In NL? Dat is zo met google te vinden. Ik gok rond de 33k.quote:Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is het modale salaris hier in het land, laat ik eens er vanuit gaan bijstandniveau?
Hoeveel is dat rond de 800 of zoiets?
Om het maar eens te hebben over eerlijke concurrentie dan?
Of wat is de bedoeling dat de mensen hier maar stoppen met ademhalen en god weet nog wat?
Dan vraag ik me niet lang meer af waar ik met mijn bedrijf wil zitten, neem me een paar mee voor ze de now how bij te brengen en hupsake vrijehandelsverdrag van kracht!
Alleen als de mensen hier en nog god weet waar stoppen met leven, voor wie produceer ik dan nog?
Wat bedoel je? Als je menselijk arbeid inwisselt voor mensen uit Ukraine dat de consumerende bevolking minder te besteden krijgt? Nouja we hebben hier wel een goed vangnet en niet alles wordt efficiënter geproduceerd slechts omdat bepaalde mensen een lager loon vragen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is het modale salaris hier in het land, laat ik eens er vanuit gaan bijstandniveau?
Hoeveel is dat rond de 800 of zoiets?
Om het maar eens te hebben over eerlijke concurrentie dan?
Of wat is de bedoeling dat de mensen hier maar stoppen met ademhalen en god weet nog wat?
Dan vraag ik me niet lang meer af waar ik met mijn bedrijf wil zitten, neem me een paar mee voor ze de now how bij te brengen en hupsake vrijehandelsverdrag van kracht!
Alleen als de mensen hier en nog god weet waar stoppen met leven, voor wie produceer ik dan nog?
Is het niet zo en ook vaker gebleken dat waar de politiek in geroerd heeft dat er stront van is gekomen?quote:Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
In NL? Dat is zo met google te vinden. Ik gok rond de 33k.
Dat vangnet houdt op te bestaan als de bedrijven en het kapitaal het voor gezien houden!quote:Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Als je menselijk arbeid inwisselt voor mensen uit Ukraine dat de consumerende bevolking minder te besteden krijgt? Nouja we hebben hier wel een goed vangnet en niet alles wordt efficiënter geproduceerd slechts omdat bepaalde mensen een lager loon vragen.
Maar als je het mij vraagt geven we in Nederland iedereen boven de 18 500 euro in de maand en verlagen we het minimumloon, schrappen we heel veel uitkeringen en verlagen we de armoedeval.
Zeker waar, in theorie scheelt het netto een ambtenaren apparaat dat nutteloos geld rondpompt dus de belastingdruk kan omlaag en netto produceren we dan efficiënter. Ik verwacht dus zeker niet dat bedrijven weg zullen gaan als je ieder persoon 500 euro basisinkomen gaat geven. Het grootste deel is met inkomsten belasting weer terug te vangen.quote:Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat vangnet houdt op te bestaan als de bedrijven en het kapitaal het voor gezien houden!
Minimaal het dubbele volgens diverse bronnen, oplopend richting de vierhonderd dollar volgens bepaalde bronnen. Maar dat zal een wat optimistische inschatting zijn van voor de ineenstorting van de hryvnia. Die 80 zal hooguit in wat afgegleden gebieden nog voorkomen. Zelfs het gemiddelde pensioen is hoger.quote:Op maandag 11 april 2016 22:14 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Zo zo....en wat is dan wel het gemiddelde salaris in de Oekraine?
Als ik de geruchten mag geloven zijn ze in Frankrijk, Parijs al aan het vertrekken, zullen nog wel meer volgen daar de bescherming de wensen overlaat naar mijn idee!quote:Op maandag 11 april 2016 23:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Zeker waar, in theorie scheelt het netto een ambtenaren apparaat dat nutteloos geld rondpompt dus de belastingdruk kan omlaag en netto produceren we dan efficiënter. Ik verwacht dus zeker niet dat bedrijven weg zullen gaan als je ieder persoon 500 euro basisinkomen gaat geven. Het grootste deel is met inkomsten belasting weer terug te vangen.
Verschillende websites die spreken over 80 euro per maand, doch anderen spreken over dollars en geven hogere bedragen.quote:Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar waarop baseer je dat dan?
Ik zoek er helemaal niet naar, ik ga gewoon er van uit er is wat te halen want anders hadden de (aasgieren) dit niet in de planning staan?quote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Verschillende websites die spreken over 80 euro per maand, doch anderen spreken over dollars en geven hogere bedragen.
De enige site die ik zag met dat bedrag was uit 2010 of ouder.quote:Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Verschillende websites die spreken over 80 euro per maand, doch anderen spreken over dollars en geven hogere bedragen.
Wat maakt het uit wie waren de snipers? Je had het over het volk die er stond.quote:Op maandag 11 april 2016 17:48 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Maar wie waren de sluipmoordenaars ?
Wat denk je waarom het gaat?quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:06 schreef DG1983 het volgende:
Iemand hierboven heeft naoorlogse tijd genoemd. Dat is misschien het probleem van de mensen die "nee" hebben gestemd. Ze hebben hun eigen geschidenis vergeten. Ze denken dat het om hun centjes gaat, of hun baantjes. En verder dan dat denken ze niet. Ze hebben vergeten wat is oorlog.
Misschien ga je het ooit begrijpen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:09 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat denk je waarom het gaat?
Wie heeft de grootste gaat het daar misschien om?
Vertel jouw visie dan eens, kom op vertel, zouden ze die burgers meer gunnen als de burgers hier?quote:
Tegen de burgers of tegen de corruptie?quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:15 schreef DG1983 het volgende:
Mijn visie heb ik verwoord in mijn eerste posting in deze topic. Het antwoord "nee" was onmenselijk.
Daar kan ik het of ben ik het zelfs mee eens, wat heeft ze dan weerhouden om het ietsje beetje doorzichtiger te maken?quote:
????quote:
Lage'loon'land dekt niet eens de lading. Zelfs in vergelijking met China is Oekraïne nog een armzalig ontwikkelingsland. Hell, er zijn landen in Africa waarin het volk een hoger modaal en gemiddeld inkomen heeft.quote:Op maandag 11 april 2016 23:23 schreef DUTCHKO het volgende:
An average monthly salary in Ukraine depends on where one lives and what one does for a living. An average monthly salary of a vendor of a bakery stand would be around 1400 UAH ($177). This is more than a minimum monthly salary. An office manager of a middle size company earns around the same amount of money. A nurse working in a hospital works for a minimum monthly salary of around 700 UAH ($89). Doctors get paid around 1000 UAH ($127) per month. Salaries may vary depending on the job experience. Almost everyone is trying to do some under table business just to cover their basic needs.
A Department of Environmental Protection and Expertise is a governmental organization. A friend of mine who works there earns close to 1200 UAH ($152) per month.
Salaries mentioned above are true for middle size cities such as Poltava. People working in large cities like Kiev get paid more. Needless to say, their cost of living might be way much higher. This is particularly true for Ukrainians who rent their accommodation. I will speak in more detail about this subject in the next article.
------------------------------
bron Poltava travel, Oekraine
http://www.poltavatravel.com/articles/ukraine-average-salary/
treurig dit....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |