Ah, dan heb ik zijn trein zien staan op de terminal. Maar de lok staat er nog steeds.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:28 schreef dennistd het volgende:
Kwam net trouwens nog een serie foto's tegen van de Class 47 op Europoort, even opklikken en dan naar rechts.
[ afbeelding ]
Yupquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:11 schreef James1988 het volgende:
"They will be the first TGVs equipped with seats that rotate to face the direction of travel."
Grappig
Tamelijk debiel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Oh tussen Ruurlo en Lievelde zie je ook zoveel van dit soort overwegen. Weg loopt tot de spoorbaan en dan een hek, is een paar jaar geleden gedaan want 'te onveilig', de beste overweg is géén overweg. Minder minder minder! moeten ze hebben gedacht
Je wilt niet weten hoeveel reizigers nu nog vragen:quote:Op woensdag 13 april 2016 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waren de borden gratis ofzo...
Vanwege het hoogteverschil. De helft van het perron is verlaagd . In plaats van het werk af te maken zetten ze er een hek neer. (Komt vaker voor, ook in Alphen a/d Rijn bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 13 april 2016 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tamelijk debiel.
Over hekken gesproken trouwens, over een groot deel van de lengte van het peron tussen spoor 6 en 7 in Amersfoort staan tegenwoordig ook hekken. Maar openkele plaatsen kun je er door. Dat is een perron dat al jaren gebruikt wordt in een grote overstapknoop, er is daar heel veel cross-platform verkeer.
Dus ik ben heel, heel benieuwd waarom men daar een hek geplaatst heeft.
Nooit zo bij stilgestaan, maar in een leuk diagrammetje bij de vervoerskundige analyse staat de sneltrein tussen Groningen en Leeuwarden als vierde snelste trein van het landquote:Op woensdag 13 april 2016 09:30 schreef boriq het volgende:
pdfje van het onderzoek naar de verdubbeling van de IJssellijn (o.a. tussen Deventer en Zwolle)
klik hier
Die dingen kosten niks en worden wel vaker gebruikt dus simpelweg uit de opslag getrokken..quote:Op woensdag 13 april 2016 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waren de borden gratis ofzo...
Ik neem aan dat ze in een andere buitendienststelling de andere helft ook verlagen?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:42 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vanwege het hoogteverschil. De helft van het perron is verlaagd . In plaats van het werk af te maken zetten ze er een hek neer. (Komt vaker voor, ook in Alphen a/d Rijn bijvoorbeeld)
Die knoopwaardes, interessante materie. Zwolle scoort lager dan Nijmegen op deze factor.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:30 schreef boriq het volgende:
pdfje van het onderzoek naar de verdubbeling van de IJssellijn (o.a. tussen Deventer en Zwolle)
klik hier
Het hart gaat toch wel wat sneller kloppen van de omnitrans-plaatjes, netwerkanalyses en staafdiagrammetjesquote:
quote:Op woensdag 13 april 2016 10:48 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Het hart gaat toch wel wat sneller kloppen van de omnitrans-plaatjes, netwerkanalyses en staafdiagrammetjes
Een rit van 50 kilometer met maar 1 stop onderweg. In de Randstad haal je dat niet, zeker niet met de boemelstukjes als Amsterdam Sloterdijk-Centraal-Amstel erbij wat je in Noord-Nederland niet hebt.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nooit zo bij stilgestaan, maar in een leuk diagrammetje bij de vervoerskundige analyse staat de sneltrein tussen Groningen en Leeuwarden als vierde snelste trein van het land
Sowieso staat Groningen bij drie van de vier snelste ritten. En daarna nog een paar keer Leeuwarden.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nooit zo bij stilgestaan, maar in een leuk diagrammetje bij de vervoerskundige analyse staat de sneltrein tussen Groningen en Leeuwarden als vierde snelste trein van het land
Dus jij gaat morgen vrijaf nemen en de hele dag heen en weer karrenquote:Op woensdag 13 april 2016 11:27 schreef JDude het volgende:
Gratis stroopwafels. Ik zou de auto bijna thuis laten morgen.
Ook gratis vervoer trouwens, waarschijnlijk. De kaartcontrole schittert meestal door afwezigheid bij dit soort situaties.
'Dakpanvervoer'.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:30 schreef boriq het volgende:
pdfje van het onderzoek naar de verdubbeling van de IJssellijn (o.a. tussen Deventer en Zwolle)
klik hier
Die zag ik vanmorgen om 6.10u staan toen ik het busstation in Oldenzaal op kwam. Moest toch even twee keer kijken, maar toen ik de bus uitstapte voor een foto reed ie wegquote:Op woensdag 13 april 2016 10:45 schreef Peterselieman het volgende:
De vierde FLIRT voor Gouda-Alphen is inmiddels al in Nederland.
Dus heb je maar een filmpje gemaakt hoop ik?quote:Op woensdag 13 april 2016 11:38 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die zag ik vanmorgen om 6.10u staan toen ik het busstation in Oldenzaal op kwam. Moest toch even twee keer kijken, maar toen ik de bus uitstapte voor een foto reed ie weg
mja, vind je het gek. Het is dan ook Lage Luciferquote:Op woensdag 13 april 2016 11:16 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Edit: Woordvoerder van NS kan station Lage Zwaluwe niet uitspreken![]()
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:42 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vanwege het hoogteverschil. De helft van het perron is verlaagd . In plaats van het werk af te maken zetten ze er een hek neer. (Komt vaker voor, ook in Alphen a/d Rijn bijvoorbeeld)
Flikker je een halve meter naar beneden dan als je dan een stap verder doet? Of is 37mm ook al hoogteverschil?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:42 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vanwege het hoogteverschil. De helft van het perron is verlaagd . In plaats van het werk af te maken zetten ze er een hek neer. (Komt vaker voor, ook in Alphen a/d Rijn bijvoorbeeld)
Cm of 10-20, er bestaan ook wegen tussen uiterstenquote:Op woensdag 13 april 2016 14:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Flikker je een halve meter naar beneden dan als je dan een stap verder doet? Of is 37mm ook al hoogteverschil?
Gaat lekker rond Utrecht vandaag.quote:AMSTERDAM
De politie doet op dit moment onderzoek naar een onbeheerde koffer in de internationale trein van Amsterdam naar Frankfurt. Passagiers hebben de trein uit voorzorg moeten verlaten.
De trein staat bij Breukelen. Het treinverkeer tussen station Amsterdam Bijlmer ArenA en Utrecht Centraal is op last van de politie stilgelegd.
Nee tussen Dordrecht & Roosendaal gaat het lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
84-76 = 8 cm verschil. Zeg maar een laag stoeprandje...quote:Op woensdag 13 april 2016 14:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Cm of 10-20, er bestaan ook wegen tussen uitersten
Het lijkt meer vanuit de treinquote:Op woensdag 13 april 2016 15:40 schreef ReisT het volgende:
[..]
84-76 = 8 cm verschil. Zeg maar een laag stoeprandje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |