vervolgen op spellen die al tyfusoud zijn gaat bijna nooit goedquote:Op zondag 10 april 2016 00:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niet eens aan begonnen toen ik de recensies las en zoDenk ook niet dat ik wat gemist heb.
Hetzelfde geldt voor Perfect Dark, vervolg was ook een flop, heb het een uur gespeeld, zonde van mijn 5 euro
Ik hou ook niet van uitslapen. Snap echt niet hoe je tot 13 uur kan slapen.quote:Op zondag 10 april 2016 00:36 schreef HPLC het volgende:
Ik lig meestal tot max 10 uur, anders is het zonde van mijn weekend. Maar dat snappen de meeste niet-arbeiders niet
maar als je uitslaapt en gewoon tot langer in de nacht wakker blijft ben je even lang wakker geweestquote:Op zondag 10 april 2016 00:36 schreef HPLC het volgende:
Ik lig meestal tot max 10 uur, anders is het zonde van mijn weekend. Maar dat snappen de meeste niet-arbeiders niet
is nie zo moeilijkquote:Op zondag 10 april 2016 00:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van uitslapen. Snap echt niet hoe je tot 13 uur kan slapen.
7 uur naar bed, anders heb ik ook geen ideequote:Op zondag 10 april 2016 00:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van uitslapen. Snap echt niet hoe je tot 13 uur kan slapen.
Na een nachtdienst misschien.quote:
herkenbaarquote:Op zondag 10 april 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
tegenwoordig als ik half 11 's ochtends wakker word kijk ik naar de wekker en denk ik ''godverdomme het is vroeg'' en dan ga ik weer slapen
Maar wat nou als iemand straks met je op date wil en je om 10.30 al moet vertrekken?quote:Op zondag 10 april 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
tegenwoordig als ik half 11 's ochtends wakker word kijk ik naar de wekker en denk ik ''godverdomme het is vroeg'' en dan ga ik weer slapen
welke hommel gaat zo vroeg al op een datequote:Op zondag 10 april 2016 00:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand straks met je op date wil en je om 10.30 al moet vertrekken?
Ik hoor van el remmie dat jullie weer behoorlijk op de praatje pot toer waren.quote:Op zondag 10 april 2016 00:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Maar wat nou als iemand straks met je op date wil en je om 10.30 al moet vertrekken?
quote:
Het was een groot fiasco, Frank.quote:Op zondag 10 april 2016 00:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor van el remmie dat jullie weer behoorlijk op de praatje pot toer waren.
Vandaag in mijn tuin de eerste hommel gezienquote:Op zondag 10 april 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke hommel gaat zo vroeg al op een date
Mwah, ik denk dat jullie het best leuk hadden.quote:
hoe heeft Etsu je adres gevondenquote:Op zondag 10 april 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vandaag in mijn tuin de eerste hommel gezien
hehehquote:
Hommelsquote:Op zondag 10 april 2016 00:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vandaag in mijn tuin de eerste hommel gezien
Die ging op mijn vinger zitten, dus ik ben er veilig over dat het etsu niet was.quote:
lijkt me heerlijk relaxt ja, naar die stekende kutdingen kijkenquote:Op zondag 10 april 2016 00:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hommels
Sowieso eigenlijk wel leuk om gewoon naar bijen te kijken terwijl je in het zonnetje zit
terwijl je zelf even geen slaafleef leeft kijken naar hoe andere wezens slaafleef levenquote:Op zondag 10 april 2016 00:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hommels
Sowieso eigenlijk wel leuk om gewoon naar bijen te kijken terwijl je in het zonnetje zit
Vast hetzelfde hoe ik die van dp en guus heb gevonden.quote:
ik denk dat Etsu ook geen problemen zou hebben met op je vinger zittenquote:Op zondag 10 april 2016 00:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die ging op mijn vinger zitten, dus ik ben er veilig over dat het etsu niet was.
Hij was het nectar van plantjes aan het opzuigen. Ik hield mijn vinger voor dat diertje en hij bleef even zitten op mijn hand.quote:Op zondag 10 april 2016 00:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hommels
WAAR DE FUCK WAS JIJquote:Op zondag 10 april 2016 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik geloof dat ik hier al eens eerder ben geweest.
Ettoquote:Op zondag 10 april 2016 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Etto!!!quote:Op zondag 10 april 2016 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
watjequote:Op zondag 10 april 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk relaxt ja, naar die stekende kutdingen kijken
ETTTTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 10 april 2016 00:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gelukkig niet doodquote:
ja tochquote:Op zondag 10 april 2016 00:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
terwijl je zelf even geen slaafleef leeft kijken naar hoe andere wezens slaafleef leven
is alles oké?quote:Op zondag 10 april 2016 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
Geheel terecht, dp, geheel terecht.
Waar hing jij eigenlijk uit?quote:Op zondag 10 april 2016 00:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
heerlijke dermann, knapperig als een weldoorbakken mexicano..
Jawel tot TARDIS me eind vd avond dumptequote:Op zondag 10 april 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat jullie het best leuk hadden.
lekker vaag..quote:
Ik was in Rucphen... en ik zei dat ik Geert Wilders een lul vond. Heb een half jaar in de kelder van iemand die zich Het Beest noemde gezeten. Was interessant, edoch traumatisch.quote:
quote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was in Rucphen... en ik zei dat ik Geert Wilders een lul vond. Heb een half jaar in de kelder van iemand die zich Het Beest noemde gezeten. Was interessant, edoch traumatisch.
wat is er met Mongo gebeurd?quote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was in Rucphen... en ik zei dat ik Geert Wilders een lul vond. Heb een half jaar in de kelder van iemand die zich Het Beest noemde gezeten. Was interessant, edoch traumatisch.
Hij zit nu bij mij op schoot, je krijgt de groetenquote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Jawel tot TARDIS me eind vd avond dumpte
Slaapzak?quote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hij had het over zichzelf willen ontwikkelen enzo... Had zelfs brieven naar de Libelle geschreven. Ja, dan houdt het op.quote:
Boca_Raton maakte zich ook zorgen om je trouwens, ze had je gedm't geloof ik. Misschien even laten weten dat je nog leeft als je dat nog niet gedaan had.quote:
Moet eerlijk zeggen dat ik je heel stiekem wel gemist hebt.quote:Op zondag 10 april 2016 00:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik care niet hoorquote:Op zondag 10 april 2016 00:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zit nu bij mij op schoot, je krijgt de groeten
Oh... hoe werkt dat ook alweer... dm... dat zijn die gele dingetjes daarboven?quote:Op zondag 10 april 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boca_Raton maakte zich ook zorgen om je trouwens, ze had je gedm't geloof ik. Misschien even laten weten dat je nog leeft als je dat nog niet gedaan had.
volgens mij heeft Jimmy hem ook gemistquote:Op zondag 10 april 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Boca_Raton maakte zich ook zorgen om je trouwens, ze had je gedm't geloof ik. Misschien even laten weten dat je nog leeft als je dat nog niet gedaan had.
En dit.quote:Op zondag 10 april 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 10 april 2016 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh... hoe werkt dat ook alweer... dm... dat zijn die gele dingetjes daarboven?
Pijnlijk... Het Beest heeft mijn tepels uitgerekt met Geert Wilders-trekpoppen. Ik wist geeneens dat die bestonden.quote:
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denkenquote:Op zondag 10 april 2016 00:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heeft Jimmy hem ook gemist
ja deze keer mag hij wat mij betreft wel gewoon wegblijvenquote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denkenVraag me af of hij morgen weer terug komt
Lekker dichtbijquote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef Willoow het volgende:
Feestje voor etto in LompeHork zijn huisWaar LompeHork dan niet uitgenodigd is
win-win aldusquote:Op zondag 10 april 2016 00:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die was juist weg omdat jij weg was
denk het wel, hij moet deze SC een beetje hoogstaand houden qua intelligentiequote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denkenVraag me af of hij morgen weer terug komt
Waarom nu wel?quote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja deze keer mag hij wat mij betreft wel gewoon wegblijven
Hij is toch helemaal niet weg?quote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah, etto is er weer! Kan het ons schelen wie blijft of wie niet.quote:Op zondag 10 april 2016 00:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar jij bent er toch alquote:Op zondag 10 april 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk het wel, hij moet deze SC een beetje hoogstaand houden qua intelligentie
Oké, ga dan maar weg.quote:Op zondag 10 april 2016 00:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mwah, etto is er weer! Kan het ons schelen wie blijft of wie niet.
beetje genoeg van dat autistische doordrammen en dat walgelijk arrogante gedrag van hemquote:
Klinkt lekker voor een masochistquote:Op zondag 10 april 2016 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Pijnlijk... Het Beest heeft mijn tepels uitgerekt met Geert Wilders-trekpoppen. Ik wist geeneens dat die bestonden.
ja dat lijkt me niet goedquote:Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even maar hoor... er zat dus gewoon bloed in m'n overgeefsel...
dan zou ik naar de dokter gaanquote:Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Even maar hoor... er zat dus gewoon bloed in m'n overgeefsel...
TROLOLOLOLTROL TROLL TROLL LALALALA TROLOLOLOLTROL TROLL TROLLquote:Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje genoeg van dat autistische doordrammen en dat walgelijk arrogante gedrag van hem
Had ik eigenlijk al een jaar, maar jaquote:Op zondag 10 april 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje genoeg van dat autistische doordrammen en dat walgelijk arrogante gedrag van hem
de wereld heeft je zo lang mogelijk nodigquote:Op zondag 10 april 2016 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Don't care... if it comes, it comes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |