatie'
25-11-2015
Dat het een false flag was ?quote:Op dinsdag 12 april 2016 06:13 schreef DUTCHKO het volgende:
Dat was al bekend maar helaas word het nog steeds ontkent door velen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft over, huidige Euromaidan onderzoek status
+++
-Zwart gat dus
https://en.wikipedia.org/(...)o_shooters.2Fsnipers
de bronnen bij dat gedeelte (no. 290-311) zijn van 2014 !!!
-RT verwijst naar PACE (2014)
https://www.rt.com/news/pace-probe-snipers-kiev-358/
en PACE geeft een 3 uur video, dus dat schiet niet op
Debate on "The political and security situation in Ukraine and its implications" 22/04/2015
http://semantic-pace.net/?search=Kjoq&lang=en
Dit is de meest recente die ik tegenkwam en wrs 1 vd betere die er te vinden is :
-Pro Russia News Thu, 25 Feb 2016 (lang artikel, nog niet gelezen)
https://www.therussophile(...)investigations.html/
-De relatie met dit topic :http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-oekraine-referendumquote:Bewering 12:
Het is nog altijd onbekend wie de MH17 neerschoot.
Misschien waren het de Oekraïners wel.
En dan gaan we daar een associatieverdrag mee sluiten?
Zelfde logica telt dan voor de sluipers :++++quote:* TomLuny Bewering 1:
Het is nog altijd onbekend wie de Maidanslachting heeft aangericht.
Misschien was het de kliek van Porosjenko wel.
En dan gaan we daar een associatieverdrag mee sluiten?
Dus dat is mijn antwoord DG, waarom ik vind dat het uitmaakt
quote:
[ Bericht 21% gewijzigd door TomLuny op 12-04-2016 08:28:14 ]shift-knop defekt
Okee dan nogmaals hier kon men gevierendeeld worden zo een 200 jr terug geen Rus of Okrainer wat er aan dacht laat staan iets eraan doen wou?quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:40 schreef DG1983 het volgende:
[..]
[..]
Als ik het woord "mens" noem, leg ik misschien het lat toch wel veel hoger dan Bram van Loon het ooit zou kunnen zien. Zelfs in zijn geilste dromen. Daarom snap ik misschien niet wie je bedoelt met "ze".
En wat betreft je tweede vraag. Ik zou je zo zeggen. 90% van de Nederlandse jongeren in de leeftijd van 15-19 (dat is mijn leeftijd toen) gegeven dat ze gewoon een Russische pasport hebben, zijn daar waarschijnlijk plat en dood in 2 weken tijd. En niet van het honger. Maar dat kan ik over een heleboel landen ook zeggen.
Kortom. Ik heb het de hele tijd gehouden op menselijke kant van het verhaal. Ik bemoei me in dit geval niet in politiek, systeem, coruptie, bestuur of economie. Ik heb het over de mensen. En het antwoord "nee" was onmenselijk. Na al die doden die ze hebben geleden, en daar in Oekraine vallen doden tot nu toe elke dag. Want ze voeren een vieze ongedeclareerde oorlog tegen een van de wereldmachten. En juist in dit conflict hebben Nederlanders (misschien ongewillig, was niet doordacht) Rusland gesteund. MH17 is al vergeten, laat maar zeggen 70 jaar naoorlogse tijd....
Een van de manieren, een van de stappen om dit te stoppen was dit vraag die was gesteld aan de Nederlanders mbv dit referendum. Wie heeft er een uitleg nog nodig? Om dit te begrijpen heb je maar een paar ogen nodig die open zijn en een stel hersenen die wat denken kunnen....
Ik ga slapen. Ik heb schijt aan Rutte, maar ik kan zeggen dat ik me ook schaam dat ik nu in Nederland woon. Als ik Rutte was, zou ik aftreden. Omdat ik - ik persoonlijk - niemand in feite - zou geen premier willen worden van het volk, die geen eens moeite heeft genomen om zich zelf goed te informeren voordat ze zo'n beslissing nemen over iemand anders toekomst...Snobisme is geen goed eigenschap voor het volk.
quote:What‘s your take on the timing of Arseny Yatsenyuk’s resignation? Why now?
Gilbert Doctorow:
Yatsenyuk’s resignation has to be linked to the Dutch referendum.
This raised a feeling of crisis within the Ukrainian political elite and made his departure.
The statements by Juncker and Mark Rutte : “Don’t be afraid, Holland, Ukraine is not going to join the EU any time soon, in fact probably not in the next 20 or 30 years,” which in political terms is saying ‘never!’
That very damning statement, that expression of utter contempt for Ukraine by the senior leaders of the EU, was perhaps more damaging for the self-image of the Ukrainian leadership than anything that happened on the 6th of April.
Second, what did happen on the 6th of April?
There is an aspect of this that has gone largely unnoticed in the media
The main distinction… is that there are two elements of the A.A.
The economic side to it is giving the Ukrainians immediately almost nothing. At present it is a one way street; it opens Ukraine to European exports and it does not open European markets to Ukrainian exporters’ subjects to discussions.
However, the other aspect of the A.A. – the political and the military - which were not widely publicized.
They cannot be implemented without the ratification of all 28 EU member states.
And there, the Dutch know, is of decisive importance.
It wasn’t called NATO, but effectively by coordinating European defense with Ukrainian defense, the way was laid clear.
This is now a dead letter.
The statements, views and opinions expressed in this column are solely those of the author and do not necessarily represent those of RT.
Russia Today doet er natuurlijk alles aan om te stoken in Oekraine. De positie van de premier was al tijden onhoudbaar. Dat linken aan het referendum is leuk maar slaat niet echt ergens op.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:10 schreef TomLuny het volgende:
Gilbert Doctorow is a professional Russia watcher and actor in Russian affairs.
He is a magna cum laude graduate of Harvard College.
+++ ingekort
RT:
[..]
Jij doet niet anders alleen de tegenovergestelde kant op, waarom mag jij iets en zei niet het tegenovergestelde?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Russia Today doet er natuurlijk alles aan om te stoken in Oekraine. De positie van de premier was al tijden onhoudbaar. Dat linken aan het referendum is leuk maar slaat niet echt ergens op.
Zoals je iinmiddels wel weet, ik ben slechts de postbode, het doorgeefluikje in die post.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:18 schreef 99.999 het volgende:
Russia Today doet er natuurlijk alles aan om te stoken in Oekraine. De positie van de premier was al tijden onhoudbaar. Dat linken aan het referendum is leuk maar slaat niet echt ergens op.
Jij zegt het goed of anders, dat idee heb ik dus ook over de politiek hier, ze hebben maar door te voeren wat Brussel of de EU ze opdraagt, gedoogbeleid kwam vroeger zo goed als nooit voor, ik was altijd van mening dat het verstand bij de oppositie lag!quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:28 schreef TomLuny het volgende:
[..]
de EU-mammoet gaat toch geen graadje van koers af, dus holland, beter ga je overstag in dat mini zeepkist bootje
Ik snap t soms niet meer, je ziet wel decentralisatie van Den Haag naar de gemeentes, zoals zorg maar lekker zelf voor je bejaarden, hef zoveel riool als je wil, etc. maar van Den Haag naar Brussel sturen ze enkel aan op nog meer centralisatie.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:06 schreef john2406 het volgende:
Ruim die handel op als ze niks meer te vertellen hebben zeg ik dan, als ze er alleen zitten voor hun handjes te vullen al helemaal vind ik!
Dan hoeft dat hoe heet het binnenhof ook niet verbouwt dat geld is dan ook gespaard
Riool gaan de gemeentes toch al over of doet den Haag ook de akkefietjes?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:40 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik snap t soms niet meer, je ziet wel decentralisatie van Den Haag naar de gemeentes, zoals zorg maar lekker zelf voor je bejaarden, hef zoveel riool als je wil, etc. maar van Den Haag naar Brussel sturen ze enkel aan op nog meer centralisatie.
@9
Nog een reden voor Yat's vertrek :
The final stages of his tenure were marred by an ugly political scandal when his economy minister, Aivaras Abromavicius, announced his resignation over alleged corruption in the Ukrainian government.
Nou moet er eerlijk bijgezegd worden dat decentralisatie in Nederland voornamelijk neerkomt op met een fors verlaagd budget en een uiterst specifieke taakomschrijving de problemen over de heg bij gemeenten kieperen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:40 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Ik snap t soms niet meer, je ziet wel decentralisatie van Den Haag naar de gemeentes, zoals zorg maar lekker zelf voor je bejaarden, hef zoveel riool als je wil, etc. maar van Den Haag naar Brussel sturen ze enkel aan op nog meer centralisatie.
@9
Nog een reden voor Yat's vertrek :
The final stages of his tenure were marred by an ugly political scandal when his economy minister, Aivaras Abromavicius, announced his resignation over alleged corruption in the Ukrainian government.
RT blijkt zelf slechts een doorgeefluikje te zijn van die geleerde uit Harvard.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:18 schreef 99.999 het volgende:
Afschuiven ja, daar zijn ze goed in.quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:02 schreef Tocadisco het volgende:
Nou moet er eerlijk bijgezegd worden dat decentralisatie in Nederland voornamelijk neerkomt op met een fors verlaagd budget en een uiterst specifieke taakomschrijving de problemen over de heg bij gemeenten kieperen.
Ik bedoelde de enorme verschillen in gemeentebelastingen, zoals rioolheffing, etc.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:46 schreef john2406 het volgende:
Riool gaan de gemeentes toch al over of doet den Haag ook de akkefietjes?
Oudere en bejaarden die mensen hebben al betaald en het land opgebouwd, dat mag wat mij betreft helemaal niet in de mond genomen worden, maar wie ben ik?
Etc etc etc om het recht te halen moet volgens mij een lijdens weg doorlopen worden, denk dat het wel voor organisaties te doen is, voor een burger zie ik het echter als niet te doen!
Of die in Den Haag er nu zitten of niet, die weg zal volgens mij niet veranderen zonder de nodige vriendjes?
Ja en wat wij doen is natuurlijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan ben ik nog van mening dat ik in mijn uppie sta, bond die heeft 2X dacht ik een minister gebracht, die daar totaal het tegenover gestelde gingen doen als waar ze voor stonden?quote:Op dinsdag 12 april 2016 14:24 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Als burger sta je idd in je uppie, tenzij je bent aangesloten bij diverse bonden of een goeie rechtsverzekering hebt etc.
Sterker nog ik geloof mezelf nog niet, duw me 1 euro in de hand, dan moet ik nog kijken of die erin zit anders geloof ik het niet!quote:Op dinsdag 12 april 2016 15:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat dat betreft geloof ik niemand.
.
Het wordt een probleem als de totale te besteden koek in een land kleiner wordt. Dat zou in theorie kunnen gebeuren maar we zijn redelijk innovatief in meer productieve dingen verzinnen voor mensen om te doen. Het omslagpunt zal pas komen als de werkloosheid in directe zin door het minimumloon gigantisch gaat toenemen en dat de loonkosten aan buitenlandse arbeiders een handelstekort oplevert. Je kunt daar prima beleid tegen voeren. Het investeringsklimaat zou volgens dat systeem slecht zijn vanwege hoge lonen. Er wordt elders meer winst gemaakt... belast dat vermogen en verlaag bruto het netto minimumloon. Ik heb hem niet helemaal uitgedacht maar ik denk dat er alleen maar voordelen zijn (globaal gezien)quote:Op maandag 11 april 2016 19:15 schreef TomLuny het volgende:
Ik moét nu toch echt even reageren.
De samenvatting is dus dat het goed is dat bedrijven naar O verkassen omdat we dan hetzelfde krijgen als in China ? Heeft iemand onlangs nog naar Detroit gekeken hoe dat uitpakt of zal ik een paar foto's ervan plaatsen. En meer macro-economisch, hoeveel werkelijke industrie - op de bommenwerpers na, heeft de VS nog ? Is die hele economie daar niet een derivatenballon geworden waar de kruk op meelift ?
Zo, wat een niveau. Hoe oud ben jij? De peuterleeftijd moet jij zijn ontgroeid want peuters maken niet zulke rare opmerkingen maar volwassenen en adolcescenten doen het zeker ook niet. Jij bent geslaagd voor het papegaai politici van bepaalde politieke partijen na examen, proficiat hiermee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:40 schreef DG1983 het volgende:
Als ik het woord "mens" noem, leg ik misschien het lat toch wel veel hoger dan Bram van Loon het ooit zou kunnen zien. . Zelfs in zijn geilste dromen
Ik raad van harte aan om het programma Big Picture van RT te bekijken, een prima programma! Abigail Suzanne Martin is een uitstekende journaliste die voor RT werkte. Geen enkel medium is altijd objectief, dat geldt voor onze NOS natuurlijk ook, volgens Jan Roos schotelt die ons voor wat de overheid wil dat die ons voorschotelt, ik kan hem geen ongelijk geven. Kijk maar eens naar het interview met hem wat ik hier plaatste, je gaat wat anders en minder eendimensionaal denken over hem.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:10 schreef TomLuny het volgende:
Gilbert Doctorow is a professional Russia watcher and actor in Russian affairs.
He is a magna cum laude graduate of Harvard College.
+++ ingekort
RT:
[..]
Waarom mag dat volk dat niet gewoon zelf beslissen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
ik wil niet dat O verder van R komt af te staan doordat wij hen half bij Europa trekken,
Kijk naar het gesprek met Jort Kelder voor een goede analyse, uiteindelijk gaat het naar verwachting stuklopen door twee ontwikkelingen: dankzij de massale immigratie van economische vluchtelingen is het voor veel gewone mensen heel erg concreet en tastbaar geworden. Zo kreeg je in 1 Nederlandse dorp ineens een veelvoud aan vluchtelingen in vergelijking met het aantal inwoners van dat dorp tot dan omdat een bevriende partijgenoot (VVD) van Teeven een graantje kon meepikken waardoor de ME het gemeentehuis moest afzetten tijdens een vergadering. Slechts een voorbeeldje. Ook Farage geeft aan dat dit het grootste gevaar voor de EU is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het wordt een probleem als de totale te besteden koek in een land kleiner wordt. Dat zou in theorie kunnen gebeuren maar we zijn redelijk innovatief in meer productieve dingen verzinnen voor mensen om te doen. Het omslagpunt zal pas komen als de werkloosheid in directe zin door het minimumloon gigantisch gaat toenemen en dat de loonkosten aan buitenlandse arbeiders een handelstekort oplevert. Je kunt daar prima beleid tegen voeren. Het investeringsklimaat zou volgens dat systeem slecht zijn vanwege hoge lonen. Er wordt elders meer winst gemaakt... belast dat vermogen en verlaag bruto het netto minimumloon. Ik heb hem niet helemaal uitgedacht maar ik denk dat er alleen maar voordelen zijn (globaal gezien)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |