jij beweert dat 'military encirclement' niet bestaat?quote:Op maandag 11 april 2016 20:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, vanwege een of ander fantasietje van je steun je deze annexatie. Bijzonder wel
Welke neo-nazi regering? Welke bedreiging?quote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Als de Nederlandse regering omvergeworpen word in een coup georganiseerd door een buitenlandse mogendheid, en er komt een neo nazi regering aan het bewind die letterlijk de Belgen in Brabant bedreigt dan kan ik mij dit heel goed voorstellen.
Waarvan?quote:Op maandag 11 april 2016 20:13 schreef Polyfemos het volgende:
Hebben we die satellietbeelden al binnen?
Nee dat waren mensen die gebruikt zijn voor het bereiken van idealen uitgebroed door buitenlandse invloeden.quote:Op maandag 11 april 2016 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke neo-nazi regering? Welke bedreiging?
Coup door een buitenlandse mogendheid? Dus al die mensen die zijn gestorven op dat plein in Kiev handelden in opdracht van de EU/VS?
Welke neo-nazi's? Die paar zetels in het parlement? Welke bedreiging? Dat geneuzel over de taal, een keutel die al snel weer werd ingetrokken?quote:Op maandag 11 april 2016 20:17 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee dat waren mensen die gebruikt zijn voor het bereiken van idealen uitgebroed door buitenlandse invloeden.
Het is niet zo moeilijk om gefingeerde opstanden te organiseren, zeker niet in zo'n verdeeld land als de Oekraine.
Russen kunnen tenminste nog op een alternatief voor Poetin stemmen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig altijd dit. Users klagen over de 'dictoriale EU', maar vinden Poetin een geschikte vent. Oké dan.
Welk alternatief? Gisteren is een oppositieleider nog beschuldigd van landverraad.quote:Op maandag 11 april 2016 20:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Russen kunnen tenminste nog op een alternatief voor Poetin stemmen.
Ik heb Herman en Jean nog nooit op een stemformulier zien staan.
Bizar weer inderdaadquote:Op maandag 11 april 2016 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welk alternatief? Gisteren is een oppositieleider nog beschuldigd van landverraad.
Wijs eens de oppositie aan in het EU parlement. Oh wacht die is er niet, want er zijn geen regeringspartijen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welk alternatief? Gisteren is een oppositieleider nog beschuldigd van landverraad.
Dit is niet waar. Dus kijk naar jezelf voor je slim probeert te doen.quote:Op maandag 11 april 2016 20:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Bizar weer inderdaad. Maar goed, van iemand die een districtenstelsel met evenredige vertegenwoordiging per district niet snapt mag je wellicht niet meer verwachten
.
Het EP heeft dan ook nauwelijks beslissingsbevoegdheid. Maar er is wel degelijk een oppositie.quote:Op maandag 11 april 2016 20:25 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wijs eens de oppositie aan in het EU parlement. Oh wacht die is er niet, want er zijn geen regeringspartijen.
Hoe zie jij het EP dan?quote:Op maandag 11 april 2016 20:26 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Dus kijk naar jezelf voor je slim probeert te doen.
Best wel ja. Morgen maar eens kijken wat de 'officiele' uitslag is en wat ermee gedaan zal worden.quote:Op maandag 11 april 2016 20:08 schreef Fir3fly het volgende:
Dus, het referendum. Wat was het spannend he.
Het enige democratische ding in de EU heeft dus volgens jouzelf amper beslissingsbevoegdheid. Toch is de EU niet ondemocratisch volgens jou. Leg uit.quote:Op maandag 11 april 2016 20:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het EP heeft dan ook nauwelijks beslissingsbevoegdheid. Maar er is wel degelijk een oppositie.
Ik zie dat als een plek voor uitgerangeerde politici om nog effe dik te cashen met weinig verantwoordelijkheid. Op de plek met macht heeft Luxemburg net zoveel vertegenwoordigers als Duitsland.quote:
Gestorven voor de idealen van een stelletje corrupte politici die het nu laten afweten.quote:Op maandag 11 april 2016 20:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke neo-nazi's? Die paar zetels in het parlement? Welke bedreiging? Dat geneuzel over de taal, een keutel die al snel weer werd ingetrokken?
En als die mensen op Maidan? Allemaal gestorven voor de EU?
En verschrikkelijk zuur aan het doen zijn.quote:Op zondag 10 april 2016 18:54 schreef Toga het volgende:
[..]
Ik krijg juist het idee dat het de vóór stemmers zijn die zeiken.
Koos met mijn tegenstem juist niet voor putin. Dictators moet je zo ver mogelijk weg houden.quote:Op maandag 11 april 2016 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig altijd dit. Users klagen over de 'dictoriale EU', maar vinden Poetin een geschikte vent. Oké dan.
We zijn pas twee jaar verder sinds de vlucht van Janoekovitsj en het verdrag is pas 3 maanden geleden ingegaan, je hebt wel haast zeg.quote:Op maandag 11 april 2016 20:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Gestorven voor de idealen van een stelletje corrupte politici die het nu laten afweten.
Ja helaas is er helemaal niets veranderd voor de mensen daar...
2 jaar verder...je zegt het al...quote:Op maandag 11 april 2016 22:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We zijn pas twee jaar verder sinds de vlucht van Janoekovitsj en het verdrag is pas 3 maanden geleden ingegaan, je hebt wel haast zeg.
Aha, je erkent dus toch gewoon mijn stelling over hoe het EP is verkozen?quote:Op maandag 11 april 2016 20:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Het enige democratische ding in de EU heeft dus volgens jouzelf amper beslissingsbevoegdheid. Toch is de EU niet ondemocratisch volgens jou. Leg uit.
Afgezien van UKIP is er geen oppositie.
[..]
Ik zie dat als een plek voor uitgerangeerde politici om nog effe dik te cashen met weinig verantwoordelijkheid. Op de plek met macht heeft Luxemburg net zoveel vertegenwoordigers als Duitsland.
Achterlijke vraag, de situaties zijn niet te vergelijken.quote:Op maandag 11 april 2016 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus als Rusland ons buurland was en Poetin vermoedde dat de VS een basis wilden vestigen in Limburg, dan waren we die provincie volgens jou nu terecht kwijt?
Aha, je stilzwijgen laat zien dat je erkent dat de posities met macht niet evenredig verdeeld worden? En dat dat fopparlement de democratische schijn hoog houd erken ik wel hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 22:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, je erkent dus toch gewoon mijn stelling over hoe het EP is verkozen?
Daar heb je gelijk in en dat lijken mensen zich niet te realiseren. Liever 40 miljoen uitgeven om miljarden tegen te houden. We kunnen het bedrag van 40 miljoen echter wel een stuk terug brengen. Denk aan digitaal stemmen en sommige achterlijke subsidies aan banden leggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 00:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Het referendum kostte ca. 40 miljoen. Een schijntje vergeleken met de miljarden die we nu niet hoeven af te dragen aan Okraïne. Mits Rutte zijn belofte nakomt en niet ratificeert.
Digitaal stemmen zal ik dus nooit of te nimmer doen!quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:08 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en dat lijken mensen zich niet te realiseren. Liever 40 miljoen uitgeven om miljarden tegen te houden. We kunnen het bedrag van 40 miljoen echter wel een stuk terug brengen. Denk aan digitaal stemmen en sommige achterlijke subsidies aan banden leggen.
Ja Mark Rutte of zijn opvolgers een database geven met al zijn politieke tegenstanders hun stemgedrag is een tof idee.quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:08 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in en dat lijken mensen zich niet te realiseren. Liever 40 miljoen uitgeven om miljarden tegen te houden. We kunnen het bedrag van 40 miljoen echter wel een stuk terug brengen. Denk aan digitaal stemmen en sommige achterlijke subsidies aan banden leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |