abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2016 @ 08:18:22 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_161322030
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_161322055
Ik ben zo trots op mezelf O+ Er werd een smeuïge chocolademuffin voor me neergezet, zo'n hele grote. En die heb ik niet opgegeten *) Alleen wel jammer van die 1,5+ uur lopen terwijl mijn fitbit's batterij blijkbaar op was. :+ Zo stom hoe je dan denkt, alsof ik voor de fitbit wandel :@
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_161322066
quote:
Bioscoopbroeken ken ik niet! Eindelijk iets waar ik te jong voor ben? O+
Of te netjes dacht ik meteen.
Toen zag ik wie het geschreven had :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_161322078
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo trots op mezelf O+ Er werd een smeuïge chocolademuffin voor me neergezet, zo'n hele grote. En die heb ik niet opgegeten *) Alleen wel jammer van die 1,5+ uur lopen terwijl mijn fitbit's batterij blijkbaar op was. :+ Zo stom hoe je dan denkt, alsof ik voor de fitbit wandel :@
Zin in muffin nu :'(
Hier nog geen fitbit, ik gahem vast steeds vergeten of er te veel in op.

Vandaag wordt een uitdaging, kermis en verjaardag. Suikerspinnen O+, zelfgebakken taart van mijn schoonzus O+
pi_161322090
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2016 08:35 schreef sibella2 het volgende:

Zin in muffin nu :'(
Hier nog geen fitbit, ik gahem vast steeds vergeten of er te veel in op.

Vandaag wordt een uitdaging, kermis en verjaardag. Suikerspinnen O+, zelfgebakke taart van mijn schoonzus O+
Je had die muffin zo mogen hebben hoor, maar een inschatting van Cronometer gaf aan dat ie zo'n 600 kcal zou zijn. Dus :7

Zelfgebakken taart gewoon altijd nemen *O* En suikerspin is maar een theelepeltje opgeklopte suiker O-) Ook ingeschat *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 10 april 2016 @ 09:19:36 #6
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161322388
Vandaag een rustdag. Was vanmorgen 6 ons afgevallen :o. En dat met 2 vette snacks om een beetje aan mijn calorieën te komen :')
  zondag 10 april 2016 @ 10:32:31 #7
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161323336
Zelfbeheersing Isa *O*

Gister vriendje intern verhuisd, 16000 stappen en nauwelijks buiten geweest.
Zometeen proeverij van kaas en vis. Geen idee wat ik moet verwachten.
Prrrrr
  zondag 10 april 2016 @ 10:57:48 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_161323764
Goed zo Isa! *O*
disclaimer
pi_161326820
Isa ^O^ ^O^

Net heerlijk ruim een uur gewandeld. O+
Gewicht schommelt nu weer iets onder de 77. Mijn teruggevonden flow lijkt langzaamaan effect te hebben. Plus he hardlopen natuurlijk.

Lijstje:
O: 2 tosti's (laat ontbeten, was 11 uur)
B: 6km gewandeld
L: maisbroodje kaas en paprika denk ik
D: groentesoep met ballen en uienbrood

Broodrijk dagje, morgen weer aan de salades :)
pi_161333701
Hier een dagje bij mijn vader, gelukkig schept hij nooit grote porties op, we aten roti :9~ maar wel veel snacks. Hij begon met een muffin, welke ik voor de helft bij mijn vriend heb gedumpt *D en thank god had mijn vader per ongeluk cracottes gehaald ipv toostjes :D O+ en had er al rekening mee gehouden dus schade valt mee *O*

Tevens vanmorgen een kilo lichter dan vorige week!

Lijstje vandaag:

S: uurtje in de sportschool
O: twee volkoren boterhammen met 2 gebakken eieren
L: twee volkoren boterhammen met kaas en kipfilet
T: halve muffin + twee cracottes met kruidenkaas
D: Roti met kip en spitskool, klein beetje chutney. Oh en een ei
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zondag 10 april 2016 @ 21:34:19 #11
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161338574
Belachelijk lijstje
O/L proeverij met allerlei lekkerigheden (onder meer eend, makreel, geitenkaas, stilton-met-port, buikspek-en-manchego-en-gedroogde-tomaatjes, vergezeld van brood dat nog warm was van de oven)
T half zakje chips, glas rosé
D twee boterhammen met pindakaas en drie mandarijnen

Morgen weer gewoon, tasje staat al klaar (kwark, bakje groentemengsel met ei, 3 knackebrotjes)
Prrrrr
pi_161338698
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 08:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je had die muffin zo mogen hebben hoor, maar een inschatting van Cronometer gaf aan dat ie zo'n 600 kcal zou zijn. Dus :7

Zelfgebakken taart gewoon altijd nemen *O* En suikerspin is maar een theelepeltje opgeklopte suiker O-) Ook ingeschat *)
Respect voor je zelfbeheersing.
I ate it all :X :X

Morgen weer verder. :|W
pi_161342159
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 21:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Belachelijk lijstje
O/L proeverij met allerlei lekkerigheden (onder meer eend, makreel, geitenkaas, stilton-met-port, buikspek-en-manchego-en-gedroogde-tomaatjes, vergezeld van brood dat nog warm was van de oven)
T half zakje chips, glas rosé
D twee boterhammen met pindakaas en drie mandarijnen

Morgen weer gewoon, tasje staat al klaar (kwark, bakje groentemengsel met ei, 3 knackebrotjes)
Je brunch klinkt heerlijk :9
  maandag 11 april 2016 @ 07:15:10 #14
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161344094
+0,5 zaterdagmorgen
Beetje vreemd weekje/weekendje geweest met vrij veel beweging en hier en daar wat minder gezonde maaltijden.

Zou wel een klein +je aan zien te komen op zaterdag.
Maar tevreden mee want flinke progressie op sportief vlak waargenomen _O_ .
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 11 april 2016 @ 08:06:01 #15
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161344291
Ook goed rauw!

Uft *O*

Sunny ^O^

Ik was een onsje zwaarder. Die had ik wel zien aankomen wat meer avondeten op en weinig bewogen.
pi_161344304
Wat was je vooruitgang op sport gebied, Rauw? Nieuwe PRs?

Wat denk ik toch vaak aan mijn fitbit :@ Zo stom! Hij doet overigens niks meer :') Ja, gek. Met een nieuwe batterij vond hij eerst dat ik exact net zoveel stappen op zondag had als op zaterdag voor de batterij er mee op hield. Daarna stopte hij weer met werken. Toen werd alles 0 incl de verbruikte kcal en de tijd ergens midden op de dag. En nu is ie helemaal dood.
  maandag 11 april 2016 @ 08:25:53 #17
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161344382
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef Isabeau het volgende:

Yes, en gewoon het gevoel wat ik erbij heb, ver van waar ik wil zijn maar dichterbij dan waar ik was (Al is dat gevoel natuurlijk never-ending)

Ook wat zwaktes waargenomen maar die zijn er natuurlijk om aan te vallen.
pi_161344420
quote:
Wat denk ik toch vaak aan mijn fitbit :@ Zo stom! Hij doet overigens niks meer :') Ja, gek. Met een nieuwe batterij vond hij eerst dat ik exact net zoveel stappen op zondag had als op zaterdag voor de batterij er mee op hield. Daarna stopte hij weer met werken. Toen werd alles 0 incl de verbruikte kcal en de tijd ergens midden op de dag. En nu is ie helemaal dood.
Ohnee!! Nu kan je dus geen stap meer zetten :N
  maandag 11 april 2016 @ 08:37:11 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161344434
quote:

Ik heb dat ook hoor. :Y Veel syncen en nu met dat nieuwe ding om in de gaten te houden of je elk uur wel minimaal 250 stappen zet is het helemaal feest ;) :D
pi_161344471
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2016 08:37 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb dat ook hoor. :Y Veel syncen en nu met dat nieuwe ding om in de gaten te houden of je elk uur wel minimaal 250 stappen zet is het helemaal feest ;) :D
Oef ja, die nieuwe 250/uur telling.. killing! :X :+
  maandag 11 april 2016 @ 08:55:05 #21
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161344523
Ik was vanmorgen +0,7 tov zaterdagochtend, maar dat vond ik nog alleszins meevallen na dit weekend met zaterdag beercan chicken met (sweet) potato-wedges en later op de avond nog wat toastjes en kaasjes en gisteren het volgende menu:
O: niks
T: niks
L: 2 gekookte eitjes, 3 boterhammen
T: zak chips (zo'n iets kleinere zak), half zakje m&m's (in de auto)
T: 2 bolletjes italiaans ijs
T: Turkse pizza, halve pita kaas

:@ We reden dus om 17.00 weg uit Assen naar huis en kwamen wat knullig uit met het avondeten. :@
Zometeen maar eens een heel flink eind wandelen. Gisteren schoot mijn hardlopen erbij in door mijn draaikonterige echtgenoot die niet kon besluiten of hij mee ging. -O-
pi_161345416
Vanmorgen niet durven wegen na een schandalig weekend :@

Nieuwe ronde nieuwe kansen :X
O: greek yoghurt met aardbei
L: 2 pistolets houmous/krabsalade met groenvoer (sla; paprika; uitje)
D: AVG'tje denk ik

S: Ik denk dat ik vanavond een half uurtje ga skaten; het weer is er perfect voor namelijk. Kijken of ik vriend kan overtuigen of hij gaat koken dat ik dan even een rondje ga doen :@

Hoe bereken je eigenlijk precies hoeveel kcal je binnen 'mag' hebben. Mijn fatsecret app (die ik vanaf vandaag maar weer eens goed ga invullen) geeft nu 1700 aan n.a.v. mijn ingevulde gegevens; maar ik heb eigenlijk geen idee of het klopt. Ik denk dat dit wel prima is; toch? :@
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 11 april 2016 @ 10:17:01 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_161345483
Da's heel moeilijk om precies te berekenen Priem, het is vooral een beetje trial and error. Ik denk dat je met jouw stats met 1700 niet mis kan zitten: het moet genoeg zijn om niet om te vallen, en laag genoeg om (langzaam) op af te vallen :Y
disclaimer
  maandag 11 april 2016 @ 10:21:59 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_161345560
Weekends zijn soberso altijd een beetje matig voor het gewicht :')

We waren zaterdag uit eten, geen hele gekke dingen gegeten maar wel teringzout natuurlijk en drie bier en de kwart zelfgebakken appeltaart zal ook niet mee hebben geholpen :')
En toen stond zondagochtend een vriendin op de stoep met een lasagne O+ Superlief, facking lekker, veel te veel gegeten. _O-

Maarrr per saldo nog steeds 70,5 vanmorgen, dat is het maximale wat ik mag wegen voor een "groen" BMI O-) (en dat was vóór het kakken :7)

O: Banaan, yoghurt, muesli
T: een oranje paprika, halve komkommer, handje tomaatjes
L: Vier volkoren met kipfilet
T: Mineola, hanje druiven
D: Wokkie met kip, noodles, groenten en zoetzure saus
T: Raketje :9
disclaimer
pi_161345597
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Da's heel moeilijk om precies te berekenen Priem, het is vooral een beetje trial and error. Ik denk dat je met jouw stats met 1700 niet mis kan zitten: het moet genoeg zijn om niet om te vallen, en laag genoeg om (langzaam) op af te vallen :Y
Ok dus even uittesten wat voor mij gaat werken.

Ik merk dat ik nu weer neig naar een 'IK STOP MET ETEN DAT HELPT ZEKER' :') Maar dat doe ik toch maar niet.. Ging vroeger prima als je maar 1 a 2 moet afvallen en met mijn oude gewicht ook vooral.. nu red ik dat niet meer om 10kilo af te gaan vallen op die manier (nouja 5 is ook prima maar toch..).

Vanavond ga ik eens kijken in hoeverre ik nog in mijn zomerjurkjes pas. Ik vrees dat het erg gaat tegenvallen; misschien gaat het dan pas echt tot mij doordringen dat ik actie moet ondernemen :@
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  maandag 11 april 2016 @ 10:27:45 #26
149959 SQ
snelle trees
pi_161345640
Ja stoppen met eten is an sich best efficient om af te vallen maar dan flikker je ook van je crosstrainer in de sportschool :+
Die balans vind je uiteindelijk wel, ik begrijp je gedachtengang want ik deed het vruuger (hoor oma spreken) ook altijd zo, maar ik ben er nu wel achter dat iets meer eten, maar wat minder gekke uitspattingen hebben wel wat structurelere resultaten oplevert :D
disclaimer
pi_161345740
O: 2 plakken eigen gebakken brood
L: zie O
D: pasta met stroganoff (met veel groente)
T: Nakd bar

Qua beweging heb ik nog geen idee, voel me niet erg lekker
  maandag 11 april 2016 @ 10:45:29 #28
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_161345952
Even contacten met de chat-klantenservice van fitbit, Isa. Krijg je een nieuwe. Tenminste ik wel.
Prrrrr
pi_161346074
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Weekends zijn soberso altijd een beetje matig voor het gewicht :')

We waren zaterdag uit eten, geen hele gekke dingen gegeten maar wel teringzout natuurlijk en drie bier en de kwart zelfgebakken appeltaart zal ook niet mee hebben geholpen :')
En toen stond zondagochtend een vriendin op de stoep met een lasagne O+ Superlief, facking lekker, veel te veel gegeten. _O-

Maarrr per saldo nog steeds 70,5 vanmorgen, dat is het maximale wat ik mag wegen voor een "groen" BMI O-) (en dat was vóór het kakken :7)

O: Banaan, yoghurt, muesli
T: een oranje paprika, halve komkommer, handje tomaatjes
L: Vier volkoren met kipfilet
T: Mineola, hanje druiven
D: Wokkie met kip, noodles, groenten en zoetzure saus
T: Raketje :9
Ja.. Rotweekenden ook altijd :') Die zijn momenteel ook heel erg mijn valkuil; dus daar moet ik vreselijk aan gaan werken. Vooral met de vele zonnige weekenden en extra bbq-en :') :X
En groen bmi O+ O+ Voelt het bij jou ook zo aan dat als ie 24.9 aangeeft dat je goed busy bent; maar zodra het 25 aantikt; je ontzettend baalt? Ik kan dat gevoel niet wegkrijgen; terwijl het wellicht maar 500gr scheelt ofzo :') Womanbwains O+

quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja stoppen met eten is an sich best efficient om af te vallen maar dan flikker je ook van je crosstrainer in de sportschool :+
Die balans vind je uiteindelijk wel, ik begrijp je gedachtengang want ik deed het vruuger (hoor oma spreken) ook altijd zo, maar ik ben er nu wel achter dat iets meer eten, maar wat minder gekke uitspattingen hebben wel wat structurelere resultaten oplevert :D
Ja dat vrees ik ook idd :') Maar goed; vroeger 'moest' ik nooit echt diëten want ik had een prima bmi maar in mijn hoofd moest er altijd een 2 a 3 kilo af (onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).
Het helpt niet dat mijn huidige vriend net het tegenovergestelde is en vooral aangeeft dat ik echt niet moet afvallen; er keigoed uitziet etc etc.. Nouja het boost mijn zelfvertrouwen wel enorm; maar mijn broeken/jurken/rokken zeggen toch echt iets anders _O-
  maandag 11 april 2016 @ 11:09:20 #30
248821 Rauw.
op je bord.
pi_161346292
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef PriemGirl het volgende:

(onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).

Wat kan ik mij daar kwaad om maken :') Stumpers vind ik dat.

Hier ook zo'n beetje altijd cheatdays in het weekend, an sich niet zo erg. Haal ik doordeweeks wel in.
  maandag 11 april 2016 @ 12:07:23 #31
149959 SQ
snelle trees
pi_161347437
quote:
2s.gif Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ja.. Rotweekenden ook altijd :') Die zijn momenteel ook heel erg mijn valkuil; dus daar moet ik vreselijk aan gaan werken. Vooral met de vele zonnige weekenden en extra bbq-en :') :X
En groen bmi O+ O+ Voelt het bij jou ook zo aan dat als ie 24.9 aangeeft dat je goed busy bent; maar zodra het 25 aantikt; je ontzettend baalt? Ik kan dat gevoel niet wegkrijgen; terwijl het wellicht maar 500gr scheelt ofzo :') Womanbwains O+

[..]

Ja dat vrees ik ook idd :') Maar goed; vroeger 'moest' ik nooit echt diëten want ik had een prima bmi maar in mijn hoofd moest er altijd een 2 a 3 kilo af (onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).
Het helpt niet dat mijn huidige vriend net het tegenovergestelde is en vooral aangeeft dat ik echt niet moet afvallen; er keigoed uitziet etc etc.. Nouja het boost mijn zelfvertrouwen wel enorm; maar mijn broeken/jurken/rokken zeggen toch echt iets anders _O-
Die ex van jou was gelukkig zelf wél superslank, afgetraind en altijd op de fiets naar zijn werk, dus hij had recht van spreken *O*

Je bent gewoon een chick, klaar :7

En ja, ik heb het nog een stapje erger: ik voel me altijd moddervet als ik zwaarder ben dan de dag er voor, ook al is dat lichter dan een week er voor. :') Vrouwen O+
disclaimer
  maandag 11 april 2016 @ 13:20:18 #32
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_161348584
Drukke dag, want eindelijk een nieuwe opdracht *O*

O: Skyr aardbei, van de Duitse Lidl
T: Starbucks cold Caffè Americano
L: Broodje eiersalade, saucijzenbroodje
T: Skyr aardbei, van de Duitse Lidl
D: Hapje en een drankje op de kick-off van een nieuw side-project
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_161349623
Pizza en Roti van dit weekend resulteerde vanmorgen in een +0,5 :') :D En voel me precies zoals SQ omschrijft :') Kan niet anders dan vocht zijn trouwens want ik hoefde vanmorgen eigenlijk niet naar de wc, ondanks 2 halve liters thee gisteravond en ik zat het hele weekend binnen de kcals.

Lijstje:

O: 200 ml melk met Granola van de AH, iets met vijg en chocolade.
T: Banaan
L: Twee volkoren sneetjes met kaas en kipfilet
T: Mueslireep
D: Nog geen idee, we hebben nog wat vegetarische burgerdinges in de koelkast liggen en vanavond even boodschappen doen.
S: Waarschijnlijk even wandelen als het zulk weer blijft O+ maar ik hoor ook verhalen over regenbuien vanmiddag -O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  maandag 11 april 2016 @ 15:05:14 #34
319308 Tink89
To live is to dance
pi_161350474
Ik voel me weer enigszins normaal, dus doe vandaag een poging tot normaal eten:

O: 3 volkoren met Ardenner.
T: 2 time-out koekjes
L: 3 volkoren, houmous, veldsla
T1: 1/2 mueslireep
T2 (echt uren later): 1/2 mueslireep
D: Groenteschnitzel, iets aardappeligs, komkommer, appel, beetje dressing.

En nu maar kijken wat m'n buik ervan vindt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_161351920
Ben je nog bij je eigen arts geweest Tink of maar niet nu het wat beter ging?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_161352190
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:34 schreef Sunnythesun het volgende:

Ohnee!! Nu kan je dus geen stap meer zetten :N
Ik heb net een half uur gewandeld *) Zonder fitbit. Een overwinning _O- En toch voelde het leeg en doelloos.
pi_161352199
Ik heb net ook lang gewandeld, zonder fitbit. Voelde heerlijk! *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_161352231
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 10:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Even contacten met de chat-klantenservice van fitbit, Isa. Krijg je een nieuwe. Tenminste ik wel.
Oh echt? :o Ik heb hem al 1,5 jaar en dan dus ook?
  maandag 11 april 2016 @ 16:44:48 #39
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_161352351
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 16:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh echt? :o Ik heb hem al 1,5 jaar en dan dus ook?
Proberen kan altijd toch?

Ben met mijn been bij de huisarts geweest. Pijn in mijn kuit is een spiertje en voor het vocht een tubigrip. En veel met mijn been omhoog joepie ;).
pi_161352580
Fitbit support chat stuurde me dit: http://imgur.com/a/l1KwH
En nu is het opgelost :')

Sterkte Bubsel! Komt vast goed :Y
En ik hoop dat het met Tink snel nog beter gaat, er zit in ieder geval vooruitgang in.
pi_161352587
Lijstje:
O: 300ml Optimel Magere drink yoghurt
T: 500gr Optimel Magere kwark, aardbei
L: 4 volkoren + hero light jam
T: IJsje
D: AGV
T: Banaan.

+/- 2000 kcal :7
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  maandag 11 april 2016 @ 17:02:37 #42
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161352602
Ik moet weer een beetje op gaan letten, dus lijstje:

O: 300ml volle yoghurt, banaan, honing, whey
T: mueslireep
L: 3x boterham, 1x salami, 1x kip, 1x pindakaas met hagelslag
T: meg gekookt ei, dus stiekem geskipt
D: broodje hamburger met zoete aardappel en een of andere ranzige spinazie salade :')
T: stuk choco, 7 tucjes

Geen sport want lui!
  maandag 11 april 2016 @ 17:08:16 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161352663
Lijstje:

O: 9 havermout pannenkoeken met zero stroop
T: 2 ontbijtkoek
S: 60km fietsen
T: 4 ontbijtkoek, 1 gelletje, banaan, isostar
L: 4 kaiserbroodjes, 1 chocopasta, 1 jam, 1 kokos brood, 1 ei, gekookt ei.
T: magnum
D: 500g bloemkool, 300g wokrijst, kipburger
S: 500g kwark, 150g blauwe bessen, 60g cashewnoten
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_161352770
Ik ben wel fan van dit soort dagen! Toch aantrekkelijker een stukje te gaan lopen dan wanneer het zo grijs en grauw :r is!
pi_161352816
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben wel fan van dit soort dagen! Toch aantrekkelijker een stukje te gaan lopen dan wanneer het zo grijs en grauw :r is!
Ja, buiten wandelen was fijn O+
  maandag 11 april 2016 @ 17:24:14 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_161352889
quote:
10s.gif Op maandag 11 april 2016 16:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb net een half uur gewandeld *) Zonder fitbit. Een overwinning _O- En toch voelde het leeg en doelloos.
Je weet dat je handmatig stappen in kan vullen in de app? O-)

En idd, I luuuuurve this weather, heb al 2x een uur gewandeld. O+
  maandag 11 april 2016 @ 17:32:12 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161353039
ik haat dit weer. zon op mn beeldscherm :@
  maandag 11 april 2016 @ 17:33:36 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_161353066
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:32 schreef gcjoel het volgende:
Klopt! En bruin worden :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_161353076
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:32 schreef gcjoel het volgende:
Ik geneer me ook altijd een beetje wanneer ik mijn gordijn/luxafles dichtdoe :@
  maandag 11 april 2016 @ 17:37:26 #50
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_161353148
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik geneer me ook altijd een beetje wanneer ik mijn gordijn/luxafles dichtdoe :@
helpt niks. heb van die hippe gordijnen die er eigenlijk voor de sier hangen. zon schijnt er dwars doorheen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')