abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2016 @ 08:18:22 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_161322030
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_161322055
Ik ben zo trots op mezelf O+ Er werd een smeuïge chocolademuffin voor me neergezet, zo'n hele grote. En die heb ik niet opgegeten *) Alleen wel jammer van die 1,5+ uur lopen terwijl mijn fitbit's batterij blijkbaar op was. :+ Zo stom hoe je dan denkt, alsof ik voor de fitbit wandel :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161322066
quote:
Bioscoopbroeken ken ik niet! Eindelijk iets waar ik te jong voor ben? O+
Of te netjes dacht ik meteen.
Toen zag ik wie het geschreven had :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_161322078
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf O+ Er werd een smeuïge chocolademuffin voor me neergezet, zo'n hele grote. En die heb ik niet opgegeten *) Alleen wel jammer van die 1,5+ uur lopen terwijl mijn fitbit's batterij blijkbaar op was. :+ Zo stom hoe je dan denkt, alsof ik voor de fitbit wandel :@
Zin in muffin nu :'(
Hier nog geen fitbit, ik gahem vast steeds vergeten of er te veel in op.

Vandaag wordt een uitdaging, kermis en verjaardag. Suikerspinnen O+, zelfgebakken taart van mijn schoonzus O+
pi_161322090
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 08:35 schreef sibella2 het volgende:

Zin in muffin nu :'(
Hier nog geen fitbit, ik gahem vast steeds vergeten of er te veel in op.

Vandaag wordt een uitdaging, kermis en verjaardag. Suikerspinnen O+, zelfgebakke taart van mijn schoonzus O+
Je had die muffin zo mogen hebben hoor, maar een inschatting van Cronometer gaf aan dat ie zo'n 600 kcal zou zijn. Dus :7

Zelfgebakken taart gewoon altijd nemen *O* En suikerspin is maar een theelepeltje opgeklopte suiker O-) Ook ingeschat *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 april 2016 @ 09:19:36 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161322388
Vandaag een rustdag. Was vanmorgen 6 ons afgevallen :o. En dat met 2 vette snacks om een beetje aan mijn calorieën te komen :')
  zondag 10 april 2016 @ 10:32:31 #7
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161323336
Zelfbeheersing Isa *O*

Gister vriendje intern verhuisd, 16000 stappen en nauwelijks buiten geweest.
Zometeen proeverij van kaas en vis. Geen idee wat ik moet verwachten.
Prrrrr
  zondag 10 april 2016 @ 10:57:48 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_161323764
Goed zo Isa! *O*
disclaimer
pi_161326820
Isa ^O^ ^O^

Net heerlijk ruim een uur gewandeld. O+
Gewicht schommelt nu weer iets onder de 77. Mijn teruggevonden flow lijkt langzaamaan effect te hebben. Plus he hardlopen natuurlijk.

Lijstje:
O: 2 tosti's (laat ontbeten, was 11 uur)
B: 6km gewandeld
L: maisbroodje kaas en paprika denk ik
D: groentesoep met ballen en uienbrood

Broodrijk dagje, morgen weer aan de salades :)
pi_161333701
Hier een dagje bij mijn vader, gelukkig schept hij nooit grote porties op, we aten roti :9~ maar wel veel snacks. Hij begon met een muffin, welke ik voor de helft bij mijn vriend heb gedumpt *D en thank god had mijn vader per ongeluk cracottes gehaald ipv toostjes :D O+ en had er al rekening mee gehouden dus schade valt mee *O*

Tevens vanmorgen een kilo lichter dan vorige week!

Lijstje vandaag:

S: uurtje in de sportschool
O: twee volkoren boterhammen met 2 gebakken eieren
L: twee volkoren boterhammen met kaas en kipfilet
T: halve muffin + twee cracottes met kruidenkaas
D: Roti met kip en spitskool, klein beetje chutney. Oh en een ei
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zondag 10 april 2016 @ 21:34:19 #11
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161338574
Belachelijk lijstje
O/L proeverij met allerlei lekkerigheden (onder meer eend, makreel, geitenkaas, stilton-met-port, buikspek-en-manchego-en-gedroogde-tomaatjes, vergezeld van brood dat nog warm was van de oven)
T half zakje chips, glas rosé
D twee boterhammen met pindakaas en drie mandarijnen

Morgen weer gewoon, tasje staat al klaar (kwark, bakje groentemengsel met ei, 3 knackebrotjes)
Prrrrr
pi_161338698
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 08:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je had die muffin zo mogen hebben hoor, maar een inschatting van Cronometer gaf aan dat ie zo'n 600 kcal zou zijn. Dus :7

Zelfgebakken taart gewoon altijd nemen *O* En suikerspin is maar een theelepeltje opgeklopte suiker O-) Ook ingeschat *)
Respect voor je zelfbeheersing.
I ate it all :X :X

Morgen weer verder. :|W
pi_161342159
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Belachelijk lijstje
O/L proeverij met allerlei lekkerigheden (onder meer eend, makreel, geitenkaas, stilton-met-port, buikspek-en-manchego-en-gedroogde-tomaatjes, vergezeld van brood dat nog warm was van de oven)
T half zakje chips, glas rosé
D twee boterhammen met pindakaas en drie mandarijnen

Morgen weer gewoon, tasje staat al klaar (kwark, bakje groentemengsel met ei, 3 knackebrotjes)
Je brunch klinkt heerlijk :9
  maandag 11 april 2016 @ 07:15:10 #14
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161344094
+0,5 zaterdagmorgen
Beetje vreemd weekje/weekendje geweest met vrij veel beweging en hier en daar wat minder gezonde maaltijden.

Zou wel een klein +je aan zien te komen op zaterdag.
Maar tevreden mee want flinke progressie op sportief vlak waargenomen _O_ .
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 11 april 2016 @ 08:06:01 #15
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161344291
Ook goed rauw!

Uft *O*

Sunny ^O^

Ik was een onsje zwaarder. Die had ik wel zien aankomen wat meer avondeten op en weinig bewogen.
pi_161344304
Wat was je vooruitgang op sport gebied, Rauw? Nieuwe PRs?

Wat denk ik toch vaak aan mijn fitbit :@ Zo stom! Hij doet overigens niks meer :') Ja, gek. Met een nieuwe batterij vond hij eerst dat ik exact net zoveel stappen op zondag had als op zaterdag voor de batterij er mee op hield. Daarna stopte hij weer met werken. Toen werd alles 0 incl de verbruikte kcal en de tijd ergens midden op de dag. En nu is ie helemaal dood.
  maandag 11 april 2016 @ 08:25:53 #17
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161344382
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef Isabeau het volgende:

Yes, en gewoon het gevoel wat ik erbij heb, ver van waar ik wil zijn maar dichterbij dan waar ik was (Al is dat gevoel natuurlijk never-ending)

Ook wat zwaktes waargenomen maar die zijn er natuurlijk om aan te vallen.
pi_161344420
quote:
Wat denk ik toch vaak aan mijn fitbit :@ Zo stom! Hij doet overigens niks meer :') Ja, gek. Met een nieuwe batterij vond hij eerst dat ik exact net zoveel stappen op zondag had als op zaterdag voor de batterij er mee op hield. Daarna stopte hij weer met werken. Toen werd alles 0 incl de verbruikte kcal en de tijd ergens midden op de dag. En nu is ie helemaal dood.
Ohnee!! Nu kan je dus geen stap meer zetten :N
  maandag 11 april 2016 @ 08:37:11 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161344434
quote:

Ik heb dat ook hoor. :Y Veel syncen en nu met dat nieuwe ding om in de gaten te houden of je elk uur wel minimaal 250 stappen zet is het helemaal feest ;) :D
pi_161344471
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 08:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor. :Y Veel syncen en nu met dat nieuwe ding om in de gaten te houden of je elk uur wel minimaal 250 stappen zet is het helemaal feest ;) :D
Oef ja, die nieuwe 250/uur telling.. killing! :X :+
  maandag 11 april 2016 @ 08:55:05 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161344523
Ik was vanmorgen +0,7 tov zaterdagochtend, maar dat vond ik nog alleszins meevallen na dit weekend met zaterdag beercan chicken met (sweet) potato-wedges en later op de avond nog wat toastjes en kaasjes en gisteren het volgende menu:
O: niks
T: niks
L: 2 gekookte eitjes, 3 boterhammen
T: zak chips (zo'n iets kleinere zak), half zakje m&m's (in de auto)
T: 2 bolletjes italiaans ijs
T: Turkse pizza, halve pita kaas

:@ We reden dus om 17.00 weg uit Assen naar huis en kwamen wat knullig uit met het avondeten. :@
Zometeen maar eens een heel flink eind wandelen. Gisteren schoot mijn hardlopen erbij in door mijn draaikonterige echtgenoot die niet kon besluiten of hij mee ging. -O-
pi_161345416
Vanmorgen niet durven wegen na een schandalig weekend :@

Nieuwe ronde nieuwe kansen :X
O: greek yoghurt met aardbei
L: 2 pistolets houmous/krabsalade met groenvoer (sla; paprika; uitje)
D: AVG'tje denk ik

S: Ik denk dat ik vanavond een half uurtje ga skaten; het weer is er perfect voor namelijk. Kijken of ik vriend kan overtuigen of hij gaat koken dat ik dan even een rondje ga doen :@

Hoe bereken je eigenlijk precies hoeveel kcal je binnen 'mag' hebben. Mijn fatsecret app (die ik vanaf vandaag maar weer eens goed ga invullen) geeft nu 1700 aan n.a.v. mijn ingevulde gegevens; maar ik heb eigenlijk geen idee of het klopt. Ik denk dat dit wel prima is; toch? :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 11 april 2016 @ 10:17:01 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_161345483
Da's heel moeilijk om precies te berekenen Priem, het is vooral een beetje trial and error. Ik denk dat je met jouw stats met 1700 niet mis kan zitten: het moet genoeg zijn om niet om te vallen, en laag genoeg om (langzaam) op af te vallen :Y
disclaimer
  maandag 11 april 2016 @ 10:21:59 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_161345560
Weekends zijn soberso altijd een beetje matig voor het gewicht :')

We waren zaterdag uit eten, geen hele gekke dingen gegeten maar wel teringzout natuurlijk en drie bier en de kwart zelfgebakken appeltaart zal ook niet mee hebben geholpen :')
En toen stond zondagochtend een vriendin op de stoep met een lasagne O+ Superlief, facking lekker, veel te veel gegeten. _O-

Maarrr per saldo nog steeds 70,5 vanmorgen, dat is het maximale wat ik mag wegen voor een "groen" BMI O-) (en dat was vóór het kakken :7)

O: Banaan, yoghurt, muesli
T: een oranje paprika, halve komkommer, handje tomaatjes
L: Vier volkoren met kipfilet
T: Mineola, hanje druiven
D: Wokkie met kip, noodles, groenten en zoetzure saus
T: Raketje :9
disclaimer
pi_161345597
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Da's heel moeilijk om precies te berekenen Priem, het is vooral een beetje trial and error. Ik denk dat je met jouw stats met 1700 niet mis kan zitten: het moet genoeg zijn om niet om te vallen, en laag genoeg om (langzaam) op af te vallen :Y
Ok dus even uittesten wat voor mij gaat werken.

Ik merk dat ik nu weer neig naar een 'IK STOP MET ETEN DAT HELPT ZEKER' :') Maar dat doe ik toch maar niet.. Ging vroeger prima als je maar 1 a 2 moet afvallen en met mijn oude gewicht ook vooral.. nu red ik dat niet meer om 10kilo af te gaan vallen op die manier (nouja 5 is ook prima maar toch..).

Vanavond ga ik eens kijken in hoeverre ik nog in mijn zomerjurkjes pas. Ik vrees dat het erg gaat tegenvallen; misschien gaat het dan pas echt tot mij doordringen dat ik actie moet ondernemen :@
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 11 april 2016 @ 10:27:45 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_161345640
Ja stoppen met eten is an sich best efficient om af te vallen maar dan flikker je ook van je crosstrainer in de sportschool :+
Die balans vind je uiteindelijk wel, ik begrijp je gedachtengang want ik deed het vruuger (hoor oma spreken) ook altijd zo, maar ik ben er nu wel achter dat iets meer eten, maar wat minder gekke uitspattingen hebben wel wat structurelere resultaten oplevert :D
disclaimer
pi_161345740
O: 2 plakken eigen gebakken brood
L: zie O
D: pasta met stroganoff (met veel groente)
T: Nakd bar

Qua beweging heb ik nog geen idee, voel me niet erg lekker
  maandag 11 april 2016 @ 10:45:29 #28
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161345952
Even contacten met de chat-klantenservice van fitbit, Isa. Krijg je een nieuwe. Tenminste ik wel.
Prrrrr
pi_161346074
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Weekends zijn soberso altijd een beetje matig voor het gewicht :')

We waren zaterdag uit eten, geen hele gekke dingen gegeten maar wel teringzout natuurlijk en drie bier en de kwart zelfgebakken appeltaart zal ook niet mee hebben geholpen :')
En toen stond zondagochtend een vriendin op de stoep met een lasagne O+ Superlief, facking lekker, veel te veel gegeten. _O-

Maarrr per saldo nog steeds 70,5 vanmorgen, dat is het maximale wat ik mag wegen voor een "groen" BMI O-) (en dat was vóór het kakken :7)

O: Banaan, yoghurt, muesli
T: een oranje paprika, halve komkommer, handje tomaatjes
L: Vier volkoren met kipfilet
T: Mineola, hanje druiven
D: Wokkie met kip, noodles, groenten en zoetzure saus
T: Raketje :9
Ja.. Rotweekenden ook altijd :') Die zijn momenteel ook heel erg mijn valkuil; dus daar moet ik vreselijk aan gaan werken. Vooral met de vele zonnige weekenden en extra bbq-en :') :X
En groen bmi O+ O+ Voelt het bij jou ook zo aan dat als ie 24.9 aangeeft dat je goed busy bent; maar zodra het 25 aantikt; je ontzettend baalt? Ik kan dat gevoel niet wegkrijgen; terwijl het wellicht maar 500gr scheelt ofzo :') Womanbwains O+

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja stoppen met eten is an sich best efficient om af te vallen maar dan flikker je ook van je crosstrainer in de sportschool :+
Die balans vind je uiteindelijk wel, ik begrijp je gedachtengang want ik deed het vruuger (hoor oma spreken) ook altijd zo, maar ik ben er nu wel achter dat iets meer eten, maar wat minder gekke uitspattingen hebben wel wat structurelere resultaten oplevert :D
Ja dat vrees ik ook idd :') Maar goed; vroeger 'moest' ik nooit echt diëten want ik had een prima bmi maar in mijn hoofd moest er altijd een 2 a 3 kilo af (onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).
Het helpt niet dat mijn huidige vriend net het tegenovergestelde is en vooral aangeeft dat ik echt niet moet afvallen; er keigoed uitziet etc etc.. Nouja het boost mijn zelfvertrouwen wel enorm; maar mijn broeken/jurken/rokken zeggen toch echt iets anders _O-
  maandag 11 april 2016 @ 11:09:20 #30
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161346292
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef PriemGirl het volgende:

(onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).

Wat kan ik mij daar kwaad om maken :') Stumpers vind ik dat.

Hier ook zo'n beetje altijd cheatdays in het weekend, an sich niet zo erg. Haal ik doordeweeks wel in.
  maandag 11 april 2016 @ 12:07:23 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_161347437
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja.. Rotweekenden ook altijd :') Die zijn momenteel ook heel erg mijn valkuil; dus daar moet ik vreselijk aan gaan werken. Vooral met de vele zonnige weekenden en extra bbq-en :') :X
En groen bmi O+ O+ Voelt het bij jou ook zo aan dat als ie 24.9 aangeeft dat je goed busy bent; maar zodra het 25 aantikt; je ontzettend baalt? Ik kan dat gevoel niet wegkrijgen; terwijl het wellicht maar 500gr scheelt ofzo :') Womanbwains O+

[..]

Ja dat vrees ik ook idd :') Maar goed; vroeger 'moest' ik nooit echt diëten want ik had een prima bmi maar in mijn hoofd moest er altijd een 2 a 3 kilo af (onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).
Het helpt niet dat mijn huidige vriend net het tegenovergestelde is en vooral aangeeft dat ik echt niet moet afvallen; er keigoed uitziet etc etc.. Nouja het boost mijn zelfvertrouwen wel enorm; maar mijn broeken/jurken/rokken zeggen toch echt iets anders _O-
Die ex van jou was gelukkig zelf wél superslank, afgetraind en altijd op de fiets naar zijn werk, dus hij had recht van spreken *O*

Je bent gewoon een chick, klaar :7

En ja, ik heb het nog een stapje erger: ik voel me altijd moddervet als ik zwaarder ben dan de dag er voor, ook al is dat lichter dan een week er voor. :') Vrouwen O+
disclaimer
  maandag 11 april 2016 @ 13:20:18 #32
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161348584
Drukke dag, want eindelijk een nieuwe opdracht *O*

O: Skyr aardbei, van de Duitse Lidl
T: Starbucks cold Caffè Americano
L: Broodje eiersalade, saucijzenbroodje
T: Skyr aardbei, van de Duitse Lidl
D: Hapje en een drankje op de kick-off van een nieuw side-project
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161349623
Pizza en Roti van dit weekend resulteerde vanmorgen in een +0,5 :') :D En voel me precies zoals SQ omschrijft :') Kan niet anders dan vocht zijn trouwens want ik hoefde vanmorgen eigenlijk niet naar de wc, ondanks 2 halve liters thee gisteravond en ik zat het hele weekend binnen de kcals.

Lijstje:

O: 200 ml melk met Granola van de AH, iets met vijg en chocolade.
T: Banaan
L: Twee volkoren sneetjes met kaas en kipfilet
T: Mueslireep
D: Nog geen idee, we hebben nog wat vegetarische burgerdinges in de koelkast liggen en vanavond even boodschappen doen.
S: Waarschijnlijk even wandelen als het zulk weer blijft O+ maar ik hoor ook verhalen over regenbuien vanmiddag -O-
  maandag 11 april 2016 @ 15:05:14 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_161350474
Ik voel me weer enigszins normaal, dus doe vandaag een poging tot normaal eten:

O: 3 volkoren met Ardenner.
T: 2 time-out koekjes
L: 3 volkoren, houmous, veldsla
T1: 1/2 mueslireep
T2 (echt uren later): 1/2 mueslireep
D: Groenteschnitzel, iets aardappeligs, komkommer, appel, beetje dressing.

En nu maar kijken wat m'n buik ervan vindt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_161351920
Ben je nog bij je eigen arts geweest Tink of maar niet nu het wat beter ging?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161352190
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:34 schreef Sunnythesun het volgende:

Ohnee!! Nu kan je dus geen stap meer zetten :N
Ik heb net een half uur gewandeld *) Zonder fitbit. Een overwinning _O- En toch voelde het leeg en doelloos.
pi_161352199
Ik heb net ook lang gewandeld, zonder fitbit. Voelde heerlijk! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_161352231
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Even contacten met de chat-klantenservice van fitbit, Isa. Krijg je een nieuwe. Tenminste ik wel.
Oh echt? :o Ik heb hem al 1,5 jaar en dan dus ook?
  maandag 11 april 2016 @ 16:44:48 #39
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161352351
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh echt? :o Ik heb hem al 1,5 jaar en dan dus ook?
Proberen kan altijd toch?

Ben met mijn been bij de huisarts geweest. Pijn in mijn kuit is een spiertje en voor het vocht een tubigrip. En veel met mijn been omhoog joepie ;).
pi_161352580
Fitbit support chat stuurde me dit: http://imgur.com/a/l1KwH
En nu is het opgelost :')

Sterkte Bubsel! Komt vast goed :Y
En ik hoop dat het met Tink snel nog beter gaat, er zit in ieder geval vooruitgang in.
pi_161352587
Lijstje:
O: 300ml Optimel Magere drink yoghurt
T: 500gr Optimel Magere kwark, aardbei
L: 4 volkoren + hero light jam
T: IJsje
D: AGV
T: Banaan.

+/- 2000 kcal :7
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 11 april 2016 @ 17:02:37 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161352602
Ik moet weer een beetje op gaan letten, dus lijstje:

O: 300ml volle yoghurt, banaan, honing, whey
T: mueslireep
L: 3x boterham, 1x salami, 1x kip, 1x pindakaas met hagelslag
T: meg gekookt ei, dus stiekem geskipt
D: broodje hamburger met zoete aardappel en een of andere ranzige spinazie salade :')
T: stuk choco, 7 tucjes

Geen sport want lui!
  maandag 11 april 2016 @ 17:08:16 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161352663
Lijstje:

O: 9 havermout pannenkoeken met zero stroop
T: 2 ontbijtkoek
S: 60km fietsen
T: 4 ontbijtkoek, 1 gelletje, banaan, isostar
L: 4 kaiserbroodjes, 1 chocopasta, 1 jam, 1 kokos brood, 1 ei, gekookt ei.
T: magnum
D: 500g bloemkool, 300g wokrijst, kipburger
S: 500g kwark, 150g blauwe bessen, 60g cashewnoten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_161352770
Ik ben wel fan van dit soort dagen! Toch aantrekkelijker een stukje te gaan lopen dan wanneer het zo grijs en grauw :r is!
pi_161352816
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben wel fan van dit soort dagen! Toch aantrekkelijker een stukje te gaan lopen dan wanneer het zo grijs en grauw :r is!
Ja, buiten wandelen was fijn O+
  maandag 11 april 2016 @ 17:24:14 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161352889
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 16:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb net een half uur gewandeld *) Zonder fitbit. Een overwinning _O- En toch voelde het leeg en doelloos.
Je weet dat je handmatig stappen in kan vullen in de app? O-)

En idd, I luuuuurve this weather, heb al 2x een uur gewandeld. O+
  maandag 11 april 2016 @ 17:32:12 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161353039
ik haat dit weer. zon op mn beeldscherm :@
  maandag 11 april 2016 @ 17:33:36 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161353066
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:32 schreef gcjoel het volgende:
Klopt! En bruin worden :{
pi_161353076
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik geneer me ook altijd een beetje wanneer ik mijn gordijn/luxafles dichtdoe :@
  maandag 11 april 2016 @ 17:37:26 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161353148
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik geneer me ook altijd een beetje wanneer ik mijn gordijn/luxafles dichtdoe :@
helpt niks. heb van die hippe gordijnen die er eigenlijk voor de sier hangen. zon schijnt er dwars doorheen :')
pi_161353181
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 16:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D :D ik baalde van de week dat ik al van alles had gedaan en er toen pas achter kwam dat ik hem vergeten was om te doen :+ :')

Maar ik zie dat hij het weer doet! ^O^
  maandag 11 april 2016 @ 17:41:04 #52
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161353223
wat is een fitbit en moet ik dat ook?
pi_161353251
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:59 schreef Isabeau het volgende:

Die moet ik onthouden, heb ik soms ook last van.

En dat doelloos voelen is herkenbaar :D
  maandag 11 april 2016 @ 17:44:27 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161353291
Als je de app wel aanzet en je fitbit vergeten ben telt ie wel de stappen *)

Fijn dat ie het weer doet ^O^

Morgen weer wandelen O+ even kijken of ik een kleiner rondje moet lopen eigenlijk geen zin in ;)
pi_161353490
Lijstje:
O: kwark met muesli
B: woeste schoonmaakacties
S: les 10 Evy
L: volkorenbrood met ham kaas en 2 gekookte eitjes
D: groentesoep met stokbrood
B: extra ommetje want mooi weer O+
En dan heb ik nog 400kcal over :D Misschien het ommetje maar naar de ijssalon doen straks O-)
pi_161353507
Dat gePIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES de hele tijd jonges! :r
pi_161353510
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als je de app wel aanzet en je fitbit vergeten ben telt ie wel de stappen *)

Hoe dan? Met je mobiel in je broekzak?
  maandag 11 april 2016 @ 18:00:09 #58
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161353562
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hoe dan? Met je mobiel in je broekzak?
Ja. Vond het ook vreemd maar ik had wel track your exercise aan gezet, misschien daardoor?
pi_161353690
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:00 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ja. Vond het ook vreemd maar ik had wel track your exercise aan gezet, misschien daardoor?
Andere apps kunnen dat ook dus ergens is dat wel logisch. Maar volgens mij kunnen niet alle telefoons dat.
pi_161353763
Ik houd m'n stappen bij met m'n iPhone inderdaad. Vandaag >30.000 (20 km wandeling).

Morgen komt m'n fitbit, dus dan stap ik over. Ik laat m'n telefoon altijd ergens slingeren, en zelf later toevoegen vind ik lastig, omdat ik echt geen idee heb wat ik zou moeten schatten.
pi_161353798
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:00 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dan telt hij afstand toch? En niet stappen.
pi_161353806
O, en lijstje van vandaag:

O: stuk kaasuienbrood (was over van gisteren)
L: volkoren broodje met zelfgemaakte eiersalade
T: gedroogd fruit met noten
D: paar stukjes stokbrood, rauwkost
B: wandeling 20 km

De afgelopen week erg veel last van astma en dus niet superfanatiek gesport, wel heel veel gewandeld. Morgenochtend ga ik kijken hoe het met Keep Fit gaat.

Verder afgelopen zondag weer -0,4, dus zit gemiddeld op -0,5 per week.
pi_161353889
quote:
12s.gif Op maandag 11 april 2016 17:24 schreef Brighteyes het volgende:

Je weet dat je handmatig stappen in kan vullen in de app? O-)

En idd, I luuuuurve this weather, heb al 2x een uur gewandeld. O+
Ik heb geen app, want geen smartphone 8-)
  maandag 11 april 2016 @ 18:58:19 #64
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161354541
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 18:15 schreef magsmaller het volgende:
Ik houd m'n stappen bij met m'n iPhone inderdaad. Vandaag >30.000 (20 km wandeling).

Morgen komt m'n fitbit, dus dan stap ik over. Ik laat m'n telefoon altijd ergens slingeren, en zelf later toevoegen vind ik lastig, omdat ik echt geen idee heb wat ik zou moeten schatten.
Mijn fitbit is een stuk terughoudender met het aantal stappen op 20 km. 25 duizend en nog wat.

Ik dacht ook de stappen?
pi_161354680
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 18:58 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Mijn fitbit is een stuk terughoudender met het aantal stappen op 20 km. 25 duizend en nog wat.

Ik dacht ook de stappen?
Na de wandeling zat ik rond de 26.000, maar dat was inclusief kinderen naar school brengen en naar de metro lopen. Aan het eind van de middag had ik weer de schoolronde en een rondje dorp erbij en ben ik met de kinderen nog naar het park geweest. Die 30k was dus niet alleen de 20km wandeling.

Maar vanaf morgen kan ik dus lekker nerden met fitbit en iphone statistiekjes naast elkaar;-)
  maandag 11 april 2016 @ 19:08:47 #66
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161354776
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:05 schreef magsmaller het volgende:

[..]

Na de wandeling zat ik rond de 26.000, maar dat was inclusief kinderen naar school brengen en naar de metro lopen. Aan het eind van de middag had ik weer de schoolronde en een rondje dorp erbij en ben ik met de kinderen nog naar het park geweest. Die 30k was dus niet alleen de 20km wandeling.

Maar vanaf morgen kan ik dus lekker nerden met fitbit en iphone statistiekjes naast elkaar;-)
^O^ fitbit vind ik qua km's niet altijd kloppen daarom heb ik altijd 2 apps lopen.
  maandag 11 april 2016 @ 19:08:58 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161354779
Je kan in fitbit je stap-grootte invullen dus dan rekent hij ook vast afstanden terug naar stappen aan de hand daarvan
  maandag 11 april 2016 @ 19:40:20 #68
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161355667
GePIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?
Prrrrr
  maandag 11 april 2016 @ 19:46:53 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_161355866
Pissen O+
disclaimer
  maandag 11 april 2016 @ 20:21:31 #70
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161357070
pissen :'(
  maandag 11 april 2016 @ 21:06:29 #71
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161359011
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 19:40 schreef mrspoeZ het volgende:
GePIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEE?
Oh. Ik dacht dat er gezeken werd. Of dat DP een piep in haar oor had. Of dat er muizen zaten in haar kelder. Ofzo.

Lijstje:
O kwarkje (alles was op :-()
T TREKreep
L groentjes met gerookte kip
T 3 knackebrotjes met smeerkaas en een eierkoek
D worteltjes, mais, erwtjes, paprika met aardappels en gehaktbal de la maman.
T ministroopwafeltjes bij de koffie

OT: poezen moeten toch ín bakjes en doosjes? Niet met hun achterpoten erin 'omdat jij dat dan zo graag wil baas' en hun voorpoten op het toetsenbord?
Prrrrr
  maandag 11 april 2016 @ 21:16:20 #72
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161359356
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 20:21 schreef gcjoel het volgende:
pissen :'(
Zeikwijf.
  maandag 11 april 2016 @ 21:21:13 #73
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161359565
Mijn planning is mislukt :') Ik at nog 3 magnums :X
  maandag 11 april 2016 @ 21:23:42 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161359650
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 21:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zeikwijf.
zelluf
  maandag 11 april 2016 @ 21:24:42 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161359685
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Qwea het volgende:
Mijn planning is mislukt :') Ik at nog 3 magnums :X
waarom koop je die dan ook. jezus weet je nou nog niet dat je geen zelfbeheersing hebt? pakje boter!!
  maandag 11 april 2016 @ 21:26:29 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161359747
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

waarom koop je die dan ook. jezus weet je nou nog niet dat je geen zelfbeheersing hebt? pakje boter!!
Omdat ik ze niet per 1 kon kopen en dacht "red ik". Well, nothing changed so far :')

Die double is echt zo fucking onweerstaanbaar debiel achterlijk lekker :o
pi_161359764
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Oh. Ik dacht dat er gezeken werd. Of dat DP een piep in haar oor had. Of dat er muizen zaten in haar kelder. Ofzo.

Lijstje:
O kwarkje (alles was op :-()
T TREKreep
L groentjes met gerookte kip
T 3 knackebrotjes met smeerkaas en een eierkoek
D worteltjes, mais, erwtjes, paprika met aardappels en gehaktbal de la maman.
T ministroopwafeltjes bij de koffie

OT: poezen moeten toch ín bakjes en doosjes? Niet met hun achterpoten erin 'omdat jij dat dan zo graag wil baas' en hun voorpoten op het toetsenbord?
Ow maar een toetsenbord is nog leuker natuurlijk
pi_161359828
:') :') is het weer zo laat?
  maandag 11 april 2016 @ 21:29:41 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161359883
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2016 21:26 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat ik ze niet per 1 kon kopen en dacht "red ik". Well, nothing changed so far :')

Die double is echt zo fucking onweerstaanbaar debiel achterlijk lekker :o
ja stop maar met je gejank. kweek ruggengraat yo.
ik at gewoon 7 tucjes volgens plan. morgen wegen!
hopelijk geen biggen gewicht :'(
pi_161359926
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
:') :') is het weer zo laat?
21:30
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 11 april 2016 @ 21:31:54 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161359965
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik weeg gewoon morgen niet :')
  maandag 11 april 2016 @ 21:32:52 #82
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161360012
bijna kinderbedtijd. bijna ontbijt. <3
pi_161360303
Ik lurk even :W
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:29 schreef gcjoel het volgende:

[..]

7 tucjes is geen plan...
  maandag 11 april 2016 @ 21:48:33 #84
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161360768
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik lurk even :W

[..]

7 tucjes is geen plan...
hoeveel dan? :,(
pi_161360834
O: krentenbol
T: banaan
L: 2 volkoren kaas, krentenbol
T: appel, bites
D: krieltjes, witlof met een beetje kaas en een vega burger.
T: stukje chocolade

Verhuisvoer opeten en nog geen keuken dus nog even rare lijstjes :') morgen weer een keuken *O*
pi_161360866
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]

hoeveel dan? :,(
Maximaal 1 1/3e.
  maandag 11 april 2016 @ 21:51:23 #87
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161360920
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 21:50 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Maximaal 1 1/3e.
nooooo! vertel je me nu. kijk dat zetten ze niet op de verpakking. nou morgen weer dik dus.
  maandag 11 april 2016 @ 22:01:50 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_161361511
Ik kreeg vandaag ons nieuwe familieportret. Ik durf toch wel te zeggen dat ik er smokin' uit zie. Ben er echt als een kind zo blij mee :')
disclaimer
  maandag 11 april 2016 @ 22:05:22 #89
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_161361674
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg vandaag ons nieuwe familieportret. Ik durf toch wel te zeggen dat ik er smokin' uit zie. Ben er echt als een kind zo blij mee :')
Oh, dat ben jij toch! Dat mag je inderdaad zeggen van jezelf, je ziet er goed uit! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_161361769
quote:
En terecht!! Je ziet er echt geweldig uit O+ ^O^
pi_161361858
Ja SQ, dat ben je ook. De foto's zijn echt tof om zo achter elkaar te zien.
  maandag 11 april 2016 @ 22:10:17 #92
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161361898
quote:
Ja ziennnnnnnnnnnnnn dus!
Prrrrr
  maandag 11 april 2016 @ 22:11:01 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_161361920
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:10 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Ja ziennnnnnnnnnnnnn dus!
Moest mn gezin even achterwege laten :+

disclaimer
pi_161361998
Wow hot SQ! En mooie jurk
  maandag 11 april 2016 @ 22:13:02 #95
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161362013
Pfoeiiii... hottie O+
Prrrrr
pi_161362111
:9~
pi_161362315
^O^
En je kind heeft ook mooie schoenen!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_161362388
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 22:18 schreef Vanyel het volgende:
^O^
En je kind heeft ook mooie schoenen!
Viel mij ook al op :D
  maandag 11 april 2016 @ 22:22:13 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_161362526
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Viel mij ook al op :D

:P

( Ik heb ze in het groen, maar dat stond niet zo mooi onder die jurk 8-))
disclaimer
pi_161362614
*O*
pi_161362690
Mooie foto ja! Haha, goede keuze om niet voor de familieschoen te gaan ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport maandag 11 april 2016 @ 22:36:17 #102
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_161363071
Gave jurk SQ!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_161363793
SQ O+ en die jurk O+
pi_161364069
SQ, ik vond je nieuwe foto ook al zo fantastisch _O_
pi_161364161
Sq!! Jurk O+ benen O+
  Licht Ontvlambaar maandag 11 april 2016 @ 23:07:34 #106
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161364270
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 22:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
SQ O+ en die jurk O+
Mee O+ O+ Skjoe, je bent een lekker wijf :Y

Nog even terugkomend op mijn bioscoopbroek (gewoon met hele zakken :P ), ik paste gisteren in maat 30 *)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_161364320
Jeumig SQ, wat zie je er goed uit :D
pi_161367360
Goedemorgen :)

O: groene smoothie
L: quinoa salade met paprika en feta
T: bites
D: pasta met groene saus
T: knoflookgarnaaltjes

Verder 10,000 stappen
pi_161367392
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

( Ik heb ze in het groen, maar dat stond niet zo mooi onder die jurk 8-))
O+
Ik had ze ook in het groen, maar ze verloren het altijd van mijn andere superstars dus ik heb ze weggegeven.
pi_161367394
Groetjes uit de VS! Veel gelopen! Eten is raar, maar mijn broek zit losser dan 2 weken geleden en de foto's zijn OK, dus ik klaag lijn-technisch niet! Verder ook niet, want het is prachtig. Vandaag weer 14km gehiked en gewandeld rondom de Grand Canyon. Gaan er zeker nog terug voor een multi-day hike de canyon in of zelfs door O+
Ja doei.
pi_161367427
SQ! O+

Zonsondergang bij de Canyon

Ja doei.
  dinsdag 12 april 2016 @ 07:22:44 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_161367502
Oh prachtig moblo! Zowel de voor- als de achtergrond :D
disclaimer
pi_161367622
Goedemorgen. Ik ben ZO moe. Misschien ga ik vandaag gewoon niet sporten. :o
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 april 2016 @ 07:47:42 #114
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161367636
70,1 ! gaat goede kant op
pre o: yakult
o: yoghurt banaan honing whey smoothie
t: mueslireep
L: 3x boterham kip salami en pindakaas met hagelslag
t: gekookt ei
d: pasta met bloemkool en vegetarisch spek :') :')
t: chocolade en crackertjes ofzo

hoppa ff doorpakken
pi_161367641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 07:03 schreef motorbloempje het volgende:
SQ! O+

[ afbeelding ]
Wow O+
pi_161367651
quote:
SQ! O+

[ afbeelding ]
O+ _O_
pi_161367662
Morning!

O: Ontbijt granola met melk
T: Banaan en mandarijn
L: twee volkoren met kip en oude kaas + een overgebleven pastasaus van gisteren waar zoveel groente in zit dat het eerder op een salade lijkt :')
T: mueslireep
D: AV(egetarische dingetjes)G

Vanavond kapper dus geen sport helaas. Wel een lunchrondje wandelen maar doe ik eigenlijk elke dag.
pi_161367671
Mooie ibood vandaag voor wie nog een wat geavanceerder sporthorloge wil :)
  dinsdag 12 april 2016 @ 07:58:30 #119
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161367696
http://www.marktplaats.nl(...)ner-gps-horloge.html

Dezelfde voor 80 euro bij Conrad?
pi_161367707
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 07:58 schreef Rauw. het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ner-gps-horloge.html

Dezelfde voor 80 euro bij Conrad?
Die is zo te zien zonder HR?
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:02:25 #121
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161367716
Ah, ik zie het.
Wel vreemd dat hij onder de categorie: GPS Hartslagmeters valt dan :')
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:02:28 #122
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_161367717
De ibood is met hartslagmeter. :)

De weegschaal was bij thuiskomst een beetje teleurstellend. .
Dus nu heb ik zin om er weer tegen aan te gaan!
Zit nog even te twijfelen over een lunch rondje, maar ik neem iig mn spullen mee.. dat wordt het evt een after-work-out.. :P

Lijstje met een lege koelkast is leeg.. eens kijken wat het wordt vandaag.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_161367738
Goed moment om hier binnen te vallen, wat een gave foto's SQ en MoBlo!

Ik kom hier meeschrijven als dat mag. Ik lees al jaren (ja jaren :') ) mee en denk dat het inmiddels wel prettig is om ook zelf mee te posten. Ooit zei de weegschaal 122. Dat ben ik afgevallen tot 75. Met Cambridge, dat wel. Hoewel ik niet achter crash diëten sta, was het voor mij de manier om af te vallen en tegelijkertijd heel veel te leren over eten. Ik ben netjes op gewicht gebleven tot ik zwanger werd en mijn ruggengraat vervangen werd door ijsjes en koekjes. Eind van mijn zwangerschap woog ik 114 kilo. En nu moet het er weer af. Jongedame is inmiddels 9 maanden en de weegschaal stond vanochtend op 84.9 - zonder crash dieet.

Voor de laatste 10 kilo kom ik hier graag meekletsen. :W

Lijstje van vandaag:

O: Havermout, koffie
T: Geprakte avocado, koffie
L: Twee sneetjes brood met twee gekookte eitjes en rookvlees
T: Banaan
D: Spaghetti Bolognaise
Totaal: 1767
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_161367845
Knappe cijfers Krisvc!
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:17:45 #125
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161367853
Sq wow! En moblo ook al zo mooi!

Vandaag een halve kilo zwaarder }:|.

Zo een rondje wandelen kijken hoe ver ik kom kuit doet al best pijn.

Welkom Krisvc! Goed bezig al ^O^
pi_161367860
Welkom krisvc
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:19:50 #127
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161367868
Voel mij al 4 dagen een oude man met strakke schouders, nek en armspieren :') Gisteren goed stuk gegaan in een workout en vervolgens was ik bijzonder trots op wat ik tot nu toe bereikt heb. Toch wel 'n bijzonder gevoel als je er normaal wat nuchter in staat.

Rustdag vandaag, alhoewel ga weer eens sleutelen na werktijd dus er word wel weer een keer fysiek gewerkt.

Qua voedsel rond de 2k kcal. Prima.
pi_161367876
Knap werk Krisvc ^O^
pi_161367932
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 07:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh prachtig moblo! Zowel de voor- als de achtergrond :D
Nou, dat hekje valt toch wel mee qua schoonheid?

SPOILER
pi_161367945
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 07:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooie ibood vandaag voor wie nog een wat geavanceerder sporthorloge wil :)
Die heeft mijn vader ook en bevalt hem héél goed ^O^ Ik heb er wel over gedacht, maar ik vind het toch best heel veel geld voor een gadget. Alhoewel het inmiddels wat minder heel veel geld is :7
pi_161367955
Hoi krisvc :W Meekletsen is (vaak) leuker *O* En je hebt al heel wat bereikt zeg, petje af _O_
pi_161368030
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die heeft mijn vader ook en bevalt hem héél goed ^O^ Ik heb er wel over gedacht, maar ik vind het toch best heel veel geld voor een gadget. Alhoewel het inmiddels wat minder heel veel geld is :7
Ik heb nog een veel duurdere op het oog als beloning voor mezelf wanneer ik de 5km kan lopen :@
pi_161368069
Het is prachtig. Foto's doen het geen recht! En volgende keer echt helemaal naar beneden, nu maar een klein stukje gedaan... Wel 30,000 stappen gedaan, dat dan weer wel. 8-)
Ja doei.
pi_161368109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 08:40 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik heb nog een veel duurdere op het oog als beloning voor mezelf wanneer ik de 5km kan lopen :@
Vooral kopen als je er blij van wordt :Y Ik denk dat bij mij de blij-factor niet opweegt tegen de andere dingen die ik met dat geld kan doen waar ik blij van word :+
  dinsdag 12 april 2016 @ 08:50:27 #135
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161368121
Goed werk, Krisvc! *O*
Fear is the path to the Dark Side.
  dinsdag 12 april 2016 @ 09:06:12 #136
319308 Tink89
To live is to dance
pi_161368268
Skjoe en Sjeen *O* *O*

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je nog bij je eigen arts geweest Tink of maar niet nu het wat beter ging?
Nee, het ging dit weekend zo goed dat ik moeilijk kon komen aankakken (hihi) met 'ik had zo'n buikpijn en was steeds zo misselijk, maar nu is het over, help me'... Even afwachten of het goed blijft gaan dus.

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:59 schreef Isabeau het volgende:

Sterkte Bubsel! Komt vast goed :Y
En ik hoop dat het met Tink snel nog beter gaat, er zit in ieder geval vooruitgang in.
*;

Morgen sollicitatiegesprek voor een interne promotie. Spannend! Nu dus snel heel hard aan de bak, dan heb ik straks wat voorbereidingstijd :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_161368301
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 09:06 schreef Tink89 het volgende:

Nee, het ging dit weekend zo goed dat ik moeilijk kon komen aankakken (hihi) met 'ik had zo'n buikpijn en was steeds zo misselijk, maar nu is het over, help me'... Even afwachten of het goed blijft gaan dus.

Ah, dat klinkt goed! Hopelijk blijft het goed gaan!
  dinsdag 12 april 2016 @ 09:20:12 #138
149959 SQ
snelle trees
pi_161368450
Tink, fijn dat de buikpijn over lijkt, hopelijk blijft het zo. En spannend morgen!!

Kris, welkom! Je bent al goed op weg joh, echt knap gedaan!
disclaimer
  dinsdag 12 april 2016 @ 09:33:27 #139
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161368634
quote:
SQ! O+

[ afbeelding ]
Mooi!!!

En SQ, wat een beauty ben je! O+
pi_161368867
SQ echt wat een prachtige jurk en mooie dame ben je toch O+ _O_ Ik vind hem je echt zó goed staan! :9~
En Canyon staat toch ook nog wel op mijn bucketlist. Erg gave foto!
Tink succes met sollicitatie straks!

Hier ook geen fibit maar mijn iphone die mijn stappen bijhoudt. Gisteren half uur met vriend gaan wandelen ipv skaten; was ook fijn :) En ovenschotel gehakt gemaakt met 800gr hollandse groentjes; philadelphia bieslook light :9 Nu nog een halve schotel over voor vanavond na fitness. Hebben we gelijk weer eten ^O^ Niet te moeilijk gedaan en lekker veel groentes in gepleurd; zag er verrekte kleurrijk uit :D
In totaal zat ik aan 1555kcal dus prima binnen de perken gehouden zonder dat ik verder honger had (ja trek wel ja; maar die heb ik verder genegeerd :') )

O/T: handvol druiven en snoepkomkommer (yoghurt is op dus dit werd mijn ontbijt dan maar :') )
L: 2 broodjes krab/houmous met paprika
T: denk nog wat druifjes net voor het sporten

S: Fitness

A: bierbommetjes (de A staat voor aperitief :') [/belg]) + mogelijk 1 witte martini
D: rest van ovenschotel van gisteren

*edit* Oja vandaag toch maar weer op de weegschaal gestaan: 66.6
Viel me nog niet tegen; had het serieus erger verwacht. En gisteren mijn jurkjes gepast; en maar 1 zat best 'strak'; maar ik kreeg hem wel dicht; dus mijn vrees voor 'ik pas nergens meer in' was in ieder geval onterecht :@
  dinsdag 12 april 2016 @ 10:07:16 #141
149959 SQ
snelle trees
pi_161369145
66,6 O+

En ik zal maar niet zeggen wat die jurk kostte dan 8-)

O: yoghurt met aardbeien, banaan en muesli
T: handje zwarte druiven, bakje komkommer en wortels
L: waarschijnlijk vier boterhammen kipfilet óf drie rogge met smeerkaas
T: quukske
D: ik denk iets met vis :9
disclaimer
pi_161369309
Heb je nou 4 kilo gekakt SQ?? :o
pi_161369322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je nou 4 kilo gekakt SQ?? :o
Denk dat SQ reageerde op Priem, want die woog vanochtend 66,6 :P Ik zat ook al " :o "
pi_161369350
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:19 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Denk dat SQ reageerde op Priem, want die woog vanochtend 66,6 :P Ik zat ook al " :o "
_O-

Ik was al serieus onder de indruk van de poepskillz van SQ, maar helaas _O-
pi_161369423
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:

In een spoiler dan? O-) Ik vind het model echt supertof
pi_161369644
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
66,6 O+

O: yoghurt met aardbeien, banaan en muesli
T: handje zwarte druiven, bakje komkommer en wortels
L: waarschijnlijk vier boterhammen kipfilet óf drie rogge met smeerkaas
T: quukske
D: ik denk iets met vis :9
Ik weet wat ie kost :') Ik heb hier de winkel in de buurt en zag em hangen :X Ik moest me erg inhouden O+ Maar het twins-deel hebben we al eens vaker gedaan haha :D
  dinsdag 12 april 2016 @ 10:39:11 #147
149959 SQ
snelle trees
pi_161369660
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

In een spoiler dan? O-) Ik vind het model echt supertof
http://m.hm.com/nl/product/35409?article=35409-B

disclaimer
pi_161369718
pi_161369722
Ik dacht juist dat ie idioot duur zou zijn :')
  dinsdag 12 april 2016 @ 10:44:59 #150
149959 SQ
snelle trees
pi_161369755
*D
disclaimer
pi_161369795
Gefaald :')
pi_161369866
Zo balen dat hij er niet meer is in 42 of 40 :'(
pi_161369953
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo balen dat hij er niet meer is in 42 of 40 :'(
Misschien in de winkel *O*
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:06:22 #154
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161370120
Hij is er nog wel in mijn maat! Maar ik voorzie een zwangerschapslook :')
Nice zo'n dikke pens :'( :'(
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:09:57 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161370178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:06 schreef gcjoel het volgende:
Hij is er nog wel in mijn maat! Maar ik voorzie een zwangerschapslook :')
Nice zo'n dikke pens :'( :'(
Minder tuc vreten.
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:10:51 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_161370191
kunnen we straks een clubje oprichten :')
Anyway. Geen dure designerkleding dus :P

Ik zit nu alleen dus wel met het probleem dat mijn zomerjas wéér te groot is. En ik vind shoppen bijna altijd leuk, behalve voor jassen. Want ze hebben nooit wat ik zoek (stijlvol, getailleerd en KLEURRRR) voor een leuke prijs :(
disclaimer
pi_161370212
Jurk besteld :')
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:12:50 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161370224
83,6 hiero.

O: Niks :')
L: 6 kaiser broodjes met 2 kipburgers, pindakaas en kaas.
T: Magnum double
T: 2 bananen
D: Patat oorlog, broodje hamburger speciaal, broodje frikandel speciaal
T: 500g kwark, 60g cashew noten erdoor, 150g aardbei erdoor
T2: Maaltijd salade

Geen S vandaag. Lui varken enzulks.
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:14:42 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161370247
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef Qwea het volgende:
83,6 hiero.

Jij was toch altijd veel lichter? WTF ben je aan het doen? Stop het is gewoon fucking zonde!
pi_161370250
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef Qwea het volgende:
83,6 hiero.

Huh? Was jij niet fucking skinny en ripped en shit?
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:16:42 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161370270
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:15 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Huh? Was jij niet fucking skinny en ripped en shit?
Die heeft gewoon een verkeerde afslag genomen :')
Terug bij af straks!
pi_161370308
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Die heeft gewoon een verkeerde afslag genomen :')
Terug bij af straks!
Toen ik hier nog lurkte was ik 20 kg zwaarder dan wat Qwea woog toen, nu ben ik gewoon ruim 10 kilo lichter :')

Maar als ze niet aan het trollen is: laat al die shit staan en doe normal met eten pls.
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:22:36 #163
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161370355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:19 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Toen ik hier nog lurkte was ik 20 kg zwaarder dan wat Qwea woog toen, nu ben ik gewoon ruim 10 kilo lichter :')

Maar als ze niet aan het trollen is: laat al die shit staan en doe normal met eten pls.
Mja kom op zo spastisch met eten en sport omgaan houdt niemand vol! :')
Dat blijkt maar weer!
pi_161370385
Na mijn geburito toch weer langzaam maar zeker richting mijn ATL aan het bewegen. Ik word er nerveus van. Het voelt als pakjesavond, alleen dat je dan niet precies weet wanneer het zo ver is.
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:24:36 #165
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161370393
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jij was toch altijd veel lichter? WTF ben je aan het doen? Stop het is gewoon fucking zonde!
Klopt. Was. Ik was ooit 73kg. :')
pi_161370414
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
kunnen we straks een clubje oprichten :')
Anyway. Geen dure designerkleding dus :P

Ik zit nu alleen dus wel met het probleem dat mijn zomerjas wéér te groot is. En ik vind shoppen bijna altijd leuk, behalve voor jassen. Want ze hebben nooit wat ik zoek (stijlvol, getailleerd en KLEURRRR) voor een leuke prijs :(
Ik was net bij asos aan het kijken; waar ik paar jaar geleden die rode peplum jas heb gekocht (weet je nog? Die werd bij jou afgeleverd toen volgens mij :') ); maar dafuq is er met die prijzen aan de hand :X Was vroeger best redelijk qua prijzen; maar ik zie alleen maar dure jassen nu -O-
Beeeeetje jammer.... ;(
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:26:19 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_161370425
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:25 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik was net bij asos aan het kijken; waar ik paar jaar geleden die rode peplum jas heb gekocht (weet je nog? Die werd bij jou afgeleverd toen volgens mij :') ); maar dafuq is er met die prijzen aan de hand :X Was vroeger best redelijk qua prijzen; maar ik zie alleen maar dure jassen nu -O-
Beeeeetje jammer.... ;(
Ja maar de shipping is nu wel gratis!

:')
disclaimer
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:27:58 #168
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161370456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

pi_161370500
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:27 schreef Artoo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_161370513
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:26 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

;( :X :')
Voordeel: Ga ik daar voorlopig niet meer falen :D ^O^
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:33:00 #171
149959 SQ
snelle trees
pi_161370546
Nee maar even serieus, wat is er gebeurd met kanariegeel, grasgroen, turquoise en magenta?
Waarom is alles khaki en navy dit seizoen? Ik word er gewoon een beetje depri van :')
disclaimer
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:34:39 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161370577
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar even serieus, wat is er gebeurd met kanariegeel, grasgroen, turquoise en magenta?
Waarom is alles khaki en navy dit seizoen? Ik word er gewoon een beetje depri van :')
En alles is superkort :(
pi_161370595
quote:
Jup het viel me ook al af dat er totaal geen inspiratie is.

Soberso voor het nieuwe seizoen algemeen qua kledij... Hier heb je 1 grote stoffen vierkanten zak BAM MODE !

*edit* Oja of het alternatief is croptops; want daar zit iedereen idd weer op te wachten ^O^
-O-
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:37:39 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_161370625
Ik zal voor de gein es een crop top aantrekken naar kantoor; kijken hoe snel ik door de beveiliging verwijderd word O+
disclaimer
  dinsdag 12 april 2016 @ 11:38:19 #175
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161370637
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Soberso voor het nieuwe seizoen algemeen qua kledij... Hier heb je 1 grote stoffen vierkanten zak BAM MODE !

*edit* Oja of het alternatief is croptops; want daar zit iedereen idd weer op te wachten ^O^
-O-
En dan lekker met zo'n spekrol eronder uit :r
pi_161370646
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:35 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja viel mij ook op :(
Jammer
pi_161370648
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal voor de gein es een crop top aantrekken naar kantoor; kijken hoe snel ik door de beveiliging verwijderd word O+
_O-
pi_161370732
quote:
Bluf *)
pi_161370835
quote:
Om je voor henzelf te houden zeker! :P
pi_161371033
Nadeel van dit weer: Ik zit weer eens op zonnebril-webshops wat bij elkaar te klikken :')

Ahja.. Faal ik iig geen kleren :X
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:39:22 #181
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_161371887
O: bolletje kaas
T: banaan
L: 3 volkoren. 1 met kruidentuintje-shizzle en 2 met kaas. Stuk komkommer, cherrytomaatjes
T: appel, bites
D: geen idee, eten bij schoonouders. Alweer. Maar onze nieuwe keuken word nu geplaatst O+

En sporten doe ik volgende week maar weer eens. 3 weken niet geweest :')
pi_161371974
Lijstje:
O: kwark met muesli
B: 1,5 uur gewandeld
T: mueslireepje onderweg
L: griekse pastasalade
B: 10km fietsen
D: bloemkool-pasta schotel
pi_161372015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 11:38 schreef gcjoel het volgende:

[..]

En dan lekker met zo'n spekrol eronder uit :r
Bij mij is dat echt on fleek, al zeg ik het zelluf. :@ Ga ze ook echt dragen maar naar werk en college vind ik het een no

Hoii ☝🏻
pi_161372040
Mooi foto's SQ en motorbloempje!

Hier semi-dood na Keep Fit en 10k stappen. Keep Fit eindigde met intervaltraining op de loopband, dat was de eerste keer hardlopen in tijden, dus dat ga ik nog wel even voelen. Me ook opgegeven voor Bootcamp morgenavond, met dezelfde instructrice!

Lijstje van vandaag:
O: roerei met gerookte zalm, schaaltje fruit
L: volkoren broodje met zelfgemaakte eiersalade, schaaltje rauwkost
T: gedroogd fruit met noten
D: koolraapfrietjes met gegrilde groente of zelfgemaakte pizza met groente
B: Keep Fit, ruim 10.000 stappen

En kleine overwinning op mezelf: vanochten met mijn 100+ kilo lekker in mijn nieuwe nike legging en topje gesport! Zoveel fijner dan de wijde kleding die ik tot nu steeds droeg!
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:48:42 #185
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161372058
quote:
Bij het mannenrek niet veel anders, veel grijs ook.

Zo ziet mijn garderobe er dus ook uit, omdat alles nieuw :')
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:54:28 #186
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161372150
Ik vind zulke donkere/saaie kleuren wel lekker eigenlijk :P Maar in mijn kast vind je ook vooral zwart :')

Lijstje met groooot ontbijt omdat ik die pas net nam:
O/L: 300g magere kwark met flav drops, kom havermoutpap met banaan, blauwe bessen en whey
S: UB assistance en een beetje cardio
T: Pompoensoep met een scheut kookroom
D: Macaroni met ham
T: Dubbele boterham met pindakaas en banaan
T: Protein cookie
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:54:34 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161372154
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Bij mij is dat echt on fleek, al zeg ik het zelluf. :@ Ga ze ook echt dragen maar naar werk en college vind ik het een no

Hoii ☝🏻
Ik vind het echt alleen kunnen als je superstrak bent.
Ben 1.80 met 70.1 kg :') Dus op zich slank maar zou dat toch echt nooit dragen.
Ga je zitten heb je echt zo'n blob eronder.. Of je moet het met zo'n ultrahoge broek of rok dragen :r :r
pi_161372188
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:54 schreef Artoo het volgende:
Ik vind zulke donkere/saaie kleuren wel lekker eigenlijk :P Maar in mijn kast vind je ook vooral zwart :')

Grijs O+ Zwart O+ Donkerblauw O+

Ik word ook blij van donkere kleuren. Wat nog best lastig is als je sportschoenen/kleding wilt kopen :@
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:56:46 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_161372195
In 1996 heette dat nog een naveltruitje O+
disclaimer
pi_161372212
Ik word ook erg ongelukkig van alle beige/vaalroze tinten momenteel. Dat staat mij totaal niet (en ik vind het nog lelijk ook). Als ik dat aan trek zie ik er uit alsof ik dood ziek ben :')
pi_161372226
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
Toen was het ook al een heel slecht idee :')
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:58:35 #192
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161372229
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
in 1996 droeg ik ze nog! :')
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:58:49 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_161372235
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik word ook erg ongelukkig van alle beige/vaalroze tinten momenteel. Dat staat mij totaal niet (en ik vind het nog lelijk ook). Als ik dat aan trek zie ik er uit alsof ik dood ziek ben :')
nee, daar kan ik inderdaad ook niks mee. Ik moet harde kleuren hebben :Y
disclaimer
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:59:48 #194
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_161372254
Dat heb ik ook sunny :) ooit zo'n kleurenanalyase gehad, ik moet het vooral bij herfstkleuren houden.
  dinsdag 12 april 2016 @ 12:59:50 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_161372255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Toen was het ook al een heel slecht idee :')
ik knoopte gewoon mijn bloes net onder mijn tieten af. Of mijn sepultura t-shirt :Y)
disclaimer
pi_161372257
Croptops vinnik zo ordinair :@ Ik ben wel sinds kort aan de high-waist skinny's, doen wonderen voor m'n blobje :P

Laisje:
O: magere kwark met aardbeien, banana, zelfgemaakte granola
L: 2 bth pindakaas, 200 gram druiven, 100 gr cherrytomaten
T: zakje just nuts
D: groentensoep, dike plak cake toe
T: mandarijntje

Qua kleding: altijd zwart/donkergrijs hier. Met hier en daar een verdwaalde groen/donkerblauw kledingstuk. 'T is m'n ding, als ik iets anders dan zwart aan heb valt het mensen direct op :') makkelijk met wassen ook, want eens in de zoveel tijd prop ik m'n 10kg wasmachine vol en doe ik er een dylon kleurtablet bij.
pi_161372258
Het liefst zou ik all black gaan, maar ik kan de laatste jaren echt weinig zwarte mooie zeut vinden. Pastelkleuren en dat vale nondescripte gedoe komt er echter niet in :r
pi_161372275
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 12:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee, daar kan ik inderdaad ook niks mee. Ik moet harde kleuren hebben :Y
Hard blauw zoals in jouw jurkje bijvoorbeeld :Y Qua zachtere kleuren kan ik paars-achtig wel hebben.. fuchsia.. Is eigenlijk ook 'hard' nu ik er over na denk.. nou ja :+ zolang het maar geen oud-roze is :r
pi_161372309
Ik heb momenteel een lichtgrijs bloesje aan.. maar dan wel met een knal turquoise hemdje er onder ;)
pi_161372313
Ik moet naar een bruiloft met een dresscode en een colourcode met lila, paars, zwart en grijs. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een lila/paars kledingstuk gehad denk ik. En zwart of grijs aan naar een bruiloft vind ik ook weer zo treurig..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_161372331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet naar een bruiloft met een dresscode en een colourcode met lila, paars, zwart en grijs. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een lila/paars kledingstuk gehad denk ik. En zwart of grijs aan naar een bruiloft vind ik ook weer zo treurig..
Daar vragen ze toch om dan?
pi_161372335
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Paars :'( lila :'(

Ik zou lichtgrijs doen :Y
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:03:46 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_161372336
ik vind zwart toch vaak wel een beetje fat costume. Ik veroordeel het niet, ik heb zelf het grootste deel van mijn leven in zwart gelopen. Maar ik denk dat ik een overdosis heb gehad ofzo.
Ik heb wel veel donkere kleding maar ik probeer er altijd kleur in te verwerken. Een neon pump er bij bijvoorbeeld, of een knalgroen shirtje :Y
disclaimer
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:05:07 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_161372361
kleurcodes op bruiloften, dat vind ik echt heel erg :') ;(
disclaimer
pi_161372362
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar vragen ze toch om dan?
Ik denk dat ik gewoon een donkerblauw jurkje aantrek, daar heb ik een paar leuke van. Ik vind het ook nogal wat om te dicteren wat voor kleur mensen aanmoeten. Volgens mij is het ook niet per se zo bedoeld, ze doen alle decoratie in die kleuren maar ik hoop niet dat ze serieus verwachten dat iedereen in die kleuren komt.
pi_161372395
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
kleurcodes op bruiloften, dat vind ik echt heel erg :') ;(
Sowieso.. ik wilde op mijn bruiloft dat iedereen gewoon lekker aandeed wat fijn zit. Dus hebben we gewoon niet verteld dat het een bruiloft was ^O^ Iedereen gewoon lekker in normale kleren dus. Dikke prima! :D
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:07:56 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_161372424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk dat ik gewoon een donkerblauw jurkje aantrek, daar heb ik een paar leuke van. Ik vind het ook nogal wat om te dicteren wat voor kleur mensen aanmoeten. Volgens mij is het ook niet per se zo bedoeld, ze doen alle decoratie in die kleuren maar ik hoop niet dat ze serieus verwachten dat iedereen in die kleuren komt.
Onderschat de powers van bruidzilla niet.
Ik had een bruiloft waarin de vrouwen overdag in mantelpak met hoed en de heren in jacquet werden verwacht. En 's avonds was het cocktail en smoking.

Mijn man had zoiets van, dikke doei, ik kom in mijn (zeer nette) donkergrijze pak. Werd ie er nog op aangesproken ook :{
disclaimer
pi_161372443
Paars O+

Harde kleuren O+

En in mijn geval dan vooral blauw, groen en paars. Kleurt zo lekker bij mn oranje haar. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:08:47 #209
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_161372446
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik had een bruiloft waarin de vrouwen overdag in mantelpak met hoed en de heren in jacquet werden verwacht. En 's avonds was het cocktail en smoking.

Mijn man had zoiets van, dikke doei, ik kom in mijn (zeer nette) donkergrijze pak. Werd ie er nog op aangesproken ook :{
Oh boy :')
pi_161372456
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:07 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja, hier zijn ook 2 dresscodes, 1 voor overdag en 1 voor 's avonds. Gelukkig ben ik alleen 's avonds uitgenodigd. Ik snap echt niet dat mensen denken dat het er een leuker feest van wordt als je allerlei regels op gaat leggen.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:09:39 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_161372465
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Sowieso.. ik wilde op mijn bruiloft dat iedereen gewoon lekker aandeed wat fijn zit. Dus hebben we gewoon niet verteld dat het een bruiloft was ^O^ Iedereen gewoon lekker in normale kleren dus. Dikke prima! :D
Nou, dat ging me te ver, ik vind persoonlijk gewoon niet dat je je outdoorgear naar een bruiloft aantrekt :P (en ja. Ik ken mensen die dat zouden doen...) Dus wij hadden "smart casual" als "dresscode". Maar dat snapten mensen weer niet _O-
disclaimer
pi_161372522
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou, dat ging me te ver, ik vind persoonlijk gewoon niet dat je je outdoorgear naar een bruiloft aantrekt :P (en ja. Ik ken mensen die dat zouden doen...) Dus wij hadden "smart casual" als "dresscode". Maar dat snapten mensen weer niet _O-
haha nou men wist dat ze naar een feestje gingen, dus werkkleding heb ik niet gezien of zo. ;) Maar gewoon.. niet opgeprikt en ongemakkelijk, wel gezellig en fijn. Ik had ook 'gewone' kleren aan waar ik me gewoon lekker in voel. Ben helemaal niet van het opgetut en ingesnoerde.. Man ook niet, die draagt nooit een pak bijvoorbeeld dus waarom zouden we dat wel op onze bruiloft doen? Ik zag er het nut niet van in :)
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:12:51 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_161372542
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

haha nou men wist dat ze naar een feestje gingen, dus werkkleding heb ik niet gezien of zo. ;) Maar gewoon.. niet opgeprikt en ongemakkelijk, wel gezellig en fijn. Ik had ook 'gewone' kleren aan waar ik me gewoon lekker in voel. Ben helemaal niet van het opgetut en ingesnoerde.. Man ook niet, die draagt nooit een pak bijvoorbeeld dus waarom zouden we dat wel op onze bruiloft doen? Ik zag er het nut niet van in :)
Nou ja, het is wel lekker goedkoop voor iedereen ;)
disclaimer
pi_161372559
Volgens mij kunnen mensen inderdaad prima inschatten wat gepaste kleding is waar ze zich ook nog zelf lekker in voelen voor zoiets. En als je je zorgen maakt om specifieke individuen die misschien iets uit de toon zouden vallen in hun cargo-broek, kun je altijd nog een specifieke hint bij die mensen droppen dat dat niet echt de bedoeling is.
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:14:26 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_161372578
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij kunnen mensen inderdaad prima inschatten wat gepaste kleding is waar ze zich ook nog zelf lekker in voelen voor zoiets. En als je je zorgen maakt om specifieke individuen die misschien iets uit de toon zouden vallen in hun cargo-broek, kun je altijd nog een specifieke hint bij die mensen droppen dat dat niet echt de bedoeling is.
het ging ons er toen vooral om dat er geen mensen in gala-tenue zouden komen en zich vreselijk overdressed zouden voelen - dus een dresscode is er niet alleen voor om te zorgen dat mensen niet in hun afgetrapte cargobroek komen :D
disclaimer
pi_161372583
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Nou ja, het is wel lekker goedkoop voor iedereen ;)
Dat was mooi meegenomen ja :7
Alhoewel het alles bij elkaar nog wel wat gekost heeft. Onze ringen waren verreweg het duurste :+
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:15:22 #217
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161372605
Als ik ooit ga trouwen word het sws wel suit & tie.
Als je 't niet aan wil kom je maar niet, tis mijn feestje. Kan geen rekening houden met iedereens gevoelens tov kleding.
pi_161372610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

het ging ons er toen vooral om dat er geen mensen in gala-tenue zouden komen en zich vreselijk overdressed zouden voelen - dus een dresscode is er niet alleen voor om te zorgen dat mensen niet in hun afgetrapte cargobroek komen :D
^O^ ik vind wat dat betreft smart-casual de fijnste ja. Eigenlijk dus wat wij zelf ook gedaan hebben alleen hebben we het niet bij de uitnodiging gezet, dat ging vanzelf goed ;)
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:21:29 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_161372758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:15 schreef Rauw. het volgende:
Als je 't niet aan wil kom je maar niet, tis mijn feestje. Kan geen rekening houden met iedereens gevoelens tov kleding.
met 1 dresscode heb ik ook geen moeite, maar twéé dresscodes of dat je verplicht in een roze jurk moet komen, dat gaat mij nét te ver.

Inderdaad sunny, over het algemeen wijst zich dat vanzelf wel :Y
disclaimer
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:23:46 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161372819
Ik had een bruiloft waar de dresscode 'cocktail' was, maar ik voelde me toen echt niet comfi in een jurkje boven de knie en ben toen voor een (paars!!) soepel vallende strapless broekpak/jumpsuit gegaan. :Y
pi_161372878
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had een bruiloft waar de dresscode 'cocktail' was, maar ik voelde me toen echt niet comfi in een jurkje boven de knie en ben toen voor een (paars!!) soepel vallende strapless broekpak/jumpsuit gegaan. :Y
Volgens mij kan ik me die nog herinneren! Die was echt fab! O+
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:32:01 #222
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161372977
quote:
Dat was 't bij ons ook. Vooral omdat ik weet dat er in mijn familie mensen zijn die 'gewoon' in hun joggingbroek en een tshirt naar andere bruiloften zijn geweest. Die had ik er hoogstpersoonlijk uit getyft als ze dat bij mij geprobeerd hadden.
pi_161373162
Ik kan me gelukkig niemand in mijn vrienden/familiekring voorstellen die in joggingbroek naar mijn bruiloft zou komen :P Maar goed een dresscode kan inderdaad wel handig zijn/mensen wat inspiratie geven.

Verder baal ik een beetje, de laatste 3 weken lijken toch echt definitief 2-3kg erbij opgeleverd te hebben :( Ik wil die er af hebben voor het wedstrijdseizoen van hardlopen, maar merk ook dat ik niet heel veel onder verbruik kan zitten nu met zware trainingen..

Vandaag:
O: overnight oats met peer, magere yoghurt, rozijnen etc. toppings, en een groene andijvie-watermeloensmoothie
T: 2 gedroogde abrikozen
L: 3 rijstwafels met een hele avocado, stukje rettich
T: samson koekje, grapefruit, kiwi, misschien nog een boterham
S: bostraining 90 min
D: bonen/tonijn/kikkererwtensalade
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:39:53 #224
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161373169
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:32 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Dat was 't bij ons ook. Vooral omdat ik weet dat er in mijn familie mensen zijn die 'gewoon' in hun joggingbroek en een tshirt naar andere bruiloften zijn geweest. Die had ik er hoogstpersoonlijk uit getyft als ze dat bij mij geprobeerd hadden.
Dit dus, en als ze het zelf echt niet kunnen bekostigen huren ze er eentje en leveren ze het bonnetje maar in.
pi_161373219
En als mensen zich gewoon niet comfortabel voelen in suit en tie? Dan kunnen ze er toch ook nog steeds netjes uit zien.
pi_161373229
quote:
Ja ik vind het ook wat hebben :Y Wij hebben het toen niet letterlijk op onze uitnodigingen gezet; maar ik heb het voetbalteam van mijn ex gevraagd of ze de gewone 'jeans' achterwege wilden laten en een 'nette broek' ergens vandaan te toveren.
Overigens prima gelukt verder! Iedereen zag er fantastisch uit en het had ook wel een beetje een 'oh.. kijk wat de mensen voor 'ons' willen doen'-gevoel.. Dat ze het wel overhebben voor je; zeg maar :Y

Overigens met detail kleuren kun je ook gewoon een paars sjaaltje; paarse bloem op een zwart jurkje... etc etc verzinnen... Ik word van zoiets net wel enthousiast (nee ok 2 dresscodes op 1 dag dan ook weer niet.. en heel extreem ook niet :X maar een beetje de moeite doen bij een bruiloft.. ja doe ik echt wel :@)

Ik heb overigens te veel nette jurkjes die ik anders nooit aan kan doen ook :')
pi_161373276
Op zich hoef je je ook niet altijd comfortabel te voelen toch? Je gaat naar een chique feest waar veel geld voor uitgetrokken is, niet naar een Netflix&Chill avondje op de bank. :P Ik trek ook hakken aan omdat ze mooi zijn, niet omdat ze zo lekker zitten.
pi_161373316
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:42 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ik heb overigens te veel nette jurkjes die ik anders nooit aan kan doen ook :')
Ik ben daar overheen gestapt en draag ze gewoon *O*
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:45:40 #229
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161373334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:41 schreef Sarabi het volgende:
En als mensen zich gewoon niet comfortabel voelen in suit en tie? Dan kunnen ze er toch ook nog steeds netjes uit zien.
Wat als ze zich niet comfortabel voelen met kleren aan, moeten ze dan maar naakt komen?
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:46:52 #230
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161373361
's avonds bij de BBQ komen ze voor mijn part in hun speedo hoor, maar bij de dienst zelf gewoon even netjes.
pi_161373364
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Wat als ze zich niet comfortabel voelen met kleren aan, moeten ze dan maar naakt komen?
Heb je veel nudisten als vrienden?
pi_161373391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Op zich hoef je je ook niet altijd comfortabel te voelen toch? Je gaat naar een chique feest waar veel geld voor uitgetrokken is, niet naar een Netflix&Chill avondje op de bank. :P Ik trek ook hakken aan omdat ze mooi zijn, niet omdat ze zo lekker zitten.
Ik zou het toch ook wel leuk vinden als mijn familie en vrienden het ook een leuke dag vonden.
Maar goed misschien geef ik gewoon te weinig om uiterlijk vertoon.
En sowieso kan ik slecht tegen regeltjes :D
pi_161373425
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zou het toch ook wel leuk vinden als mijn familie en vrienden het ook een leuke dag vonden.
Maar goed misschien geef ik gewoon te weinig om uiterlijk vertoon.
En sowieso kan ik slecht tegen regeltjes :D
Ja nouja een gulden middenweg kan voor iedereen gevonden worden lijkt me. Ik zou het gek vinden als je ineens geen leuke dag meer hebt als er een geliefd persoon van jou gaat trouwen, alleen omdat je een pak aanhebt terwijl je dat normaal niet hebt. Aan de andere kant, als het bruidspaar het prima vindt dat iedereen in zijn normale kloffie komt, ook prima.
pi_161373432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben daar overheen gestapt en draag ze gewoon *O*
Dat had ik vroeger wel met lipstick :D Deed ik ook altijd maar alleen op als er iets 'speciaals' is. Nu krijg ik commentaar op het werk als ik een keer geen lipstick op heb :+
  dinsdag 12 april 2016 @ 13:54:47 #235
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161373506
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je veel nudisten als vrienden?
Zover ik weet niet.
pi_161373595
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:45 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Nekkid wedding yeahhh *O*
  dinsdag 12 april 2016 @ 14:03:37 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_161373696
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:46 schreef Rauw. het volgende:
's avonds bij de BBQ komen ze voor mijn part in hun speedo hoor, maar bij de dienst zelf gewoon even netjes.
This sounds like a challenge 8-)
disclaimer
  dinsdag 12 april 2016 @ 14:05:00 #238
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161373725
Wel even een schort aan als de speklappen erop gaan.
  dinsdag 12 april 2016 @ 14:10:07 #239
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161373815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 13:41 schreef Sarabi het volgende:
Als ze me dat plezier voor die dag niet hadden willen doen, dan waren ze maar thuis gebleven.

Wij hebben ons best gedaan er voor iedereen een goed verzorgde dag van te maken, maar uiteindelijk is het toch het feestje van het bruidspaar.
  dinsdag 12 april 2016 @ 20:23:09 #240
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161381664
Lijstje zonder bruiloft
O kwark met appel en kaneel
T wasa sandwich
L knackebrodjes met sandwichspread
D caesar salade
T mini bounty puur uit de vriezer
Prrrrr
pi_161385928
Die dresscode is wel een beetje een conversationkiller :D
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:12:50 #242
149959 SQ
snelle trees
pi_161386050
Zal ik vertellen over het pak hagelslag wat ik net vond dan?
disclaimer
pi_161386104
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik vertellen over het pak hagelslag wat ik net vond dan?
Pak of smoking?? :+
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:15:27 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161386166
Of wel nog hummus hebben maar geen worteltjes meer... -O-
pi_161386194
Worteltjes zijn toch alleen maar een gezond excuus om de humus naar binnen te lepelen, dus ik zeg, pak een lepel!
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:28:31 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161386828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Worteltjes zijn toch alleen maar een gezond excuus om de humus naar binnen te lepelen, dus ik zeg, pak een lepel!
Vinger werkt ook. ;) :Y
Nu slapen!! :*
pi_161387060
Vinger is beter. Kun je die weer met aandacht aflikken.
  woensdag 13 april 2016 @ 08:01:40 #248
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_161393423
Woeha! 3 kilo kwijt inmiddels *O*
Ben er nog lang niet natuurlijk, maar hier ben ik al blij mee.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 13 april 2016 @ 08:19:24 #249
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161393543
Netjaaahs
  woensdag 13 april 2016 @ 08:22:13 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161393558
150g eraf *O*
  woensdag 13 april 2016 @ 08:43:58 #251
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161393706
Kunnen we t weekend gewoon afschaffen? Op vrijdag zit ik steeds netjes op 72.nogwat, dat verneuk ik in t weekend, en dan stuiter ik weer de hele week dwars door de hele 73 range.

Als iemand nog een stukje ruggegraat over heeft is dat ook welkom.
  woensdag 13 april 2016 @ 08:52:42 #252
149959 SQ
snelle trees
pi_161393793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:43 schreef MutedFaith het volgende:
Kunnen we t weekend gewoon afschaffen? Op vrijdag zit ik steeds netjes op 72.nogwat, dat verneuk ik in t weekend, en dan stuiter ik weer de hele week dwars door de hele 73 range.

Als iemand nog een stukje ruggegraat over heeft is dat ook welkom.
heb ik ook ja. Maar ik denk, mf, dat wij ons ideale gewicht gewoon redelijk bereikt hebben. Balans is toch ook prachtig? Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor!
disclaimer
  woensdag 13 april 2016 @ 08:55:01 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_161393828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:01 schreef Susie het volgende:
fijn begin! O+

Dagplanning:
O:yoghurt, muesli, banaan en aardbeien
T: druiven, veggies
L: 4 boterhammen kipfilet
T: 7km lopen, quukske, appel
D: pompoencurry :9
disclaimer
  woensdag 13 april 2016 @ 08:57:54 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161393858
Er lijkt erbij mij nu toch echt nog een kilo'tje weg te zijn. *O* - 6 nu :s)
Nog 2 tot mijn eerste doel!
pi_161393879
Susie en BE *O* Fijn hoor!

Ik ga ook veel sneller dan gepland. Ik heb een doel voor 30 mei, maar dat haal ik denk ik wel voor 30 april :D
pi_161393890
Hummusvingerlikken :9

Susie, wat fijn! *O* BE ook al zo goed bezig *O*

Weekenden gaan hier vaak juist goed. Hier gaan de werk-kindnaardeopvang-vlugvlugsnelsnel dagen vaak mis.

Lijstje voor vandaag:
O: Havermout, koffie
T: Kwark met noten en blauw bessen
L: Twee bolletjes met boter 1 palingworst 1 beenham
B: Wandelen
T: Banaan, appel
D: Zalm, aardappelpuree, peen, sperziebonen

Ben nu sinds zondag echt weer goed bezig en ik vind het altijd verbazingwekkend hoe makkelijk het me in de praktijk afgaat terwijl ik van tevoren 3746453 miljoen redenen heb waarom het toch niet gaat lukken.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  woensdag 13 april 2016 @ 09:00:34 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161393894
Nice Isa! Wat lekker zeg!!
pi_161393904
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Susie en BE *O* Fijn hoor!

Ik ga ook veel sneller dan gepland. Ik heb een doel voor 30 mei, maar dat haal ik denk ik wel voor 30 april :D
Goed bezig Isa!! ^O^

En Suzie en BE *O*
pi_161393926
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nice Isa! Wat lekker zeg!!
Nou, ik bleef maar hangen rond hetzelfde getal! Dat was best balen. Maar toen kwam er plots denk ik zo'n gekke flush en hop: heel veel weg. In 1 dag. En dat bleef weg. Toch bizar hoe dat werkt.
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 april 2016 @ 09:05:05 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161393951
Klinkt allemaal erg goed hier :)

Ik ben sinds dit jaar stabiel-ig onder de 74, maar sinds een week of twee krijg ik de vraag of ik nog meer ben afgevallen. Geloof dat mijn lichaam aan het herstructureren is :P
  woensdag 13 april 2016 @ 09:08:26 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_161393990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Klinkt allemaal erg goed hier :)

Ik ben sinds dit jaar stabiel-ig onder de 74, maar sinds een week of twee krijg ik de vraag of ik nog meer ben afgevallen. Geloof dat mijn lichaam aan het herstructureren is :P
Leuk is dat he!
Ik heb vanmorgen mijn taille zo weer eens opgemeten maar ik kom toch echt op 75, dus echt een maat 38/40. Afvallen gebeurt nauwelijks meer nu maar de vorm wordt wel beter :Y
Er lijkt zelfs weer wat vulling in mijn borstvel te komen :')
disclaimer
pi_161394011
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:08 schreef Stormqueen het volgende:

Leuk is dat he!
Ik heb vanmorgen mijn taille zo weer eens opgemeten maar ik kom toch echt op 75, dus echt een maat 38/40. Afvallen gebeurt nauwelijks meer nu maar de vorm wordt wel beter :Y
Wacht, je tieten worden weer groter! :o Is dit hoop?
  woensdag 13 april 2016 @ 09:10:44 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_161394025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wacht, je tieten worden weer groter! :o Is dit hoop?
Ja ik wacht nog even af, ik durf nog geen conclusies te trekken :D Maar het lijkt er op *O*
disclaimer
pi_161394055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:10 schreef Stormqueen het volgende:

Ja ik wacht nog even af, ik durf nog geen conclusies te trekken :D Maar het lijkt er op *O*
Briljant O+
pi_161394165
Netjes Suse en BE _O_

Vanmorgen toonde de weegschaal.... 66.6
Dat is welgeteld heulemaal niks anders dan gisteren :') :+

Gisterenmiddag echter toch iets anders gegeten; namelijk wasa volkoren crackers met krabsalade en snackpaprika's
En als T: martini fiero.. bierbommetjes en la vache qui rit borrelkaasjes.. Alhoewel ik na 3 kaasjes het pak weer heb weggelegd dus zo slecht vond ik het niet van mezelf :')

Verder wel fijn gefitnest !

Planning:
O: magere aardbeienkwark
T: handje vol witte druiven
L: Wasa crackers houmous
T: snackkomkommer
L: Eum.. AVG vermoed ik :)

quote:

[..]

Leuk is dat he!
Whaoo tieten !! *O*

Soms heb je van die kleding dat je je instant even sexy voelt en even wél blij bent met hoe je er uit ziet in de spiegel. Had ik vanmorgen met mijn getailleerde kokerrok en vintage blouse.
Mogelijks dat ik mij morgen weer als enen grote blob voel; maar voor nu even blij zijn met wat ik zie :+
  woensdag 13 april 2016 @ 09:23:53 #266
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161394192
69,9 *O*

Tucjes overgeslagen gister en in de plaats handje pinda's! Het waren de tucjes! :')

Van het weekend weer vreten dus dan weer opnieuw beginnen! :'( *O*
  woensdag 13 april 2016 @ 09:27:24 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_161394256
Maar jij hebt ook wel serieus toffe kleren priem O+
disclaimer
pi_161394300
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:01 schreef Susie het volgende:
Goed begin toch *O*
  woensdag 13 april 2016 @ 09:32:19 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_161394329
ik heb geloof ik de franse variant van wat Tink had.
Er gaat vanalles in, maar vrij weinig uit :{ wat een vervelend gevoel wordt dat op den duur zeg! :o
wat waren DE tips ook al weer? :o

gelukkig wel een halve kilo (vliegvocht?? ) kwijt vanmorgen
lijstje van gister werd uiteindelijk:

o: 2 bth pindakaas
t:1 digestive kaakje
L: brood met roomboter, salade en romige bospaddestoelen soep
t: BWL
D: verse tagliatelle met groenten uit de oven (O+) en schelvis :Y)
t: Aardbeien

vandaag is de planning:
O: oats zonder banana, met rozijnen en een paar pistache nootjes
t: ?
L: restjes groentej uit de oven met tonijn, komkommer en kikkererwten + brood
t: BWL
D: Salade uitgezocht door O+ dus ik ben heel benieuwd! :)
t: druiven voor onderweg
Ik ben niet zo'n lange afstandsrijder.. normal eet ik daar snoepjes bij onderweg.. vandaag eens proberen met druiven :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_161394346
Lijstje (nog steeds geen sport :()

L: eigen gebakken brood :9
S: beetje slepen met schuttingen
D: kikkererwtenprutje met pita
T: paprikareepjes
pi_161394396
O: wit bolletje met philadelphia
T banaan
L 3 volkoren boterhammen met kaas. Stuk komkommer.
T appel, bites
D: geen idee. Maar we koken vanavond weer zelf O+ de keuken is zo mooi geworden!
pi_161394450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje (nog steeds geen sport :()

L: eigen gebakken brood :9
S: beetje slepen met schuttingen
D: kikkererwtenprutje met pita
T: paprikareepjes
Wat moet er verder nog gebeuren met de schutting?
pi_161394458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:37 schreef douche-eendje het volgende:
T banaan
T appel, bites
D: geen idee. Maar we koken vanavond weer zelf O+ de keuken is zo mooi geworden!
Wat tof! En altijd fijn, weer je eigen keuken :Y
pi_161394486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:10 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? :p
pi_161394519
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Maar jij hebt ook wel serieus toffe kleren priem O+
O+ Met jouw 'nieuwe' lijf moet je nu ook aan de kokerrokken en pencil dresses he... Dat weet je wel he :9 :9 :9 ;)
  Licht Ontvlambaar woensdag 13 april 2016 @ 09:45:46 #276
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_161394521
quote:

[..]

Leuk is dat he!
meten, goed idee!

Priem, ik had dat 'jeej!'-gevoel zondag toen ik in een kledingzaak stond te wachten en even in de spiegel keek. Maar idd, het 'blob'-gevoel is er ook nog steeds regelmatig.

SPOILER
pi_161394558
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat moet er verder nog gebeuren met de schutting?
De oude schutting in stukken zagen en wegbrengen :)
  woensdag 13 april 2016 @ 09:50:37 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_161394588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:37 schreef douche-eendje het volgende:
T banaan
T appel, bites
foto? O-) of heb je op fb iets staan?

Sjeen, niks blob, je bent een hot momma! :9
disclaimer
pi_161394590
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat tof! En altijd fijn, weer je eigen keuken :Y
Ja :D bijna 2 weken geleden de sleutels van ons huis gekregen, gelijk de lelijke 20 jaar oude roze keuken eruit gesloopt :P Donderdag/vrijdag nog een nieuwe vloer en als het goed is komen de bank en stoelen volgende week. Hoeven we niet meer boven te kamperen.
  woensdag 13 april 2016 @ 09:51:14 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_161394597
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:43 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou? :p
always blame it on the whoremones 8-)
disclaimer
pi_161394626
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

foto? O-) of heb je op fb iets staan?

Sjeen, niks blob, je bent een hot momma! :9
SPOILER
SPOILER
En binnenkort de woonkamer schilderen. Stucwerk is droog genoeg nu :)
  woensdag 13 april 2016 @ 09:53:43 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_161394633
Oooh prachtig zeg! Dat wordt fijn koken O+

Waar is je koelkast?
disclaimer
pi_161394639
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

meten, goed idee!

Priem, ik had dat 'jeej!'-gevoel zondag toen ik in een kledingzaak stond te wachten en even in de spiegel keek. Maar idd, het 'blob'-gevoel is er ook nog steeds regelmatig.

SPOILER
_O_ Zéker geen blob idd :D O+ Ziet er goed uit :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:52 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

SPOILER
[ link | afbeelding ]
En binnenkort de woonkamer schilderen. Stucwerk is droog genoeg nu :)
Oeh nice!! ^O^
  woensdag 13 april 2016 @ 09:54:47 #284
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161394643
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb ik ook ja. Maar ik denk, mf, dat wij ons ideale gewicht gewoon redelijk bereikt hebben. Balans is toch ook prachtig? Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor!
Die conclusie begin ik langzaamaan ook te trekken.. Misschien moet ik dan ook maar tevreden zijn met wat ik nu ben.
pi_161394662
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oooh prachtig zeg! Dat wordt fijn koken O+

Waar is je koelkast?
Komt een losse tegen de muur aan, ik had nog een redelijk nieuwe koelvriescombi. Als die stuk gaat wil ik een smeg. :+
pi_161394673
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

De oude schutting in stukken zagen en wegbrengen :)
Wat een rotwerk :X
pi_161394684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:54 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Die conclusie begin ik langzaamaan ook te trekken.. Misschien moet ik dan ook maar tevreden zijn met wat ik nu ben.
Ligt eraan of je echt tevreden bent. Ben je dat niet, dan doorgaan vind ik altijd.

Huh, ik dacht dat er stond: maar moet ik dan ook tevreden zijn met mezelf? Ik ben rcht beel te moe ;(
pi_161394686
douche-eendje, prachtig ^O^
  woensdag 13 april 2016 @ 10:02:00 #289
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161394724
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:54 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

"Zware botten"

Op een gegeven moment moet je niet naar gewicht kijken maar naar vet%.
Als je écht lean wil worden dan moet je toch nog iets fanatieker bezig met voeding denk ik.
pi_161394735
Dit heb ik vandaag aan; maar dan in navy blauw:

Rok zit echt heerlijk. Goeie stretch; best licht zodat je niet het idee hebt dat je er helemaal niet meer mee kan lopen ook :Y

En nu de zon nog :+
pi_161394761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Denk aan alle kcal die je gaat verbranden :D *O*
Nee? :')
pi_161394799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een elektrische zaag helpt wel al :) en mijn vader en oom komen helpen dus ik zal de kleine klusjes doen.
Voel me bla dus doe sowieso niet erg veel.
pi_161394827
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
Dit heb ik vandaag aan; maar dan in navy blauw:

Rok zit echt heerlijk. Goeie stretch; best licht zodat je niet het idee hebt dat je er helemaal niet meer mee kan lopen ook :Y

En nu de zon nog :+
Nice! Hwt is nog leuker als je zelf een foto post van jou. Vind ik altijd leuk om te zien :D
pi_161395020
Vandaag gelukkig alweer 700 gram lichter dan gisteren, 'even normaal doen' leidt toch weer tot goede resultaten. Heb bedacht dat ik ongeveer de volgende 'doelen' wil halen; eind april 62.5, eind mei 61.5, eind juni 60.5, dan ben ik weer op wedstrijdgewicht ;)

Lijstje, +- 1900 kcal:
O: beltsander brownie met bosvruchten, zoet broodje met lik pindakaas
T: appel
L: 4 boterhammen, gekookt ei, roomkaas light, stuk rettich
T: peer, samsonkoekjes
D: bonensalade met tonijn, rucola en cherrytomaatjes

Rustdag qua sporten vandaag (en die is erg nodig), maar wel weer een km of 25 rustig fietsen want ik ga een roeier coachen.
  woensdag 13 april 2016 @ 10:28:48 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_161395082
Dat gaat je vast lukken LT!

Wat is een beltsander eigenlijk?
disclaimer
pi_161395100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat gaat je vast lukken LT!

Wat is een beltsander eigenlijk?
Een fitgirl/bodybuild hype :P Een schep eiwitpoeder, een eetlepel cacao, een paar snufjes bakpoeder en dan mengen met melk (ik neem sojamelk), even een minuutje in de magnetron. Krijg je een soort chocolade-souffleachtige substantie :D (not the real deal of course, maar als ontbijt echt wel lekker!)
  woensdag 13 april 2016 @ 10:33:29 #297
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161395128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 09:23 schreef gcjoel het volgende:
69,9 *O*

Tucjes overgeslagen gister en in de plaats handje pinda's! Het waren de tucjes! :')

Van het weekend weer vreten dus dan weer opnieuw beginnen! :'( *O*
Ja het weekend is altijd moeiluk
pi_161395138
Ik probeer het weekend altijd zo vol met beweging te stoppen dat de schade meevalt :P Maar als je dan op een feestje bent en je zit de hele avond voor een bak chips die je aanstaart, gaat het alsnog wel eens mis ja.
  woensdag 13 april 2016 @ 10:35:19 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_161395149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik probeer het weekend altijd zo vol met beweging te stoppen dat de schade meevalt :P Maar als je dan op een feestje bent en je zit de hele avond voor een bak chips die je aanstaart, gaat het alsnog wel eens mis ja.
Ik ga nooit meer naar feestjes, dat scheelt :') :'( #life2.0
disclaimer
  woensdag 13 april 2016 @ 10:38:57 #300
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161395193
Tietsgewijs ben ik een cup gegroeid na mijn 40e. Ik vond het raar dus ging naar de gyn. Foto gemaakt: Geen vet maar nieuw weefsel. Er is dus hoop SQ.
Prrrrr
  woensdag 13 april 2016 @ 10:41:15 #301
149959 SQ
snelle trees
pi_161395236
Oh, gelukkig :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')