SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Of te netjes dacht ik meteen.quote:Bioscoopbroeken ken ik niet! Eindelijk iets waar ik te jong voor ben?
Zin in muffin nuquote:Op zondag 10 april 2016 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben zo trots op mezelfEr werd een smeuïge chocolademuffin voor me neergezet, zo'n hele grote. En die heb ik niet opgegeten
Alleen wel jammer van die 1,5+ uur lopen terwijl mijn fitbit's batterij blijkbaar op was.
Zo stom hoe je dan denkt, alsof ik voor de fitbit wandel
Je had die muffin zo mogen hebben hoor, maar een inschatting van Cronometer gaf aan dat ie zo'n 600 kcal zou zijn. Dusquote:Op zondag 10 april 2016 08:35 schreef sibella2 het volgende:
Zin in muffin nu![]()
Hier nog geen fitbit, ik gahem vast steeds vergeten of er te veel in op.
Vandaag wordt een uitdaging, kermis en verjaardag. Suikerspinnen, zelfgebakke taart van mijn schoonzus
Respect voor je zelfbeheersing.quote:Op zondag 10 april 2016 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had die muffin zo mogen hebben hoor, maar een inschatting van Cronometer gaf aan dat ie zo'n 600 kcal zou zijn. Dus
Zelfgebakken taart gewoon altijd nemenEn suikerspin is maar een theelepeltje opgeklopte suiker
Ook ingeschat
Je brunch klinkt heerlijkquote:Op zondag 10 april 2016 21:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Belachelijk lijstje
O/L proeverij met allerlei lekkerigheden (onder meer eend, makreel, geitenkaas, stilton-met-port, buikspek-en-manchego-en-gedroogde-tomaatjes, vergezeld van brood dat nog warm was van de oven)
T half zakje chips, glas rosé
D twee boterhammen met pindakaas en drie mandarijnen
Morgen weer gewoon, tasje staat al klaar (kwark, bakje groentemengsel met ei, 3 knackebrotjes)
Yes, en gewoon het gevoel wat ik erbij heb, ver van waar ik wil zijn maar dichterbij dan waar ik was (Al is dat gevoel natuurlijk never-ending)quote:Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat was je vooruitgang op sport gebied, Rauw? Nieuwe PRs?
Ohnee!! Nu kan je dus geen stap meer zettenquote:Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat denk ik toch vaak aan mijn fitbitZo stom! Hij doet overigens niks meer
Ja, gek. Met een nieuwe batterij vond hij eerst dat ik exact net zoveel stappen op zondag had als op zaterdag voor de batterij er mee op hield. Daarna stopte hij weer met werken. Toen werd alles 0 incl de verbruikte kcal en de tijd ergens midden op de dag. En nu is ie helemaal dood.
Ik heb dat ook hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 08:07 schreef Isabeau het volgende:
Wat was je vooruitgang op sport gebied, Rauw? Nieuwe PRs?
Wat denk ik toch vaak aan mijn fitbitZo stom! Hij doet overigens niks meer
Ja, gek. Met een nieuwe batterij vond hij eerst dat ik exact net zoveel stappen op zondag had als op zaterdag voor de batterij er mee op hield. Daarna stopte hij weer met werken. Toen werd alles 0 incl de verbruikte kcal en de tijd ergens midden op de dag. En nu is ie helemaal dood.
Oef ja, die nieuwe 250/uur telling.. killing!quote:Op maandag 11 april 2016 08:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor.Veel syncen en nu met dat nieuwe ding om in de gaten te houden of je elk uur wel minimaal 250 stappen zet is het helemaal feest
![]()
Ok dus even uittesten wat voor mij gaat werken.quote:Op maandag 11 april 2016 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
Da's heel moeilijk om precies te berekenen Priem, het is vooral een beetje trial and error. Ik denk dat je met jouw stats met 1700 niet mis kan zitten: het moet genoeg zijn om niet om te vallen, en laag genoeg om (langzaam) op af te vallen
Ja.. Rotweekenden ook altijdquote:Op maandag 11 april 2016 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Weekends zijn soberso altijd een beetje matig voor het gewicht
We waren zaterdag uit eten, geen hele gekke dingen gegeten maar wel teringzout natuurlijk en drie bier en de kwart zelfgebakken appeltaart zal ook niet mee hebben geholpen
En toen stond zondagochtend een vriendin op de stoep met een lasagneSuperlief, facking lekker, veel te veel gegeten.
![]()
Maarrr per saldo nog steeds 70,5 vanmorgen, dat is het maximale wat ik mag wegen voor een "groen" BMI(en dat was vóór het kakken
)
O: Banaan, yoghurt, muesli
T: een oranje paprika, halve komkommer, handje tomaatjes
L: Vier volkoren met kipfilet
T: Mineola, hanje druiven
D: Wokkie met kip, noodles, groenten en zoetzure saus
T: Raketje
Ja dat vrees ik ook iddquote:Op maandag 11 april 2016 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ja stoppen met eten is an sich best efficient om af te vallen maar dan flikker je ook van je crosstrainer in de sportschool
Die balans vind je uiteindelijk wel, ik begrijp je gedachtengang want ik deed het vruuger (hoor oma spreken) ook altijd zo, maar ik ben er nu wel achter dat iets meer eten, maar wat minder gekke uitspattingen hebben wel wat structurelere resultaten oplevert
Wat kan ik mij daar kwaad om makenquote:Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
(onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).
Die ex van jou was gelukkig zelf wél superslank, afgetraind en altijd op de fiets naar zijn werk, dus hij had recht van sprekenquote:Op maandag 11 april 2016 10:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja.. Rotweekenden ook altijdDie zijn momenteel ook heel erg mijn valkuil; dus daar moet ik vreselijk aan gaan werken. Vooral met de vele zonnige weekenden en extra bbq-en
![]()
En groen bmi![]()
Voelt het bij jou ook zo aan dat als ie 24.9 aangeeft dat je goed busy bent; maar zodra het 25 aantikt; je ontzettend baalt? Ik kan dat gevoel niet wegkrijgen; terwijl het wellicht maar 500gr scheelt ofzo
Womanbwains
[..]
Ja dat vrees ik ook iddMaar goed; vroeger 'moest' ik nooit echt diëten want ik had een prima bmi maar in mijn hoofd moest er altijd een 2 a 3 kilo af (onzeker.. Een ex die voortdurend zei dat ik wel wat mocht afvallen ook etc etc..).
Het helpt niet dat mijn huidige vriend net het tegenovergestelde is en vooral aangeeft dat ik echt niet moet afvallen; er keigoed uitziet etc etc.. Nouja het boost mijn zelfvertrouwen wel enorm; maar mijn broeken/jurken/rokken zeggen toch echt iets anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik heb net een half uur gewandeldquote:Op maandag 11 april 2016 08:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohnee!! Nu kan je dus geen stap meer zetten
Oh echt?quote:Op maandag 11 april 2016 10:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Even contacten met de chat-klantenservice van fitbit, Isa. Krijg je een nieuwe. Tenminste ik wel.
Proberen kan altijd toch?quote:Op maandag 11 april 2016 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh echt?Ik heb hem al 1,5 jaar en dan dus ook?
Ja, buiten wandelen was fijnquote:Op maandag 11 april 2016 17:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben wel fan van dit soort dagen! Toch aantrekkelijker een stukje te gaan lopen dan wanneer het zo grijs en grauwis!
Je weet dat je handmatig stappen in kan vullen in de app?quote:Op maandag 11 april 2016 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb net een half uur gewandeldZonder fitbit. Een overwinning
En toch voelde het leeg en doelloos.
Ik geneer me ook altijd een beetje wanneer ik mijn gordijn/luxafles dichtdoequote:
helpt niks. heb van die hippe gordijnen die er eigenlijk voor de sier hangen. zon schijnt er dwars doorheenquote:Op maandag 11 april 2016 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik geneer me ook altijd een beetje wanneer ik mijn gordijn/luxafles dichtdoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |