Ah, dan heb ik zijn trein zien staan op de terminal. Maar de lok staat er nog steeds.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:28 schreef dennistd het volgende:
Kwam net trouwens nog een serie foto's tegen van de Class 47 op Europoort, even opklikken en dan naar rechts.
[ afbeelding ]
Yupquote:Op dinsdag 12 april 2016 21:11 schreef James1988 het volgende:
"They will be the first TGVs equipped with seats that rotate to face the direction of travel."
Grappig
Tamelijk debiel.quote:Op dinsdag 12 april 2016 23:29 schreef Prins_Pils het volgende:
Oh tussen Ruurlo en Lievelde zie je ook zoveel van dit soort overwegen. Weg loopt tot de spoorbaan en dan een hek, is een paar jaar geleden gedaan want 'te onveilig', de beste overweg is géén overweg. Minder minder minder! moeten ze hebben gedacht
Je wilt niet weten hoeveel reizigers nu nog vragen:quote:Op woensdag 13 april 2016 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waren de borden gratis ofzo...
Vanwege het hoogteverschil. De helft van het perron is verlaagd . In plaats van het werk af te maken zetten ze er een hek neer. (Komt vaker voor, ook in Alphen a/d Rijn bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 13 april 2016 07:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tamelijk debiel.
Over hekken gesproken trouwens, over een groot deel van de lengte van het peron tussen spoor 6 en 7 in Amersfoort staan tegenwoordig ook hekken. Maar openkele plaatsen kun je er door. Dat is een perron dat al jaren gebruikt wordt in een grote overstapknoop, er is daar heel veel cross-platform verkeer.
Dus ik ben heel, heel benieuwd waarom men daar een hek geplaatst heeft.
Nooit zo bij stilgestaan, maar in een leuk diagrammetje bij de vervoerskundige analyse staat de sneltrein tussen Groningen en Leeuwarden als vierde snelste trein van het landquote:Op woensdag 13 april 2016 09:30 schreef boriq het volgende:
pdfje van het onderzoek naar de verdubbeling van de IJssellijn (o.a. tussen Deventer en Zwolle)
klik hier
Die dingen kosten niks en worden wel vaker gebruikt dus simpelweg uit de opslag getrokken..quote:Op woensdag 13 april 2016 09:18 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Waren de borden gratis ofzo...
Ik neem aan dat ze in een andere buitendienststelling de andere helft ook verlagen?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:42 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vanwege het hoogteverschil. De helft van het perron is verlaagd . In plaats van het werk af te maken zetten ze er een hek neer. (Komt vaker voor, ook in Alphen a/d Rijn bijvoorbeeld)
Die knoopwaardes, interessante materie. Zwolle scoort lager dan Nijmegen op deze factor.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:30 schreef boriq het volgende:
pdfje van het onderzoek naar de verdubbeling van de IJssellijn (o.a. tussen Deventer en Zwolle)
klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |