abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161332093
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:14 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat was ik ook totdat allemaal mensen symbolen wouden gaan verbieden omdat ze bij een religieuze stroming horen. De praktijk bewijst Nederland niet zonder die bescherming kan.
Precies daarom ben ik dus voor het omgekeerde -niet verbieden maar toestaan. Of in ieder geval gelijk behandelen en niet sommige wel, sommige niet.
pi_161332105
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Hoe bepaal jij waardoor iemands voorkeur tot stand is gekomen dan?

[..]

Dat interesseert me niet.
pi_161332123
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:15 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Precies daarom ben ik dus voor het omgekeerde -niet verbieden maar toestaan. Of in ieder geval gelijk behandelen en niet sommige wel, sommige niet.
Nee want een individuele voorkeur kan weer misbruikt worden om anderen te stangen, er is totaal geen controle meer mogelijk. Bij religieuze symbolen kun je kijken of het inderdaad een religieus symbool is.
pi_161332142
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:10 schreef Eenskijken het volgende:
Zo raar vind ik niet wat Woelwater zegt hoor. Ik ga ook niet in gesprek met mensen met hoofddoeken omdat 1. ze staan rechtstreeks tegenover alle normen en waarden die wij hebben 2. ik denk dat ze me toch niet verstaat. En dat werkt door in de supermarkt, op het plein, overal. Ik tolereer die mensen wel, maar ik ga niet met ze om.
Sorry wat zeg je, ik begrijp je niet?
pi_161332195
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:13 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Is dat realistisch in een land volgebouwd met kerken en drie partijen in de regering die openlijk verklaren op religieuze grond te handelen ?
Ja: zie Frankrijk.
pi_161332202
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee want een individuele voorkeur kan weer misbruikt worden om anderen te stangen, er is totaal geen controle meer mogelijk. Bij religieuze symbolen kun je kijken of het inderdaad een religieus symbool is.
Alleen als je voor anderen gaat besluiten wat wel of geen religie is. Dat is ook een naar wespennest (sorry, flauw) ;)

Simpel voorbeeld: in de VS heb je de church of bodymodification, die piercings als onderdeel van hun gospel heeft. Mag Marietje dus haar neuspiercing inhouden om religieuze redenen ?
Zonee, hoe groot moet een geloof zijn voordat men het serieus moet nemen ?
pi_161332225
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:07 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Dit argument is uitstekend. Een pet is vaak onderdeel van iemands zorgvuldig vastgestelde imago - en dus minstens net zo belangrijk als een uiting van religie of politieke voorkeur.
Goede trol. 8/10
  zondag 10 april 2016 @ 18:22:00 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161332239
Ondanks dat ik niet gelovig ben heb ik er geen moeite mee wanneer mensen door middel van hun kleding hun geloof willen uiten.
Ik ben ook totaal niet bang dat mijn kind door die kleding te zien ineens spontaan gelovig gaat worden.
Ze leren hier alleen mee dat er mensen zijn die gelovig zijn en misschien als ze er naar vragen leren ze iets over dat geloof....en daarmee is alles ook wel gezegd.

Beide kinderen hebben in een klas gezeten waarvan 90% moslim was (internationale school) en u zitten ze in klassen waarvan 95% christelijk is.
Beide hebben ze nog steeds geen affectie voor geloof.

Ik zie het probleem ban een hoofddoek of een kruisje niet, wanneer ze hun geloof gaan opdringen aan mijn kind zou ik er wel problemen mee hebben, maar ik zie niet in het dragen van bepaalde kleding opdringen van.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_161332292
quote:
13s.gif Op zondag 10 april 2016 18:21 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

Goede trol. 8/10
Zowaar oprecht gemeend. Ik vind een om religieuze redenen gedragen hoofddeksel oprecht niet meer respect of bescherming waard dan een zorgvuldig uitgezocht hoofddeksel om er goed uit te zien.

Ik kan vanzelfsprekend het petje in kwestie wel nog foeilelijk vinden :P
pi_161332336
Ik heb geen probleem met individuele kledingkeuzes. Wel met uniformen (en dat is wat het hoofddoekje is geworden).
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161332342
Jezus. Het verbaast me oprecht dat er mensen zijn die hier een probleem mee hebben. Wat triest.
pi_161332366
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:15 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Dat interesseert me niet.
Dan kun je dus nooit een grens vast stellen. :') Lekker nutteloos dan.
pi_161332369
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:25 schreef truthortruth het volgende:
Ik heb geen probleem met individuele kledingkeuzes. Wel met uniformen (en dat is wat het hoofddoekje is geworden).
Wat heb je tegen uniformen? Ik ben geen voorstander van uniformen of zo, maar wel gewoon benieuwd wat er op tegen is?
  zondag 10 april 2016 @ 18:27:12 #164
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161332378
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2016 18:14 schreef deadprez het volgende:

[..]

Als je dit echt denkt ben je echt compleet wereldvreemd.
De enige hoofddoekjes die ik tegen kom lopen óf met hun kinderen/familie óf met andere hoofddoekdragers en 9 van de 10 99 van de 100 keer lopen ze buitenlands met elkaar te praten. Die zeldzame keer dat ik een normaal Nederlands sprekende tegen kom achter de kassa of een balie ergens geven mij nou niet echt het idee dat ze zich allemaal zo graag wensen aan te passen.
pi_161332405
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:26 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wat heb je tegen uniformen? Ik ben geen voorstander van uniformen of zo, maar wel gewoon benieuwd wat er op tegen is?
Het doel van uniformen is eenheid uitstralen, oftewel kracht uitstralen.
pi_161332409
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:27 schreef Woelwater het volgende:

[..]

De enige hoofddoekjes die ik tegen kom lopen óf met hun kinderen/familie óf met andere hoofddoekdragers en 9 van de 10 99 van de 100 keer lopen ze buitenlands met elkaar te praten. Die zeldzame keer dat ik een normaal Nederlands sprekende tegen kom achter de kassa of een balie ergens geven mij nou niet echt het idee dat ze zich allemaal zo graag wensen aan te passen.
Nou, ik kom ze wel tegen iig. Geen in welk gat jij woont, maar ze zijn er echt wel.
  zondag 10 april 2016 @ 18:28:43 #167
395200 deadprez
One more rail
pi_161332412
quote:

[..]

Oh dus omdat ze "buitenlands" met elkaar praten kunnen ze geen Nederlands of staan hun normen en waarden lijnrecht tegenover de onze?

Voor zover je überhaupt al kunt spreken van "onze" normen en waarden.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_161332426
quote:

[..]

En waarom zouden ze zich aan moeten passen inzake hoe ze met elkaar omgaan? :?
pi_161332481
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het doel van uniformen is eenheid uitstralen, oftewel kracht uitstralen.
Zijn uniformen niet meer bedoeld zodat de kinderen geen verschil in rijkdom kunnen laten zien en daarmee te voorkomen dat de rijkste kinderen het populairst worden? Zodat iedereen een gelijke kans krijgt?

Kracht uitstralen lijkt me meer het doel van een legeruniform of politie of zo. Vooral dat nieuwe politieuniform -O- met het geel er in.
pi_161332487
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:20 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Alleen als je voor anderen gaat besluiten wat wel of geen religie is. Dat is ook een naar wespennest (sorry, flauw) ;)

Simpel voorbeeld: in de VS heb je de church of bodymodification, die piercings als onderdeel van hun gospel heeft. Mag Marietje dus haar neuspiercing inhouden om religieuze redenen ?
Zonee, hoe groot moet een geloof zijn voordat men het serieus moet nemen ?
Er wordt voor anderen besloten wat een religie is, dat doen de rechters, er zijn "erkende religies".
pi_161332495
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Er wordt voor anderen besloten wat een religie is, dat doen de rechters, er zijn "erkende religies".
Erkende religies, ook al zo'n walgelijk iets. Alsof de ene levensovertuiging meer waard is dan de andere.
pi_161332503
quote:
99 van de 100 keer lopen ze buitenlands met elkaar te praten.
Maakt dat uit dan? Zou jij je anders mengen in dat gesprek? Waar ben je bang voor, dat als ze jou aanspreken, ze dat ook in het arabisch zullen doen?
  zondag 10 april 2016 @ 18:34:00 #173
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161332532
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:29 schreef Hochwinter het volgende:

[..]

En waarom zouden ze zich aan moeten passen inzake hoe ze met elkaar omgaan? :?
Daarom.. Als ik twee weekjes naar Spanje ga blijf ik ook gewoon Nederlands praten.. Deze mensen wonen hier al drie generaties en beschouwen Turks of Marokkaans nog steeds als hun eerste taal.. Dan kun je niet echt van aanpassen spreken lijkt me.
pi_161332537
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:31 schreef erikkll het volgende:
Zijn uniformen niet meer bedoeld zodat de kinderen geen verschil in rijkdom kunnen laten zien en daarmee te voorkomen dat de rijkste kinderen het populairst worden? Zodat iedereen een gelijke kans krijgt?
Dat is inderdaad een methode die op scholen wel eens word toegepast. Maar ga eens doordeweeks overdag naar een winkelcentrum in overvecht of kanaaleiland, dan voel je je er zonder doekje niet meer bijhoren.
pi_161332571
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:32 schreef erikkll het volgende:

[..]

Maakt dat uit dan? Zou jij je anders mengen in dat gesprek? Waar ben je bang voor, dat als ze jou aanspreken, ze dat ook in het arabisch zullen doen?
Lees dit stuk even, dit is juist voor naïeve mensen zoals jij hopelijk een eye opener; http://www.trouw.nl/tr/nl(...)deloos-respect.dhtml
  zondag 10 april 2016 @ 18:36:31 #176
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161332590
quote:

[..]

Ik woon in het buitenland en wanneer ik met alleen mijn kinderen loop praat ik ook Nederlands met ze. Nooit Deens of Engels, ik zou niet weten waarom, ik praat tegen hun, niet tegen mensen die toevallig langs lopen. :?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_161332604
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een methode die op scholen wel eens word toegepast. Maar ga eens doordeweeks overdag naar een winkelcentrum in overvecht of kanaaleiland, dan voel je je er zonder doekje niet meer bijhoren.
Ja ik woon in 1 van de 40 krachtwijken (genoeg buitenlanders hier) en dat kan mij persoonlijk dus echt niks schelen. Ik voel me niet anders ten opzichte van een buitenlander dan een Nederlander. Als mensen gewoon lekker meedraaien in de maatschappij en mij m'n eigen waarden en denkbeelden laat hebben, zie ik geen bezwaar in dat hoofddoekje.

Maar wat heeft dit met uniformen te maken dan. :{
pi_161332611
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Lees dit stuk even, dit is juist voor naïeve mensen zoals jij hopelijk een eye opener; http://www.trouw.nl/tr/nl(...)deloos-respect.dhtml
Heb ik al gelezen.
pi_161332617
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Erkende religies, ook al zo'n walgelijk iets. Alsof de ene levensovertuiging meer waard is dan de andere.
Dat is nu eenmaal zo in Nederland, onze christelijke geschiedenis heeft dat opgeleverd, de zondagwet is er een voorbeeld van. Het zal waarschijnlijk gedurende jouw leven ook niet veranderen.
pi_161332620
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:25 schreef truthortruth het volgende:
Wel met uniformen (en dat is wat het hoofddoekje is geworden).
Het is geenszins een officieel kledingstuk van een instituut of organisatie.
  zondag 10 april 2016 @ 18:37:58 #181
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_161332628
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:34 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Daarom.. Als ik twee weekjes naar Spanje ga blijf ik ook gewoon Nederlands praten.. Deze mensen wonen hier al drie generaties en beschouwen Turks of Marokkaans nog steeds als hun eerste taal.. Dan kun je niet echt van aanpassen spreken lijkt me.
:D

Ik kan je nu al vertellen dat hoe lang ik hier ook woon, ik Nederlands zal blijven praten met mijn kinderen, net als dat ik altijd een Nederlandse zal blijven.
Dat neemt niet weg dat we ook allemaal Deens kunnen praten maar Nederlands is en blijft mijn eerste taal.

Waarschijnlijk zullen hun kinderen ook Nederlands leren en praten met hun moeder en dat heeft naar mijn mening alleen maar voordelen, om meertalig te zijn.
pi_161332667
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:37 schreef erikkll het volgende:
Heb ik al gelezen.
Ik was er al bang voor.
pi_161332688
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:37 schreef Wespensteek het volgende:
Dat is nu eenmaal zo in Nederland, onze christelijke geschiedenis heeft dat opgeleverd, de zondagwet is er een voorbeeld van. Het zal waarschijnlijk gedurende jouw leven ook niet veranderen.
Als we religies blijven knuffelen zoals jij niet, ik hoop dat het wel verandert.
pi_161332704
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 18:37 schreef hoink581 het volgende:
Het is geenszins een officieel kledingstuk van een instituut of organisatie.
Maar zo wordt het nu wel gebruikt, deze juffrouw is daar waarschijnlijk een goed voorbeeld van.
pi_161332705
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:39 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als we religies blijven knuffelen zoals jij niet, ik hoop dat het wel verandert.
:')
Het gaat hier juist niet om religie, maar om persoonlijke vrijheid.

edit: Dezelfde vrijheden als ieder ander, dus geen voorrechten.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-04-2016 18:41:10 ]
pi_161332727
quote:
13s.gif Op zondag 10 april 2016 18:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Dan kun je dus nooit een grens vast stellen. :') Lekker nutteloos dan.
Hoezo kun je geen grens stellen? Ik geef dat vrij duidelijk aan. Geen religieuze en/of politieke symbolen in je kledingkeuze: dus geen kruisje, keppeltje, hoofddoek, burka, truien van politieke partijen etc..Verder gelden natuurlijk de ongeschreven en ongeschreven regels van de werkgever. Piercings en zichtbare tatoeages zijn bijvoorbeeld ook niet professioneel.
pi_161332734
quote:

[..]

Ik was er al bang voor.
Ja, het is maar één opiniestuk. Ik heb een andere mening. Is mijn mening minder waarheid, omdat hij niet overeen komt met die van jou? Waarom noem je mij naïef? Je kent me niet eens. Je doet alsof ik niet zelf kan nadenken over de richting van onze maatschappij, over wenselijkheden van normen en waarden. Mijn mening strookt niet met de jouwe, maar noem me niet naïef vriend.
pi_161332756
quote:

[..]

Ik knuffel geen religies, ik bescherm wel religieuze mensen tegen discriminatie omdat ze religieus zijn.
pi_161332763
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Hoezo kun je geen grens stellen? Ik geef dat vrij duidelijk aan. Geen religieuze en/of politieke symbolen in je kledingkeuze: dus geen kruisje, keppeltje, hoofddoek, burka, truien van politieke partijen etc..Verder gelden natuurlijk de ongeschreven en ongeschreven regels van de werkgever. Piercings en zichtbare tatoeages zijn bijvoorbeeld ook niet professioneel.
En ik geef nog veel duidelijker aan hoe subjectief dat allemaal is.
pi_161332764
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:41 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Waarom wil jij dit soort dingen verbieden? Ik wil helemaal niet leven in een maatschappij waarin alles VERBOTEN is.
pi_161332794
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:41 schreef erikkll het volgende:
Ja, het is maar één opiniestuk. Ik heb een andere mening. Is mijn mening minder waarheid, omdat hij niet overeen komt met die van jou? Waarom noem je mij naïef? Je kent me niet eens. Je doet alsof ik niet zelf kan nadenken over de richting van onze maatschappij, over wenselijkheden van normen en waarden. Mijn mening strookt niet met de jouwe, maar noem me niet naïef vriend.
Sorry, je uitlatingen in de topic zijn naïef, zo beter?
pi_161332808
Het is juist naïef om te denken dat dingen verbieden de way to go is.
pi_161332846
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:40 schreef truthortruth het volgende:
Maar zo wordt het nu wel gebruikt, deze juffrouw is daar waarschijnlijk een goed voorbeeld van.
Nee.
pi_161332903
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef Wespensteek het volgende:
Ik knuffel geen religies, ik bescherm wel religieuze mensen tegen discriminatie omdat ze religieus zijn.
Als iemand met hakenkruizen gaat lopen zal die ook gediscrimineerd worden. Iemand die als een goth gaat solliciteren wordt ook gediscrimineerd, hetzelfde als een metalhead die op ICT sales functie solliciteert etc etc Je kan iemand niet de schuld geven van discriminatie als die zich niet wil identificeren met het door een ander gekozen gedachtegoed.
pi_161332922
Het houdt de gemoederen wel aardig bezig, godverdomme _O_ _O- die etto sloeg de spijker op zijn kop. Ik denk niet dat een verhoging van de pensioenleeftijd of een beperking van de sociale voorzieningen op zoveel reacties kan rekenen. Het zou hilarisch zijn als het niet in en in triest zou zijn.
  zondag 10 april 2016 @ 18:49:00 #196
395200 deadprez
One more rail
pi_161332940
quote:
13s.gif Op zondag 10 april 2016 18:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het houdt de gemoederen wel aardig bezig, godverdomme _O_ _O- die etto sloeg de spijker op zijn kop. Ik denk niet dat een verhoging van de pensioenleeftijd of een beperking van de sociale voorzieningen op zoveel reacties kan rekenen. Het zou hilarisch zijn als het niet in en in triest zou zijn.
QFT
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_161332962
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Sorry, je uitlatingen in de topic zijn naïef, zo beter?
Ze zijn niet naïef. We leven in een land dat we moeten delen met heel veel mensen en de enige manier waarop je dat goed kunt doen is door iedereen ruimte te geven voor zijn of haar eigen denkbeelden. Ik mag op zondag werken, een ander mag op zondag vrij nemen, de 1 wil een hoofddoek, de ander een keppeltje. Wat mij betreft ga je elkaar geen dingen verbieden op basis van denkbeelden, maar alleen op basis van het toedoen van daadwerkelijke schade aan anderen. Zo ga je dus niet toestaan dat iemand een pistool bij zich draagt op basis van zijn denkbeelden, maar wel toestaan dat iemand een hoofddoek opzet.

Als jij liever in een politiestaat zonder persoonlijke vrijheid leeft, dan is dat ook prima. We zijn een democratisch land, dus begin er een politieke partij voor, of sluit je aan bij Wilders, en als je er ooit een meerderheid voor krijgt kan dit soort wetgeving er door gedrukt worden.

Tegen die tijd verhuis ik wel naar een land waar wel iedereen mag doen en laten wat hij zelf wil.
pi_161332980
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2016 18:42 schreef Chai het volgende:

[..]

En ik geef nog veel duidelijker aan hoe subjectief dat allemaal is.
Jij maakt het moeilijker dan het is. Je gaat toch ook niet je zwemkleding naar je werk?
pi_161332993
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als iemand met hakenkruizen gaat lopen zal die ook gediscrimineerd worden. Iemand die als een goth gaat solliciteren wordt ook gediscrimineerd, hetzelfde als een metalhead die op ICT sales functie solliciteert etc etc Je kan iemand niet de schuld geven van discriminatie als die zich niet wil identificeren met het door een ander gekozen gedachtegoed.
Dat kun je wel als iemand voor verboden gaat pleiten omdat ze gebruikt worden door een bepaalde religieuze groep. Het is vrij eenvoudig om religieuze mensen dwars te zitten als het wordt toegestaan hun symbolen te verbieden zonder dat daar een goede reden voor moet zijn.
pi_161332995
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 18:50 schreef erikkll het volgende:
Ze zijn niet naïef. We leven in een land dat we moeten delen met heel veel mensen en de enige manier waarop je dat goed kunt doen is door iedereen ruimte te geven voor zijn of haar eigen denkbeelden. Ik mag op zondag werken, een ander mag op zondag vrij nemen, de 1 wil een hoofddoek, de ander een keppeltje. Wat mij betreft ga je elkaar geen dingen verbieden op basis van denkbeelden, maar alleen op basis van het toedoen van daadwerkelijke schade aan anderen. Zo ga je dus niet toestaan dat iemand een pistool bij zich draagt op basis van zijn denkbeelden, maar wel toestaan dat iemand een hoofddoek opzet.

Als jij liever in een politiestaat zonder persoonlijke vrijheid leeft, dan is dat ook prima. We zijn een democratisch land, dus begin er een politieke partij voor, of sluit je aan bij Wilders, en als je er ooit een meerderheid voor krijgt kan dit soort wetgeving er door gedrukt worden.

Tegen die tijd verhuis ik wel naar een land waar wel iedereen mag doen en laten wat hij zelf wil.
Maar dit is dus naïef.

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen maar denken dat vrijheid vanzelfsprekend is en dat je dat niet hoeft te beschermen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')