SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Of te netjes dacht ik meteen.quote:Bioscoopbroeken ken ik niet! Eindelijk iets waar ik te jong voor ben?
Zin in muffin nuquote:Op zondag 10 april 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo trots op mezelfEr werd een smeuïge chocolademuffin voor me neergezet, zo'n hele grote. En die heb ik niet opgegeten
Alleen wel jammer van die 1,5+ uur lopen terwijl mijn fitbit's batterij blijkbaar op was.
Zo stom hoe je dan denkt, alsof ik voor de fitbit wandel
Je had die muffin zo mogen hebben hoor, maar een inschatting van Cronometer gaf aan dat ie zo'n 600 kcal zou zijn. Dusquote:Op zondag 10 april 2016 08:35 schreef sibella2 het volgende:
Zin in muffin nu![]()
Hier nog geen fitbit, ik gahem vast steeds vergeten of er te veel in op.
Vandaag wordt een uitdaging, kermis en verjaardag. Suikerspinnen, zelfgebakke taart van mijn schoonzus
Respect voor je zelfbeheersing.quote:Op zondag 10 april 2016 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had die muffin zo mogen hebben hoor, maar een inschatting van Cronometer gaf aan dat ie zo'n 600 kcal zou zijn. Dus
Zelfgebakken taart gewoon altijd nemenEn suikerspin is maar een theelepeltje opgeklopte suiker
Ook ingeschat
Je brunch klinkt heerlijkquote:Op zondag 10 april 2016 21:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Belachelijk lijstje
O/L proeverij met allerlei lekkerigheden (onder meer eend, makreel, geitenkaas, stilton-met-port, buikspek-en-manchego-en-gedroogde-tomaatjes, vergezeld van brood dat nog warm was van de oven)
T half zakje chips, glas rosé
D twee boterhammen met pindakaas en drie mandarijnen
Morgen weer gewoon, tasje staat al klaar (kwark, bakje groentemengsel met ei, 3 knackebrotjes)
Yes, en gewoon het gevoel wat ik erbij heb, ver van waar ik wil zijn maar dichterbij dan waar ik was (Al is dat gevoel natuurlijk never-ending)quote:Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat was je vooruitgang op sport gebied, Rauw? Nieuwe PRs?
Ohnee!! Nu kan je dus geen stap meer zettenquote:Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk ik toch vaak aan mijn fitbitZo stom! Hij doet overigens niks meer
Ja, gek. Met een nieuwe batterij vond hij eerst dat ik exact net zoveel stappen op zondag had als op zaterdag voor de batterij er mee op hield. Daarna stopte hij weer met werken. Toen werd alles 0 incl de verbruikte kcal en de tijd ergens midden op de dag. En nu is ie helemaal dood.
Ik heb dat ook hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat was je vooruitgang op sport gebied, Rauw? Nieuwe PRs?
Wat denk ik toch vaak aan mijn fitbitZo stom! Hij doet overigens niks meer
Ja, gek. Met een nieuwe batterij vond hij eerst dat ik exact net zoveel stappen op zondag had als op zaterdag voor de batterij er mee op hield. Daarna stopte hij weer met werken. Toen werd alles 0 incl de verbruikte kcal en de tijd ergens midden op de dag. En nu is ie helemaal dood.
Oef ja, die nieuwe 250/uur telling.. killing!quote:Op maandag 11 april 2016 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.Veel syncen en nu met dat nieuwe ding om in de gaten te houden of je elk uur wel minimaal 250 stappen zet is het helemaal feest
![]()
Ok dus even uittesten wat voor mij gaat werken.quote:Op maandag 11 april 2016 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Da's heel moeilijk om precies te berekenen Priem, het is vooral een beetje trial and error. Ik denk dat je met jouw stats met 1700 niet mis kan zitten: het moet genoeg zijn om niet om te vallen, en laag genoeg om (langzaam) op af te vallen
Ja.. Rotweekenden ook altijdquote:Op maandag 11 april 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Weekends zijn soberso altijd een beetje matig voor het gewicht
We waren zaterdag uit eten, geen hele gekke dingen gegeten maar wel teringzout natuurlijk en drie bier en de kwart zelfgebakken appeltaart zal ook niet mee hebben geholpen
En toen stond zondagochtend een vriendin op de stoep met een lasagneSuperlief, facking lekker, veel te veel gegeten.
![]()
Maarrr per saldo nog steeds 70,5 vanmorgen, dat is het maximale wat ik mag wegen voor een "groen" BMI(en dat was vóór het kakken
)
O: Banaan, yoghurt, muesli
T: een oranje paprika, halve komkommer, handje tomaatjes
L: Vier volkoren met kipfilet
T: Mineola, hanje druiven
D: Wokkie met kip, noodles, groenten en zoetzure saus
T: Raketje
Ja dat vrees ik ook iddquote:Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja stoppen met eten is an sich best efficient om af te vallen maar dan flikker je ook van je crosstrainer in de sportschool
Die balans vind je uiteindelijk wel, ik begrijp je gedachtengang want ik deed het vruuger (hoor oma spreken) ook altijd zo, maar ik ben er nu wel achter dat iets meer eten, maar wat minder gekke uitspattingen hebben wel wat structurelere resultaten oplevert
Wat kan ik mij daar kwaad om makenquote:Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
(onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).
Die ex van jou was gelukkig zelf wél superslank, afgetraind en altijd op de fiets naar zijn werk, dus hij had recht van sprekenquote:Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja.. Rotweekenden ook altijdDie zijn momenteel ook heel erg mijn valkuil; dus daar moet ik vreselijk aan gaan werken. Vooral met de vele zonnige weekenden en extra bbq-en
![]()
En groen bmi![]()
Voelt het bij jou ook zo aan dat als ie 24.9 aangeeft dat je goed busy bent; maar zodra het 25 aantikt; je ontzettend baalt? Ik kan dat gevoel niet wegkrijgen; terwijl het wellicht maar 500gr scheelt ofzo
Womanbwains
[..]
Ja dat vrees ik ook iddMaar goed; vroeger 'moest' ik nooit echt diëten want ik had een prima bmi maar in mijn hoofd moest er altijd een 2 a 3 kilo af (onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).
Het helpt niet dat mijn huidige vriend net het tegenovergestelde is en vooral aangeeft dat ik echt niet moet afvallen; er keigoed uitziet etc etc.. Nouja het boost mijn zelfvertrouwen wel enorm; maar mijn broeken/jurken/rokken zeggen toch echt iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik heb net een half uur gewandeldquote:Op maandag 11 april 2016 08:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohnee!! Nu kan je dus geen stap meer zetten
Oh echt?quote:Op maandag 11 april 2016 10:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Even contacten met de chat-klantenservice van fitbit, Isa. Krijg je een nieuwe. Tenminste ik wel.
Proberen kan altijd toch?quote:Op maandag 11 april 2016 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh echt?Ik heb hem al 1,5 jaar en dan dus ook?
Ja, buiten wandelen was fijnquote:Op maandag 11 april 2016 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben wel fan van dit soort dagen! Toch aantrekkelijker een stukje te gaan lopen dan wanneer het zo grijs en grauwis!
Je weet dat je handmatig stappen in kan vullen in de app?quote:Op maandag 11 april 2016 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een half uur gewandeldZonder fitbit. Een overwinning
En toch voelde het leeg en doelloos.
Ik geneer me ook altijd een beetje wanneer ik mijn gordijn/luxafles dichtdoequote:
helpt niks. heb van die hippe gordijnen die er eigenlijk voor de sier hangen. zon schijnt er dwars doorheenquote:Op maandag 11 april 2016 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik geneer me ook altijd een beetje wanneer ik mijn gordijn/luxafles dichtdoe
quote:Op maandag 11 april 2016 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een half uur gewandeldZonder fitbit. Een overwinning
En toch voelde het leeg en doelloos.
Die moet ik onthouden, heb ik soms ook last van.quote:Op maandag 11 april 2016 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Fitbit support chat stuurde me dit: http://imgur.com/a/l1KwH
En nu is het opgelost
Hoe dan? Met je mobiel in je broekzak?quote:Op maandag 11 april 2016 17:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Als je de app wel aanzet en je fitbit vergeten ben telt ie wel de stappen![]()
Ja. Vond het ook vreemd maar ik had wel track your exercise aan gezet, misschien daardoor?quote:Op maandag 11 april 2016 17:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe dan? Met je mobiel in je broekzak?
Andere apps kunnen dat ook dus ergens is dat wel logisch. Maar volgens mij kunnen niet alle telefoons dat.quote:Op maandag 11 april 2016 18:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja. Vond het ook vreemd maar ik had wel track your exercise aan gezet, misschien daardoor?
Dan telt hij afstand toch? En niet stappen.quote:Op maandag 11 april 2016 18:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja. Vond het ook vreemd maar ik had wel track your exercise aan gezet, misschien daardoor?
Ik heb geen app, want geen smartphonequote:Op maandag 11 april 2016 17:24 schreef Brighteyes het volgende:
Je weet dat je handmatig stappen in kan vullen in de app?
En idd, I luuuuurve this weather, heb al 2x een uur gewandeld.
Mijn fitbit is een stuk terughoudender met het aantal stappen op 20 km. 25 duizend en nog wat.quote:Op maandag 11 april 2016 18:15 schreef magsmaller het volgende:
Ik houd m'n stappen bij met m'n iPhone inderdaad. Vandaag >30.000 (20 km wandeling).
Morgen komt m'n fitbit, dus dan stap ik over. Ik laat m'n telefoon altijd ergens slingeren, en zelf later toevoegen vind ik lastig, omdat ik echt geen idee heb wat ik zou moeten schatten.
Na de wandeling zat ik rond de 26.000, maar dat was inclusief kinderen naar school brengen en naar de metro lopen. Aan het eind van de middag had ik weer de schoolronde en een rondje dorp erbij en ben ik met de kinderen nog naar het park geweest. Die 30k was dus niet alleen de 20km wandeling.quote:Op maandag 11 april 2016 18:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mijn fitbit is een stuk terughoudender met het aantal stappen op 20 km. 25 duizend en nog wat.
Ik dacht ook de stappen?
quote:Op maandag 11 april 2016 19:05 schreef magsmaller het volgende:
[..]
Na de wandeling zat ik rond de 26.000, maar dat was inclusief kinderen naar school brengen en naar de metro lopen. Aan het eind van de middag had ik weer de schoolronde en een rondje dorp erbij en ben ik met de kinderen nog naar het park geweest. Die 30k was dus niet alleen de 20km wandeling.
Maar vanaf morgen kan ik dus lekker nerden met fitbit en iphone statistiekjes naast elkaar;-)
Oh. Ik dacht dat er gezeken werd. Of dat DP een piep in haar oor had. Of dat er muizen zaten in haar kelder. Ofzo.quote:
waarom koop je die dan ook. jezus weet je nou nog niet dat je geen zelfbeheersing hebt? pakje boter!!quote:Op maandag 11 april 2016 21:21 schreef Qwea het volgende:
Mijn planning is misluktIk at nog 3 magnums
Omdat ik ze niet per 1 kon kopen en dacht "red ik". Well, nothing changed so farquote:Op maandag 11 april 2016 21:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
waarom koop je die dan ook. jezus weet je nou nog niet dat je geen zelfbeheersing hebt? pakje boter!!
Ow maar een toetsenbord is nog leuker natuurlijkquote:Op maandag 11 april 2016 21:06 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat er gezeken werd. Of dat DP een piep in haar oor had. Of dat er muizen zaten in haar kelder. Ofzo.
Lijstje:
O kwarkje (alles was op :-()
T TREKreep
L groentjes met gerookte kip
T 3 knackebrotjes met smeerkaas en een eierkoek
D worteltjes, mais, erwtjes, paprika met aardappels en gehaktbal de la maman.
T ministroopwafeltjes bij de koffie
OT: poezen moeten toch ín bakjes en doosjes? Niet met hun achterpoten erin 'omdat jij dat dan zo graag wil baas' en hun voorpoten op het toetsenbord?
ja stop maar met je gejank. kweek ruggengraat yo.quote:Op maandag 11 april 2016 21:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet per 1 kon kopen en dacht "red ik". Well, nothing changed so far![]()
Die double is echt zo fucking onweerstaanbaar debiel achterlijk lekker
Ik weeg gewoon morgen nietquote:Op maandag 11 april 2016 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja stop maar met je gejank. kweek ruggengraat yo.
ik at gewoon 7 tucjes volgens plan. morgen wegen!
hopelijk geen biggen gewicht
7 tucjes is geen plan...quote:Op maandag 11 april 2016 21:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja stop maar met je gejank. kweek ruggengraat yo.
ik at gewoon 7 tucjes volgens plan. morgen wegen!
hopelijk geen biggen gewicht
hoeveel dan? :,(quote:Op maandag 11 april 2016 21:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik lurk even
[..]
7 tucjes is geen plan...
Oh, dat ben jij toch! Dat mag je inderdaad zeggen van jezelf, je ziet er goed uit!quote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg vandaag ons nieuwe familieportret. Ik durf toch wel te zeggen dat ik er smokin' uit zie. Ben er echt als een kind zo blij mee
En terecht!! Je ziet er echt geweldig uitquote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg vandaag ons nieuwe familieportret. Ik durf toch wel te zeggen dat ik er smokin' uit zie. Ben er echt als een kind zo blij mee
Ja ziennnnnnnnnnnnnn dus!quote:Op maandag 11 april 2016 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
Viel mij ook al opquote:
Meequote:
quote:Op maandag 11 april 2016 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
( Ik heb ze in het groen, maar dat stond niet zo mooi onder die jurk)
Wowquote:Op dinsdag 12 april 2016 07:03 schreef motorbloempje het volgende:
SQ!
Zonsondergang bij de Canyon
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:03 schreef motorbloempje het volgende:
SQ!
[ afbeelding ]
Die is zo te zien zonder HR?quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:58 schreef Rauw. het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)ner-gps-horloge.html
Dezelfde voor 80 euro bij Conrad?
Nou, dat hekje valt toch wel mee qua schoonheid?quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:22 schreef Stormqueen het volgende:
Oh prachtig moblo! Zowel de voor- als de achtergrond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Die heeft mijn vader ook en bevalt hem héél goedquote:Op dinsdag 12 april 2016 07:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooie ibood vandaag voor wie nog een wat geavanceerder sporthorloge wil
Ik heb nog een veel duurdere op het oog als beloning voor mezelf wanneer ik de 5km kan lopenquote:Op dinsdag 12 april 2016 08:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die heeft mijn vader ook en bevalt hem héél goedIk heb er wel over gedacht, maar ik vind het toch best heel veel geld voor een gadget. Alhoewel het inmiddels wat minder heel veel geld is
Vooral kopen als je er blij van wordtquote:Op dinsdag 12 april 2016 08:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb nog een veel duurdere op het oog als beloning voor mezelf wanneer ik de 5km kan lopen
Nee, het ging dit weekend zo goed dat ik moeilijk kon komen aankakken (hihi) met 'ik had zo'n buikpijn en was steeds zo misselijk, maar nu is het over, help me'... Even afwachten of het goed blijft gaan dus.quote:Op maandag 11 april 2016 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben je nog bij je eigen arts geweest Tink of maar niet nu het wat beter ging?
quote:Op maandag 11 april 2016 16:59 schreef Isabeau het volgende:
Fitbit support chat stuurde me dit: http://imgur.com/a/l1KwH
En nu is het opgelost
Sterkte Bubsel! Komt vast goed
En ik hoop dat het met Tink snel nog beter gaat, er zit in ieder geval vooruitgang in.
Ah, dat klinkt goed! Hopelijk blijft het goed gaan!quote:Op dinsdag 12 april 2016 09:06 schreef Tink89 het volgende:
Nee, het ging dit weekend zo goed dat ik moeilijk kon komen aankakken (hihi) met 'ik had zo'n buikpijn en was steeds zo misselijk, maar nu is het over, help me'... Even afwachten of het goed blijft gaan dus.
Mooi!!!quote:Op dinsdag 12 april 2016 07:03 schreef motorbloempje het volgende:
SQ!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:19 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Denk dat SQ reageerde op Priem, want die woog vanochtend 66,6Ik zat ook al "
"
In een spoiler dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
En ik zal maar niet zeggen wat die jurk kostte dan
Ik weet wat ie kostquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
66,6
En ik zal maar niet zeggen wat die jurk kostte dan
O: yoghurt met aardbeien, banaan en muesli
T: handje zwarte druiven, bakje komkommer en wortels
L: waarschijnlijk vier boterhammen kipfilet óf drie rogge met smeerkaas
T: quukske
D: ik denk iets met vis
http://m.hm.com/nl/product/35409?article=35409-Bquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In een spoiler dan?Ik vind het model echt supertof
quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://m.hm.com/nl/product/35409?article=35409-B
Misschien in de winkelquote:Op dinsdag 12 april 2016 10:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo balen dat hij er niet meer is in 42 of 40
Minder tuc vreten.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:06 schreef gcjoel het volgende:
Hij is er nog wel in mijn maat! Maar ik voorzie een zwangerschapslook![]()
Nice zo'n dikke pens![]()
Jij was toch altijd veel lichter? WTF ben je aan het doen? Stop het is gewoon fucking zonde!quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef Qwea het volgende:
83,6 hiero.
O: Niks![]()
L: 6 kaiser broodjes met 2 kipburgers, pindakaas en kaas.
T: Magnum double
T: 2 bananen
D: Patat oorlog, broodje hamburger speciaal, broodje frikandel speciaal
T: 500g kwark, 60g cashew noten erdoor, 150g aardbei erdoor
T2: Maaltijd salade
Geen S vandaag. Lui varken enzulks.
Huh? Was jij niet fucking skinny en ripped en shit?quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:12 schreef Qwea het volgende:
83,6 hiero.
O: Niks![]()
L: 6 kaiser broodjes met 2 kipburgers, pindakaas en kaas.
T: Magnum double
T: 2 bananen
D: Patat oorlog, broodje hamburger speciaal, broodje frikandel speciaal
T: 500g kwark, 60g cashew noten erdoor, 150g aardbei erdoor
T2: Maaltijd salade
Geen S vandaag. Lui varken enzulks.
Die heeft gewoon een verkeerde afslag genomenquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Huh? Was jij niet fucking skinny en ripped en shit?
Toen ik hier nog lurkte was ik 20 kg zwaarder dan wat Qwea woog toen, nu ben ik gewoon ruim 10 kilo lichterquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heeft gewoon een verkeerde afslag genomen![]()
Terug bij af straks!
Mja kom op zo spastisch met eten en sport omgaan houdt niemand vol!quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:19 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Toen ik hier nog lurkte was ik 20 kg zwaarder dan wat Qwea woog toen, nu ben ik gewoon ruim 10 kilo lichter
Maar als ze niet aan het trollen is: laat al die shit staan en doe normal met eten pls.
Klopt. Was. Ik was ooit 73kg.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij was toch altijd veel lichter? WTF ben je aan het doen? Stop het is gewoon fucking zonde!
Ik was net bij asos aan het kijken; waar ik paar jaar geleden die rode peplum jas heb gekocht (weet je nog? Die werd bij jou afgeleverd toen volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
kunnen we straks een clubje oprichten![]()
Anyway. Geen dure designerkleding dus
Ik zit nu alleen dus wel met het probleem dat mijn zomerjas wéér te groot is. En ik vind shoppen bijna altijd leuk, behalve voor jassen. Want ze hebben nooit wat ik zoek (stijlvol, getailleerd en KLEURRRR) voor een leuke prijs
Ja maar de shipping is nu wel gratis!quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik was net bij asos aan het kijken; waar ik paar jaar geleden die rode peplum jas heb gekocht (weet je nog? Die werd bij jou afgeleverd toen volgens mij); maar dafuq is er met die prijzen aan de hand
Was vroeger best redelijk qua prijzen; maar ik zie alleen maar dure jassen nu
Beeeeetje jammer....
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar de shipping is nu wel gratis!
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar de shipping is nu wel gratis!
En alles is superkortquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar even serieus, wat is er gebeurd met kanariegeel, grasgroen, turquoise en magenta?
Waarom is alles khaki en navy dit seizoen? Ik word er gewoon een beetje depri van
Jup het viel me ook al af dat er totaal geen inspiratie is.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Nee maar even serieus, wat is er gebeurd met kanariegeel, grasgroen, turquoise en magenta?
Waarom is alles khaki en navy dit seizoen? Ik word er gewoon een beetje depri van
En dan lekker met zo'n spekrol eronder uitquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup het viel me ook al af dat er totaal geen inspiratie is.
Soberso voor het nieuwe seizoen algemeen qua kledij... Hier heb je 1 grote stoffen vierkanten zak BAM MODE !
*edit* Oja of het alternatief is croptops; want daar zit iedereen idd weer op te wachten
Ja viel mij ook opquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jup het viel me ook al af dat er totaal geen inspiratie is.
quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal voor de gein es een crop top aantrekken naar kantoor; kijken hoe snel ik door de beveiliging verwijderd word
Blufquote:Op dinsdag 12 april 2016 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal voor de gein es een crop top aantrekken naar kantoor; kijken hoe snel ik door de beveiliging verwijderd word
Om je voor henzelf te houden zeker!quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij is dat echt on fleek, al zeg ik het zelluf.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En dan lekker met zo'n spekrol eronder uit
Bij het mannenrek niet veel anders, veel grijs ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind het echt alleen kunnen als je superstrak bent.quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:46 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Bij mij is dat echt on fleek, al zeg ik het zelluf.Ga ze ook echt dragen maar naar werk en college vind ik het een no
Hoii ☝🏻
Grijsquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:54 schreef Artoo het volgende:
Ik vind zulke donkere/saaie kleuren wel lekker eigenlijkMaar in mijn kast vind je ook vooral zwart
![]()
Toen was het ook al een heel slecht ideequote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
In 1996 heette dat nog een naveltruitje
in 1996 droeg ik ze nog!quote:Op dinsdag 12 april 2016 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
In 1996 heette dat nog een naveltruitje
nee, daar kan ik inderdaad ook niks mee. Ik moet harde kleuren hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik word ook erg ongelukkig van alle beige/vaalroze tinten momenteel. Dat staat mij totaal niet (en ik vind het nog lelijk ook). Als ik dat aan trek zie ik er uit alsof ik dood ziek ben
ik knoopte gewoon mijn bloes net onder mijn tieten af. Of mijn sepultura t-shirtquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Toen was het ook al een heel slecht idee
Hard blauw zoals in jouw jurkje bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 april 2016 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, daar kan ik inderdaad ook niks mee. Ik moet harde kleuren hebben
Daar vragen ze toch om dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet naar een bruiloft met een dresscode en een colourcode met lila, paars, zwart en grijs. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een lila/paars kledingstuk gehad denk ik. En zwart of grijs aan naar een bruiloft vind ik ook weer zo treurig..
Paarsquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:02 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik moet naar een bruiloft met een dresscode en een colourcode met lila, paars, zwart en grijs. Ik heb in mijn hele leven nog nooit een lila/paars kledingstuk gehad denk ik. En zwart of grijs aan naar een bruiloft vind ik ook weer zo treurig..
Ik denk dat ik gewoon een donkerblauw jurkje aantrek, daar heb ik een paar leuke van. Ik vind het ook nogal wat om te dicteren wat voor kleur mensen aanmoeten. Volgens mij is het ook niet per se zo bedoeld, ze doen alle decoratie in die kleuren maar ik hoop niet dat ze serieus verwachten dat iedereen in die kleuren komt.quote:
Sowieso.. ik wilde op mijn bruiloft dat iedereen gewoon lekker aandeed wat fijn zit. Dus hebben we gewoon niet verteld dat het een bruiloft wasquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
kleurcodes op bruiloften, dat vind ik echt heel erg![]()
Onderschat de powers van bruidzilla niet.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een donkerblauw jurkje aantrek, daar heb ik een paar leuke van. Ik vind het ook nogal wat om te dicteren wat voor kleur mensen aanmoeten. Volgens mij is het ook niet per se zo bedoeld, ze doen alle decoratie in die kleuren maar ik hoop niet dat ze serieus verwachten dat iedereen in die kleuren komt.
Oh boyquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onderschat de powers van bruidzilla niet.
Ik had een bruiloft waarin de vrouwen overdag in mantelpak met hoed en de heren in jacquet werden verwacht. En 's avonds was het cocktail en smoking.
Mijn man had zoiets van, dikke doei, ik kom in mijn (zeer nette) donkergrijze pak. Werd ie er nog op aangesproken ook
Ja, hier zijn ook 2 dresscodes, 1 voor overdag en 1 voor 's avonds. Gelukkig ben ik alleen 's avonds uitgenodigd. Ik snap echt niet dat mensen denken dat het er een leuker feest van wordt als je allerlei regels op gaat leggen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onderschat de powers van bruidzilla niet.
Ik had een bruiloft waarin de vrouwen overdag in mantelpak met hoed en de heren in jacquet werden verwacht. En 's avonds was het cocktail en smoking.
Mijn man had zoiets van, dikke doei, ik kom in mijn (zeer nette) donkergrijze pak. Werd ie er nog op aangesproken ook
Nou, dat ging me te ver, ik vind persoonlijk gewoon niet dat je je outdoorgear naar een bruiloft aantrektquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sowieso.. ik wilde op mijn bruiloft dat iedereen gewoon lekker aandeed wat fijn zit. Dus hebben we gewoon niet verteld dat het een bruiloft wasIedereen gewoon lekker in normale kleren dus. Dikke prima!
haha nou men wist dat ze naar een feestje gingen, dus werkkleding heb ik niet gezien of zo.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, dat ging me te ver, ik vind persoonlijk gewoon niet dat je je outdoorgear naar een bruiloft aantrekt(en ja. Ik ken mensen die dat zouden doen...) Dus wij hadden "smart casual" als "dresscode". Maar dat snapten mensen weer niet
Nou ja, het is wel lekker goedkoop voor iedereenquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nou men wist dat ze naar een feestje gingen, dus werkkleding heb ik niet gezien of zo.Maar gewoon.. niet opgeprikt en ongemakkelijk, wel gezellig en fijn. Ik had ook 'gewone' kleren aan waar ik me gewoon lekker in voel. Ben helemaal niet van het opgetut en ingesnoerde.. Man ook niet, die draagt nooit een pak bijvoorbeeld dus waarom zouden we dat wel op onze bruiloft doen? Ik zag er het nut niet van in
het ging ons er toen vooral om dat er geen mensen in gala-tenue zouden komen en zich vreselijk overdressed zouden voelen - dus een dresscode is er niet alleen voor om te zorgen dat mensen niet in hun afgetrapte cargobroek komenquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Volgens mij kunnen mensen inderdaad prima inschatten wat gepaste kleding is waar ze zich ook nog zelf lekker in voelen voor zoiets. En als je je zorgen maakt om specifieke individuen die misschien iets uit de toon zouden vallen in hun cargo-broek, kun je altijd nog een specifieke hint bij die mensen droppen dat dat niet echt de bedoeling is.
Dat was mooi meegenomen jaquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel lekker goedkoop voor iedereen
quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het ging ons er toen vooral om dat er geen mensen in gala-tenue zouden komen en zich vreselijk overdressed zouden voelen - dus een dresscode is er niet alleen voor om te zorgen dat mensen niet in hun afgetrapte cargobroek komen
met 1 dresscode heb ik ook geen moeite, maar twéé dresscodes of dat je verplicht in een roze jurk moet komen, dat gaat mij nét te ver.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:15 schreef Rauw. het volgende:
Als ik ooit ga trouwen word het sws wel suit & tie.
Als je 't niet aan wil kom je maar niet, tis mijn feestje. Kan geen rekening houden met iedereens gevoelens tov kleding.
Volgens mij kan ik me die nog herinneren! Die was echt fab!quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:23 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had een bruiloft waar de dresscode 'cocktail' was, maar ik voelde me toen echt niet comfi in een jurkje boven de knie en ben toen voor een (paars!!) soepel vallende strapless broekpak/jumpsuit gegaan.
Dat was 't bij ons ook. Vooral omdat ik weet dat er in mijn familie mensen zijn die 'gewoon' in hun joggingbroek en een tshirt naar andere bruiloften zijn geweest. Die had ik er hoogstpersoonlijk uit getyft als ze dat bij mij geprobeerd hadden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:15 schreef Rauw. het volgende:
Als je 't niet aan wil kom je maar niet, tis mijn feestje. Kan geen rekening houden met iedereens gevoelens tov kleding.
Dit dus, en als ze het zelf echt niet kunnen bekostigen huren ze er eentje en leveren ze het bonnetje maar in.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:32 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat was 't bij ons ook. Vooral omdat ik weet dat er in mijn familie mensen zijn die 'gewoon' in hun joggingbroek en een tshirt naar andere bruiloften zijn geweest. Die had ik er hoogstpersoonlijk uit getyft als ze dat bij mij geprobeerd hadden.
Ja ik vind het ook wat hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:15 schreef Rauw. het volgende:
Ik ben daar overheen gestapt en draag ze gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb overigens te veel nette jurkjes die ik anders nooit aan kan doen ook
Wat als ze zich niet comfortabel voelen met kleren aan, moeten ze dan maar naakt komen?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:41 schreef Sarabi het volgende:
En als mensen zich gewoon niet comfortabel voelen in suit en tie? Dan kunnen ze er toch ook nog steeds netjes uit zien.
Heb je veel nudisten als vrienden?quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat als ze zich niet comfortabel voelen met kleren aan, moeten ze dan maar naakt komen?
Ik zou het toch ook wel leuk vinden als mijn familie en vrienden het ook een leuke dag vonden.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:43 schreef La_Tramposa het volgende:
Op zich hoef je je ook niet altijd comfortabel te voelen toch? Je gaat naar een chique feest waar veel geld voor uitgetrokken is, niet naar een Netflix&Chill avondje op de bank.Ik trek ook hakken aan omdat ze mooi zijn, niet omdat ze zo lekker zitten.
Ja nouja een gulden middenweg kan voor iedereen gevonden worden lijkt me. Ik zou het gek vinden als je ineens geen leuke dag meer hebt als er een geliefd persoon van jou gaat trouwen, alleen omdat je een pak aanhebt terwijl je dat normaal niet hebt. Aan de andere kant, als het bruidspaar het prima vindt dat iedereen in zijn normale kloffie komt, ook prima.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zou het toch ook wel leuk vinden als mijn familie en vrienden het ook een leuke dag vonden.
Maar goed misschien geef ik gewoon te weinig om uiterlijk vertoon.
En sowieso kan ik slecht tegen regeltjes
Dat had ik vroeger wel met lipstickquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben daar overheen gestapt en draag ze gewoon
Nekkid wedding yeahhhquote:Op dinsdag 12 april 2016 13:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat als ze zich niet comfortabel voelen met kleren aan, moeten ze dan maar naakt komen?
This sounds like a challengequote:Op dinsdag 12 april 2016 13:46 schreef Rauw. het volgende:
's avonds bij de BBQ komen ze voor mijn part in hun speedo hoor, maar bij de dienst zelf gewoon even netjes.
Als ze me dat plezier voor die dag niet hadden willen doen, dan waren ze maar thuis gebleven.quote:Op dinsdag 12 april 2016 13:41 schreef Sarabi het volgende:
En als mensen zich gewoon niet comfortabel voelen in suit en tie? Dan kunnen ze er toch ook nog steeds netjes uit zien.
Pak of smoking??quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Zal ik vertellen over het pak hagelslag wat ik net vond dan?
Vinger werkt ook.quote:Op dinsdag 12 april 2016 22:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Worteltjes zijn toch alleen maar een gezond excuus om de humus naar binnen te lepelen, dus ik zeg, pak een lepel!
heb ik ook ja. Maar ik denk, mf, dat wij ons ideale gewicht gewoon redelijk bereikt hebben. Balans is toch ook prachtig? Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:43 schreef MutedFaith het volgende:
Kunnen we t weekend gewoon afschaffen? Op vrijdag zit ik steeds netjes op 72.nogwat, dat verneuk ik in t weekend, en dan stuiter ik weer de hele week dwars door de hele 73 range.
Als iemand nog een stukje ruggegraat over heeft is dat ook welkom.
fijn begin!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:01 schreef Susie het volgende:
Woeha! 3 kilo kwijt inmiddels![]()
Ben er nog lang niet natuurlijk, maar hier ben ik al blij mee.
Goed bezig Isa!!quote:Op woensdag 13 april 2016 08:59 schreef Isabeau het volgende:
Susie en BEFijn hoor!
Ik ga ook veel sneller dan gepland. Ik heb een doel voor 30 mei, maar dat haal ik denk ik wel voor 30 april
Nou, ik bleef maar hangen rond hetzelfde getal! Dat was best balen. Maar toen kwam er plots denk ik zo'n gekke flush en hop: heel veel weg. In 1 dag. En dat bleef weg. Toch bizar hoe dat werkt.quote:
Leuk is dat he!quote:Op woensdag 13 april 2016 09:05 schreef Sjeen het volgende:
Klinkt allemaal erg goed hier
Ik ben sinds dit jaar stabiel-ig onder de 74, maar sinds een week of twee krijg ik de vraag of ik nog meer ben afgevallen. Geloof dat mijn lichaam aan het herstructureren is
Wacht, je tieten worden weer groter!quote:Op woensdag 13 april 2016 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk is dat he!
Ik heb vanmorgen mijn taille zo weer eens opgemeten maar ik kom toch echt op 75, dus echt een maat 38/40. Afvallen gebeurt nauwelijks meer nu maar de vorm wordt wel beter
Er lijkt zelfs weer wat vulling in mijn borstvel te komen
Ja ik wacht nog even af, ik durf nog geen conclusies te trekkenquote:Op woensdag 13 april 2016 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wacht, je tieten worden weer groter!Is dit hoop?
Briljantquote:Op woensdag 13 april 2016 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja ik wacht nog even af, ik durf nog geen conclusies te trekkenMaar het lijkt er op
Whaoo tieten !!quote:Op woensdag 13 april 2016 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
Ik heb vanmorgen mijn taille zo weer eens opgemeten maar ik kom toch echt op 75, dus echt een maat 38/40. Afvallen gebeurt nauwelijks meer nu maar de vorm wordt wel beter
Goed begin tochquote:Op woensdag 13 april 2016 08:01 schreef Susie het volgende:
Woeha! 3 kilo kwijt inmiddels![]()
Ben er nog lang niet natuurlijk, maar hier ben ik al blij mee.
Wat moet er verder nog gebeuren met de schutting?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:33 schreef Sarabi het volgende:
Lijstje (nog steeds geen sport)
O: groene smoothie
T: Nakd bar
L: eigen gebakken brood
S: beetje slepen met schuttingen
T: Nakd bar
D: kikkererwtenprutje met pita
T: paprikareepjes
Wat tof! En altijd fijn, weer je eigen keukenquote:Op woensdag 13 april 2016 09:37 schreef douche-eendje het volgende:
O: wit bolletje met philadelphia
T banaan
L 3 volkoren boterhammen met kaas. Stuk komkommer.
T appel, bites
D: geen idee. Maar we koken vanavond weer zelfde keuken is zo mooi geworden!
Hoe kan dat nou? :pquote:Op woensdag 13 april 2016 09:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik wacht nog even af, ik durf nog geen conclusies te trekkenMaar het lijkt er op
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
Maar jij hebt ook wel serieus toffe kleren priem
meten, goed idee!quote:Op woensdag 13 april 2016 09:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuk is dat he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
De oude schutting in stukken zagen en wegbrengenquote:Op woensdag 13 april 2016 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat moet er verder nog gebeuren met de schutting?
foto?quote:Op woensdag 13 april 2016 09:37 schreef douche-eendje het volgende:
O: wit bolletje met philadelphia
T banaan
L 3 volkoren boterhammen met kaas. Stuk komkommer.
T appel, bites
D: geen idee. Maar we koken vanavond weer zelfde keuken is zo mooi geworden!
Jaquote:Op woensdag 13 april 2016 09:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat tof! En altijd fijn, weer je eigen keuken
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
foto?of heb je op fb iets staan?
Sjeen, niks blob, je bent een hot momma!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En binnenkort de woonkamer schilderen. Stucwerk is droog genoeg nu![]()
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:45 schreef Sjeen het volgende:
[..]
meten, goed idee!
Priem, ik had dat 'jeej!'-gevoel zondag toen ik in een kledingzaak stond te wachten en even in de spiegel keek. Maar idd, het 'blob'-gevoel is er ook nog steeds regelmatig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zéker geen blob idd
![]()
Ziet er goed uit
quote:Op woensdag 13 april 2016 09:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Oeh nice!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
En binnenkort de woonkamer schilderen. Stucwerk is droog genoeg nu
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Die conclusie begin ik langzaamaan ook te trekken.. Misschien moet ik dan ook maar tevreden zijn met wat ik nu ben.quote:Op woensdag 13 april 2016 08:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb ik ook ja. Maar ik denk, mf, dat wij ons ideale gewicht gewoon redelijk bereikt hebben. Balans is toch ook prachtig? Daar doen we het uiteindelijk allemaal voor!
Komt een losse tegen de muur aan, ik had nog een redelijk nieuwe koelvriescombi. Als die stuk gaat wil ik een smeg.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
Oooh prachtig zeg! Dat wordt fijn koken
Waar is je koelkast?
Wat een rotwerkquote:Op woensdag 13 april 2016 09:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De oude schutting in stukken zagen en wegbrengen
Ligt eraan of je echt tevreden bent. Ben je dat niet, dan doorgaan vind ik altijd.quote:Op woensdag 13 april 2016 09:54 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Die conclusie begin ik langzaamaan ook te trekken.. Misschien moet ik dan ook maar tevreden zijn met wat ik nu ben.
"Zware botten"quote:Op woensdag 13 april 2016 09:54 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Die conclusie begin ik langzaamaan ook te trekken.. Misschien moet ik dan ook maar tevreden zijn met wat ik nu ben.
Denk aan alle kcal die je gaat verbrandenquote:
Een elektrische zaag helpt wel alquote:
Nice! Hwt is nog leuker als je zelf een foto post van jou. Vind ik altijd leuk om te zienquote:Op woensdag 13 april 2016 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
Dit heb ik vandaag aan; maar dan in navy blauw:
Rok zit echt heerlijk. Goeie stretch; best licht zodat je niet het idee hebt dat je er helemaal niet meer mee kan lopen ook
En nu de zon nog
Een fitgirl/bodybuild hypequote:Op woensdag 13 april 2016 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Dat gaat je vast lukken LT!
Wat is een beltsander eigenlijk?
Ja het weekend is altijd moeilukquote:Op woensdag 13 april 2016 09:23 schreef gcjoel het volgende:
69,9![]()
Tucjes overgeslagen gister en in de plaats handje pinda's! Het waren de tucjes!![]()
Van het weekend weer vreten dus dan weer opnieuw beginnen!![]()
Ik ga nooit meer naar feestjes, dat scheeltquote:Op woensdag 13 april 2016 10:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik probeer het weekend altijd zo vol met beweging te stoppen dat de schade meevaltMaar als je dan op een feestje bent en je zit de hele avond voor een bak chips die je aanstaart, gaat het alsnog wel eens mis ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |