quote:Op zondag 10 april 2016 03:03 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
mooi staaltje cherrypicking. Laat het verdere denken maar aan de bekwamen over. Happy migration
En het lijkt er op dat men dat ook gewoon doet.quote:Op zondag 10 april 2016 03:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik begrijp de commotie ergens wel, een direct symbool voor vrouwenonderdrukking blijft verwerpelijk. Als die hoofddoek echter het enige is, en ze geeft normale lessen vind ik dat je het maar moet accepteren.
Zou ook nogal absurd zijn als men dat niet zou doen.quote:Op zondag 10 april 2016 03:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En het lijkt er op dat men dat ook gewoon doet.
Dus? Er is geen probleem. Dat maken jullie ervan.quote:Op zondag 10 april 2016 03:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou ook nogal absurd zijn als men dat niet zou doen.
Verba Vana Aut Risui Apta Non Loquiquote:
Nee. Maar dat zeg ik in post 1 al. Mensen maken er een probleem van. Ik heb er wel een mening over als die gevraagd wordt.quote:Op zondag 10 april 2016 02:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus is het in jouw ogen nou wel een probleem of niet?
Dat doen "wij" (?) helemaal niet. Wel lekker makkelijk dit, je gaat eerst in discussie hier en vervolgens maakt de ander een probleem door op jou te reageren.quote:Op zondag 10 april 2016 03:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dus? Er is geen probleem. Dat maken jullie ervan.
Er is een "jullie" en ik maak er geen probleem van. Het is gewoon een mening. Ik zeg nergens dat ik actie wil tegen die vrouw. Dat zegt niemand volgens mij maar ik heb niet elke post gelezen.quote:Op zondag 10 april 2016 03:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat doen "wij" (?) helemaal niet. Wel lekker makkelijk dit, je gaat eerst in discussie hier en vervolgens maakt de ander een probleem door op jou te reageren.
Nee en er is ook niemand die zegt dat jij dat wil.quote:Op zondag 10 april 2016 03:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er is een "jullie" en ik maak er geen probleem van. Het is gewoon een mening. Ik zeg nergens dat ik actie wil tegen die vrouw. Dat zegt niemand volgens mij maar ik heb niet elke post gelezen.
Best wel saai dus eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee en er is ook niemand die zegt dat jij dat wil.
Daarom ook de verbazing over wat ik zeg. De tientallen posts die gaan over mijn mening. Maar er is en was geen probleem.quote:Op zondag 10 april 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee en er is ook niemand die zegt dat jij dat wil.
Ja.quote:
In basis is het dat ook. We zijn het eigenlijk grotendeels met elkaar eens. Maar de discussie moet blijven.quote:
Maar GS staat niet voor de denkwijze van iedereen.quote:Op zondag 10 april 2016 03:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Leuk wel, dat de strijders voor het vrije woord, u weet wel, GeenStijl, zich genoodzaakt zag een referendum te zoeken vanuit xenofobische beweegredenen (open grenzen=jihadisme etc.) maar nergens te bekennen was toen de verworvenheden van onze voorouders, de solidaire verzorgingsstaat, door RECHTS om zeep werd geholpen...
Fl*kker toch op met je 'democratie' en je hoofddoekjes
Precies.quote:Op zondag 10 april 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.Maar FOK! is verder toch dood en je moet toch iets.
Ja inderdaad, jouw mening verbaast mij een beetje. Daarom reageer ik op jouw mening. Ik begrijp niet zo goed hoe je er dan opeens bij komt dat ik denk dat jij er een probleem van wil maken.quote:Op zondag 10 april 2016 03:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daarom ook de verbazing over wat ik zeg. De tientallen posts die gaan over mijn mening. Maar er is en was geen probleem.
True that.quote:Op zondag 10 april 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.Maar FOK! is verder toch dood en je moet toch iets.
Dan moet je mijn eerste of tweede reactie gewoon lezen. Ik heb en had er geen probleem mee maar wel een mening over. Ik heb jaren samengewoond met een Boeddhiste. Daar heb ik geen probleem mee maar wel een mening over. Dat is ook nooit een probleem geweest. Ik zou zo kunnen samenwonen met iemand die moslima is en naar de moskee gaat elke vrijdag. Maar ik mag wel vinden dat een hoofddoek voor MIJ wat ver gaat op een school.quote:Op zondag 10 april 2016 03:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jouw mening verbaast mij een beetje. Daarom reageer ik op jouw mening. Ik begrijp niet zo goed hoe je er dan opeens bij komt dat ik denk dat jij er een probleem van wil maken.
Het is 03:30. Wat verwacht je nog? We zijn nu aan het zeuren.quote:Op zondag 10 april 2016 03:24 schreef Impressme het volgende:
[..]
True that.
Al dat gezemel, ik ben er weleens klaar mee, gaat ècht nergens meer over.
Tuurlijk gaat het wel ergens over, maar als linkse wicht is dat moeilijk te snappen. Vrouwen zien overal het goede in behalve als een figuur met een mes voor ze staat. Pas dan is het slecht. Het moet concreet zijn en anders is het 'onzin / gezemel'. Het moet heerlijk zijn al die naïviteit. De zorgen reiken niet verder dan Geer en Goor en andersoortige onzin.quote:Op zondag 10 april 2016 03:24 schreef Impressme het volgende:
[..]
True that.
Al dat gezemel, ik ben er weleens klaar mee, gaat ècht nergens meer over.
Nee hoor, ik lees alles nog, ik bedoel meer algemeen.quote:Op zondag 10 april 2016 03:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het is 03:30. Wat verwacht je nog? We zijn nu aan het zeuren.
Vertel? Jij kent mij blijkbaar beter dan ikzelf.quote:Op zondag 10 april 2016 03:30 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat het wel ergens over, maar als linkse wicht is dat moeilijk te snappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |