abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161363822
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat is het modale salaris hier in het land, laat ik eens er vanuit gaan bijstandniveau?
Hoeveel is dat rond de 800 of zoiets?
Om het maar eens te hebben over eerlijke concurrentie dan?
Of wat is de bedoeling dat de mensen hier maar stoppen met ademhalen en god weet nog wat?
Dan vraag ik me niet lang meer af waar ik met mijn bedrijf wil zitten, neem me een paar mee voor ze de now how bij te brengen en hupsake vrijehandelsverdrag van kracht!
Alleen als de mensen hier en nog god weet waar stoppen met leven, voor wie produceer ik dan nog?
In NL? Dat is zo met google te vinden. Ik gok rond de 33k.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_161363962
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat is het modale salaris hier in het land, laat ik eens er vanuit gaan bijstandniveau?
Hoeveel is dat rond de 800 of zoiets?
Om het maar eens te hebben over eerlijke concurrentie dan?
Of wat is de bedoeling dat de mensen hier maar stoppen met ademhalen en god weet nog wat?
Dan vraag ik me niet lang meer af waar ik met mijn bedrijf wil zitten, neem me een paar mee voor ze de now how bij te brengen en hupsake vrijehandelsverdrag van kracht!
Alleen als de mensen hier en nog god weet waar stoppen met leven, voor wie produceer ik dan nog?
Wat bedoel je? Als je menselijk arbeid inwisselt voor mensen uit Ukraine dat de consumerende bevolking minder te besteden krijgt? Nouja we hebben hier wel een goed vangnet en niet alles wordt efficiënter geproduceerd slechts omdat bepaalde mensen een lager loon vragen.

Maar als je het mij vraagt geven we in Nederland iedereen boven de 18 500 euro in de maand en verlagen we het minimumloon, schrappen we heel veel uitkeringen en verlagen we de armoedeval.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_161363981
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

In NL? Dat is zo met google te vinden. Ik gok rond de 33k.
Is het niet zo en ook vaker gebleken dat waar de politiek in geroerd heeft dat er stront van is gekomen?
Tenminste vanaf Kok, als ik me goed herinner van te voren was er ook nog eens zo een koetjong die het eens probeerde Edje Nijpels genaamd toen.
Die had het groen nog achter de oren toen.
pi_161364013
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Als je menselijk arbeid inwisselt voor mensen uit Ukraine dat de consumerende bevolking minder te besteden krijgt? Nouja we hebben hier wel een goed vangnet en niet alles wordt efficiënter geproduceerd slechts omdat bepaalde mensen een lager loon vragen.

Maar als je het mij vraagt geven we in Nederland iedereen boven de 18 500 euro in de maand en verlagen we het minimumloon, schrappen we heel veel uitkeringen en verlagen we de armoedeval.
Dat vangnet houdt op te bestaan als de bedrijven en het kapitaal het voor gezien houden!

Ze komen volgens mij nou al geld te kort, of dacht je die Panama papers dat kwam zomaar naar voren gerold denk dat het al jaren naar jaren naar jaren zo was of denk je dat is iets van gisteren?
De pensioenpot zouden ze ook het liefste aan willen om hun leuke dingetjes te willen verwezenlijken, en willen ze het niet dan is er wel een land in de Eu wat hun daarop wijst, maar Nederland U heeft toch zo een leuke pensioen kas zou het evt mogelijk zijn?
Mijn mening hoor, of dat denk ik?

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 23:06:15 ]
pi_161364252
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat vangnet houdt op te bestaan als de bedrijven en het kapitaal het voor gezien houden!
Zeker waar, in theorie scheelt het netto een ambtenaren apparaat dat nutteloos geld rondpompt dus de belastingdruk kan omlaag en netto produceren we dan efficiënter. Ik verwacht dus zeker niet dat bedrijven weg zullen gaan als je ieder persoon 500 euro basisinkomen gaat geven. Het grootste deel is met inkomsten belasting weer terug te vangen.
pi_161364257
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:14 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zo zo....en wat is dan wel het gemiddelde salaris in de Oekraine?
Minimaal het dubbele volgens diverse bronnen, oplopend richting de vierhonderd dollar volgens bepaalde bronnen. Maar dat zal een wat optimistische inschatting zijn van voor de ineenstorting van de hryvnia. Die 80 zal hooguit in wat afgegleden gebieden nog voorkomen. Zelfs het gemiddelde pensioen is hoger.
pi_161364463
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zeker waar, in theorie scheelt het netto een ambtenaren apparaat dat nutteloos geld rondpompt dus de belastingdruk kan omlaag en netto produceren we dan efficiënter. Ik verwacht dus zeker niet dat bedrijven weg zullen gaan als je ieder persoon 500 euro basisinkomen gaat geven. Het grootste deel is met inkomsten belasting weer terug te vangen.
Als ik de geruchten mag geloven zijn ze in Frankrijk, Parijs al aan het vertrekken, zullen nog wel meer volgen daar de bescherming de wensen overlaat naar mijn idee!
Hoor iedere dag iets anders dingen welke ik voorheen zo goed als niks van hoorde, dat is 1 er zijn er zat teveel om op te noemen voor mij mag het faalproject stoppen en dat is niet Oekraïne gun die mensen de arme zeker dat toe wat men hier ook heeft, denk echter dat het er niet anders toe gaat als dat het hier toegaat?
  maandag 11 april 2016 @ 23:19:19 #83
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161364750
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:54 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Maar waarop baseer je dat dan?
Verschillende websites die spreken over 80 euro per maand, doch anderen spreken over dollars en geven hogere bedragen.
  maandag 11 april 2016 @ 23:23:21 #84
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_161364888
An average monthly salary in Ukraine depends on where one lives and what one does for a living. An average monthly salary of a vendor of a bakery stand would be around 1400 UAH ($177). This is more than a minimum monthly salary. An office manager of a middle size company earns around the same amount of money. A nurse working in a hospital works for a minimum monthly salary of around 700 UAH ($89). Doctors get paid around 1000 UAH ($127) per month. Salaries may vary depending on the job experience. Almost everyone is trying to do some under table business just to cover their basic needs.

A Department of Environmental Protection and Expertise is a governmental organization. A friend of mine who works there earns close to 1200 UAH ($152) per month.

Salaries mentioned above are true for middle size cities such as Poltava. People working in large cities like Kiev get paid more. Needless to say, their cost of living might be way much higher. This is particularly true for Ukrainians who rent their accommodation. I will speak in more detail about this subject in the next article.
------------------------------
bron Poltava travel, Oekraine
http://www.poltavatravel.com/articles/ukraine-average-salary/

treurig dit.... :N
pi_161364948
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Verschillende websites die spreken over 80 euro per maand, doch anderen spreken over dollars en geven hogere bedragen.
Ik zoek er helemaal niet naar, ik ga gewoon er van uit er is wat te halen want anders hadden de (aasgieren) dit niet in de planning staan?
Wat er te halen is of valt weet ik niet, denk echter dat het niet voor niks gedaan of in de planning staat?
Mijn mening of dat wat ik denk, dan is het toch immers mijn mening hoop dat ik er niemand mee krenk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-04-2016 23:28:21 ]
pi_161365175
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:19 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

De enige site die ik zag met dat bedrag was uit 2010 of ouder.
pi_161365341
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:48 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Maar wie waren de sluipmoordenaars ?
Wat maakt het uit wie waren de snipers? Je had het over het volk die er stond.
pi_161366127
Iemand hierboven heeft naoorlogse tijd genoemd. Dat is misschien het probleem van de mensen die "nee" hebben gestemd. Ze hebben hun eigen geschidenis vergeten. Ze denken dat het om hun centjes gaat, of hun baantjes. En verder dan dat denken ze niet. Ze hebben vergeten wat is oorlog.
pi_161366182
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:06 schreef DG1983 het volgende:
Iemand hierboven heeft naoorlogse tijd genoemd. Dat is misschien het probleem van de mensen die "nee" hebben gestemd. Ze hebben hun eigen geschidenis vergeten. Ze denken dat het om hun centjes gaat, of hun baantjes. En verder dan dat denken ze niet. Ze hebben vergeten wat is oorlog.
Wat denk je waarom het gaat?
Wie heeft de grootste gaat het daar misschien om?
pi_161366199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat denk je waarom het gaat?
Wie heeft de grootste gaat het daar misschien om?
Misschien ga je het ooit begrijpen.
pi_161366209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:11 schreef DG1983 het volgende:

[..]

Misschien ga je het ooit begrijpen.
Vertel jouw visie dan eens, kom op vertel, zouden ze die burgers meer gunnen als de burgers hier?
pi_161366259
Mijn visie heb ik verwoord in mijn eerste posting in deze topic. Het antwoord "nee" was onmenselijk.
pi_161366283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:15 schreef DG1983 het volgende:
Mijn visie heb ik verwoord in mijn eerste posting in deze topic. Het antwoord "nee" was onmenselijk.
Tegen de burgers of tegen de corruptie?
pi_161366293
mensen vs mensen
pi_161366313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:17 schreef DG1983 het volgende:
mensen vs mensen
Daar kan ik het of ben ik het zelfs mee eens, wat heeft ze dan weerhouden om het ietsje beetje doorzichtiger te maken?
pi_161366323
Oorlog.
pi_161366351
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:19 schreef DG1983 het volgende:
Oorlog.
????
Dat komt er volgens mij sowieso al hoop ik het niet!

Nog vergeten, mensen vs mensen, corrupte mensen vs corrupte mensen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2016 00:23:07 ]
pi_161366367
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 00:19 schreef DG1983 het volgende:
Oorlog.
Met welk land?
Waar denk je aan?
pi_161366391
Heb je zelf ooit oorlog meegemaakt?
  dinsdag 12 april 2016 @ 00:24:21 #100
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_161366393
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 23:23 schreef DUTCHKO het volgende:
An average monthly salary in Ukraine depends on where one lives and what one does for a living. An average monthly salary of a vendor of a bakery stand would be around 1400 UAH ($177). This is more than a minimum monthly salary. An office manager of a middle size company earns around the same amount of money. A nurse working in a hospital works for a minimum monthly salary of around 700 UAH ($89). Doctors get paid around 1000 UAH ($127) per month. Salaries may vary depending on the job experience. Almost everyone is trying to do some under table business just to cover their basic needs.

A Department of Environmental Protection and Expertise is a governmental organization. A friend of mine who works there earns close to 1200 UAH ($152) per month.

Salaries mentioned above are true for middle size cities such as Poltava. People working in large cities like Kiev get paid more. Needless to say, their cost of living might be way much higher. This is particularly true for Ukrainians who rent their accommodation. I will speak in more detail about this subject in the next article.
------------------------------
bron Poltava travel, Oekraine
http://www.poltavatravel.com/articles/ukraine-average-salary/

treurig dit.... :N
Lage'loon'land dekt niet eens de lading. Zelfs in vergelijking met China is Oekraïne nog een armzalig ontwikkelingsland. Hell, er zijn landen in Africa waarin het volk een hoger modaal en gemiddeld inkomen heeft.
Ik heb eens even gekeken naar de GDP (niet helemaal hetzelfde), onder andere Swaziland (ik vermoed dat veel lezers nog niet eens gehoord hebben van dit Africaanse land :)) en Zuid-Africa hebben een hogere GDP dan Oekraïne, om nog maar te zwijgen over Gabon, Botswana en Algerije (ook allemaal Africaanse landen, voor wie het niet weet).
Het wordt nog erger...Albanië heeft een hogere GDP dan Oekraïne en dan hebben we het over de officiële cijfers, de gigantische zwarte sector is dan nog niet eens meegeteld.
En dat land is nu in feite half een lid van de EU, ze mogen al meedoen met de compleet lekke Schengenzone (hoera! Binnenkort ook Turkije waardoor de SZ nog lekker wordt *O*) en ze worden gedeeltelijk opgenomen in de 'Europese' economische zone.

Ik weet niet wat ik tragischer vind, dat Nederlanders voor het meest simpele werk wat bestaat de concurrentie aan moeten gaan met dit soort lageloonlanden, dat ze in dit soort lageloonlanden niet het vermogen hebben om voor iets anders dan het meest simpele werk het concurrentie aan te gaan of dat alles moet wijken voor de EU-dromers die over lijken gaan.

1 positieve noot: dit is precies wat het volk nodig heeft om de EU te doen laten vallen en de EU is tegenwoordig blijkbaar te dronken van de macht om het zelfs maar in de gaten te hebben. Geef het volk brood en spelen en je kan veel doen, zo gauw die brood en spelen in gevaar komen (steeds minder brood en spelen dankzij al die problemen) wordt het volk boos en uiteindelijk zullen politici dan bezwijken, of dat ze meewerken of niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')