abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161333013
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar dit is dus naïef.

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen maar denken dat vrijheid vanzelfsprekend is en dat je dat niet hoeft te beschermen.
Maar jij wil vrijheden beschermen door vrijheden te verbieden. Dat is toch ook bijzonder?
pi_161333033
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar dit is dus naïef.

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen maar denken dat vrijheid vanzelfsprekend is en dat je dat niet hoeft te beschermen.
Lol :D :')

Ja vrijheid inperken is echt een effectieve vorm om het te beschermen |:(
pi_161333037
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat kun je wel als iemand voor verboden gaat pleiten omdat ze gebruikt worden door een bepaalde religieuze groep. Het is vrij eenvoudig om religieuze mensen dwars te zitten als het wordt toegestaan hun symbolen te verbieden zonder dat daar een goede reden voor moet zijn.
Je gaat niet in op mijn reactie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161333075
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:52 schreef erikkll het volgende:
Maar jij wil vrijheden beschermen door vrijheden te verbieden. Dat is toch ook bijzonder?
Er zit absoluut een spanningsveld in. Maar we doen nu niets en denken zoals jij dat die vrijheid gegarandeerd blijft.
pi_161333110
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef erikkll het volgende:

[..]

Waarom wil jij dit soort dingen verbieden? Ik wil helemaal niet leven in een maatschappij waarin alles VERBOTEN is.
Dat heb ik al 10 keer geschreven. En het gaat niet om verbieden. Het gaat om neutraliteit uitstralen.
pi_161333148
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Het gaat om neutraliteit uitstralen.
En het uitstralen van een bepaald kritisch denkvermogen. Iets dat je van een juf of meester toch wel mag verwachten.
pi_161333166
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:56 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Dat heb ik al 10 keer geschreven. En het gaat niet om verbieden. Het gaat om neutraliteit uitstralen.
Ja. Precies. Verschrikkelijk, moeten we allemaal neutraal zijn dan? Dan streef ik liever naar een maatschappij waarin hoofddoekjes en getatoeerde mensen allebei normaal worden behandeld en niet gediscrimineerd. Ik wil namelijk helemaal geen neutraliteit moeten uitstralen.
pi_161333180
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:57 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

En het uitstralen van een bepaald kritisch denkvermogen. Iets dat je van een juf of meester toch wel mag verwachten.
Ja en het ene wereldbeeld is superieur aan het andere, dat moeten we echt aan kinderen willen leren.
pi_161333201
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:57 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Ik ben niet religieus, maar ik denk niet dat, omdat iemand het op 1 onderwerp verkeerd doet (religieus zijn), ze dan niet beschikt over kritisch denkvermogen.
pi_161333334
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja en het ene wereldbeeld is superieur aan het andere, dat moeten we echt aan kinderen willen leren.
Je mag kinderen best leren dat bepaalde dingen zo onwaarschijnlijk zijn dat ze tegen het krankzinnige aanzitten. Als juf Petra wilt geloven in een eenhoorn op Mars, mag je best zeggen dat dat een inferieur wereldbeeld is.

quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:59 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ik ben niet religieus, maar ik denk niet dat, omdat iemand het op 1 onderwerp verkeerd doet (religieus zijn), ze dan niet beschikt over kritisch denkvermogen.
Op dit basale punt in ieder geval niet.
pi_161333356
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Er zit absoluut een spanningsveld in. Maar we doen nu niets en denken zoals jij dat die vrijheid gegarandeerd blijft.
Nouja, ik zie voorlopig nog niet echt een gevaar dat zou rechtvaardigen dat ik opeens niet meer zelf mag bepalen hoe ik erbij loop. Volgens mij is het verbieden van hoofddoekjes meer gebaseerd op de angst dat moslims zo 'anders' zijn, dan op een reeel risico op de aantasting van onze vrijheid.
pi_161333366
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je mag kinderen best leren dat bepaalde dingen zo onwaarschijnlijk zijn dat ze tegen het krankzinnige aanzitten. Als juf Petra wilt geloven in een eenhoorn op Mars, mag je best zeggen dat dat een inferieur wereldbeeld is.
Ja alle gelovigen zijn gek idd, erg belangrijk voor kinderen om dat al jong te leren.
pi_161333375
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:05 schreef DaggerOne het volgende:
Een pet op in de klas mag dus ook daar?
In principe wel, ik ben tegen uitzonderingen op basis van religie.
pi_161333391
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:04 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja alle gelovigen zijn gek idd, erg belangrijk voor kinderen om dat al jong te leren.
En of.
pi_161333409
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:58 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja. Precies. Verschrikkelijk, moeten we allemaal neutraal zijn dan? Dan streef ik liever naar een maatschappij waarin hoofddoekjes en getatoeerde mensen allebei normaal worden behandeld en niet gediscrimineerd. Ik wil namelijk helemaal geen neutraliteit moeten uitstralen.
Maar je slaat weer de plank mis. Je doet alsof hoofddoekjes zorgen voor diversiteit terwijl het juist het tegenovergestelde is.
pi_161333427
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:03 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Nouja, je zou ook kunnen zeggen dat juf Petra er anders over denkt dan jij zelf, en dat jij niet denkt dat er een eenhoorn op mars is. Maar er zijn geen miljoenen mensen die geloven in een eenhoorn op mars. Om nou te zeggen dat miljoenen (misschien wel miljarden?) mensen een inferieur wereldbeeld hebben gaat mij wat ver. Het idee van een god of een allah deel ik niet met ze, en ik denk dat ze op dat onderwerp het bij het verkeerde eind hebben, maar inferieur... ?
quote:
Op dit basale punt in ieder geval niet.
Eh. Ja dat ben ik met je eens. Als je gelooft in een god denk ik niet dat je een erg kritische denker bent op dat punt. Maar goed. Dat zijn miljarden mensen. Er zijn bekende gelovige wetenschappers, die echt niet dom zijn.
pi_161333471
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:04 schreef erikkll het volgende:
Nouja, ik zie voorlopig nog niet echt een gevaar dat zou rechtvaardigen dat ik opeens niet meer zelf mag bepalen hoe ik erbij loop. Volgens mij is het verbieden van hoofddoekjes meer gebaseerd op de angst dat moslims zo 'anders' zijn, dan op een reeel risico op de aantasting van onze vrijheid.
Ah, de xenofobie kaart.... Het zou me niks uitmaken dat 'moslims' anders zijn, als ze maar keuzevrijheid (waar jij schijnbaar ook voor bent) zouden omarmen. Maar juist die keuzevrijheid is binnen de islamitische cultuur aan banden gelegd. Je beargumenteerd het beperken van vrijheden, niet het creëren van vrijheden.
pi_161333484
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar je slaat weer de plank mis. Je doet alsof hoofddoekjes zorgen voor diversiteit terwijl het juist het tegenovergestelde is.
Hoezo dan? Ik vind iemand met een hoofddoekje anders dan ik. Volgens mij houdt diversiteit in dat er een grote verscheidenheid aan mensen kan zijn.
pi_161333503
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:52 schreef erikkll het volgende:

[..]

Ingewikkeld, he, de echte wereld.
pi_161333559
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:08 schreef erikkll het volgende:
Nouja, je zou ook kunnen zeggen dat juf Petra er anders over denkt dan jij zelf, en dat jij niet denkt dat er een eenhoorn op mars is. Maar er zijn geen miljoenen mensen die geloven in een eenhoorn op mars. Om nou te zeggen dat miljoenen (misschien wel miljarden?) mensen een inferieur wereldbeeld hebben gaat mij wat ver. Het idee van een god of een allah deel ik niet met ze, en ik denk dat ze op dat onderwerp het bij het verkeerde eind hebben, maar inferieur... ?
Je hoeft in ieder geval niet te doen alsof ieder wereldbeeld even correct/veel waard is. Ik zeg ook niet dat je geen respect hoeft te hebben voor juf Petra, maar je hoeft het ook niet mooier te maken dan het is. Juf Petra gelooft in sprookjes en sprookjes zijn niet echt. Ik heb er geen moeite mee om te zeggen dat miljarden mensen op aarde gehersenspoeld zijn. Gelijk hebben zit niet in het aantal supporters dat je hebt.

quote:
Eh. Ja dat ben ik met je eens. Als je gelooft in een god denk ik niet dat je een erg kritische denker bent op dat punt. Maar goed. Dat zijn miljarden mensen. Er zijn bekende gelovige wetenschappers, die echt niet dom zijn.
Ik zeg ook niet dat gelovigen dom zijn of geen goede wetenschappers kunnen zijn. Je kunt immers best de wereld bestuderen en denken dat wat anderen de natuurwetten noemen, de wetten van God zijn.
pi_161333567
quote:

[..]

[..]

En waar besluit jij, want jij bent kennelijk de autoriteit op dat gebied, dan de grens te trekken? Is dat bij 10, 100, 1000, 100.000 of een miljoen?
pi_161333590
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:10 schreef erikkll het volgende:
Hoezo dan? Ik vind iemand met een hoofddoekje anders dan ik. Volgens mij houdt diversiteit in dat er een grote verscheidenheid aan mensen kan zijn.
Als Amsterdammer ken ik diversiteit, en die is er de afgelopen 20 jaar niet op vooruit gegaan, integendeel. En dat komt maar door 1 ding, en dat is de islam.
pi_161333632
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:09 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ah, de xenofobie kaart.... Het zou me niks uitmaken dat 'moslims' anders zijn, als ze maar keuzevrijheid (waar jij schijnbaar ook voor bent) zouden omarmen. Maar juist die keuzevrijheid is binnen de islamitische cultuur aan banden gelegd. Je beargumenteerd het beperken van vrijheden, niet het creëren van vrijheden.
Ik ben het met je eens dat de islam in principe de vrijheid van individuen en ongelovigen inperkt. Toch denk ik dat dit geen concreet risico is, omdat, gebaseerd op de moslims die ik ken, mensen de koran niet op de letter volgen, en als ze genoeg contact hebben met niet-moslims en ze in het algemeen met respect worden behandeld (ook door ze bepaalde vrijheden te gunnen), ook moslims gewoon heel normale mensen zijn die ook anderen hun persoonlijke vrijheden gunnen.

Volgens mij is er op dit moment in de politiek letterlijk geen enkele moslim die mij als niet-gelovige vrijheden wil ontzeggen. Daartegenover zijn er talloze ongelovigen die moslims wél het liefst hun vrijheden zouden ontnemen.

Je kunt mij naief noemen, maar ik noem het dan liever realistisch. In elke maatschappij zijn er problemen, en er zijn zeker moslims die het liefst (zelfs op gewelddadige wijze) anderen hun vrijheden willen ontnemen, en dat is inderdaad dus een probleem in onze maatschappij waar we wat aan moeten doen. Dat ontken ik niet. Ik denk alleen niet dat de goede wijze om dat probleem op te lossen ligt in het ontnemen van vrijheden en mensen te dwingen tot eenheidsworst. Volgens mij creeer je daarmee alleen maar een grotere groep mensen die zich niet herkennen in onze maatschappij en maak je daarmee het probleem alleen maar groter.
pi_161333652
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:13 schreef Childofthe90s het volgende:
Gelijk hebben zit niet in het aantal supporters dat je hebt.
Ik zeg dat ze niet inferieur zijn. Ik zeg niet dat ze gelijk hebben.
pi_161333693
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:15 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als Amsterdammer ken ik diversiteit, en die is er de afgelopen 20 jaar niet op vooruit gegaan, integendeel. En dat komt maar door 1 ding, en dat is de islam.
ja want amsterdam kunnen we met recht een kalifaat noemen waar je echt absoluut niks kunt doen en waar jouw rechten niet gerespecteerd worden. Een stad die vele malen onveiliger is dan andere grote steden wereldwijd. Ja, in Amsterdam staan de diversiteit en de persoonlijke vrijheid echt zwaar onder druk.
  zondag 10 april 2016 @ 19:21:20 #226
395200 deadprez
One more rail
pi_161333725
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:19 schreef erikkll het volgende:

[..]

ja want amsterdam kunnen we met recht een kalifaat noemen waar je echt absoluut niks kunt doen en waar jouw rechten niet gerespecteerd worden. Een stad die vele malen onveiliger is dan andere grote steden wereldwijd. Ja, in Amsterdam staan de diversiteit en de persoonlijke vrijheid echt zwaar onder druk.
Zelfs dat gedoe over Schilderswijk in Den Haag, het zogenaamde kalifaat van Nederland, bleek vooral op leugens gebaseerd te zijn. :')

Dramatisch gedoe altijd.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_161333752
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 19:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En waar besluit jij, want jij bent kennelijk de autoriteit op dat gebied, dan de grens te trekken? Is dat bij 10, 100, 1000, 100.000 of een miljoen?
Hoe bedoel je. Het aantal mensen dat jouw denkbeelden moet delen alvorens je niet meer inferieur bent? Dat aantal zou ik dan op 0 willen stellen. Volgens mij is iedereen vrij om te denken wat hij wil. Er is geen eenhoorn op Mars, er bestaat geen god, maar het staat je vrij om daar anders over te denken want je doet er niemand kwaad mee.

Dat ze ongelijk hebben... tja. Dat is waar.
pi_161333818
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:19 schreef erikkll het volgende:
Waarom maak je er iets anders van dan wat ik aangeef. Ik geef aan dat er steeds minder diversiteit in Amsterdam is, zeker in specifieke wijken. Ik ben nog steeds voor multicultureel, voor diversiteit, opgegroeid in de jaren '70 en '80. Homo hoofdstad van de wereld. Joden waren bijna cultureel erfgoed in Amsterdam. Iedereen kon zichzelf zijn. En ja, dat staat wel degelijk onder druk, helaas.

En dat komt door naïevelingen zoals jij die denken dat het allemaal vanzelf wel goed komt.
pi_161333860
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:25 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Waarom maak je er iets anders van dan wat ik aangeef. Ik geef aan dat er steeds minder diversiteit in Amsterdam is, zeker in specifieke wijken. Ik ben nog steeds voor multicultureel, voor diversiteit, opgegroeid in de jaren '70 en '80. Homo hoofdstad van de wereld. Joden waren bijna cultureel erfgoed in Amsterdam. Iedereen kon zichzelf zijn. En ja, dat staat wel degelijk onder druk, helaas.

En dat komt door naïevelingen zoals jij die denken dat het allemaal vanzelf wel goed komt.
Waaruit blijkt dat dat onder druk staat dan? Homohoofdstad van de wereld, in de jaren 70 en 80 ja, maar homo-acceptatie ligt nu toch echt wel vele malen hoger dan toen. Als je nu werkelijk probeert te impliceren dat je in Amsterdam (of in heel nederland for that matter) jezelf niet kunt zijn, wil ik toch wel graag weten op wat voor manier zich dat dan uit.
pi_161333932
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:27 schreef erikkll het volgende:
Waaruit blijkt dat dat onder druk staat dan? Homohoofdstad van de wereld, in de jaren 70 en 80 ja, maar homo-acceptatie ligt nu toch echt wel vele malen hoger dan toen. Als je nu werkelijk probeert te impliceren dat je in Amsterdam (of in heel nederland for that matter) jezelf niet kunt zijn, wil ik toch wel graag weten op wat voor manier zich dat dan uit.
Joden die beter geen keppeltjes kunnen dragen? Homos, liever niet meer zoenend etc etc
pi_161333991
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:22 schreef erikkll het volgende:

[..]

Hoe bedoel je. Het aantal mensen dat jouw denkbeelden moet delen alvorens je niet meer inferieur bent? Dat aantal zou ik dan op 0 willen stellen. Volgens mij is iedereen vrij om te denken wat hij wil. Er is geen eenhoorn op Mars, er bestaat geen god, maar het staat je vrij om daar anders over te denken want je doet er niemand kwaad mee.

Dat ze ongelijk hebben... tja. Dat is waar.
En dat is dus de grens. Het kwaad doen aan anderen. Lijkt mij dat in dit specifieke geval het dragen van een hoofddoek nu niet bepaald een haatgedragen actie is bedoeld om de ouders, de kinderen of de school dwars te zitten. Een gedachtenpolitie zit niemand op te wachten, me dunkt. Als de school, zijnde een openbare school, nu echt zo veel moeite had met religie had zij wel een leraar/lerares aangenomen die agnosticus is en enkel waarde hecht aan wetenschappelijke waarden.

Blijf ik het desalniettemin wel treurig vinden om iedereen die niet jouw denkwijze deelt weg te zetten zijnde inferieur.
pi_161334148
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:30 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Joden die beter geen keppeltjes kunnen dragen? Homos, liever niet meer zoenend etc etc
Dat eerste heb ik geen kennis over (maar laat maar zien waaruit dat blijkt dan) maar denk je serieus dat zoenende homo's in de jaren 70/80 meer geaccepteerd werden dan nu? Mag ik je er op wijzen dat seks tussen twee mannen pas sinds 1971 (toen artikel 248-bis werd afgeschaft https://nl.wikipedia.org/wiki/248-bis ) uberhaupt legaal is? Dat we pas sinds 2001 een homohuwelijk toestaan? Dat pas sinds 1993 discriminatie op gebied van seksualiteit officieel verboden is?

Volgens mij zijn we echt een heel aantal stadiums verder qua gelijkwaardigheid en homo-emancipatie dan in de jaren 70/80.
pi_161334173
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 19:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En dat is dus de grens. Het kwaad doen aan anderen. Lijkt mij dat in dit specifieke geval het dragen van een hoofddoek nu niet bepaald een haatgedragen actie is bedoeld om de ouders, de kinderen of de school dwars te zitten. Een gedachtenpolitie zit niemand op te wachten, me dunkt. Als de school, zijnde een openbare school, nu echt zo veel moeite had met religie had zij wel een leraar/lerares aangenomen die agnosticus is en enkel waarde hecht aan wetenschappelijke waarden.

Blijf ik het desalniettemin wel treurig vinden om iedereen die niet jouw denkwijze deelt weg te zetten zijnde inferieur.
Ehh.. Ja, je bent het dus met me eens.
pi_161334389
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 19:38 schreef erikkll het volgende:
Dat eerste heb ik geen kennis over (maar laat maar zien waaruit dat blijkt dan)
maar denk je serieus dat zoenende homo's in de jaren 70/80 meer geaccepteerd werden dan nu? Mag ik je er op wijzen dat seks tussen twee mannen pas sinds 1971 (toen artikel 248-bis werd afgeschaft https://nl.wikipedia.org/wiki/248-bis ) uberhaupt legaal is? Dat we pas sinds 2001 een homohuwelijk toestaan? Dat pas sinds 1993 discriminatie op gebied van seksualiteit officieel verboden is?

Volgens mij zijn we echt een heel aantal stadiums verder qua gelijkwaardigheid en homo-emancipatie dan in de jaren 70/80.
Ik geloof best dat het op het platteland anders was, maar in Amsterdam was het eind jaren '80, begin jaren '90 wel degelijk heel erg geaccepteerd, meer dan. En wat die keppeltjes betreft, dat is nu al een jaar of 10 aan de gang, genoeg over te vinden.
pi_161334941
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:58 schreef erikkll het volgende:

[..]

Denk jij dat een belijdende gelovige neutraal iets als het homohuwelijk neutraal kan uitleggen aan een klas om maar een voorbeeld te noemen?
pi_161334947
En langzaam naarmate we er meer van krijgen begint het moslimvolk ons hun cultuur op te dringen.

Dit is slechts het begin
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161335035
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:09 schreef Baas_bas het volgende:
En langzaam naarmate we er meer van krijgen begint het moslimvolk ons hun cultuur op te dringen.

Dit is slechts het begin
:')___!
pi_161335052
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:12 schreef Crip het volgende:

[..]

:')___!
Verrassende reactie van een Marokkaan
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_161335150
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:13 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Verrassende reactie van een Marokkaan
Marokkaanse*
pi_161335157
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:17 schreef Crip het volgende:

[..]

Marokkaanse*
Een Marokkaanse wat?
pi_161335176
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:17 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Een Marokkaanse wat?
Juf. ;)
pi_161335199
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:18 schreef Crip het volgende:

[..]

Juf. ;)
Ok, fijn dat je als lerares graag voorstander bent van het symbool van vrouwenonderdrukking. Dat is erg goed voor de kindertjes in onze maatschappij ^O^
pi_161335202
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:18 schreef Crip het volgende:

[..]

Juf. ;)
Zonder hoofddoek hoop ik toch.
pi_161335235
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Zonder hoofddoek hoop ik toch.
Met. ;)
pi_161335266
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ok, fijn dat je als lerares graag voorstander bent van het symbool van vrouwenonderdrukking. Dat is erg goed voor de kindertjes in onze maatschappij ^O^
Ik indoctrineer de kinderen met de islam en ik heb ervoor gezorgd dat kerstmis, sinterklaas en pasen niet meer in mijn klas mag worden gevierd.
pi_161335273
Laat die juf maar lekker in Saudi Arabië les gaan geven met achterlijke ideeën van haar :r :r
pi_161335282
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:20 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik indoctrineer de kinderen met de islam en ik heb ervoor gezorgd dat kerstmis, sinterklaas en pasen niet meer in mijn klas mag worden gevierd.
Ben blij dat jij er om kan lachen
pi_161335288
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Met. ;)
Respect
Geen sig.
pi_161335308
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 20:21 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ben blij dat jij er om kan lachen
Ben blij dat jij er zo erg mee zit dat mijn aanwezigheid op school heel erg gewenst is.
pi_161335314
quote:
13s.gif Op zondag 10 april 2016 20:21 schreef cofox het volgende:
Laat die juf maar lekker in Saudi Arabië les gaan geven met achterlijke ideeën van haar :r :r
Zegt diegene met achterlijke ideeën :')
Geen sig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')