er rijdt nog genoeg tussen Dordrecht en Rotterdam. Zou me er niet te druk over makenquote:Op donderdag 14 april 2016 14:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
De app van 9292 geeft zelfs aan bijna alle ritten die kant op (ri rotterdam ) zijn gecanceld.
Dus de trein kan mogelijk later komen?
Waarschijnlijk niet in het vaste patroon.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er rijdt nog genoeg tussen Dordrecht en Rotterdam. Zou me er niet te druk over maken
wel zoveel mogelijk, want de treinpaden boven Rotterdam liggen vast.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:52 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet in het vaste patroon.
Oké dit stelt mij gerust. Bedanktquote:Op donderdag 14 april 2016 14:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er rijdt nog genoeg tussen Dordrecht en Rotterdam. Zou me er niet te druk over maken
Dat is wel vet om te doen en goedkoperquote:Op donderdag 14 april 2016 15:10 schreef James1988 het volgende:
En anders kun je altijd nog de boot pakken.
Nee . Kutbootquote:Op donderdag 14 april 2016 15:10 schreef James1988 het volgende:
En anders kun je altijd nog de boot pakken.
Maar duurt langer (15min-57min)en dan moet ik nog lopen van station-boot en vv. Neequote:Op donderdag 14 april 2016 15:15 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Dat is wel vet om te doen en goedkoper
Wat zou daar de reden van zijn?quote:Op donderdag 14 april 2016 14:57 schreef James1988 het volgende:
Ik heb dat ding nu openstaan, elke minuut verandert de status van de intercities naar Venlo tussen 'rijdt' en 'rijdt niet'.
Twee automatische systemen die het niet met elkaar eens zijn? Als ik de achterliggende API erbijpak zie ik het treinnummer ook steeds afwisselen tussen het 'gewone' nummer en een vervangend nummer (30xxxx).quote:Op donderdag 14 april 2016 15:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Wat zou daar de reden van zijn?
zou ik dat hier op deze app ook kunnen zien https://play.google.com/s(...)skywave.ovinfo&hl=nl ?quote:Op donderdag 14 april 2016 15:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Twee automatische systemen die het niet met elkaar eens zijn? Als ik de achterliggende API erbijpak zie ik het treinnummer ook steeds afwisselen tussen het 'gewone' nummer en een vervangend nummer (30xxxx).
Mijn app, die de NS-API gebruikt:quote:Op donderdag 14 april 2016 15:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
zou ik dat hier op deze app ook kunnen zien https://play.google.com/s(...)skywave.ovinfo&hl=nl ?
Hahahaquote:Op donderdag 14 april 2016 16:06 schreef b2py het volgende:
Nu weeti k weer waaorm ik de NS app alleen gebruik voor beschikbaarheid van OV-Fietsen
En terecht. De informatie klopt gewoon niet.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:06 schreef b2py het volgende:
Nu weeti k weer waaorm ik de NS app alleen gebruik voor beschikbaarheid van OV-Fietsen
De grap is dus dat de info die ze via NDOV loket verspreiden juist is en de informatie die ze zelf via NS-API verspreiden niet juist is.quote:Op donderdag 14 april 2016 16:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
En terecht. De informatie klopt gewoon niet.
Hij klopte gisteren niet, en vandaag klopt hij nog steeds niet.
OVinfo prikt in op de data van het NDOV-loket, dat is de feed die ook InfoPlus aanstuurt. De NS-API gebruikt nog altijd een ander systeem (AR-NU).quote:Op donderdag 14 april 2016 16:11 schreef DeaDLocK2K het volgende:
OVinfo gebruikt toch diezelfde API?
Merk bovendien op dat lang niet iedereen op die positie goed op de hoogte is van de spoorkaart.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:57 schreef James1988 het volgende:
Ze moeten met het handje de reisinformatie aanpassen, dat gaat niet altijd goed. Zeker niet als het een verstoring is met een grote impact (zoals bij de Moerdijkbrug), want dan moeten er veel treinen worden aangepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |