Ben zelf ook meer een blondine man, rood of zwart mag ook.quote:Op maandag 11 april 2016 16:19 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik ben niet zo gecharmeerd van koppen waarin de cabinedeur heel ver naar achteren zit maar het grijsvlak maakt hem wel weer fraaier
En het liefst een even aantal borsten erop.quote:Op maandag 11 april 2016 16:54 schreef bork het volgende:
[..]
Ben zelf ook meer een blondine man, rood of zwart mag ook.
Leer-Nieuweschans is al heel lang stuk hoorquote:Op maandag 11 april 2016 18:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Echt Serieus![]()
Doe ik na lange tijd eens een pretrondje, valt precies dat lijntje wat ik wil doen in duigen![]()
via de stentorquote:De PvdA-fracties in Apeldoorn en Gelderland willen een stokje steken voor het plan om de trein van Amsterdam naar Berlijn voortaan niet meer via Apeldoorn te laten rijden maar via Zwolle. Ze willen van het Apeldoornse gemeentebestuur en Gedeputeerde Staten van Gelderland opheldering over dat plan. Zoals de Stentor eind maart meldde heeft Zwolle de NS gevraagd om op de route naar Berlijn vanaf Amsterdam niet meer via Amersfoort en Apeldoorn te rijden.
Nee, absoluut niet. Dit ding is een schoonheid vergeleken met een Powerhaulquote:Op maandag 11 april 2016 19:56 schreef b2py het volgende:
Is dat die power loc die vorig jaar wat testen heeft gedaan? PowerHaul ofzo?
Hehehe die class 70 / powerhaul, ze zijn eindelijk van de 2 takts afquote:Op maandag 11 april 2016 19:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Dit ding is een schoonheid vergeleken met een Powerhaul
Greavy, heb je toevallig een nummer of tenminste de eerste twee nummers (het TOPS-klassenummer)? Dan kan ik eens wat rondkijken, ik herken het model zo niet.
nummer heb ik niet, maar staat op de zijkant iets van Continental Railway Solution.quote:Op maandag 11 april 2016 19:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Dit ding is een schoonheid vergeleken met een Powerhaul
Greavy, heb je toevallig een nummer of tenminste de eerste twee nummers (het TOPS-klassenummer)? Dan kan ik eens wat rondkijken, ik herken het model zo niet.
Zijn die huilmensjes dood?quote:Op maandag 11 april 2016 20:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Gedurende 2x21 minuten in een uur keert Arriva hier namelijk en dat gebeurt in tegenstelling tot in het nabije verleden meestal bij het bakbordje 3 of soms zelfs aan het juk.
Uitermate belangrijk voor de gigantische vervoersstroom Sauwerd - Spijkquote:Op maandag 11 april 2016 21:26 schreef b2py het volgende:
Is vanwege de krappe overstap op de buurtbus!
laten we het even iets langer aankijken, ding is net in gebruik.quote:Op maandag 11 april 2016 21:51 schreef b2py het volgende:
Misschien wat vroeg om te stellen maar weet iemand of de punctualiteit van de treinen op de relaties Amsterdam - Den Bosch en Schiphol - Arnhem is verbeterd sinds de indienststelling van de eerste dive-under? Iemand ervaringen?
geen ervaring, maar ik denk wel dat het zal helpen om vertragingen te beperken en/of zelfs iets in te lopen dat nu vanaf Houten Castellum richting noorden de sprinter en IC-sporen gescheiden zijn. Hoef je iig niet meer te lang achter de sprinter aan te hobbelen.quote:Op maandag 11 april 2016 21:51 schreef b2py het volgende:
Misschien wat vroeg om te stellen maar weet iemand of de punctualiteit van de treinen op de relaties Amsterdam - Den Bosch en Schiphol - Arnhem is verbeterd sinds de indienststelling van de eerste dive-under? Iemand ervaringen?
Wat dacht je van het einde van gelijkvloers kruisen Utrecht -> Arnhem..quote:Op maandag 11 april 2016 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
geen ervaring, maar ik denk wel dat het zal helpen om vertragingen te beperken en/of zelfs iets in te lopen dat nu vanaf Houten Castellum richting noorden de sprinter en IC-sporen gescheiden zijn. Hoef je iig niet meer te lang achter de sprinter aan te hobbelen.
ook altijd handig natuurlijk. Nu de stromen naar het oosten en zuiden nog scheiden, zodat er geen sporen meer hoeven worden overgestoken.quote:Op maandag 11 april 2016 22:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat dacht je van het einde van gelijkvloers kruisen Utrecht -> Arnhem..
Alles is gescheiden alleen moeten de sprinters & IC's nog sporen delen..quote:Op maandag 11 april 2016 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook altijd handig natuurlijk. Nu de stromen naar het oosten en zuiden nog scheiden, zodat er geen sporen meer hoeven worden overgestoken.
Deze foto van Chris Westerduin is beter:quote:Op maandag 11 april 2016 19:39 schreef greavy het volgende:
James of een ander. Deze lok staat al enige tijd tegen het juk bij de P&O-terminal Europoort. Een Britse lok.
Wat doet dat ding hier???
[ afbeelding ]
Ik weet het, boutplaat, maar veel meer kon ik niet doen tijdens het werk, en ff uitstappen zal ruzie met de beveiliging opgeleverd hebben.
???????quote:Op maandag 11 april 2016 08:53 schreef Fixers het volgende:
Op maandag 11 april 2016 08:16 schreef b2py het volgende:
Ondanks het niet uitbreiden van ICD treinen had ik deze constructie via Zwijndrecht niet aan zien komen: http://www.ns.nl/reisinfo(...)-vanaf-woensdag.html
Wat is er met die brug aan de hand, dar ze 'm 3 werkdagen sluiten voor reparatie.
quote:Om de burg te herstellen, is het noodzakelijk om het spoor voor treinverkeer geheel af te sluiten, omdat de spoorstaven ingegoten zijn
t zijn beide ISO 3166-2 codes...quote:Op maandag 11 april 2016 23:14 schreef James1988 het volgende:
Interessant voertuignummer trouwens... UK-CRSHU. Van de e320's is GB-EIL de houder, opvallend dat hier een andere landcode op staat
Mja, met die spoorstaven zelf schijnt weinig mis te zijn, maar met de lassen wel, zoals ik begrepen heb.quote:Op dinsdag 12 april 2016 03:48 schreef jpajs het volgende:
[..]
???????
Herstel Moerdijkbrug stelt NS voor problemen
[..]
Voor wat lasjes heb je echt geen 3 dagen nodig..quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, met die spoorstaven zelf schijnt weinig mis te zijn, maar met de lassen wel, zoals ik begrepen heb.
Gaan ze Amsterdam Centraal slopen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:34 schreef dennistd het volgende:
Op vrijdag 29 april wordt er 's avonds afscheid genomen van het mooiste station van Nederland: https://www.facebook.com/events/724535767688934/
Hij heeft al een paar bordjes...quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:25 schreef derLudolf het volgende:
Misschien mag je het bord hebben Fles. Heb je ook een fysieke verzameling.
Bron: nu.nlquote:Treindienstleider opgepakt in onderzoek naar treinongeluk Duitsland
Twee maanden na het treinongeluk in het Duitse Bad Aibling met elf doden is de dienstleider in voorlopige hechtenis genomen. Hij zou op het moment van het ongeval op zijn smartphone een computerspelletje hebben gespeeld.
Dat zei de openbaar aanklager dinsdag.
De rechtbank in Rosenheim heeft de hechtenis bevolen op verzoek van de officier van justitie. Die verdenkt de dienstleider nu van doodslag, mishandeling en gevaarlijke nalatigheid.
Volgens de laatste stand van het onderzoek was de verdachte op de ochtend van de fatale dag tijdens zijn dienst een online computerspel begonnen op zijn smartphone. Hij zou hebben gespeeld tot vlak voor de botsing van twee regionale treinen op de route van Holzkirchen naar Rosenheim.
Daardoor kwamen op 9 februari elf personen om het leven en raakten 85 passagiers gewond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |