Nee, het ging ook om het AV en mensen hebben daadwerkelijk tegen het AV gestemd maar dit ging hand in hand met het tegen de EU stemmen. Ik weet het goed gemaakt, het kabinet mag de uitslag negeren wat betreft het AV als het kabinet de uitslag zeer zwaar meeweegt m.b.t. Nederlands toekomst in de EU.quote:Op maandag 11 april 2016 19:02 schreef hhh38 het volgende:
Dus volgens jou moet het kabinet de uitslag dus gewoon negeren?
Ik heb het niet over de volken maar over de leider die daar als een dictator regeert, dat volk is dus niet van belang al zijn de nationalistische meelopers die weer een groot Rusland willen net zo gevaarlijk. Verder is volgens mij Poetin iemand die misbruik maakt van een goede verstandhouding voor eigen gewin en hij zal steeds de grenzen opzoeken van wat wordt toegestaan, daarom moet je een streep zetten.quote:Op maandag 11 april 2016 19:01 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ik vind de Russen minder gevaarlijk dan de Amerikanen.
Bovendien is een goede verstandhouding met een machtige buur beter dan een slechte.
ik vind het dus waanzin om goede betrekkingen op het spel te zetten voor een corrupt geregeerd land als de Oekraine die toch zijn afspraken niet gaat nakomen.
Werkelijk.quote:Op maandag 11 april 2016 19:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de volken maar over de leider die daar als een dictator regeert, dat volk is dus niet van belang al zijn de nationalistische meelopers die weer een groot Rusland willen net zo gevaarlijk. Verder is volgens mij Poetin iemand die misbruik maakt van een goede verstandhouding voor eigen gewin en hij zal steeds de grenzen opzoeken van wat wordt toegestaan, daarom moet je een streep zetten.
Jezus, wat een boel aannames. Heb je ook nog bewijs dat de Russische Federatie zijn grenzen actief wilt uitbreiden? Als Rusland opeens zuid Amerika en Canada in handen kreeg, zou jij je als Amerikaan bedreigt voelen?quote:Op maandag 11 april 2016 19:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de volken maar over de leider die daar als een dictator regeert, dat volk is dus niet van belang al zijn de nationalistische meelopers die weer een groot Rusland willen net zo gevaarlijk. Verder is volgens mij Poetin iemand die misbruik maakt van een goede verstandhouding voor eigen gewin en hij zal steeds de grenzen opzoeken van wat wordt toegestaan, daarom moet je een streep zetten.
Waarom zijn wat mooie beloftes naar elkaar reden om tegen een verdrag te zijn?quote:Op maandag 11 april 2016 19:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voor 1 keer ben ik het met jou eens. Dat alleen al was een reden om tegen dit verdrag te stemmen.
Verder ging het natuurlijk meer om de EU dan om het AV bij dit referendum en zo is het internationaal ook geduid.
Ik heb je wel eens vaker over onderwerpen zien schrijvenquote:Op maandag 11 april 2016 19:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Omdat ze toevallig hetzelfde denken over dit referendum? Lijkt me wat weinig informatie om dat te concluderen.
Met dit soort geleuter kan het kabinet toch niks? Dit is als de zoveelste motie van wantrouwen die alleen door de PVV en evt SP gesteund worden.quote:Op maandag 11 april 2016 19:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, het ging ook om het AV en mensen hebben daadwerkelijk tegen het AV gestemd maar dit ging hand in hand met het tegen de EU stemmen. Ik weet het goed gemaakt, het kabinet mag de uitslag negeren wat betreft het AV als het kabinet de uitslag zeer zwaar meeweegt m.b.t. Nederlands toekomst in de EU.
Vrij recent nog het neerschieten van MH17.quote:Op maandag 11 april 2016 19:21 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Werkelijk.
Vertel eens WAT hebben die Russen, en met name Putin, dan wel niet gedaan de laatste deccenia wat ons direkt heeft bedreigt?
De Russen schenden maandelijks Europees luchtruim en duiken geregeld op bij NAVO trainingsdagen zonder te zijn uitgenodigd.quote:Op maandag 11 april 2016 19:21 schreef DUTCHKO het volgende:
Werkelijk.
Vertel eens WAT hebben die Russen, en met name Putin, dan wel niet gedaan de laatste deccenia wat ons direkt heeft bedreigt?
Hebben ze na de aansluiting van de Oostzee landen ons bedreigd en aangevallen? Of met Polen, Tsjechie, Roemenie, Bulgarije?
Nee niets van dit alles.
De handelsbetrekkingen werden juist steeds beter.
Het probleem met de Oekraine is/was dat er een belangrijke pijpleiding ligt tbv. gasleveringen en dat er op de Krim een belangrijke naval basis werd verhuurd aan de Russen plus dat de Oekrainiers een mega schuld hebben aan de Russen vanwege het niet betaen van hun rekeningen.
IETS moet toch de Russsische beer hebben getriggerd dat men zo heftig reageerd.
Misschien het omver gooien van de vorige Oekrainische Regering georganiseerd door de USA?
Dat Rusland graag stukjes land van anderen afpakt is toch geen nieuws? ze verleggen graag de grens in Georgië en hebben onlangs nog een mooi stuk Oekraïne geannexeerd.quote:Op maandag 11 april 2016 19:22 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Jezus, wat een boel aannames. Heb je ook nog bewijs dat de Russische Federatie zijn grenzen actief wilt uitbreiden? Als Rusland opeens zuid Amerika en Canada in handen kreeg, zou jij je als Amerikaan bedreigt voelen?
Als er geen land van de Zee genomen kan worden is dat een optie JA,en als ze ook voor de mensen zorgen zou ik er niet veel in zien.quote:Op maandag 11 april 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat Rusland graag stukjes land van anderen afpakt is toch geen nieuws? ze verleggen graag de grens in Georgië en hebben onlangs nog een mooi stuk Oekraïne geannexeerd.
Zeker, maar als je kijkt naar de ligging van de Krim is dat toch strategisch een logische actie? De vraag is hoe de Amerikanen reageren als er vlak bij hun grens basissen komen... Nou ik weet het wel hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 19:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat Rusland graag stukjes land van anderen afpakt is toch geen nieuws? ze verleggen graag de grens in Georgië en hebben onlangs nog een mooi stuk Oekraïne geannexeerd.
Nog steeds niet keihard bewezen met name omdat de Oekraine nog steeds niet de originele tapes wenst vrij te geven.quote:Op maandag 11 april 2016 19:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vrij recent nog het neerschieten van MH17.
En jij denkt dat wij dit niet doen?quote:Op maandag 11 april 2016 19:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De Russen schenden maandelijks Europees luchtruim en duiken geregeld op bij NAVO trainingsdagen zonder te zijn uitgenodigd.
Ik vind het niet respecteren van de Oekraïense soevereiniteit helemaal niet logisch.quote:Op maandag 11 april 2016 19:33 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Zeker, maar als je kijkt naar de ligging van de Krim is dat toch strategisch een logische actie? De vraag is hoe de Amerikanen reageren als er vlak bij hun grens basissen komen... Nou ik weet het wel hoor.
Zie Cuba.quote:Op maandag 11 april 2016 19:33 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
Zeker, maar als je kijkt naar de ligging van de Krim is dat toch strategisch een logische actie? De vraag is hoe de Amerikanen reageren als er vlak bij hun grens basissen komen... Nou ik weet het wel hoor.
Jij was toch ook supporter van iedere door de Russen geopperde alternatieve theoriequote:Op maandag 11 april 2016 19:34 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nog steeds niet keihard bewezen met name omdat de Oekraine nog steeds niet de originele tapes wenst vrij te geven.
Dat had dus ook een mooie eis kunnen zijn mbt het handelsverdrag.
De Servische soevereiniteit werd anders ook niet gerespecteerd door het Westen en er werd keihard een stuk land geannexeerd en aan Albanesche rebellen gegeven.quote:Op maandag 11 april 2016 19:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik vind het niet respecteren van de Oekraïense soevereiniteit helemaal niet logisch.
Er is overigens nooit sprake geweest van Navo-bases in Oekraïne dus dat excuus voor annexatie telt ook niet.
Wat heeft dat met Oekraïne te maken? Hoe wou je hiermee de Russische annexatie precies goedpraten?quote:Op maandag 11 april 2016 19:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De Servische soevereiniteit werd anders ook niet gerespecteerd door het Westen en er werd keihard een stuk land geannexeerd en aan Albanesche rebellen gegeven.
En soms komt een mening overeen met wat een partij zegt. Dit is nieuw en interessantquote:Op maandag 11 april 2016 19:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens vaker over onderwerpen zien schrijven
Nee hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 19:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Jij was toch ook supporter van iedere door de Russen geopperde alternatieve theorie?
Ik praat niets goed.quote:Op maandag 11 april 2016 19:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Oekraïne te maken? Hoe wou je hiermee de Russische annexatie precies goedpraten?
Nee, dat doen ze helemaal niet. Gewoon internationaal luchtruim. door de EU gecontroleerd luchtruim, maar nog steeds gewoon internationaal. Zelfs Noord Korea zou daar gewoon mogen rondvliegen.quote:Op maandag 11 april 2016 19:28 schreef hoink581 het volgende:
De Russen schenden maandelijks Europees luchtruim
Wacht even, dus het annexeren van een stuk land dat niet toebehoort aan Rusland vind jij een 'logische actie'?quote:Op maandag 11 april 2016 19:33 schreef Polyfemos het volgende:
[..]
En dat geeft Rusland het recht om andere gebieden te annexeren? Ik volg dat niet helemaal. Want ik vind persoonlijk lang niet alles goed wat het westen doet. Integendeel.quote:Op maandag 11 april 2016 19:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
De Servische soevereiniteit werd anders ook niet gerespecteerd door het Westen en er werd keihard een stuk land geannexeerd en aan Albanesche rebellen gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |