Ja ik zag laatst iets voorbijkomen ergens.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:27 schreef b2py het volgende:
Weet iemand of er plannen zijn om de metro in Rotterdam uit te rusten met Automated Train Operation (ATO)?
Jammerquote:Op woensdag 13 april 2016 16:29 schreef James1988 het volgende:
Daar zijn absoluut geen plannen voor.
Ten eerste waarschijnlijk omdat het niet nodig is.quote:
In Frankrijk Parijs is lijn 1 toch nu ook automagisch, das pas een vaksbondlandstad...quote:Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ten eerste waarschijnlijk omdat het niet nodig is.
En ten tweede omdat je dan oorlog krijgt met de vakbonden.
Dat is waar, maar in Parijs is het wel een stukje drukker dan in Rotterdamquote:Op woensdag 13 april 2016 16:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
In Frankrijk Parijs is lijn 1 toch nu ook automagisch, das pas een vaksbondlandstad...
Wie bepaalt of het wel of niet nodig is? De overheid wilt graag nachtmetro's en dat kan je realiseren met ATO (Geen bestuurderskosten) en je kosten overdag dalen.. Lange termijnvisie ontbreekt dus eigenlijk..quote:Op woensdag 13 april 2016 16:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ten eerste waarschijnlijk omdat het niet nodig is.
En ten tweede omdat je dan oorlog krijgt met de vakbonden.
Als het überhaupt zou boeien zou NS ook wel eens af en toe kunnen omroepen bij een haltering dat je om het afstapje moet denken. Maar ik hoor alleen maar dat je aan je eigendommen moet denken EN dat je die ook mee moet nemen hihi haha walollig. Dat afstapje boeit gewoon niemand ene ruk.quote:Op woensdag 13 april 2016 15:46 schreef James1988 het volgende:
8 centimeter is genoeg om een flinke smak te maken, maar dat kun je nog wel compenseren door het perron een beetje schuin af te laten lopen...
Bij de automatische metro hoor je het afstapje wel omgeroepen worden bij de perrons die in een curve liggen...quote:Op woensdag 13 april 2016 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het überhaupt zou boeien zou NS ook wel eens af en toe kunnen omroepen bij een haltering dat je om het afstapje moet denken. Maar ik hoor alleen maar dat je aan je eigendommen moet denken EN dat je die ook mee moet nemen hihi haha walollig. Dat afstapje boeit gewoon niemand ene ruk.
Je bent al gefocussed op het feit dat de trein hoger is dan het perron, het is meer uitzondering dat de trein gelijkvloers is met het perron..quote:Op woensdag 13 april 2016 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het überhaupt zou boeien zou NS ook wel eens af en toe kunnen omroepen bij een haltering dat je om het afstapje moet denken. Maar ik hoor alleen maar dat je aan je eigendommen moet denken EN dat je die ook mee moet nemen hihi haha walollig. Dat afstapje boeit gewoon niemand ene ruk.
Dus waarom wordt dat perron niet gewoon rechtgetrokken?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:46 schreef b2py het volgende:
[..]
Je bent al gefocussed op het feit dat de trein hoger is dan het perron, het is meer uitzondering dat de trein gelijkvloers is met het perron..
ATO heb je pas écht nodig als je een capaciteitsgebrek hebt, je de treinen niet meer kunt verlengen en je ook niet meer treinen kunt laten rijden zonder dat één EZR'ende bestuurder de capaciteit van je lijn omlaag haalt.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Wie bepaalt of het wel of niet nodig is? De overheid wilt graag nachtmetro's en dat kan je realiseren met ATO (Geen bestuurderskosten) en je kosten overdag dalen.. Lange termijnvisie ontbreekt dus eigenlijk..
Zijn ze mee bezig!quote:Op woensdag 13 april 2016 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus waarom wordt dat perron niet gewoon rechtgetrokken?
Een weekend de ene kant en een weekend de andere kant, geduld is een schone zaak.quote:Op woensdag 13 april 2016 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus waarom wordt dat perron niet gewoon rechtgetrokken?
De reden dat het zo goed gaat met Air France-KLMquote:Op woensdag 13 april 2016 16:34 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
In Frankrijk Parijs is lijn 1 toch nu ook automagisch, das pas een vaksbondlandstad...
oh die mooie groene prorailhekken staan er maar voor een week ja?quote:Op woensdag 13 april 2016 16:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Een weekend de ene kant en een weekend de andere kant, geduld is een schone zaak.
Groene hekken? Er stonden tijdelijke hekken laatste keer dat ik daar was..quote:Op woensdag 13 april 2016 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh die mooie groene prorailhekken staan er maar voor een week ja?
Al die keren dat ik een koffer onbeheerd heb zien staan in de ICE dan had er nooit een ICE gereden.quote:
Dat laatste word toch ook al consequent omgeroepen?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:06 schreef bork het volgende:
[..]
Al die keren dat ik een koffer onbeheerd heb zien staan in de ICE dan had er nooit een ICE gereden.
Was gisteren in Vlaanderen met HEMA-kaartje zo gepland dat ik niet langs Zaventem moest, was gisteren die hele halte opgeheven![]()
Dat is al maandenlang zo..quote:Op woensdag 13 april 2016 16:50 schreef b2py het volgende:
[..]
Een weekend de ene kant en een weekend de andere kant,
Nou nou zo zoquote:
Zeker maar toen ik dat maandagavond plande wist ik dat niet. In drie talen werd het zelfs omgeroepen op Antwerpen Centraal of waren het er vier?quote:Op woensdag 13 april 2016 17:10 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat laatste word toch ook al consequent omgeroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |